شهرک مدرن تهراندشت

بهترین-مشاور-املاک-تهراندشت-یعنی-املاک-سرمایه

بی‌شک شهرک مدرن تهراندشت یکی از بهشت‌های گمشده ایران است. در این مقاله از زومیلا قصد داریم شما را با ویژگی‌های مکانی و اقتصادی این شهرک آشنا کنیم. اگر به دنبال خرید ملک و زمین در این منطقه هستید، پس با ما همراه شوید که قرار است بهترین مشاور املاک تهراندشت یعنی املاک سرمایه را به شما معرفی کنیم.

تهراندشت کجاست ؟

شهرک ویلایی و خوش‌آب‌وهوای تهراندشت در شهرک ساوجبلاغ استان البرز قرار دارد. منطقه تهراندشت، در فاصله ۱۰ کیلومتری کرج واقع شده است. تهراندشت فاصله‌اش از میدان آزادی فقط ۶۹ کیلومتر است؛ یعنی در حالت عادی تقریبا یک ساعت طول می‌کشد از تهران به تهراندشت برسید و اگر ترافیک باشد یک ساعت و نیم در راه خواهید بود.

مناطق گردشگری همسایه تهراندشت

منطقه مدرن تهراندشت به رودخانه کردان بسیار نزدیک است. یکی دیگر از جاذبه‌های گردشگری نزدیک به تهراندشت، کاروانسرای شاه عباسی است.

مناطق مذهبی در همسایگی تهراندشت

از جمله مکان‌های مذهبی در نزدیکی منطقه تهران دشت، می توان به امامزاده هادی و علینقی ینگی اشاره کرد.

آب‌ و هوای  شهرک مدرن تهراندشت 

همان‌طور که گفته شد، شهرک مدرن تهراندشت در استان البرز و در نزدیکی رشته‌کوه‌های البرز قرار دارد. به همین دلیل، زمستان‌های این منطقه نسبتا سرد و تابستان‌های آن هم خنک است. این منطقه به دلیل موقعیت جغرافیایی خود به منابع آب‌های زیر‌زمینی، خاک حاصلخیز و آب‌وهوای مناسب دسترسی دارد و پوشیده از پوشش‌های گیاهی و درختان سرسبز است. این منطقه به دلیل پوشش‌های گیاهی بسیار، مناسب افرادیست که به دنبال منطقه‌ای برای گذراندن تعطیلات آرام و بی دغدغه هستند.

آب فراوان

آیا تا به حال دچار کمبود آب و یا کم فشاری آب منطقه مسکونی خود شده‌اید؟ امروزه با افزایش جمعیت و بالا رفتن ساختمان‌های چند طبقه و آسمان‌خراش‌ها، کمبود آب و کمبود فشار آب احتمالا بخشی از زندگی ما شهر‌نشین‌ها شده است. اما در شهرک مدرن تهراندشت آب فراوان وجود دارد. حتی در کوچه‌ها و خیابان‌ها هم می‌توانید جوی‌های زیبای آب را بببینید، دقیقا همان صحنه‌ای که برای شهرنشینان غریبه است.

هوای آفتابی

آسمان شهرک تهراندشت تقریبا از اردیبهشت تا خرداد آفتابی است. آفتاب منطقه تهراندشت سوزان نیست و تابستان با وجود آفتاب، هوای خنک و دلپذیری دارد. تصور کنید نور از پنجره شیشه‌ای خانه به داخل می‌تابد، پاهای خود را دراز کنید و از گرمای مهربان آفتاب لذت ببرید. زیبایی و سرسبزی پوشش گیاهی شهرک زیبای تهراندشت مدیون هوای آفتابی و آب فراوان آن است.

در این رابطه بخوانید : تهراندشت کجاست؟ چقدر پتانسیل سرمایه گذاری دارد؟

شهرک‌های-منطقه-تهراندشت

شهرک‌های منطقه تهراندشت

منطقه رویایی تهراندشت دارای شهرک‌های زیادی است که همه این شهرک‌ها دارای زیبایی‌های بصری و ارزش‌های اقتصادی بالایی هستند. از جمله شهرک‌های این منطقه می‌توان به شهرک ویلایی کارینا، شهرک جهان ویلا یا مسعودیه، شهرک پزشکان تهراندشت و…. اشاره کرد. گروه املاک سرمایه به‌عنوان معتبرترین مشاور املاک تهراندشت با توجه به بودجه و سلیقه‌تان بهترین فایل‌های ملکی را در شهرک‌های مختلف تهراندشت به شما ارائه می‌دهند.

شهرک پزشکان منطقه تهراندشت

با همکاران‌تان همسایه شوید!

شهرکی را در نظر بگیرید که اکثریت ساکنین آن پزشکان عزیز و توانمند کشورمان هستند. همسایگی با قشری از جامعه که اکثرا سطح فرهنگ بالایی دارند، حتما بی دغدغه‌تر و زیباتر خواهد بود. اکثر پزشکان تهرانی یا اهل کرج به دنبال خرید ملک و ویلا در منطقه جذاب پزشکان تهراندشت هستند.

شهرک ویلایی کارینا

باغستان زیبای کارینا، منطقه آرامش‌بخش تهراندشت!

مگر می‌شود تهراندشت را بشناسید و اسم باغستان کارینا را نشنیده باشید؟ حقیقتا که کارینا من را به یاد عکس‌های جزایر زیبای اروپایی می‌اندازد. کارینا منطقه‌ایست بسیار زیبا و سرسبز با طراحی متفاوت! کارینا یکی از لوکس‌ترین مناطق تهراندشت است و در اصلی‌ترین خیابان آن یعنی خیابان تهران قرار دارد. اگر می‌خواهید صاحب ویلایی شیک و لوکس در یکی از زیباترین مناطق تهراندشت شوید مشاورین املاک سرمایه بهترین راهنمای شما در این مسیر خواهند بود. مشاورین مجرب و حرفه‌ای آژانس املاک سرمایه با شناخت بالایی که از تهراندشت و ویلاهای این منطقه دارند بهترین گزینه‌ها را به شما پیشنهاد می‌دهند تا معامله‌ای پرسود را رقم بزنید.

شهرک جهان ویلا (مسعودیه) تهراندشت

شهرک جهان ویلا یکی از شهرک‌های سرسبز منطقه لوکس‌نشین تهراندشت است. جهان ویلا در قسمت جنوبی جاده سی‌و‌دو جاده قدیم قزوین و در یک کیلومتری پمپ بنزین تهراندشت قرار دارد.

از زمان ایجاد آزادراه کرج-قزوین بر محبوبیت این منطقه افزوده شد.

در این رابطه بخوانید : هزینه ساخت ویلا در تهراندشت 

شهرک-مدرن-تهراندشت

ویژگی‌های شهرک‌های منطقه تهران دشت

منطقه زیبای تهراندشت علاوه بر زیبایی، بسیار لوکس و مدرن است. در این بخش برخی ویژگی‌های این منطقه آورده شده است:

  • سرسبزی و آرامش محیط یکی از ویژگی‌های بارز و اصلی منطقه تهراندشت و شهرک‌های آن است.
  • نزدیکی به مناطق درمانی، پمپ بنزین و خدمات رفاهی
  • سازه‌های مستحکم و معماری‌های اروپایی و دل‌انگیز
  • باغچه، حیاط، آلاچیق، باربیکیو، سیستم اطفای حریق، سیستم دزدگیر، انباری و پارکینگ اختصاصی به ازای هر ویلا و ملک
  • اشتراک آب، گاز، برق و تلفن
  • دارای استخر و جکوزی
  • نور‌گیری عالی هم برای ویلا‌های شمالی و هم جنوبی
  • سیستم امنیتی قوی، گشت‌زنی مسئولین امنیت، کنترل عبور و مرور و سیستم حراستی ۲۴ ساعته
  • وجود پارک بازی کودکان

آیا شهرک مدرن تهراندشت برای سرمایه‌گذاری مناسب است ؟

بله، این شهرک به دلیل آینده اقتصادی بسیار روشن امروزه موردتوجه سرمایه‌گذاران مخصوصا سرمایه‌گذاران تهران و کرج قرار گرفته است، به چند دلیل:

نزدیکی به لوکیشن‌ها و راه‌های ضروری

نزدیکی تهراندشت به جاده اصلی، وجود امکانات رفاهی مانند سوپرمارکت‌ها، پمپ‌بنزین، داروخانه‌ها و مناطق درمانی (مخصوصا شهرک پزشکان) و…. باعث شده است که روز‌به‌روز ارزش اقتصادی این مناطق بالا برود.

شهروندان خسته از آلودگی هوا و مشکلات جسمی و روانی شهرنشینی

با وجود آلودگی روزافزون هوا و بالا رفتن تصاعدی مشکلات روانی و جسمی شهرنشینی، دیگر هر شهروند پایتخت‌نشین جای خالی فضایی مانند منطقه مدرن تهراندشت را حس می‌کند.

بالا رفتن احساس لوکس‌دوستی در میان پایتخت‌نشین‌ها

دیگر نمی‌شود افزایش تمایل مردم به وسیله‌ها و سبک زندگی لوکس و اروپایی را منکر شد. با افزایش تعاملات افراد در فضا‌های مجازی و اشتراک‌گذاری زندگی شخصی و محل زندگی در این فضا‌ها، همه ما هرچند کم به دنبال زیباتر جلوه دادن زندگی خود هستیم. بالا رفتن این حس باعث افزایش خریداران منطقه لوکس تهراندشت شده است.

برای لذت بردن از زندگی آرام آماده اید ؟

برای زندگی کم‌دغدغه‌تر و آرام‌تر آماده‌اید؟ احتمالا این جمله برای پایتخت‌نشین‌ها و کلانشهرنشین‌ها مانند آرزو‌های کودکی است. آیا واقعا از زندگی سیاه و سفید پایتخت‌نشینی خسته شده‌اید؟ منطقه مدرن تهراندشت احتمالا سبزترین راه نجات شما خواهد بود. با زندگی در این منطقه صبح خود را به جای صدای بوق خودرو‌ها با صدای پرندگان شروع کنید. به جای ازدحام جمعیت و ترافیک، از ازدحام پوشش‌های گیاهی و ساختمان‌های لوکس لذت ببرید و در آخر بعد از یک روز شلوغ کاری، در آرامش خواب پرکیفیتی را در هوای سالم تجربه کنید.

در این رابطه بخوانید : شهرک‌های ویلایی اطراف تهران

شهرک مدرن تهراندشت

امنیت بالای منطقه تهراندشت

منطقه تهراندشت به وسیله سیستم‌های امنیتی به حالت بیست‌وچهارساعته تحت کنترل است. در هر ساعت از شبانه‌روز کارمندان امنیتی در حال گشت و بررسی هستند. آیا شما هم دوست دارید که شب‌ها و در سکوت مطلق  پیاده‌روی کنید و دغدغه و نگرانی مزاحمت نداشته باشید؟ با خیال راحت به علایق خود برسید. شما و خانواده شما در منطقه لوکس‌نشین تهراندشت در امنیت صددرصدی هستید.

املاک سرمایه ؛ معتبرترین و بهترین مشاور املاک تهراندشت

یک مشاور املاک خوب و معتبر باید به مناطقی که در آن فعالیت می‌کند اشراف کافی داشته باشد. زمانی مشاورین یک آژانس املاک می‌توانند بهترین فایل‌ها را به شما معرفی کنند که خودشان شناخت کاملی از وضعیت آن منطقه داشته باشند. مشاورین املاک سرمایه با فایلینگ قوی و تسلط بالا به وضعیت و قیمت املاک منطقه، در هر جایی از تهراندشت و سایر مناطق اطراف که بخواهید ملک بخرید بهترین‌ها را به شما پیشنهاد می‌دهند. تهراندشت با سرعت خوبی در حال پیشرفت است؛ اگر شما هم می‌خواهید معامله پرسودی در این منطقه رقم بزنید، مشاورین املاک سرمایه در تمام مراحل معامله همراه شما هستند تا بهترین و پرسودترین سرمایه‌گذاری عمرتان را رقم بزنید.

بهترین-املاک-در-کردان

این تیم حرفه‌ای از سال ۹۷ با مدیریت آقای داوود زارعی‌نژاد در زمینه خرید و فروش زمین، باغ، باغچه و ویلا فعالیت می‌کنند و تمام تلاش‌شان این است که بهترین فایل‌های منطقه را با بهترین قیمت به مشتریان عزیز ارائه دهند. در ضمن در آژانس املاک سرمایه معامله به صورت منصفانه و سودآور برای طرفین (هم خریدار و هم فروشنده) انجام می‌گیرد.

آقای-زارعی-نژاد-املاک-سرمایه

مناطق تحت پوشش املاک سرمایه

علاوه بر منطقه تهراندشت، املاک سرمایه مناطق کردان و سهیلیه و روستاهای سرخاب، سعیدآباد، نمکلان، لشکرآباد، قنبرآباد، حاجی‌آباد، قاسم‌آباد، عباس‌آباد، آران، اسماعیل‌آباد، حاجی بیگ، زعفرانیه، رامجین، برغان، سنقرآباد، خوروین و… را نیز پوشش می‌دهد. در این مناطق می‌توانید بهترین فایل‌های ملکی را از املاک سرمایه بخواهید.

آدرس املاک سرمایه

تهراندشت، بلوار اصلی سرخاب، نرسیده به گلستان سه

شماره تماس املاک سرمایه

۰۹۱۲۱۶۲۳۴۹۶ آقای زارعی نژاد

جهت مشاهده بهترین فایل‌های منطقه با بهترین قیمت در تهراندشت و مشاوره با مشاورین املاک سرمایه روی لینک زیر کلیک کنید.

بهترین مشاور املاک در تهراندشت

شهرک‌های-منطقه-تهراندشت

سوالات احتمالی

امیدواریم تا به الان به سوالات شما در مورد شهرک مدرن تهراندشت پاسخ داده باشیم. در ادامه به برخی سوالات متداول و احتمالی در مورد تهراندشت می‌پردازیم.

چرا وقتی تهراندشت هست؛ کردان بریم؟

اسم تهراندشت حس آرامش و سکوت را القا می‌کند. تهراندشت مانند کردان اشباع نیست. کردان معمولا برای تفریح‌های پرسروصدا مناسب‌تر است؛ اما وقتی از سروصدا خسته شدید، برای آرامش و سکوت به تهراندشت بیایید.

چرا به شهرک مدرن تهراندشت، تهران دشت کردان هم می‌گویند؟

حتما شما هم شنیده‌اید که به شهرک مدرن تهراندشت، تهراندشت کردان یا تهراندشت کرج هم می‌گویند. دلیل این چند نامی چیست؟ همان‌طور که در بحث موقعیت بررسی کردیم، تهراندشت در نزدیکی (حدودا سی کیلومتری) کرج قرار دارد. از طرفی به منطقه ویلایی کردان هم بسیار نزدیک است. به همین دلیل عده‌ای با این اسامی هم از این منطقه رویایی سخن می‌گویند.

در این رابطه بخوانید : ۶ مورد از بهترین منطقه های کرج برای سرمایه گذاری

شهرک‌های-منطقه-تهراندشت

چگونه با معقول‌‌ترین قیمت، بهترین ویلا را در شهرک لوکس تهران دشت خرید کنیم؟

اگر به دنبال کسب حرفه‌ای ترین مشاوره‌ها، معقول‌ترین هزینه‌ها و کوتاه‌ترین زمان خرید از شهرک مدرن تهراندشت هستید، دیگر نیازی به مراجعه به آژانس‌های مختلف ندارید. پیدا کردن آژانس املاک مطمئن و معتبر کار آسانی نیست. در این راستا ما در وب‌سایت زومیلا مشاورین املاک معتبر و مجاز هر منطقه‌ای را به شما معرفی کنیم تا با خیال راحت و با اطمینان سراغ آن‌ها بروید.

املاک سرمایه بهترین مشاور املاک تهراندشت است که مشاورین آن شناخت خوبی از منطقه تهراندشت دارند، برای شما وقت کافی می‌گذارند و به سوالاتتان جواب می‌دهند و در نهایت با توجه به نیازهای شما و سرمایه‌تان، به شما کمک می‌کنند تا در مسیر سرمایه‌گذاری در تهراندشت بهترین گام‌ها را بردارید.

مشاورین-املاک-سرمایه

آیا می‌توان در خاک  شهرک لوکس تهراندشت میوه‌جات و سبزیحات کاشت؟

بله، اگر شما هم آرزو و فانتزی کاشت میوه‌ها و سبزیجات ارگانیک را دارید خاک شهرک مدرن تهراندشت با آغوش باز پذیرای این کار است. می‌توانید در باغچه خود انواع سبزیجات معطر مانند نعنا و ریحان یا میوه‌جات مانند توت‌فرنگی، خیار و…. بکارید. چه چیزی خوشمزه‌تر از محصولات ارگانیکی که خودتان کاشته اید وجود دارد؟ با تصور این موضوع می‌توان بوی خیار تازه و سالم را تصور کرد.

آیا بنا‌ها و ویلا‌های ساخته‌شده در منطقه جذاب تهران دشت کاملا قانونی است؟

بله، همه ساخت و ساز‌ها در شهرک مدرن تهراندشت کاملا قانونی است. دغدغه شما را کاملا درک می‌کنیم. متاسفانه امروزه شاهد کلاهبرداری‌های زیادی هستیم که مارا ناامید می‌کنند. اما نگران نباشید. آجر به آجر بنا‌ها و بذر به بذر پوشش‌های گیاهی در شهرک تهراندشت کاملا قانونی جای‌گذاری شده‌اند.

در این رابطه بخوانید : کردان کجاست؟ نگاهی به قیمت ویلا در کردان کرج

شهرک مدرن تهراندشت

مهمانی در منطقه مدرن تهراندشت چگونه است؟

سکوت و آرامش منطقه مدرن تهراندشت معمولا مشتریان و بازدید‌کنندگان را دچار سردرگمی می‌کند. خیلی از مشتریان می‌پرسند آیا با این همه آرامش می‌توانیم دوستان و عزیزانمان را مهمانی دعوت کنیم؟ البته که بله. شما به‌عنوان یک انسان حتما که نیاز به ایجاد ارتباط با عزیزانتان دارید. مهمانان شما در کمال احترام با راهنمایی نگهبانان به سمت ویلای اروپایی شما راهنمایی می‌شوند. موردی که باید دقت کنید این است که موجب آزار و اذیت همسایگان نشوید.

آیا حیوانات خانگی اجازه زندگی در تهراندشت را دارند؟

منطقه مدرن تهراندشت نه تنها برای انسان‌ها بلکه برای حیوانات خانگی شما هم محیطی دلچسب برای زندگی است. حتما حیوان خانگی شما از زندگی در محیطی به دور از آلودگی، سرسبز و زیبا لذت خواهد برد.

هم‌اکنون قصد خرید از منطقه زیبای تهراندشت را دارم، چه کنم؟

برای خرید ویلا از شهرک لوکس تهراندشت می‌توانید از طریق مراجعه به آژانس املاک سرمایه مستقیما با کارشناسان معتبر املاک در این منطقه  در ارتباط باشید. مشاورین مجرب املاک سرمایه می‌توانند تا حدود بسیار زیادی در هزینه‌ها و زمان پروسه خرید صرفه‌جویی کنند.

مشاورین-املاک-کردان

کلام آخر درباره شهرک مدرن تهراندشت

بازدیدکننده‌ای می‌گفت انگار که همه دغدغه‌ها فقط تا جلوی ورودی تهراندشت دوام می‌آورند. حقیقتا که شهرک تهراندشت یکی از معقول‌ترین مکان‌ها برای زندگی است. در این مقاله شما با زیبایی‌ها و ویژگی‌های شهرک مدرن تهراندشت آشنا شدید. اگر شما هم می‌خواهید تعطیلات آرام و در عین حال لوکسی داشته باشید و یا می‌خواهید با خرید ویلا سرمایه‌گذاری کنید، منطقه مدرن تهراندشت را از دست ندهید. املاک سرمایه به‌عنوان بهترین مشاور املاک در تهراندشت راهنمای امن و مطمئن شما در این مسیر خواهد بود.

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید