شهرک‌های ویلایی اطراف تهران

بهترین منطقه سهیلیه کجاست

تا همین چند سال پیش وقتی صحبت از سرمایه‌گذاری و خرید ویلا می‌شد ذهن‌ها فقط سمت شمال کشور می‌رفت. تا اینکه شهرها و شهرک‌های ویلایی شمال آن‌قدر شلوغ شد که دیگر فرقی با شهرهایی مثل تهران نداشت. مردم از شلوغی و دود و ترافیک کلان‌شهرها فرار می‌کردند؛ اما دوباره درگیر همان مسائل می‌شدند. برای رفتن به شمال ساعت‌ها در ترافیک می‌ماندند. وقتی بعد از چند ساعت رانندگی به مقصد می‌رسیدند، شلوغی و جمعیت زیاد آرامشی که در سفر به دنبالش بودند را از آن‌ها می‌گرفت. نتیجه چه شد؟ این که افراد برای خرید ویلا سراغ شهرها و مناطقی رفتند که به تهران نزدیک‌ترند. مناطقی که هم آب‌وهوای بهتری دارند و هم از جمعیت کمتری برخوردارند. خیالتان راحت باشد. اگر این شهرک‌های ویلایی اطراف تهران را نمی‌شناسید، در این مطلب زومیلا با آن‌ها آشنا خواهید شد.

شهرک های ویلایی اطراف تهران

خرید ویلا در شهریار

شهرستان خوش آب‌وهوای شهریار در غرب استان تهران واقع شده است. با توجه به باغ‌های زیادی که در این منطقه وجود دارد، شهریار به نگین سرسبز غرب تهران معروف است. طی سال‌های اخیر خرید باغ ویلا و ویلا در شهریار طرفداران زیادی پیدا کرده است؛ اما علت چیست؟

چرا در شهریار ویلا بخریم؟

  • آب‌وهوای فوق‌العاده این منطقه
  • طبیعت زیبا و سرسبز شهریار
  • امکانات شهری مناسب
  • فاصله کم با تهران، حدود ۴۲ کیلومتر
  • عدم وجود معضل ترافیک شهرهای شمالی

در این رابطه بخوانید : چهارباغ کجاست ؟ برای سرمایه‌گذاری مناسب است؟

شهرک های ویلایی شهریار

معرفی شهرک‌های ویلایی شهریار از شهرک‌های ویلایی اطراف تهران

افراد زیادی برای خرید ویلا در شهرک‌های ویلایی اطراف تهران سراغ شهریار می‌روند. در ادامه بهترین شهرک‌های ویلایی شهریار را معرفی می‌کنیم.

شهرک تیسفون جزء قدیمی ترین شهرک‌های ویلایی اطراف تهران

شهرک تیسفون در جاده شهریار به ملارد و در قسمت جنوبی شهرک اندیشه واقع شده است. تیسفون از بهترین مناطق باغ ویلایی شهرستان شهریار است؛ همچنین دارای تمام امکانات رفاهی و دسترسی عالی است. ویلاهای این شهرک جزء گران‌ترین و شیک‌ترین ویلاهای شهرک‌های این منطقه است. همچنین شهرک تیسفون با توجه به بافت جمعیتی یک‌دست و امنیت بسیار بالا، برای سکونت دائم هم گزینه بسیار مناسبی است.

تمام خانه‌های ویلایی و باغ ویلاهای ساخته شده در شهرک تیسفون دارای اسناد تفکیکی هستند. به طور کلی موقعیتی بسیار ایده‌آل جهت سرمایه‌گذاری پر بازده در لوکیشنی بی‌نظیر است.

شهرک کردزار جزء سرسبزترین شهرک‌های ویلایی اطراف تهران

یکی دیگر از بهترین شهرک‌های ویلایی اطراف تهران شهرک کردزار است که از مرکز شهریار ۵ دقیقه فاصله دارد. اگر به دنبال خرید ویلا با قیمت مناسب هستید کردزار گزینه‌ای عالی است. در ضمن موقعیت و دسترسی خوبی هم دارد. علاوه بر خرید ویلا با قیمت مناسب ویلا در کردزار، قیمت زمین خام و ملک‌های سنددار نیز متوسط و معقول است.

در این رابطه بخوانید : بهترین منطقه سهیلیه کجاست

شهرک تیسفون جزء قدیمی ترین شهرک‌های ویلایی اطراف تهران

سایر ویژگی‌ها و امکانات کردزار

  • آب‌وهوای مطلوب و عالی
  • سرسبز بودن منطقه به علت وجود آب‌های زیرزمینی
  • رونق بالای کشاورزی در این منطقه
  • موقعیت خوب از نظر دسترسی به مراکز خدماتی

شهرک والفجر جزء بهترین شهرک‌های ویلایی اطراف تهران

نام قبلی شهرک والفجر، زمرد ویلا بوده و از قدیمی‌ترین شهرک‌های ویلایی شهریار است. این منطقه کمترین میزان بومی‌نشین را دارد. ضمن این که امروزه اکثر شهرک تازه‌ساخت است و معمولا ملک‌های آن قیمت بسیار بالایی دارند. باغ ویلاهای مدرنی که اخیرا در والفجر ساخته شده‌اند، نویده آینده‌ای سبز و به دور از آلودگی‌های زیست‌محیطی را می‌دهد.

شهرک کهنز جزء خوش آب و هواترین شهرک‌های ویلایی اطراف تهران

کهنز یکی دیگر از شهرک‌های ویلایی‌نشین شهریار است که با مرکز شهرستان شهریار حدودا یک کیلومتر فاصله دارد. اگر قصد خرید ویلا و باغ ویلا در اطراف تهران را دارید شهرک کهنز امکانات و ویژگی‌های قابل‌توجهی دارد که عبارت‌اند از:

ویژگی‌های شهرک ویلایی کهنز

  • آب‌وهوای معتدل
  • زمین‌های کشاورزی و باغ‌های سرسبز و فراوان
  • فاصله کم با مرکز شهرستان
  • نزدیکی به شهرهای فردوسیه و اسدآباد
  • وجود مراکز فرهنگی و آموزشی مانند مدارس و آموزشگاه‌ها
  • وجود مراکز ورزشی شامل باشگاه‌های ورزشی و استادیوم کهنز

شهرک کردامیر

شهرک کردامیر یکی از زیباترین شهرک‌های ویلایی اطراف تهران

شهرک کردامیر که به امیریه و بُردآباد هم معروف است در بخش مرکزی شهرستان شهریار قرار دارد. برای سرمایه‌گذاری و خرید باغ ویلا با قیمت مناسب، شهرک کردامیر با توجه به امکاناتی که دارد، انتخابی ایده‌آل است.

امکانات و ویژگی‌های کردامیر

  • طبیعت زیبا و سرسبز
  • کردامیر؛ یکی از قطب‌های کشاورزی شهریار
  • مناسب برای کار کشاورزی (کاشت میوه، سبزی و…)
  • سیستم حمل‌ونقل عمومی مناسب
  • امکانات درمانی مانند اورژانس، درمانگاه و داروخانه
  • امکانات فرهنگی مانند کتابخانه و فرهنگسرا
  • امکانات ورزشی مانند استخر، چند سالن ورزشی و زمین چمن طبیعی دوهزار نفری
  • باغ ویلاهای این منطقه اغلب امکانات رفاهی کامل و محوطه‌سازی‌های فوق‌العاده‌ای دارند.

خرید ویلا در کرج

به دنبال خرید ویلا و باغ ویلا در شهرک‌های ویلایی اطراف تهران هستید؟ کرج یکی از خوش‌آب‌وهواترین مناطق نزدیک تهران است. به همین خاطر طی سال‌های اخیر خرید و فروش باغ ویلا در بخش‌های ویلایی کرج رواج پیدا کرده است.

شهرک زیبادشت

بهترین و زیباترین باغ ویلاهای کرج را در شهرک زیبادشت می‌توانید پیدا کنید. همچنین با نگهبانی تمام وقت و با کنترل ورود و خروج، فضایی بسیار امن در این منطقه ایجاد شده است. این شهرک باغ ویلاهایی با متراژ بالا و زمین‌های قدیمی بسیار خوبی هم دارد.

از طبیعت فوق‌العاده و سرسبزی زیبادشت هر چه بگوییم کم گفتیم. به دلیل قدمت بالای این منطقه، طبیعت آن پر از درختان بلند و کهنسال است که چشمان هر عابری را به خود خیره می‌کنند.

در این رابطه بخوانید : شهرک طاووسیه کرج کجاست

شهرک ناز 

شهرک ناز

اگر قصد دارید در شهرک های ویلایی اطراف تهران ویلا بخرید به شما شهرک ناز را پیشنهاد می‌کنیم. شهرک ناز در بخش جنوبی فردیس واقع شده و آب‌هوای بی‌نظیری دارد. به خاطر آب‌وهوای فوق‌العاده و همچنین نزدیکی به تهران، طی سال‌های اخیر افراد زیادی ترغیب به سرمایه‌گذاری و ساخت‌وساز باغ ویلا در این منطقه شده‌اند.

زیما ملک ؛ مشاور املاک معتبر و مطمئن

یک زمانی خرید ویلا فقط مختص شمال کشور بود؛ اما حالا شهرک‌های ویلایی اطراف تهران به خاطر نزدیکی به پایتخت و آب‌وهوای خوب طرفداران زیادی دارند. ولی علاوه بر انتخاب منطقه مناسب برای خرید ویلا و زمین، مورد دیگری که اهمیت بسیار زیادی دارد پیدا کردن مشاور املاک مطمئن و معتبر است. اگر بنگاهی که به آن مراجعه می‌کنید کلاهبردار یا ناشی و بی‌تجربه باشد، سرمایه‌تان به باد می‌رود. برای این که چنین اتفاقی نیفتد اگر قصد خرید ویلا در شهرک‌های ویلایی اطراف تهران را دارید، پیشنهاد ما به شما مراجعه به زیما ملک یکی از بهترین و مطمئن‌ترین آژانس‌های املاک منطقه البرز است.

بهترین-مشاور-املاک-در-کرج

زیما ملک ؛ ۲۰ سال تجربه در زمینه خرید و فروش ویلا

آژانس زیما ملک در زمینه خرید و فروش ویلا، زمین و باغ حدود ۲۰ سال تجربه دارد که همین باتجربه بودن از ارکان اصلی موفقیت یک آژانس املاک است. مدیریت مجموعه آقای حقیقی و سایر مشاوران زیما ملک با عملکرد صادقانه، دلسوزانه و منصفانه و به سرانجام رساندن بیش از ۱۰هزار قرارداد موفق، طی سال‌ها رضایت مشتریان خود و همچنین اعتبار زیادی را کسب کرده‌اند. این گروه املاک کل مناطق ییلاقی کرج از جمله جاده چالوس، محمدشهر، کردان، چهارباغ، سهیلیه، تهراندشت، جاده برغان و شهرک‌های ویلایی اطراف تهران مانند طاووسیه، افشاریه، زعفرانیه، الهیه، زیبادشت و… را پوشش می‌دهد و با داشتن فایلینگ قوی و تجربه زیاد، بهترین فایل‌ها را با مناسب‌ترین قیمت به شما معرفی می‌کند.

شماره تماس و آدرس زیما ملک

آدرس

کرج، عظیمیه، پامچال جنوبی، بعد از تقاطع نرگس

شماره تماس

۰۹۱۲۲۴۶۲۰۶۳-۰۹۱۲۶۷۰۱۴۶۳

جهت مشاهده قیمت و خرید ویلا و ملک در کل مناطق ییلاقی کرج و مشاوره رایگان با معتبرترین و مطمئن ترین آژانس املاک این منطقه روی تصویر زیر کلیک نمایید.

زیما ملک 

بهترین مشاور املاک طاووسیه کرج

سخن پایانی

اگر به منظور سرمایه‌گذاری یا سکونت دائم قصد خرید ویلا دارید، بهتر است سراغ شهرک‌های ویلایی اطراف تهران بروید. چرا؟ زیرا نسبت به شهرهای شمالی فاصله بسیار کمتری با تهران دارند. در این صورت برای رسیدن به مقصد مجبور به تحمل ترافیک و ساعت‌ها در راه ماندن نخواهید بود. در ضمن آب‌وهوای بسیار خوبی دارند و مانند شهرهای شمالی شلوغ نیستند. در این مقاله سعی کردیم بهترین شهرک‌های اطراف تهران را به شما معرفی کنیم. جهت مشاهده بهترین باغ ویلاهای این مناطق و قیمت آن‌ها می‌توانید به سایت زومیلا مراجعه کنید.

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید