نکات مهم در حمل اثاثیه منزل

 

 

حمل اسباب و اثاثیه منزل به روش درست و اصولی از بزرگ ترین چالش هایی است که افراد با آن مواجه می شوند. همیشه اساب کشی بی دردسر آرزوی هر فردی بوده و چون این امکان برایشان مهیا نبوده، معمولا با ایده جا به جایی اسباب و اثاثیه مخالفت می کنند. برای کمک به این افراد شرکت هایی به وجود آمده اند که کار جا به جایی به روش درست و اصولی را انجام می دهند تا این کابوس ذهنی را برطرف کنند.

نکات مهم در حمل اثاثیه منزل

قطعا با آگاهی بر نکات مهم در حمل اثاثیه منزل می توانید حمل بار بهتری داشته باشید و وسایل در صحت و سلامت کامل به مقصد برسد. حمل اثاثیه منزل اگر به شیوه اصولی پیش برود اصلا سخت نبوده و دانستن این مطالب برای همه افراد الزامی می باشد؛ زیراکه شرایط حمل اثاث ممکن است برای همه پیش بیاید.

بسته بندی درست و اصولی اسباب منزل

بسته بندی درست و اصولی اثاثیه منزل از اولین، مهم ترین و تاثیرگذار ترین فاکتورهایی است که اگر درست انجام نشود، در ادامه مسیر قطعا دچار مشکلاتی خواهید شد. بسته بندی های اسباب بزرگ با کوچک، شکستنی و غیر شکستنی کاملا متفاوت از هم هستند. برای بسته بندی اثاثیه منزل موارد زیر را رعایت کنید:

  • مقواهای ضخیم و محکمی تهیه نمایید تا در حین جا به جایی باز نشوند. این کارتن های ضخیم را بهتر است با طناب، محکم ببندید.
  • برای بسته بندی لوازم شکستنی منزل باید آن ها را بین پارچه یا پلاستیک های مخصوص بپیچید و سپس داخل کارتن قرار دهید.
  • از ظروف پلاستیکی در دار برای حمل وسایل کوچک، شکستنی های خرده ریز یا لوازم قیمتی استفاده کنید.
  • وسایلی که گوشه های تیز دارند و امکان آسیب رساند به محیط و یا افراد را داشته باید با پلاستیک پوشانده شوند.
  • وسایلی مانند مبلمان برای جلوگیری از آسیب رسیدن، با پارچه ای روی آن را بپوشانید.
  • برای حمل لباس، از پلاستیک های محکم استفاده کنید.
  • وسایل اضافی را در صورت امکان حذف کرده و آن را حمل نکنید.
  • روی تمامی کارتن و بسته بندی ها برچسبی حاوی معرفی محتویات داخل آن بزنید.

استفاده از نیروهای ماهر در اسباب کشی

استفاده از نیروهای ماهر در اسباب کشی یکی از شروط تضمین سلامت اسباب و اثاثیه شما می باشد. افراد نابلد هنگام جا به جایی دقت لازم را نداشته و به وسایلتان آسیب می رسانند و اسبابی چون: یخچال، مبلمان، لباسشویی و یا … در صورت آسیب دیدن هزینه های زیادی دارد؛ پس حتی اگر شخصا این کار را انجام می دهید، سعی کنید از افراد باتجربه کمک بگیرید. اگر در محیط اطراف خود افراد باتجربه را نمی شناختید، می توانید از شرکت های باربری معتبر کمک بگیرید. در این شرکت ها اغلب کارگرهای متخصص و ماهری مشغول به کار هستند.

تعیین زمان دقیق با برنامه ریزی در اسباب کشی منزل

تعیین زمان دقیق و برنامه ریزی امری زمان بر اما کمک کننده می باشد. برنامه ریزی برای جا به جایی، بسته بندی وسایل و تخمین زمان دقیق حساسیت های زیادی به همراه دارد. زمان دقیق دریافت کلید منزل مقصد و تحویل کلید منزل مبدا باید طبق برنامه ریزی انجام شود. در این شرایط استرسی برای جا به جایی نخواهید داشت؛ چون همه چیز برایتان مهیا شده است. از طرفی اگر از شرکت های باربری در تهران کمک گرفته اید، اهمیت تعیین زمان بیش از پیش اهمیت پیدا می کند. هرچقدر که ماشین، تجهیزات و نیروهای یک شرکت معطل بمانند قطعا هزینه های اضافی بر دوش فرد متقاضی می افتد. اضافه شدن هزینه آن هم در شرایط اسباب کشی برای هیچکس خوشایند نیس؛ پس در این مرحله دقت لازم را داشته باشید.

انتخاب تجهیزات مناسب برای حمل اثاث

تجهیزات مناسب برای اسباب کشی امری بسیار حائز اهمیت می باشد. برای جا به جایی اسباب منزل نمی توانید از ماشین های بسیار کوچک استفاده کنید، در این شرایط امکان صدمه دیدن به اشیا و لوازم منزل بالا می رود. همچنین حمل اسبابی چون یخچال با وسایل نقلیه شخصی اصلا امکان پذیر نیست و نیاز به ماشین های مخصوص حمل مثل وانت، کامیونت و … دارید. البته گاهی اوقات استفاده از ماشین های بسیار بزرگ هم بی فایده بوده؛ چون حجم و تعداد وسیله های هر خخانه با خانه دیگر متفاوت می باشد. با بررسی تمامی ابعاد و شرایط لوازم منزل خود، از تجهیزات شرکت ها بهره ببرید.

پیدا کردن یک شرکت خدمات باربری خوب

پیدا کردن یک شرکت باربری خوب برای حمل اثاث منزل سلامت وسایل شما را تضمین می کند و با خیالی آسوده این چالش را پشت سر می گذارید. برای پیدا کردن شرکت خدماتی خوب باید به نکات زیر دقت کنید.

  1. شرکت معتبر اکثرا بیمه هستند و از سازمان های رسمی کشور مجوز کار دریافت کرده اند. در صورت هرگونه آسیبی به وسایل شما بیمه این خسارات را پوشش می دهد تا هیچکس در این امر دچار ضرر مالی نشود.
  2. تجهیزات یک شرکت باربری خوب کامل بوده و شما را مجبور به استفاده از خدمات خاص به علت محدودیت های خود نمی کنند.
  3. شرکت های معتبر تجربه اسباب کشی های زیادی داشته و با چالش های گوناگون مواجه شده اند، به همین خاطر خیلی سریع موانع را پشت سر گذاشته و در مدت زمان کوتاه تری اساب کشی منزل را انجام خواهید داد.
  4. برای دریافت خدماتی چون اسباب کشی در تهران باید به لوکیشن باربری دقت کرده و در زمان های ترافیک بیشتر اسباب کشی نکنید.
  5. در آخر باید بین شرکت و طرف قرارداد توافق بر سر قیمت صورت گیرد.

شرکت باربری فدک از معتبرترین شرکت های خدماتی بوده که یار و همراه شما در انواع اسباب کشی ها می باشد.

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید