تهراندشت کجاست؟ چقدر پتانسیل سرمایه گذاری دارد؟

بهترین منطقه سهیلیه کجاست

پایتخت‌نشینان هر چقدر هم که شهرشان را دوست داشته باشند و از امکانات تهران راضی باشند، باز هم روزهایی هست که این شهر حسابی برایشان تنگ می‌آید و دلشان می‌خواهد چند روزی بار و بندیل را ببندند و از آن دور شوند. همهمه و شلوغی تهران، ترافیک همیشگی‌اش، آلودگی و دودی که تمامی ندارد، زندگی در آپارتمان‌هایی تنگ و تاریک و دور بودن از طبیعت به هر حال انسان‌ها را خسته می‌کند و همین چیزها باعث می‌شود تهرانی‌ها آخر هفته‌ها راهی شهرهای شمالی شوند تا آب و هوایی تازه کنند. اما این جمعیت مسافر، ترافیک تهران را تا جاده هم با خودشان می‌برند و به همین خاطر گاهی بیش‌تر از این که مسافران در تعطیلات آخر هفته و در حال خوش‌گذرانی باشند، در حال دنده عوض کردن هستند. راه‌حل، رفتن به مقاصد نزدیک‌تری اطراف تهران مثل تهراندشت است. حتما می‌پرسید تهراندشت کجاست که باید بگوییم با این مقاله زومیلا همراه شوید.

تهراندشت کجاست ؟ بهشت گمشده‌ ی اطراف تهران

تهراندشت بهشت گمشده‌ای اطراف تهران است که فاصله‌اش از میدان آزادی فقط ۶۹ کیلومتر است؛ یعنی در حالت عادی تقریبا یک ساعت طول می‌کشد از تهران به تهراندشت برسید و اگر ترافیک باشد یک ساعت و نیم در راه خواهید بود. به همین خاطر در چند سال اخیر خرید زمین و ویلا در تهراندشت بسیار رایج شده و خیلی از افراد به جای خرید ویلا در شمال، به خاطر نزدیکی تهراندشت و آب و هوای بی‌نظیرش که در ادامه مفصل توضیح می‌دهیم، به سرمایه‌گذاری و خرید ویلا در تهراندشت روی آورده‌اند.

چطور به تهراندشت برویم؟

اگر بخواهید از تهران راهی این منطقه شوید باید مسیر اتوبان تهران کرج را طی کنید و بعد از آن وارد اتوبان کرج قزوین شوید؛ سپس بعد از طی چند کیلومتر می‌توانید جاده و مسیر تهراندشت را مشاهده کنید.

اگر به روش دیگری بخواهیم آدرس بدهیم و بگوییم تهراندشت کجاست باید به عرضتان برسانیم که تهراندشت واقع در استان البرز و درست روبه‌روی کردان است و به همین خاطر خیلی از افراد آن را به عنوان تهراندشت کردان یا تهراندشت کرج می‌شناسند. در واقع کردان در شمال اتوبان تهران کرج و تهراندشت در جنوب این اتوبان قرار گرفته است.

مناطق ویلایی تهران

آب و هوای تهراندشت

همان‌طور که در بالا ابتدا گفتیم تهراندشت کجاست و به لحاظ آب و هوایی و سرسبزی واقعا بهشتی زمینی است. تهراندشت منطقه‌ای خوش آب و هوا با هوایی خنک و معتدل در تابستان و سرمایی ملایم در زمستان است و همچنین به خاطر قرار گرفتن تهراندشت در جوار رشته‌کوه‌های البرز آب‌های زیرزمینی به وفور در این منطقه یافت می‌شود. این موضوع سبب شده تا تهراندشت به منطقه‌ای عالی برای کشاورزی و باغداری تبدیل شود.

با این اوصاف تهراندشت به دلیل آب و هوای خوب و سرسبزی‌اش یکی از بهترین مکان‌ها برای خرید ویلا، چه به منظور اقامت و چه سرمایه‌گذاری است. تصور کنید منطقه‌ای را که هوای خوش و سرسبزی شهرهای شمالی را دارد؛ اما خلوت است و مثل شهرهای شمال کشور که پر شده از ویلا شلوغ نیست. دیگر چه چیزی بهتر از این؟

مهم‌ترین ویژگی‌های منطقه تهراندشت

حالا که فهمیده‌اید تهراندشت کجاست و آب و هوای آن چگونه است، اگر قصد خرید ویلا در تهراندشت را دارید باید با دیگر ویژگی‌های مهم و مزایای این منطقه آشنا شوید.

آب فراوان و خاک حاصلخیز

لازم است باز هم اشاره کنیم که تهراندشت آب فراوانی دارد که این نکته برای یک منطقه ویلایی بسیار حائز اهمیت است. تهراندشت با داشتن منابع آب زیرزمینی شرایط را برای باغداری و کشاورزی مهیا کرده و همچنین اگر قصد این کارها را هم نداشته باشید، آب فراوان تهراندشت در زمان احداث استخر به دردتان می‌خورد. به‌خصوص سرخاب که یکی از بهترین و پرآب‌ترین مناطق تهراندشت است. ضمن این که وقتی آب فراوان است، خاک هم مسلما حاصلخیز می‌شود و شما می‌توانید یک فضای سبز عالی و بی‌نظیر برای ویلای خود ایجاد کنید. اصلا به خاطر همین آب فراوان و خاک مرغوب است که باغ میوه در تهراندشت به وفور یافت می‌شود.

در این رابطه بخوانید : شهرک‌های ویلایی اطراف تهران

قیمت ویلا در تهراندشت

آفتاب مناسب

تهراندشت حدود ۵ ماه از سال آفتاب خوب و پرنوری دارد؛ این آفتاب هم به گل و گیاهان شما جان می‌بخشد و هم این که اگر استخر روباز دارید می‌توانید از آفتاب طبیعی استفاده کنید. در مناطقی مثل دماوند به خاطر سردی هوا در اکثر ماه‌های سال امکان استفاده از استخر روباز فراهم نیست.

دسترسی عالی و نزدیکی به تهران

یک نکته‌ای که اهالی تهران و کرج هنگام خرید ویلا باید به آن توجه کنند نزدیکی آن به محل زندگی اصلی‌شان است؛ به‌خصوص اگر قصد اقامت دائم در ویلا را نداشته باشید و فقط بخواهید برای تعطیلات به ویلای خود بیایید. باید جایی ویلا بخرید که نهایتا با یک الی دو ساعت رانندگی به آن برسید، نه این که حداقل پنج شش ساعت در ترافیک باشید تا خسته و کوفته به ویلا برسید. حالا که می‌دانیم تهراندشت کجاست، پس اگر قصد خرید ویلا دارید، تهراندشت به عنوان یک منطقه نزدیک و در دسترس، می‌تواند گزینه بسیار مناسبی برایتان باشد.

سرمایه‌گذاری در تهراندشت 

به تهراندشت بهشت گمشده می‌گویند چون تازه چند سالی است که مردم آن‌جا را کشف کرده‌اند و به همین خاطر مثل کردان و دماوند اشباع نشده است و هنوز آرام و به دور از هیاهوست. از طرفی به لحاظ اقتصادی منطقه تهراندشت به شدت در حال رشد است و طی همین سال‌های اخیر همواره قیمت زمین در این منطقه نسبت به گذشته در حال افزایش بوده است.

با توجه به روند صعودی قیمت ملک در تهراندشت می‌توانید با دید سرمایه‌گذاری مطمئن و پرسود به املاک این منطقه نگاه کنید. مساله فقط خرید ویلا در تهراندشت نیست، در این منطقه می‌توانید زمین بخرید، باغچه بخرید و کشاورزی و باغداری کنید، ویلا بخرید یا به ساخت و ساز ویلا مشغول شوید. خوبی‌اش این است که سرمایه‌گذاری در این منطقه با بودجه‌های مختلف امکان‌پذیر است و برای این که یکی از سرمایه‌گذاران این منطقه باشید نیازی نیست حتما سرمایه چند ده میلیاردی داشته باشید.

در این رابطه بخوانید : بهترین منطقه سهیلیه کرج برای خرید ویلا کجاست

تهراندشت سرخاب

زیما ملک ؛ موفق‌ترین مشاور املاک تهراندشت و سایر مناطق ییلاقی کرج

بعد از اینکه دانستیم تهراندشت کجاست، اگر می‌خواهید در یکی از بهترین مناطق ییلاقی کرج مانند تهراندشت ویلا بخرید، به شما اطمینان می‌دهیم که زیما ملک مطمئن‌ترین، معتبرترین و بهترین مشاور املاک تهراندشت و مناطق اطراف آن است. خرید و فروش ملک معامله بسیار حساسی است و اگر سرتان کلاه برود چند صد میلیون یا میلیاردی ضرر می‌کنید.

برای جلوگیری از این اتفاق‌ها باید به مشاور املاک مراجعه کنید؛ ولی هر مشاور املاکی هم تضمین معامله امن و مطمئن نیست. برخی از مشاوران املاک عملکرد غیراصولی دارند و شما را به دردسر می‌اندازند یا حتی خودشان به عنوان کلاهبردار عمل می‌کنند! در نتیجه اگر قصد انجام معامله‌ای را دارید اولین و مهم‌ترین قدم این است که مشاور املاک معتبر و مطمئنی پیدا کنید.

در این رابطه بخوانید :  بهترین مشاور املاک در عظیمیه کرج

بهترین-مشاور-املاک-در-کرج

زیما ملک ؛ ۲۰ سال تجربه در معامله ملک

زیما ملک از سال ۸۱ آغاز به کار کرده است و توانسته با عملکرد صادقانه و منصفانه و به سرانجام رساندن بیش از ۱۰هزار قرارداد موفق، رضایت مشتریان خود را جلب کند. آژانس زیما ملک در زمینه خرید و فروش ویلا، زمین و باغ فعالیت می‌کند و کل مناطق ییلاقی کرج از جمله جاده چالوس، محمدشهر، کردان، چهارباغ، سهیلیه، تهراندشت، جاده برغان و شهرک‌های طاووسیه، افشاریه، زعفرانیه، الهیه، زیبادشت و… را پوشش می‌دهد.

مدیریت مجموعه آقای حقیقی و سایر مشاوران زیما ملک به پشتوانه شناخت و اشراف کامل به منطقه، داشتن فایلینگ قوی و تجربه زیاد خود، بهترین فایل‌ها را به شما معرفی می‌کنند و در تمامی مراحل خرید و فروش ملک همراهتان خواهند بود.

شماره تماس و آدرس زیما ملک

آدرس

کرج، عظیمیه، پامچال جنوبی، بعد از تقاطع نرگس

شماره تماس

۰۹۱۲۲۴۶۲۰۶۳-۰۹۱۲۶۷۰۱۴۶۳

جهت مشاهده قیمت و خرید ویلا و ملک در تهراندشت و مشاوره رایگان با معتبرترین و مطمئن ترین آژانس املاک این منطقه روی تصویر زیر کلیک نمایید.

زیما ملک 

معتبرترین مشاور املاک تهراندشت زیما ملک

سخن پایانی تهراندشت کجاست

کلام آخر این که اگر تا به حال وقتی صحبت از خرید ویلا و باغ و زمین می‌شد فقط ذهنتان به سمت شهرهای شمالی می‌رفت، حالا دیگر می‌دانید که تهراندشت کجاست و چقدر برای سرمایه‌گذاری پتانسیل دارد. در تهراندشت طیف گسترده‌ای از زمین و ویلا با قیمت و متراژ متفاوت موجود است و به همین خاطر تصمیم‌گیری و انتخاب برایتان آسان می‌شود. در واقع با خرید ویلا در تهراندشت هم می‌توانید آخر هفته‌ها را در منطقه‌ای سرسبز و خوش آب و هوا باشید و خستگی روزهای شلوغ و پرکاری که در شهرهای بزرگ گذرانده‌اید را از تن به در کنید، هم می‌توانید سرمایه‌گذاری امن و مطمئنی انجام دهید. ضمن این که سرمایه‌گذاری بلندمدت روی ملک همیشه سودآور بوده، چه در تهراندشت و چه هر جای دیگر؛ پس با خیال راحت و بدون نگرانی سرمایه‌گذاری کرده و نسبت به خرید ملک در این منطقه اقدام کنید.

نویسنده: صدف فرزانه

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید