بهترین منطقه شمال برای خرید ویلا کجاست؟

حتما لذت استراحت در روزهای تعطیلات و آخر هفته‌ها در اتاقتان در آپارتمان وسط شهر با بالکن ویلای رو به جنگل در شمال بسیار تفاوت دارد. خوشبختانه شهرهای مختلف شمالی دارای مناطق بکر و جذابی هستند که می‌توانید با خرید ویلا در آن، لحظات خوش و لذت‌بخشی را تجربه کنید. اما از غرب استان گیلان تا شرق استان مازندران و در تمام پهنه دریای خزر، مناطق بکر و جذابی وجود دارد که مملو از جاذبه‌های طبیعی و تفریحی و گردشگری هستند. اما برای یافتن بهترین منطقه شمال برای خرید ویلا مسیر سخت و دشواری را پیش رو دارید.

هرکدام از شهرها و استان‌های شمالی ویژگی‌های متفاوتی دارند که دانستن آن به شما کمک می‌کند تا بهترین انتخاب ممکن را داشته باشید. در ادامه این مقاله از سلسله مقالات زومیلا در زمینه خرید ویلا با ما همراه باشید تا بهترین منطقه شمال برای خرید ویلا را به شما معرفی کنیم. اما در ابتدا بد نیست در مورد ویژگی‌های یک ویلای خوب و مواردی را که در هنگام خرید ویلا باید به آن توجه کنید، بررسی کنیم.

ویژگی‌های ویلای خوب

دانستن ویژگی‌های یک ویلای خوب کار شما را در انتخاب ویلا راحت می‌کند. به صورت کلی و جدا از سلیقه شخصی، موارد زیر به عنوان ویژگی‌های یک ویلای خوب در نظر گرفته می‌شوند.

 

این مطلب را از دست ندهید: ا ز مزایا و معایب خرید ویلا در شمال چه می دانید؟

بهترین منطقه شمال برای خرید ویلا

آب و هوا و موقعیت جغرافیایی

بدون شک آب و هوا و موقعیت جغرافیایی ویلا مسئله بسیار مهمی است که به صورت مستقیم بر میزان آرامش و آسایش شما در ویلا کمک می‌کند. از این رو دانستن بهترین منطقه شمال برای خرید ویلا به سلیقه شما بستگی دارد. بعضی از مناطق دارای آب و هوای سردتری هستند و بعضی مناطق بیشتر هوای شرجی و گرم دارند. بنابراین قبل از هرچیز درباره آب و هوایی که دوست دارید در آن لحظات آرامش خود را سپری کنید، بیاندیشید.

امنیت و دسترسی به ویلا

دسترسی به ویلا و امنیت آن مورد مهم دیگری است که در هنگام خرید ویلا باید به آن توجه کنید. مسلما هرچه ویلا در منطقه شلوغ‌تری باشد، دسترسی و امنیت بیشتری دارد، اما به همان میزان از بکر بودن محیط و چشم انداز اطراف آن کم می‌شود. در صورتی که از ویلا برای سفرهای گروهی استفاده می‌کنید، بد نیست به فکر پیدا کردن ویلاهایی با موقعیت بکرتر باشید تا حسابی از طبیعت اطراف خود لذت ببرید.

قیمت ویلا

عامل مهم دیگر قیمت ویلا است. به صورت کلی هرچه ویلا در منطقه شلوغ‌تر و نزدیک‌تری به دریا و جنگل قرار داشته باشد، قیمت آن هم بیشتر است. اما بد نیست این نکته را در نظر بگیرید که بعضی از مناطقی که قیمت مناسبی دارند، در مسیر پیشرفت هستند و به دلیل طرح‌های توسعه‌ای که در حال انجام است، تا چند سال آینده رشد بسیار بالایی خواهند داشت. برای مشاوره درباره مناطق روبه رشد در شمال و پیدا کردن بهترین منطقه شمال برای خرید ویلا با کارشناسان ما در زومیلا تماس حاصل نمایید.

بهترین منطقه برای خرید ویلا در استان گیلان

ویلاهای استان گیلان به دلیل ساختار متفاوت این منطقه، بیشتر در شهرهای بندرانزلی و زیباکنار تجمع دارند. ویلاهای بندر انزلی و روستاهای اطراف آن قدمت بیشتری دارند و بیشتر در فضاهای شهری و شهرک مانند تجمیع شده‎اند. دهکده‌های ساحلی بندر انزلی به دلیل نزدیکی به منطقه آزاد انزلی و همچنین متراژ و امنیت بالا، معمولا قیمت بیشتری دارند.

اما اگر به دنبال ویلاهای روستایی با آرامش بیشتر هستید، بهتر است به منطقه زیباکنار حدفاصل کیاشهر تا سه راه حسن رود فکر کنید. ویلاهای این منطقه در محیط بسیار بکر و آرام قرار دارند و می‌توانید به دور از شلوغی و هیاهوی شهر، لحظات آرامش بخشی را در آن تجربه کنید. زیباکنار را می‌توان یکی از بهترین منطقه های شمال برای خرید ویلا دانست که قیمت‌های آن نسبت به بندر انزلی و دیگر مناطق بسیار مناسب‌تر است و جای رشد بیشتری هم دارد.

 

این مطلب را از دست ندهید: زیباکنار کجاست و جاهای دیدنی زیباکنار

بهترین منطقه شمال برای خرید ویلا انزلی

بهترین منطقه برای خرید ویلا در استان مازندران

استان مازندران معدن ویلاهای مختلف است که در موقعیت‌های بکر و یا شلوغ و با انواع و اقسام شرایط و قیمت‌های متفاوت وجود دارد. از بهترین مناطق استان مازندران برای خرید ویلا می‌توان به شهرهای زیر اشاره کرد. عمده ویلاهای مازندران در قسمت غربی این استان قرار دارد. اولین منطقه پرطرفدار برای خرید ویلا در شمال، حدفاصل نور، چمستان و آمل است. این منطقه در واقع پرطرفدارترین ناحیه خرید ویلا در شمال است. دسترسی آسان به تهران و شهرهای مرکزی و نزدیکی به دریا و جنگل و جاذبه‌های طبیعی و گردشگری متفاوت، از مهمترین ویژگی‌های این منطقه است.

دومین منطقه پرطرفدار، حدفاصل نوشهر، متل قو و نمک آبرود است. این منطقه از گذشته بین مردم تهران و سایر شهرها بسیار معروف بوده و می‌توان ویلاهای جذاب و لاکچری را در آن پیدا کرد. به همین دیلی قیمت ویلا در این منطقه کمی بالاتر از سایر قسمت‌ها است. به غیر از این دو منطقه شما می‌توانید ویلاهای جذابی را در شهرستان رامسر که به عروس شمال معروف است، پیدا کنید. در یک جمع بندی کلی می‌توان مناطق نور و چمستان و آمل را بهترین منطقه شمال برای خرید ویلا دانست.

 

این مطلب را از دست ندهید: خرید ویلا در شمال رو به دریا برای چند لحظه آرامش

بهترین منطقه شمال برای خرید ویلا رامسر

زومیلا همراه شما در انتخاب بهترین منطقه برای خرید ویلا

خرید ویلا در شمال می‌تواند لحظات آرامش بخشی را برای شما فراهم کند و بهترین انتخاب برای یک سفر کوتاه آخر هفته‌ای باشد. در بین این همه تبلیغات مختلف ویلا، پیدا کردن بهترین منطقه شمال برای خرید ویلا کار آسانی نیست. برای این کار لازم است تا حتما از نظر کارشناسان و متخصصان این حوزه استفاده کنید.

 

جهت مشاهده قیمت و مشاور و خرید بهترین منطقه شمال روی این لینک کلیک کنید.

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید