راهنمای خرید ویلای ارزان در محمودآباد

خرید ویلا در محمودآباد

طبیعت زیبا و مجاورت با دریا و جاذبه‌های تفریحی بسیار زیاد، خرید ویلا در محمود آباد را به یکی از بهترین گزینه‌های خرید ویلا در شمال تبدیل می‌کند. از این رو در این مقاله به چگونگی خرید ویلای ارزان در محمودآباد می‌پردازیم.

این مطلب را از دست ندهید: محمود آباد مازندران کجاست؟

خرید ویلای ارزان در محمودآباد

همه‌ی ما گاه گاهی از روزمریات زندگی و حال و هوای شهر خسته می‌شویم و سودای گشت و گذار تو جاده و سفر به سرمان می‌زند . دلمان می‌خواهد جایی را داشته باشیم که بتوانیم خستگی و درماندگی‌هایمان را در آنجا رفع کنیم که بهترین کار برای این موضوع تهیه ویلا در یک منطقه خوش آب و هوا همانند شهرهای شمالی کشور است.

خرید ویلا نه تنها برای گذراندن وقت، انتخاب مناسبی هست بلکه روشی برای سرمایه‌گذاری و افزایش ارزش دارایی نیز محسوب می‌شود. هرچند که همه‌ی ما ممکن است فکر کنیم برای تهیه ویلا حتما باید بودجه بالایی داشته باشیم ولی باید گفت که همیشه این طور نیست. شما می‌توانید با بودجه‌های پایین‌تر نیز صاحب ویلا شوید از این رو در این مقاله به بررسی پیشینه و معرفی ویلا ارزان در محمودآباد که یکی از شهرهای محبوب و زیبای شمالی بشمار می‌رود، می‌پردازیم.

پیشینه شهر محمودآباد

شهر زیبا و ساحلی محمودآباد یکی از شهرهای توابع استان مازندران بشمار می‌رود که با جمعیت تقریبی 40 هزار نفری در جنوب دریای خزر قرار گرفته است. این شهر از شرق به بابلسر، از جنوب به فریدونکنار، از غرب به نور ختم می‌شود و قدمت آن نیز به زمان ناصرالدین شاه برمی‌گردد. همچنین محمودآباد بخشی از تمدن اهلم و آمل بشمار می‌رفته که پس از زمان رضاشاه به صورت منطقه‌ای مستقل از آمل درآمده است. همانطور که مشاهده می‌کنید از قدمت زیادی برخودار نیست و شهری به نسبت تازه تاسیس به حساب می‌آید.

این مطلب را از دست ندهید: خرید ویلا شهرکی در محمودآباد

طبیعت

 

لازم به ذکر است که این شهر از دو بخش محمودآباد و سرخرود تقسیم می‌شود و آب و هوای معتدلی دارد. به طوری که بیشترین درجه آن به 36 درجه و کمترین درجه آب و هوای آن به 1- درجه می‌رسد که آن را به گزینه‌ای مطلوب برای سکونت تبدیل می‎کند. از دیگر جاذبه‌های بافت این شهر، وجود دو پوشش جنگلی و ساحلی در کنار یکدیگر است که به ندرت در دیگر شهرها مشاهده می‌شود بنابراین می‌توانید همزمان از زیبایی‌های هر دو منابع طبیعی بهره‌مند شوید. همچنین می‌توان به دیگر مزایای این شهر همچون وجود امکانات کامل زندگی نظیر دسترسی آسان به لوازم ساختمانی، وجود کارگران و معماران ماهر، امنیت و فرهنگ شهری بالا، ارتباطات سالم، دسترسی به کوه‌، جنگل و پارک‌ها، فاصله نزدیک زمانی و مکانی با تهران، امکانات مناسب پزشکی و… اشاره کرد. اکنون به بررسی دلایل انتخاب این شهر و معرفی ویلا ارزان در محمودآباد می‌پردازیم تا شما بتوانید با بررسی قیمت‌ها ویلای مناسب خود را تهیه نمایید.

 

دلایل خرید ویلای ارزان در محمودآباد

در قسمت قبل یک بررسی اجمالی در خصوص پیشینه شهر محمودآباد، موقعیت جغرافیایی و امکانات شهری این شهر پرداختیم. همانطور که مشاهده کردید محمودآباد از نظر موقعیت جغرافیایی نزدیک‌ترین شهر به پایتخت است و از نظر امکانات شهری نیز یکی از بهینه‌ترین و به صرفه‌ترین و امن‌ترین شهرهای شمالی بشمار می‌رود.

از آنجایی که افرادی که به دنبال خرید ویلا هستند بیشتر برای سکونت موقت و تفریح آن را تهیه می‌نمایند به همین سبب امنیت یک فاکتور مهم است که شهر محمودآباد به نسبت سایر شهرهای مازندران بیشتر از آن بهره‌مند است. همچنین این شهر از کارگران و معماران ماهر نیز برخوردارست از این رو اکثر ویلاهای این منطقه با بهترین مصالح و نقشه و قیمت مناسب ساخته می‌شوند بنابراین این شهر می‌تواند گزینه خوبی برای افرادی باشد که به دنبال ویلا با کیفیت و امکانات رفاهی مناسب هستند، باشد.

در این رابطه بخوانید : جاهای دیدنی محمود آباد، معرفی ۵ جاذبه حیرت انگیز محمودآباد

شهر محمودآباد

هر چند که در این شهر نیز ویلاها رنج‌های قیمتی متفاوتی دارند و ویلاها در هر منطقه با توجه به موقعیت آن ممکن است قیمت بالا یا پایین‌تری داشته باشند که ما در ادامه مناطقی که می‌توان ویلای ارزان در محمودآباد تهیه کرد و رنج قمیت آن‌ها را معرفی می‌نماییم.

خرید ویلای ارزان در محمودآباد

قیمت ویلاها در محمودآباد به منطقه‌ای که در آن قرار دارد، بستگی دارد. هر چقدر ویلاها به منطقه ساحلی نزدیک‌تر باشد قیمت آن‌ها بالاتر است و هرچقدر از منطقه ساحلی دورتر شده و به مناطق جنگلی نزدیک‌تر می‌شویم، قیمت ویلاها کاهش پیدا می‌کند. همانطور که در محله‌هایی مثل دریا، معلم، تشبندان، آزادی و.. به دلیل مجاورت به دریا، قیمت ویلاها از 800 میلیون تومان شروع می‌شود و تا 5 میلیارد تومان و حتی بیشتر هم می‌رسد ولی در محله‌های داخل شهر و نزدیک به جنگل همچون محله کلوده، جاده آمل و… می‌توانید با 500 میلیون نیز ویلا تهیه کنید.

اکثر ویلاها در مناطق جنگلی و داخل شهر به صورت شهرکی هستندکه قیمت آن مناسب‌تر است همچنین به دلیل وجود نگهبانی‌های 24 ساعته امنیت بالاتری نیز دارند و راحت‌تر به امکانات شهری دسترسی خواهید داشت.

 

ویلا

این مطلب را از دست ندهید: بهترین منطقه شمال برای خرید ویلا کجاست؟

سخن پایانی:

شاید خیلی از ماها رویای داشتن یک ویلا برای گذارندن وقت در مناطق خوش آب و هوای شمالی را داشته باشیم ولی به دلیل قیمت‌ بالای آن، برایمان در حد رویا باقی بماند و هیچ وقت اقدامی در جهت تهیه آن ننماییم اما با بررسی دقیق مناطق و شهرهای شمالی می‌شود، ویلاهایی پیدا کرد که قیمت مناسب و پایین‌تری دارند و دیگر داشتن ویلا فقط رویا باقی نمی‌ماند و به راحتی می‌توانید تهیه کنید.

در این مقاله نیز ما سعی کردیم با بررسی شهر محمودآباد، امکانات آن و بررسی قیمت‌ها شما را در تهیه ویلای ارزان در محمودآباد و متناسب با بودجه‌های پایین راهنمایی کنیم. تا بتوانید با تهیه یک ویلا در زیباترین شهر شمالی، اوقات خوشی را رقم بزنید و از زندگی لذت ببرید.کارشناسان مجرب ما در زومیلا همراه شما خواهند بود و در تمامی مراحل به شما کمک می‌کنند. تا بهترین ویلای مناسب خود را در منطقه محمودآباد پیدا کنید و آن را با بهترین قیمت خریداری کنید. برای شروع می‌توانید با تیم کارشناسان ما در زومیلا تماس حاصل نمایید.

جهت مشاهده قیمت و مشاور و خرید ویلای ارزان در محمودآباد روی این لینک کلیک کنید.

 

 

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید