خرید ملک در کردزار شهریار

کردزار شهریار

به این سؤال که «کجای تهران سرمایه‌گذاری کنیم؟» جواب‌های زیادی می‌توان داد. بااین‌حال، بعضی مناطق اطراف تهران به دلیل ویژگی‌های خاص، توجه خریداران را بیشتر به خود جلب می‌کنند. کردزار، یکی از همین مناطق است که در این مقاله آن را بیشتر خواهید شناخت. پس اگر می‌خواهید بدانید کردزار شهریار کجاست و دلیل شهرت آن چیست، تا انتهای این گفتار با زومیلا همراه باشید.

کردزار شهریار کجاست؟

شهرستان شهریار، نواحی روستایی زیادی دارد که یکی از معروف‌ترین آن‌ها کردزار است. ناحیه‌ای با قدمت زیاد و بافت منحصربه‌فرد که سبک معماری متمایز و سرسبزی چشم‌نوازش آن را زبانزد کرده‌ است.

کردزار شهریار، منطقه‌ای در غرب این شهرستان است که با خودِ شهریار حدود 6 کیلومتر فاصله دارد. این منطقه به‌قدری متفاوت و زیباست که در نگاه اول شاید به‌سختی باور کنید یکی از مناطق تهران باشد!

یکی از دلایل مهم شهرت کردزار، باغ ویلاهای آن است. علاوه بر این‌، برخورداری از موهبت‌های طبیعی، کردزار را به یکی از مهم‌ترین مراکز پرورش و توزیع انواع میوه‌های تابستانی تبدیل کرده است.

کردزار در یک نگاه:

  • فاصله زمانی آن تا شهریار حدود 5 دقیقه است.
  • از شمال به فاز یک شهرک اندیشه و همچنین چهارراه ولیعصر و از جنوب به شهر امیریه راه دارد.
  • از شرق به روستای ابراهیم‌آباد و از غرب به روستای کرد امیر راه دارد.
  • دارای آب‌وهوایی پاک و مطبوع است.
  • از منابع آبی زیادی برخوردار است.
  • کشاورزی در آن رونق زیادی دارد.

در این رابطه بخوانید: بهترین مناطق شهریار برای زندگی که آنها را نمیشناسید!

قیمت ملک در کردزار شهریار

تقسیم‌بندی کردزار شهریار

اول از همه این را بگوییم که قدیمی بودن کردزار به‌هیچ‌وجه به معنای فرسودگی بافت آن نیست. یک گشت‌وگذار کوتاه در این منطقه و خصوصا در بخش‌های اول و سوم آن، برای اطمینانتان از این ادعا کفایت می‌کند. باغ ویلاهای ساخته‌شده در این نواحی، بسیار لاکچری و زیبا بوده و از بهترین امکانات رفاهی برخوردار هستند.

کردزار شهرستان شهریار بر مبنای یک تقسیم‌بندی کلی، سه بخش اصلی دارد:

  • بخش باغی ابتدایی (اول): منطقه‌ای مناسب برای خرید باغ ویلا که خیابان‌های حافظ، اقاقیا، باهنر و گلستان در آن واقع شده‌اند.
  • بخش میانی (دوم): بافت شهری اصلی کردزار در این بخش بوده که اکثر جمعیت آن نیز ساکن همین بخش هستند.
  • بخش باغی انتهایی (سوم): این بخش نیز منطقه مناسبی برای سرمایه‌گذاری و خرید باغ ویلا محسوب می‌شود که محله‌هایی مانند باغستان و سهند در آن قرار دارند.

در این رابطه بخوانید: کدام روستاهای اطراف تهران برای زندگی مناسبند؟

تقسیم‌بندی کردزار شهریار

دلایل خرید ملک در کردزار شهریار

اینکه افراد زیادی، کردزار را مکان مناسبی برای سرمایه‌گذاری می‌دانند، بی‌دلیل نیست. کردزار علاوه بر بافت تاریخی و طبیعی منحصربه‌فرد، باغ ویلاهای زیاد و معروفی دارد. ویلاهایی که خریدشان و سکونت در آن‌ها می‌تواند آغاز فصل هیجان‌انگیزی از زندگی باشد.

اگر بخواهیم مزایای سرمایه‌گذاری در کردزار را خلاصه کنیم، باید موارد زیر را مدنظر قرار دهیم:

1. طبیعت شگفت‌انگیز

به دنبال خرید یک اقامتگاه دنج در مجاورت فضای سبز هستید؟ شهرهای شمالی، البته که گزینه‌های ایده‌آلی هستند، اما اگر ساکن پایتخت هستید و ترجیح می‌دهید با این اقامتگاه اختصاصی، فاصله زیادی نداشته باشید، کردزار یکی از بهترین گزینه‌های ممکن برای شماست. آرامش فضا و آب‌وهوای کردزار، در سراسر استان تهران، به معنای واقعی کلمه، کم‌نظیر است.

2. تغییر سبک زندگی

سبک زندگی ویلایی، حال و هوای کاملاً متفاوتی از زندگی آپارتمانی دارد. در باغ ویلاهای مناطقی مثل کردزار شهریار می‌توانید ایده‌های جذابی را مانند باغبانی یا پرورش و نگهداری از انواع حیوانات پیاده کنید؛ ایده‌هایی که امکان پیاده‌سازی آن‌ها در شهر یا محال است یا به دردسرش نمی‌ارزد!

3. حفظ ارزش سرمایه

حتما می‌دانید یکی از بهترین و مطمئن‌ترین روش‌های حفظ سرمایه در ایران، خرید ملک است. این ادعا آن‌قدر درست است که موقعیت مکانی ملک، صحتِ اصل مطلب را زیر سؤال نمی‌برد! قیمت املاک، پیوسته در حال افزایش است و به نظر می‌رسد این روند صعودی، همین‌طور ادامه داشته باشد.

اکثر باغ ویلاهای واقع‌شده در کردزار شهریار، مساحت زیادی دارند. این یعنی اگر قیمت املاک، حتی به اندازه یک سر سوزن هم افزایش پیدا کند، افزایش قیمت کل ملک به دلیل متراژ بالایش، بسیار چشمگیر خواهد بود.

علاوه بر استفاده شخصی، شما می‌توانید ملکِ خریداری‌شده را به مسافران اجاره دهید و از این طریق، آن را به یک منبع درآمد مناسب برای خودتان تبدیل کنید.

در این رابطه بخوانید: خرید باغ ویلا و نکات مهمی که باید بدانید!

باغ ویلاهای کردزار شهریار

قیمت ملک در کردزار شهریار

قیمت ملک در کردزار، اصلی‌ترین معیار خریداران برای سرمایه‌گذاری در این منطقه است. اگر مناطق سه‌گانه را به‌عنوان یک معیار در نظر بگیریم، احتمالاً خودتان هم حدس زده‌اید که قیمت ملک در بخش‌های اول و سوم، به شکل قابل‌توجهی بیشتر از بخش دوم است. به‌طور کلی می‌توان گفت:

بخش اول، گران‌ترین منطقه کردزار شهریار است زیرا:

  • ویلاهای ساخته‌شده در این بخش از نظر کیفیت، نما و آپشن، فوق‌العاده هستند.
  • بیشتر منابع آبی طبیعی در این بخش مستقر شده‌اند که آن را برای باغبانی به منطقه‌ای بسیار ایده‌آل تبدیل می‌کنند.
  • از نظر شاخص دسترسی به مراکز خدماتی موقعیت بهتری دارد.

بخش سوم یعنی بخش باغی انتهایی هم یک بخش لاکچری در کردزار است؛ با این تفاوت که از نظر صنعت ویلاسازی، برخورداری از منابع آبی و قابلیت دسترسی، به پای بخش باغی ابتدایی نمی‌رسد. به همین دلیل هم قیمت املاک در آن تا حدی کمتر است. نهایتا ارزان‌ترین بخش کردزار، بخش میانی آن است.

در این رابطه بخوانید: مناطق در حال رشد اطراف تهران را بشناسید!

باغ ویلاهای شهریار

 

سرمایه‌گذاری در کردزار؟ از زومیلا کمک بگیرید!

تا قبل از خواندن این مقاله، شاید ایده‌ی سرمایه‌گذاری در کردزار شهریار حتی به ذهنتان هم خطور نکرده بود! اما اگر حالا کردزار را هم به فهرست گزینه‌هایتان اضافه کرده‌اید، باید تحقیقات بیشتری درباره آن انجام دهید. فرصت سرمایه‌گذاری مناسب در این منطقه، به عوامل مختلفی بستگی دارد. عواملی متغیر که ذکر آن‌ها از حوصله این گفتار خارج است. بنابراین اگر می‌خواهید فرصت‌های سرمایه‌گذاری در کردزار را گلچین کنید، همین حالا برای دریافت اطلاعات بیشتر با کارشناسان زومیلا تماس بگیرید. چون تخصص تیم زومیلا، معرفی بهترین‌ها به شماست!

جهت مشاهده قیمت و خرید باغ ویلا و ملک در کردزار شهریار و مشاوره رایگان با معتبرترین آژانس های املاک این منطقه روی این لینک کلیک نمایید.

نویسنده : رضا لاکانی

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید