انتخاب بهترین شهر برای خرید ویلا در شمال رو به دریا

خرید ویلا در شمال رو به دریا

کل هفته را سخت مشغول کار و مشکلات روزمره بوده‌اید و برای تعطیلات آخر هفته به فکر استراحت و تفریح هستید. اما در شهرهای شلوغ و آلوده جایی برای استراحت و تفریح نیست و در نهایت تمام تعطیلات، به حالت دراز کشیده روی تخت و گوشی به دست سپری می‌شود. هفته‌ی جدید دوباره از راه می‌رسد و خستگی بر تن و جان باقی مانده‌است. اما در بین تمام این شلوغی‌ها و خستگی‌ها و نبود تفریحات، همچنان یک راه حل برای استراحت پایان هفته وجود دارد و آن هم خرید ویلا در شمال رو به دریا است. مزیت اصلی این گزینه نزدیک بودن به تهران و شهرهای مرکزی است که هم به نوعی یک سفر محسوب می‌شود و هم آن قدر دور نیست که رفت و آمد بیشتر از چند ساعت وقت بگیرد.

اما برای خرید ویلا در شمال رو به دریا باید نکاتی را بدانید. اول از همه باید بهترین شهرهای ساحلی شمال ایران را بشناسید، موارد مهمی درباره خرید ویلا رو به دریا بدانید و در نهایت چند پیشنهاد مناسب برای خرید ویلای رو به دریا در شمال را ببینید. با زومیلا ما همراه باشید تا یکی دیگر از موارد مشاوره خرید ویلا در شمال را با هم بررسی کنیم.

خرید ویلا در شمال رو به دریا

بهترین شهرها برای خرید ویلا در شمال رو به دریا

ممکن است با خودتان فکر کنید که یکی از شهرهای ساحلی شمال ایران را انتخاب می‌کنید و گشتی در آن می‌زنید و یک ویلای رو به دریا می‌خرید؛ اما باید بدانید که خرید ویلایی که بتوانید در تعطیلات به عنوان محل آرامش و آسایش از آن استفاده کنید و تمام ویژگی‌های یک محیط آرام را داشته باشد، به این سادگی‌ها هم نیست. برای خرید ویلای روبه دریا باید مواردی مثل دسترسی شهری که ویلا را در آن می‌خرید، آرامش و شلوغی شهر در مناسبت‌های مختلف، جاذبه‌های طبیعی و تفریحی و البته قیمت املاک و ویلا در آن شهر را در نظر بگیرید تا بتوانید با بررسی تمام این موارد، به یک گزینه عالی دست پیدا کنید.

اما به دست آوردن تمام این اطلاعات برای شهرهای مختلف کار آسانی هم نیست؛ نگران نباشید، کارشناسان متخصص ما در تیم زومیلا، با بررسی تمام موارد بالا، مجموعه مناسبی از بهترین شهرها برای خرید ویلا در شمال رو به دریا را برای شما جمع آوری کرده‌اند که در ادامه آن‌ها را به شما معرفی می‌کنیم.

 

این مطلب را از دست ندهید: بهترین منطقه شمال برای خرید ویلا کجاست؟

خرید ویلا در شمال

نور یکی از بهترین شهرها برای خرید ویلا رو به دریا

یکی از بهترین شهرهای ساحلی که می‌تواند گزینه اول خرید ویلا در شمال رو به دریا باشد شهرستان نور در استان مازندران است. ویژگی اصلی نور موقعیت جعغرافیایی بی نظیر آن است که از یک طرف مشرف به جنگل است و همیشه نسیم خنک از دل جنگل به سمت شهر می‌وزد و از طرف دیگر مشرف به دریای زیبای خزر است و می‌توانید صبح‌ها با منظره ساحل دریا از ویلایتان، روز را آغاز کنید. ویلاهای رو به دریا در شهرستان نور و روستاهای اطراف علاوه بر چشم انداز ساحل، به جنگل هم دسترسی دارد و به نوعی با خرید ویلا در نور یک تیر و دو نشان خواهید زد.

این مطلب را از دست ندهید: خرید ویلا در نور بهترین فرصت برای سرمایه گذاری

محمود آباد آمیخته دریا و عطر برنج و ماهی

محمودآباد یکی دیگر از شهرهای ساحلی استان مازندران است. عمده شهرت محمودآباد به ساحل زیبا و دوست داشتنی آن و عطر برنج شالیزارها و ماهی‌های تازه صید شده از دریا است. فاصله محمود آباد از مرکز تهران چیزی حدود 4 ساعت است و این یکی از مزیت‌های اصلی محمود آباد است که آن را به یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید ویلا در شمال رو به دریا تبدیل می‌کند. محمود آباد علاوه ساحل زیبا و دوست داشتنی و منظره چشم نواز دریا، جاذبه‌های دیدنی و تاریخی هم دارد. از تپه‌های باستانی سرخ رود که قدمت آن به چندین هزارسال می‌رسد گرفته تا جنگل اهلم؛ همچنین سرزمین رویاهای محمودآباد که یکی از کامل‌ترین شهربازی‌های شمال ایران است، باعث بالاتر رفتن ارزش ویلاهای محمودآباد شده‌است.

 

این مطلب را از دست ندهید: محمود آباد مازندران کجاست؟

خرید ویلای رو به دریا در محمودآباد

خرید ویلا در شمال رو به دریا و نزدیک به جنگل در نوشهر

لذت نزدیکی همزمان به جنگل و منظره ساحل دریا، تجربه‌ای است که می‌توانید با خرید ویلا در شمال رو به دریا در نوشهر آن را تجربه کنید. نوشهر یکی دیگر از شهرهای کمربند شمالی استان مازندران است که در مسیر شاهراه اصلی شمال ایران قرار گرفته و ویلاهای روبه دریای آن کیفیت ساخت بسیار بالایی دارند. جاذبه‌های طبیعی و تفریحی متعدد نزدیک به نوشهر باعث شده که نوشهر یکی از بهترین مقاصد برای خرید ویلا در شمال و رو به دریا باشد. همچنین در نوشهر می‌توانید ویلای رو به دریا را علاوه بر فضاهای شهری، در دل روستاهای کوچک و دنج هم پیدا کنید. مزیت اصلی خرید ویلا در روستاهای نوشهر  این است که این مناطق در اوقات شلوغ سال مانند تعطیلات نوروز و تابستان شلوغ نمی‌شود و همیشه محیط آرامی را برای شما به ارمغان می‌آورند.

روستاهای متعدد نوشهر، هرکدام ویژگی‌های خاص خودشان را دارد و خرید ویلای رو به دریا در نوشهر نیازمند این است که تا به موقعیت این منطقه کاملا آشنا باشید. برای خرید ویلا در نوشهر می‌توانید همین حالا با کارشناسان ما در زومیلا تماس بگیرید تا در مورد موقعیت هر کدام از روستاهای ساحلی نوشهر و قیمت ویلا در شمال رو به دریا اطلاعات کاملی کسب کنید.

این مطلب را از دست ندهید: بهترین محله های نوشهر برای خرید ویلا

بابلسر نگین شهرهای ساحلی مازندران

خرید ویلا در شمال رو به دریا یک مسئله است و زیبایی ساحل و منظره رو به ویلا مسئله مهم دیگری است. بابلسر یکی از زیباترین ساحل‌ها را در بین شهرهای استان مازندران دارد. بابلسر به دلیل دسترسی مناسب و جاذبه‌های تفریحی متعددی که دارد، همیشه یکی از بهترین مقاصد سفر به شمال ایران است و ویلاهای بابلسر هم همواره پرمتقاضی‌ترین و رو به رشد ترین ویلاهای شهرهای مازندران است. شهرستان بابلسر گزینه‌های متعددی را برای خرید ویلای رو به دریا در شمال به شما عرضه می‌کند و با هر سلیقه‌ای می‌توانید یک ویلای زیبای رو به دریا در بابلسر پیدا کنید. برای مشاوره خرید ویلا در بابلسر می‌توانید با کارشناسان ما در زومیلا تماس بگیرید.

خرید ویلا در مازندارن

زومیلا راهنمای شما برای خرید ویلا در شمال رو به دریا

سواحل شهرهای شمالی ایران مملو از ویلاهای مختلف رو به دریا است که هرکدام شرایط خاص خودش را دارد. خرید ویلای رو به دریا در شمال می‌تواند یکی از بهترین راه‌ها برای فرار از آلودگی و شلوغی این روزهای شهرها است. لذت نشست در بالکن ویلا و نوشیدن یک فنجان چای با منظره دریا می‌تواند تمام خستگی و استرس یک هفته شلوغ کاری را از بین ببرد. برای بررسی شرایط مختلف و قیمت ویلاهای رو به دریا در شمال و مشورت با کارشناسان متخصص همین حالا روی لینک زیر کلیک و با مشاوران زومیلا تماس بگیرید.

جهت مشاهده قیمت و خرید ویلا در شمال روی این لینک کلیک نمایید.

 

 

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید