خاص ترین تولید کننده درب ضد سرقت در ایران کیست؟

درب ضد سرقت در ایران درناب

درب ضد سرقت واژه ای است که چند سال است بیشتر بر سر زبان ها افتاده است و این محتوا به  صورت جامع و کامل به بررسی زیرسازی و استراکچر درب ضد سرقت پرداخته است. این محتوا کمتر از 5 دقیقه، وقت گرانبهای شما را می گیرد و امنیت خانه و خانواده تان را برای یک عمر تضمین می کند.

بازار پرهیاهو!

درب ضد سرقت در بازار ایران از نظر زیرسازی و استراکچر به 4 دسته کلی تقسیم بندی می شوند که هر کدام از آن ها تنوع قیمت و زیبایی مخصوص به خودشان را دارند.

درب ضد سرقت دسته اول، درب های ارزان و بی کیفیت بازار هستند. زیرسازی و استراکچر این دسته از درب ها، همان طور که از نامشان پیداست بسیار ضعیف و نامناسب هستند.

اما دلیل ضعف و ناتوانی این درب ها در کدام قسمت از جزئیات است؟

ارزان بخرید!

زیرسازی و استراکچر این دسته از درب ضد سرقت با ورق آهنی تولید می شود، که ضخامت نسبتا کمی دارد.

چارچوب و زیرسازی این درب ضد سرقت از ورق آهن با ضخامت 0.9 تا 1 میلی متر تولید می شود. این ضخامت کم، هنگام سرقت گریبان گیر شما می شود چرا که یکی از روش های سرقت، دیلم کردن درب ضد سرقت است.

از آن جهت که ضخامت چارچوب و زیرسازی درب ضد سرقت شما ضعیف است با انداختن دیلم در فاصله میان چارچوب و درب شما، سارق وارد منزل و محل کار شما می شود و این درب ارزان، هیچ مقاومتی را ایجاد نخواهد کرد.

طبقه متوسط و مفرح!

دسته دوم و سوم طبقه بندی درب ضد سرقت از نظر زیرسازی، دسته های متوسط و گران بازار هستند.

ضخامت چارچوب و زیرسازی این درب ها، از ورق آهن با ضخامت 1 تا 1.5 میلی متر تولید می شود که نسبت به مشابه بی کیفیت، ضخامت قابل قبول تری دارند.

اما اگر این دو دسته قابل قبول هستند، دسته چهارم فراتر از سطح بازار و خواسته شماست.

درب ضد سرقت با زیرسازی و چارچوب آهنی با ورق 2 میلی متری موضوعی است که در انتظار شماست.

کالایی با ارزش و متفاوت!

گروه درب های ضد سرقت دُرناب، به عنوان تولید درب ضد سرقت درنابکننده درب ضد سرقت، اقدام به تولید زیرسازی و چارچوب آهنی با ورق 2 میلی متر و فوم پلی یورتان کرده است.

گروه دُرناب چارچوب تمامی مدل های درب ضد سرقت خود را از سری ارزان تا مُدرن، از ورق آهن با ضخامت 2 میلی متر تولید می کند.

 

این ضخامت متفاوت و منحصر به فرد، سرقت سارقان را از روش دیلم کردن به حداقل میزان خود می رساند.

اما این زیرسازی متفاوت و خاص دُرناب، با ورق آهن 2 میلی متری به اتمام نمی رسد و محافظ جای قفل و فوم پلی یورتان، تولید درب ضد سرقت منحصر به فرد را به سر انجام می رساند.

محافظ یا بادیگارد؟

محافظ جای قفل با ورق آهن 2 میلی متری، ایده و تولید انحصاری دُرناب است. این محافظ از آن جهت تولید می شود که در صورتی که سارق درب ضد سرقت بتواند روکش را تخریب کند، نتواند به قفل ها و یراق آلات درب ضد سرقت دست پیدا کند.

درب ضد سرقت دُرناب

مایعی مقاوم تر از سنگ!

تزریق فوم پلی یورتان تکمیل کننده زیرسازی و استراکچر درب ضد سرقت منحصر به فرد دُرناب با ورق سرتاسری 2 میلی متر است.

هنگامی که تولید زیرسازی و روکش درب ضد سرقت شما به اتمام می رسد، درب ضد سرقت لوکس یا فلزی شما در دستگاه تزریق فوم پلی یورتان قرار می گیرد.

در این مرحله فوم مایع پلی یورتان در فاصله میان روکش و زیرسازی تزریق می شود و بعد از مدت کوتاهی این مایع به یک سنگ قدرت مند تبدیل می شود و تولید درب ضد سرقت شما به اتمام می رسد.

ورق سرتاسری چی بود!

در قسمت قبلی اشاره ای مختصر به ورق سرتاسری زیرسازی درب ضد سرقت داشتیم، اما این ورق چیست و کاربرد آن در امنیت و زیرسازی چه قدر است؟

درب ضد سرقت دُرناب علاوه بر چارچوب متفاوت، محافظ یراق آلات و تزریق فوم پلی یورتان، در زیرسازی و استراکچر درب ضد سرقت نیز یک ورق سرتاسری آهن با ضخامت 2 میلی متر قرار داده است.

این ورق آهن 2 میلی متری به معنای واقعی کلمه، تولید یک ضد سرقت با کیفیت را به اتمام می رساند.

مدل های بی نهایت!

شما خریدار محترم درب ضد سرقت می توانید از طریق منوی سایت، از مدل های بی نهایت دُرناب دیدن فرمایید و از قیمت درب ضد سرقت نیز آگاه شوید.

به خاطر داشته باشید که تعویض درب ضد سرقت بدون تخریب دُرناب برای تمامی درب های قدیمی با ابعاد گوناگون قابل اجرا است که می توانید از طریق سایت دُرناب اطلاعات خود را در این زمینه افزایش دهید.

ما کنارتونیم

دُرناب، متفاوت در انتخاب

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید