مکان های دیدنی محمودآباد

پارک ساحلی ملت؛ شروعی مناسب برای بازدید از جاهای دیدنی محمود آباد

محال است قصد عزیمت به مازندران را داشته باشید و بتوانید در برابر وسوسه سفر به محمودآباد مقاومت کنید! تردیدی نیست که وجب‌به‌وجب شمال ایران و استان‌هایی مانند مازندران، زیبایی سحرآمیزی دارد اما در این میان، برخی مقاصد به‌واسطه برخورداری از جاذبه‌های توریستی خاص، از مقاصد دیگر متمایز هستند که محمود آباد یکی از آن‌هاست. آشناییِ بیشتر با جاهای دیدنی محمود آباد می‌تواند نخستین گام در مسیر یک سفر لذت‌بخش و به‌یادماندنی باشد. در این مقاله از قصد داریم شما را با 5 جاذبه گردشگری محمودآباد آشنا کنیم. و همچین اگر قصد  خرید ویلا در شمال را دارید به وبسایت زومیلا مراجعه کنید.

1. پارک ملت

ازآنجایی‌که دریا، محبوب‌ترین مقصد گردشگری اکثر شهرهای شمالی ایران است، بگذارید معرفی جاهای دیدنی محمود آباد را با پارک ساحلی ملت شروع کنیم. این پارک که نمایی از آن را در تصویر بالا می‌بینید، یک مرکز تفریحی کم‌نظیر است که وقتی وارد آن می‌شوید، گزینه‌های زیادی برای انتخاب دارید. وجود آلاچیق‌ها، انواع وسایل بازی، رستوران‌ها و امکانات رفاهی در این پارک، همه چیز را برای ثبت یک روز خاطره‌انگیز در تقویم ذهنتان فراهم می‌کند. مجاورت فضای سرسبز پارک ملت محمود آباد با پهنه‌ی بی‌کران دریای آبی، به این پارک ساحلی، جلوه‌ای سحرآمیز می‌بخشد. به لطف این ویژگی می‌توانید بی‌آنکه احساس خستگی یا دل‌زدگی کنید، ساعت‌ها از حضور در این فضا و تماشای چشم‌اندازش لذت ببرید.

2. تالاب سرخ‌رود

علیرغم تعدد جاهای دیدنی محمود آباد، پیشنهاد می‌کنیم فرصت بازدید از تالاب سرخ‌رود را به هیچ قیمتی از دست ندهید! تالابی که در مجاورت ساحل سرخ‌رود که یکی دیگر از معروف‌ترین جاذبه‌های توریستی محمود آباد محسوب می‌شود، قرار دارد و علاوه بر برخورداری از نمای طبیعی شگفت‌انگیز، جولانگاه انواع و اقسام پرندگان است که همین پرندگان به‌تنهایی می‌توانند دلیل محکمی برای عزیمت به این تالاب باشند.

در این رابطه بخوانید : چگونه میتوان ویلای ارزان در محمودآباد خرید؟

تالاب سرخ‌رود

مناظر بکر تالاب سرخ‌رود در کنار رژه‌ی جالب گله‌های انبوه اردک و مرغابی، دقایق خاطره‌انگیزی را برایتان رقم می‌زنند. بااین‌حال، این تالاب در فصل زمستان و به‌واسطه میزبانی از انواع پرندگان مهاجر که بسیاری از آن‌ها از قاره اروپا می‌آیند، تماشایی‌ترین حالت ممکن را به خود می‌گیرد. در این میان، قوهای مُوقَر و عاشق‌پیشه، احتمالا بیشتر از پرندگان مهاجر دیگر، توجهتان را به خودشان جلب می‌کنند!

3. جنگل بونده

جنگل بونده، جایگاه ثابتی در لیست جاهای دیدنی محمود آباد دارد که از توابع روستایی معروف و توریستی با همین نام است. اگر می‌خواهید چند ساعتی را دور از هیاهو، در سکوتی اسرارآمیز سپری کنید و هم‌زمان با خیره شدن به پهنه‌ی بکر و سبز، با استنشاق هوای پاک و تازه، زندگی را نفس بکشید، جنگل بونده محمود آباد بی‌تردید یکی از بهترین گزینه‌های روی میز است. آنچه علاوه بر مساحت پهناور این جنگل، نام آن را بر سر زبان‌ها انداخته، پوشش گیاهی و درختان بسیار متنوع آن است. برای اینکه درک بهتری از این تنوع داشته باشید همین حالا نام همه درختان جنگلی را که می‌شناسید، فهرست کنید؛ هر درختی که نامش به ذهنتان خطور می‌کند، احتمالا در جنگل بونده هم وجود دارد!

4. روستای لاویج

از دیگر جاهای دیدنی محمود آباد که حتما باید به آن سر بزنید، روستای کوهستانی و اسرارآمیز لاویج است که به‌واسطه چشمه‌های جوشان و شفابخش آب گرمش، طرفداران زیادی دارد. ناگفته پیداست که برای بازدید و استفاده از این چشمه‌ها، لزوما نباید درد عضلانی یا مشکل پوستی داشته باشید! فقط چند دقیقه آب‌تنی در چشمه‌های آب گرم لاویج هم می‌تواند جان و روحتان را جلا دهد و لذتی وصف‌ناشدنی را نصیبتان کند. امکان اجاره سوئیت در لاویج با قیمت مناسب، مسئله اقامت در نزدیکی چشمه‌ها را حل می‌کند و به‌این‌ترتیب می‌توانید، بدون هیچ دغدغه‌ای در آنجا ساکن شوید.

در این رابطه بخوانید : خرید ویلا در شمال رو به دریا برای چند لحظه آرامش

تعدادی از محبوب‌ترین جاهای دیدنی محمود آباد، در قلب روستای لاویج قرار دارند

جاهای دیدنی محمود آباد در روستای لاویج، صرفاً به چشمه‌های آب گرم خلاصه نمی‌شوند. اصلاً مگر می‌شود به لاویج بروید و برای تفریح و عکاسی، سری به آبشار فوق‌العاده ” آب پری” یا آبشار 15 متری “حرام او” نزنید؟! اگر هم به اماکن تاریخی علاقه دارید، هنگام سفر به لاویج بازدید از کلیسای آنتوان مقدس یادتان نرود. راستی خانه پدر شعر نو فارسی، علی اسفندیاری ملقب به نیما یوشیج هم در روستای لاویج قرار دارد که بازدید از آن برای علاقه‌مندان به تاریخ و ادبیات، قطعا خالی از لطف نیست.

5. سرزمین رؤیاها

اگر فکر می‌کنید در فهرست جاهای دیدنی محمودآباد، مکانی برای تخلیه هیجان و ترشح آدرنالین خالص وجود ندارد، سخت در اشتباهید؛ شهربازی سرزمین رؤیاها را برای همین‌ها ساخته‌اند! این شهربازی ساحلی که در مجاورت دریا واقع شده، یک مجموعه مجهز و کامل است که به‌واسطه برخورداری از انواع امکانات تفریحی و رفاهی در آن می‌توانید به رؤیاهای هیجان‌انگیزتان، رنگ واقعیت بزنید.

شهربازی سرزمین رؤیاها

از وسایل معمول و متداول شهربازی مانند انواع سرسره، تاب و چرخ‌وفلک که بگذریم، به آپشن‌های جذابی مثل قایق‌سواری و شنا و البته سینمای 6 بعدی می‌رسیم که در آن، جهانِ دیداری و شنیداری حیرت‌انگیز و کاملاً متفاوتی انتظارتان را می‌کشد. اگر هم فکر می‌کنید خیلی شجاع هستید، مطمئن باشید که سقوط آزاد سرزمین رؤیاها محمود آباد، معیار خوبی برای سنجش میزان شجاعتتان است. خلاصه اینکه در اینجا می‌توانید همه آرامشی را که طی بازدید از سایرِ جاهای دیدنی محمود آباد در وجودتان ذخیره کرده بودید، در قالب جیغ، داد، هیجان و حتی ترس، یکجا تخلیه کنید!

سایر جاذبه های گردشگری محمود آباد کجاست؟

موارد فوق، بهترین جاهای دیدنی محمود آباد (به‌زعم ما) هستند که مطمئنا ندیدن هر کدام از آن‌ها می‌تواند برایتان به یک افسوس بزرگ تبدیل شود. بنابراین اگر قصد سفر به محمود آباد را دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازدید از اماکن فوق را در اولویت قرار دهید. بااین‌حال، باور کنید که تهیه یک فهرست پنج‌تایی از جاذبه‌های توریستی محمود آباد، اصلاً کار راحتی نیست.

این منطقه جاذبه‌های زیاد دیگری هم دارد که هر کدام از آن‌ها شایسته حضور در این فهرست پنج‌گانه هستند. بنابراین اگر برای اقامت در محمود آباد زمان کافی دارید، فرصت بازدید از اماکنی را مثل جنگل اهلم، پارک جنگلی تشبندان، پارک طاهباز، سقانفارهای عبدالله‌آباد و گلیرد و … از دست ندهید.

در این رابطه بخوانید :  خرید ویلا شهرکی در محمودآباد

آپدیت شده در تاریخ 1 اردیبهشت 1403

بهترین رستوران های محمودآباد

رستوران هودین، رستوران چاشت، رستوران نارنجستان، رستوران ایوان،

رستوران شونیشت، رستوران ماهور

بهترین زمان سفر به محمودآباد چه زمانی است؟

بهار، اواخر تابستان و اوایل پاییز

خرید ویلا در محمودآباد؟چرا که نه 

حالا که با فهرست جاهای دیدنی محمود آباد بهتر آشنا شدید، شکی نیست که اشتیاق بیشتری برای سفر به این شهرستان، دارید. بااین‌حال به نظرتان چه کسی از فرصت خرید اقامتگاه در چنین بهشتی، استقبال نمی‌کند؟! ویژگی‌های اقلیمی، آب‌وهوا و جاذبه‌های توریستی محمود آباد، جذابیت امکان اقامتِ بی‌دغدغه در این منطقه را چند برابر می‌کند و باعث می‌شود بسیاری از افراد، خرید ویلا در محمود آباد را گزینه‌ای جذاب برای سرمایه‌گذاری بدانند. اگر شما هم قصد خرید ویلا در مازندران را دارید و در انتخاب مکانِ آن مردد هستید، ما محمود آباد را به‌عنوان یکی از بهترین گزینه‌ها به شما پیشنهاد می‌کنیم. به اطلاعات بیشتری در این باره احتیاج دارید؟ همین حالا با کارشناسان زومیلا تماس بگیرید تا بهترین مسیرها را برای این منظور، نشانتان دهند.

نویسنده : رضا لاکانی

جهت مشاهده قیمت و خرید ویلا و ملک در محمودآباد و مشاوره رایگان با معتبرترین و مطمئن ترین آژانس های املاک در این شهر روی این لینک کلیک کنید.

 

 

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید