چهارباغ کجاست ؟ برای سرمایه‌گذاری مناسب است؟

مشاور املاک عظیمیه

بسیاری از ما زمانی که می‌خواهیم به قصد سفر چند روزی از شلوغی و آلودگی کلان‌شهرهایی مثل تهران دور شویم یکی از شهرهای مازندران یا گیلان را انتخاب می‌کنیم؛ چرا که هم آب‌وهوای پاک و مطبوعی دارند هم طبیعت سرسبز و چشم‌نواز. برای سرمایه‌گذاری و خرید ملک هم همین‌طور، شهرهای شمالی بسیار پرطرفدار و محبوب هستند. اما اگر به شما بگویند جایی سرسبز با باغ‌های فراوان و آب‌وهوای بسیار خوب در فاصله حدودا یک ساعتی شماست، چه می‌کنید؟ باز هم برای تفریح یا خرید ویلا تنها گزینه انتخابی شما شهرهای شمالی خواهد بود؟ خوب است بدانید که طی سال‌های اخیر مناطق ویلایی البرز مانند چهارباغ به دلیل نزدیکی به پایتخت و طبیعت زیبا بسیار مورد توجه خریداران ویلا و زمین قرار گرفته‌اند. در این مطلب از مجله زومیلا بررسی می‌کنیم که چهارباغ کجاست و چرا ارزش سرمایه‌گذاری دارد؟ و همچنین بهترین مشاور املاک چهارباغ را نیز به شما معرفی خواهیم کرد.

عکس چهارباغ کرج

چهارباغ کجاست | بهترین منطقه ویلایی کرج

چهارباغ شهری در استان البرز است که از سمت شمال به اتوبان کرج-قزوین منتهی می‌شود. شهر چهارباغ کرج به خاطر باغ‌های سرسبزش شهرت دارد و مقصدی محبوب نزد اهالی کرج و تهران است. در ضمن به خاطر نزدیکی به کردان به آن چهارباغ کردان هم می‌گویند. تا سال ۸۵ جمعیت چهارباغ حدود ۵۶۰۰ نفر بود؛ اما در سال ۸۷ دو روستای مهدی‌آباد و ملک‌آباد به چهارباغ پیوستند و جمعیت آن به ۴۸۸۲۸ نفر در سال ۹۵ رسید.

فاصله چهارباغ تا تهران

حدود ۶۶ کیلومتر و معادل یک ساعت و پنج دقیقه رانندگی

فاصله چهارباغ تا کرج

تقریبا ۱۸ کیلومتر و معادل ۲۰ الی ۲۵ دقیقه رانندگی

نقشه چهارباغ

آب و هوای چهارباغ کرج

همان‌طور که گفتیم چهارباغ به خاطر آب‌وهوای بسیار مطبوع، تمیز و دلپذیرش شهرت و محبوبیت دارد و بسیاری از متقاضیان خرید ویلا و باغ را به سمت خود می‌کشاند. تابستان‌های چهارباغ خنک و روح‌افزاست و زمستان‌هایش هم آن‌قدر سرد نیست که طاقت‌فرسا و غیرقابل‌تحمل باشد. در واقع می‌توان گفت مثل زمستان‌های کرج است.

چهارباغ شهری با باغ‌های فراوان

در جواب چهارباغ کجاست باید بگوییم همان‌طور که از نامش پیداست شهر باغ‌های سرسبز است؛ البته نه ۴ باغ بلکه خیلی بیش‌تر. این شهر به خاطر آب کافی و خاک حاصلخیز دارای زمین‌های کشاورزی فراوان و باغ‌های زیبا و پُرباری است که انواع سبزی و میوه‌ها در آن‌ها یافت می‌شود و در هر فصلی از سال طبیعتی رویایی و تماشایی پدید می‌آورند. وجود این باغ‌ها و زمین‌های زراعی و همچنین فعالیت گلخانه‌های تولیدکننده گل و گیاهان زینتی در چهارباغ، باعث شده تا این شهر به قطب گل و گیاه البرز مشهور شود.

خرید باغ و باغچه در چهارباغ

سرمایه‌گذاری و خرید باغ و باغچه یا حتی ساخت گلخانه در چهارباغ متقاضیان زیادی دارد و بسیار پرسود است. با خرید زمین در چهارباغ می‌توانید حال و آینده خود را تضمین کنید؛ البته به این شرط که سراغ مشاور املاک معتبر بروید. زیما ملک بهترین و معتبرترین مشاور املاک در کل مناطق ییلاقی کرج از جمله چهارباغ است. در ادامه با گروه املاک زیما ملک بیش‌تر آشنا خواهید شد.

جاهای دیدنی چهارباغ

اگر در پاسخ به چهارباغ کجاست تصور می‌کنید که این شهر صرفا برای خرید باغ و زمین و ویلا مناسب است و برای تفریح و گردش چیزی ندارد باید بگوییم که کاملا در اشتباه هستید. چهارباغ علاوه بر این که باغ‌های زیبایی دارد و مقصدی عالی برای طبیعت‌گردی است، مناطق تفریحی و گردشگری بسیار جالب و قابل‌توجهی هم دارد که عبارت‌اند از :

·        باغ پرندگان چهارباغ

باغ پرندگان چهارباغ یکی از زیباترین و بزرگ‌ترین و البته کم‌نظیرترین مجموعه‌های نگهداری از پرندگان زینتی و کمیاب در خاورمیانه است. این مجموعه آموزشی و تفریحی بیش از ۱۰هزار مترمربع مساحت دارد و دارای بزرگ‌ترین کلکسیون کبوتران و ماکیان زینتی است. گفته می‌شود که ۵۰۰۰ پرنده نادر از ۶۵ کشور در این باغ وجود دارد. در ضمن از پروانه‌ها در دو فاز (حدود ۵۰هزار گونه پروانه در هر فاز) نگهداری می‌شود. این مجموعه در باغ پرندگان به نوعی بانک اطلاعاتی پروانه‌شناسی به حساب می‌آید.

در این رابطه بخوانید : شهرک طاووسیه کرج کجاست

باغ پرندگان چهارباغ

·        دهکده ورزشی چهارباغ کجاست ؟

این مجموعه ورزشی-اقامتی مجهز در سال ۷۲ در فضایی وسیع و سرسبز و هوایی پاک و به دور از آلودگی تاسیس شد. دهکده ورزشی چهارباغ واقع در ۶ کیلومتری شمال‌غربی چهارباغ دارای زمین فوتبال، زمین بسکتبال و والیبال، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی، سالن غذاخوری، پارکینگ و… بسیاری امکانات دیگر است.

امامزاده فضل و فاضل، امامزاده طاهر و تپه باستانی روستای قوهه تعدادی دیگر از جاذبه‌های گردشگری چهارباغ هستند.

خرید ویلا و باغ ویلا در چهارباغ کرج

در این بخش از مطلب چهارباغ کجاست به بررسی خرید ویلا و باغ ویلا در چهارباغ می‌پردازیم. چهارباغ علاوه بر این که طبیعت زیبا و هوای پاکی دارد به کرج هم بسیار نزدیک است و این یعنی به امکانات رفاهی و شهری به راحتی دسترسی خواهید داشت. در خود چهارباغ هم امکانات خوبی فراهم شده است. علاوه بر این‌ها برخورداری از آب، برق و گاز سبب شده است تا ساخت و خرید ویلا و زمین در چهارباغ متقاضیان زیادی داشته باشد و روز به روز هم بر تعداد این افراد افزوده شود. همچنین اگر قصد خرید باغ ویلا دارید مشاورین املاک زیما ملک باغ ویلاهای بسیار زیبایی را در چهارباغ به شما معرفی خواهند کرد. به خاطر آب‌وهوای خوب و خاک حاصلخیز، باغچه و فضای سبز ویلاهای چهارباغ مثال‌زدنی و تماشایی هستند. با چنین شرایط خوبی که چهارباغ دارد برای سرمایه‌گذاری و کسب حداکثر سود، بسیار مناسب است.

در این رابطه بخوانید : تهراندشت کجاست؟ چقدر پتانسیل سرمایه گذاری دارد؟

خانه ویلایی در چهارباغ

بهترین مناطق چهارباغ کجاست ؟

حتما این سوال برایتان پیش می‌آید که بهترین مناطق چهارباغ کرج برای سرمایه‌گذاری کجاست؟ چهارباغ مناطق مختلفی دارد و مشاورین زیما ملک با توجه به بودجه، معیارها و شرایط شما بهترین ملک در بهترین منطقه را به شما معرفی می‌کنند. تعدادی از بهترین مناطق چهارباغ عبارت‌اند از :

  • شهرک طاووسیه
  • شهرک الهیه
  • افشاریه
  • شهرک اقدسیه
  • بوستان
  • گلستان
  • دهکده چهارباغ

در این رابطه بخوانید : بهترین منطقه سهیلیه کرج برای خرید ویلا کجاست

بهترین منطقه ویلایی کرج

زیما ملک ، مطمئن‌ترین و بهترین مشاور املاک در کرج

حالا که دانستید چهارباغ کجاست و چه ویژگی‌هایی دارد می‌خواهیم شما را با بهترین مشاور املاک چهارباغ و کل کرج یعنی زیما ملک آشنا کنیم. خرید و فروش ملک جزو بزرگ‌ترین نقل و انتقالات مالی است و فرآیند حساس و مهمی محسوب می‌شود. به هر حال سرمایه زیادی در میان است و ضرر و زیان مالی می‌تواند برایتان گران تمام شود و سرمایه چندین ساله‌تان را به باد بدهد. اما انتخاب مشاور املاک معتبر باعث می‌شود شیوه درست سرمایه‌گذاری را انتخاب کنید و یک سرمایه‌گذاری امن و سودآور داشته باشید. با مراجعه به گروه املاک زیما ملک می‌توانید با خیالی آسوده اقدام به سرمایه‌گذاری و خرید ویلا و زمین در چهارباغ و سایر مناطق کرج کنید و مطمئن باشید که به لحاظ مالی و مسائل حقوقی معامله ملک، مشکلی برایتان پیش نمی‌آید.

در این رابطه بخوانید : بهترین مشاور املاک در عظیمیه کرج

خرید ویلا ارزان در کرج

۲۰ سال تجربه در زمینه خرید و فروش ویلا، باغ و زمین

مشاور املاکی که تجربه زیاد و سابقه کاری موفقی را پشت سر گذاشته باشد، راهنمای خوبی برای سرمایه‌گذاران است و اعتماد افراد را به راحتی جلب می‌کند. همه ما وقتی پشت یک برندی سال‌ها تجربه و اعتبار باشد خیلی آسان‌تر می‌توانیم به آن اعتماد کنیم. حال که می‌دانید چهارباغ کجاست اگر قصد سرمایه‌گذاری در این منطقه را دارید خوب است که این را هم بدانید زیما ملک به مدیریت آقای حقیقی و با جمعی از بهترین و زبده‌ترین مشاورین املاک حدود ۲۰ سال است که در زمینه خرید و فروش باغ و ویلا در کل مناطق ییلاقی کرج فعالیت می‌کند. ثبت بیش از ۱۰هزار قرارداد موفق گواه دیگری بر این مساله است که زیما ملک مشتریان بسیار زیادی دارد و نزد سرمایه‌گذاران از اعتبار بالایی برخوردار است.

مناطق تحت پوشش زیما ملک

زیما ملک به عنوان بهترین مشاور املاک کرج علاوه بر چهارباغ مناطق تهراندشت، سهیلیه، محمدشهر، کردان، جاده چالوس، جاده برغان، شهرک طاووسیه، افشاریه، زعفرانیه، الهیه و زیبادشت را پوشش می‌دهد. این آژانس املاک قوی‌ترین فایلینگ ویلا، باغ و زمین در کلیه مناطق ییلاقی کرج را در اختیار دارد و همراه مطمئن شما برای انجام معامله است. مشاورین زیما ملک اشراف کاملی به منطقه دارند و متناسب با هر سلیقه و بودجه‌ای بهترین فایل‌ها را پیشنهاد می‌دهند.

در این رابطه بخوانید : شهرک‌های ویلایی اطراف تهران

بهترین-مشاور-املاک-در-کرج

شماره تماس و آدرس زیما ملک

آدرس

کرج، عظیمیه، پامچال جنوبی، بعد از تقاطع نرگس

شماره تماس

۰۹۱۲۲۴۶۲۰۶۳-۰۹۱۲۶۷۰۱۴۶۳

جهت مشاهده قیمت و خرید هر نوع ملک در چهارباغ و مشاوره رایگان با معتبرترین و مطمئن‌ترین آژانس املاک این منطقه روی عکس زیر کلیک کنید.

زیما ملک

بهترین-مشاور-املاک-در-چهارباغ

سخن پایانی

در این مطلب دانستید که چهارباغ کجاست، چه امکانات و ویژگی‌هایی دارد و خرید ویلا، باغ و زمین در چهارباغ از چه مزایایی برخوردار است. چهارباغ از زیباترین و بکرترین مناطق البرز با طبیعتی بسیار چشم‌نواز و باغ‌های فراوان است و همچنین به خاطر نزدیکی به تهران و کرج محبوبیت زیادی نزد خریداران ویلا و باغ دارد. چهارباغ به عنوان یکی از بهترین مناطق ویلایی کرج شناخته می‌شود. اگر می‌خواهید در این منطقه صاحب ملک شوید و به حداکثر سودآوری ممکن برسید با مشاورین املاک زیما ملک در ارتباط باشید.

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید