راهنمای جامع خرید ویلا لاکچری در شمال

تهران این روزها بیشتر از هروقت دیگری شلوغ و آلوده است. ترافیک و مشغله‌های روزمره، وقتی را برای استراحت و تفریح باقی نمی‌گذارد. خیلی از افراد برای فرار از این شلوغی و آلودگی، سفرهای کوتاه را ترجیح می‌دهند؛ اما بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند تا در شهرهای شمالی ایران ویلا بخرند و زندگی را در هوای مطبوع شمال و در سواحل دریای خزر و جنگل‌های شمالی، ادامه بدهند. اما اگر ویلا را برای زندگی و اقامت دائمی انتخاب کرده‌اید، بهتر است به فکر خرید ویلای مدرن و با تجهیزات کامل باشید.در واقع رویای شما نباید چیزی کمتر از خانه‌ی شما در تهران داشته باشد و تمام امکانات مدرن زندگی را در خود جای داده باشد. برای خرید ویلا لاکچری در شمال باید به موارد متعددی دقت کنید.

در این مقاله زومیلا از سلسله مقالات مشاوره خرید ویلا در شمال کشور، تلاش می‌کنیم تا تمام اطلاعات لازم را برای خرید ویلا لاکچری در شمال جمع آوری کنیم تا شما در هنگام خرید بتوانید به درستی تصمیم بگیرید و بهترین ویلای مورد نظر خودتان را انتخاب کنید. با ما در زومیلا همراه باشید.

خرید ویلا لاکچری در شمال

راهنمای جامع خرید ویلا لاکچری در شمال

برای خرید یک ویلای مدرن و فول امکانات در شمال ایران لازم است تا مواردی را از قبل بدانید و در هنگام خرید ویلا آن‌ موارد را بررسی کنید. در ادامه مهمترین نکاتی را که باید در هنگام خرید ویلا لاکچری به آن توجه کنید را با هم بررسی می‌کنیم.

نمای خارجی ویلا لاکچری در شمال

یکی از مهمترین مواردی که باید در هنگام خرید ویلا لاکچری و مدرن به آن توجه کنید نمای خارجی ویلا است. نمای خارجی ویلا بار اصلی طراحی و زیبایی را به دوش می‌کشد، اما استفاده از مصالح مرغوب نکته‌ای است که باید به آن توجه کنید. شرایط جغرافیایی و آب و هوایی شمال ایران و شرجی بودن هوا، باعث فرسایش و آسیب به نمای ساختمان‌ها می‌شود. در هنگام خرید ویلا لاکچری در شمال به جنس و مصالح استفاده شده در نمای ساختمان توجه کنید تا پس از چند سال، نمای زیبای ساختمان شما آسیب نبیند و باعث افت ارزش ویلای شما نشود.

 

این مطلب را از دست ندهید: سبک‌های معماری پرطرفدار برای ساخت باغ ویلا در شمال

خرید ویلا لاکچری در شمال

تعداد طبقات ویلا

این روزها ویلاهای لاکچری و مدرن معمولا به صورت دوبلکس و تریپلکس ساخته می‌شوند. در این ویلاها معمولا اتاق نشیمن و آشپزخانه در طبقه اول و اتاق‌ خواب و محل استراحت و سالن‌های ورزشی و تفریحی در طبقه دوم قرار دارد. در هنگام خرید ویلا لاکچری در شمال بهتر است به تعداد طبقات ویلا توجه کنید. اگر ویلا را برای سکونت دائمی خود انتخاب کرده‌اید، بهتر است محل استراحت و تفریح را از محل نشیمن و آشپزخانه و ورودی ساختمان جدا کنید. همچنین ویلای دوبلکس و تریپلکس معمولا یک اتاق خواب مستر در بالاترین طبقه ساختمان دارد که ویوی رو به دریا و جنگل آن می‌تواند یک روز خاطره انگیز را برای شما رقم بزند.

 

این مطلب را از دست ندهید: خرید ویلا قواره اول ساحل بهترین سرمایه‌گذاری در شمال

خرید ویلا لاکچری چند طبقه

خرید ویلا لاکچری در شمال با توجه به امکانات آشپزخانه

آشپزخانه یکی از مهمترین قسمت‌های ویلا است. وجود امکانات مختلف در آشپزخانه به راحتی و آسایش بیشتر شما کمک می‌کند. توجه به مواردی مانند امکانات مختلف آشپزخانه مانند ماشین ظرفشویی و فر و کابینت جزیره‌ای و متریال مرغوب در هنگام خرید ویلا لاکچری در شمال باعث می‌شود تا بتوانید انتخاب بهتری داشته باشید.

امکانات تفریحی ویلا

یکی دیگر از مواردی که در هنگام خرید ویلا لاکچری در شمال باید به آن توجه کنید، امکانات تفریحی ویلا است. استخر و جکوزی و سالن ماساژ اولین و ساده‌ترین امکانات رفاهی یک ویلای مدرن و لاکچری است. یک ویلای لاکچری باید امکانات تفریحی و ورزشی و بدنسازی مختلفی داشته باشد تا تمام نیازهای شما را برطرف کند. اتاق بیلیارد، سالن نمایش سینما، سالن گردهمایی، اتاق جلسات و باشگاه ورزشی، زمین فوتبال و زمین تنیس و زمین گلف، انواع مختلف تجهیزاتی است که باید در هنگام خرید ویلا لاکچری به آن توجه کنید.

خرید ویلا لاکچری در شمال با بهترین موقعیت جغرافیایی

موقعیت جغرافیایی ویلا یکی از مهمترین نکاتی است که در هنگام خرید ویلا باید به آن توجه کنید. مناطق شلوغی که در زمان‌های مختلف سال، مملو از مسافرین و گردشگران باشد، نمی‌توان آرامش و لذتی را که از سکونت در یک ویلا لاکچری انتظار دارید، به شما عرضه کند. پیدا کردن موقعیت جغرافیایی مناسبی که هم دسترسی مناسبی داشته باشد، هم به دریا و جنگل نزدیک باشد و البته از شلوغی‌ها و هیاهوی شهرهای شمالی به دور باشد، کار ساده‌ای نیست. خرید ویلا لاکچری نیازمند آن است که به تمام منطقه اشراف داشته باشید و بتوانید بهترین موقعیت برای خرید ویلا را پیدا کنید. کارشناسان مجرب ما در زومیلا با تسلط بر تمامی مناطق شمالی، می‌توانند شما را در پیدا کردن بهترین موقعیت و خرید ویلا لاکچری در شمال راهنمایی و هدایت کنند.

قیمت خرید ویلا لاکچری در شمال

اکثر سازندگان ویلا لاکچری ادعا می‌کنند که از مصالح مرغوب و تجهیزات روز دنیا در ساختن ویلا استفاده کرده‌اند، اما در بسیاری از موارد این ادعاها صحت ندارد و در واقع شما مبلغ هنگفتی را برای خرید ویلا لاکچری در شمال بپردازید اما یکی دو سال بعد، مشکلات عدیده تاسیساتی و زیربنایی در ساختمان پیدا شود. برای جلوگیری از بروز چنین مواردی، لازم است تا از متخصصین این حوزه مشورت بگیرید و تلاش کنید از مراجع معتبر به خرید ویلای لاکچری اقدام کنید.

این مطلب را از دست ندهید: ساخت استخر خانگی برای آبتنی تابستانه

خرید ویلا لاکچری در شمال

جمع بندی

یکی از بهترین راه‌ها برای فرار از شلوغی شهرها و رسیدن به آرامش، پناه بردن به طبیعت زیبای شمال کشور است. نزدیکی به تهران و دسترسی آسان به تمام نقاط کشور، از ویژگی‌های این منطقه است که به شما این امکان را می‌دهد که هر زمان به شهر خود بازگردید. خرید ویلا لاکچری به دلیل پیچیدگی‌ها و شرایط خاصی که وجود دارد، مستلزم دانش و اطلاعات کافی در این حوزه است. زومیلا تلاش می‌کند تا شما را در تمام مراحل خرید ویلا لاکچری در شمال همراهی کند تا بهترین انتخاب ممکن را داشته باشید.

جهت مشاهده قیمت و مشاور و خرید ویلا لاکچری در شمال روی این لینک کلیک کنید.

 

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید