بهترین مشاور املاک عظیمیه کرج | زیما ملک

مشاور املاک عظیمیه

محل زندگی شما می‌تواند به طور مستقیم بر روی کیفیت زندگی شما تاثیر بگذارد. هر فردی باید سعی کند با توجه به معیارها و بودجه خود محله خوبی را برای زندگی انتخاب کند تا بتواند در آرامش باشد و زندگی باکیفیتی را تجربه کند. همان‌طور که انتخاب خانه امر حساسی است، انتخاب محله مناسب هم اهمیت بسیار زیادی دارد. در این مطلب از مجله زومیلا می‌خواهیم محله عظیمیه یکی از بهترین محله های کرج را به شما معرفی کنیم تا اگر قصد سکونت در کلان‌شهر کرج را دارید با آگاهی درباره محل زندگی خود تصمیم بگیرید. محله عظیمیه یکی از محله‌های معروف و به اصطلاح بالاشهر کرج است و جزو محله‌های پرتقاضای کرج نیز محسوب می‌شود. در ضمن بهترین مشاور املاک عظیمیه کرج یعنی زیما ملک را هم به شما معرفی خواهیم کرد تا اگر قصد معامله دارید نزد آژانس املاک مطمئن و معتبری بروید.

املاک عظیمیه کرج

محله عظیمیه کجاست ؟

محله عظیمیه که از محله‌های اعیان‌نشین کرج است در شمال شرقی کرج قرار گرفته و جزو منطقه یک شهرداری محسوب می‌شود. عظیمیه که به آن شهرک رسالت هم می‌گویند به خاطر ساختمان‌های لوکس و مدرن، امکانات بسیار خوب، مراکز خرید و اماکن تفریحی متعدد، آب‌وهوای عالی و… یکی از بهترین و البته گران‌قیمت‌ترین محله‌های کرج به حساب می‌آید. این محله در سال‌های اخیر رشد جمعیتی قابل‌توجهی داشته و جمعیت آن بیش از ۱۶۵هزار نفر است. افراد زیادی به بهترین مشاور املاک عظیمیه کرج مراجعه می‌کنند تا در این محله صاحب خانه شوند.

چطور به محله عظیمیه برویم ؟

شاید بپرسید محله عظیمیه مترو دارد که باید بگوییم خیر خود محله مترو ندارد؛ اما ایستگاه مترو کرج که پیاده شوید با تاکسی‌هایی که آن‌جا هستند می‌توانید به راحتی به عظیمیه بیایید.

فاصله تهران تا عظیمیه کرج با خودروی شخصی: ۴۵ دقیقه

عظیمیه کرج گوگل مپ

آب و هوای عظیمیه

یکی از دلایل پرتقاضا و محبوب بودن محله عظیمیه آب‌وهوای بسیار خوب آن است. این محله به دلیل قرار گرفتن روی کوهپایه‌های البرز، جریان داشتن چندین چشمه طبیعی و نزدیکی به رودخانه چالوس آب‌وهوایی مطبوع و پاک دارد.

محله عظیمیه کرج ؛ از روستا تا محله‌ای اعیان‌نشین

در این بخش قصد داریم درباره گذشته محله عظیمیه صحبت کنیم؛ اما قبل از آن باید کمی هم درباره تاریخچه کرج بدانید. کرج یک زمانی بخشی از تهران، قبل از آن طالقان و قبل‌تر از این‌ها جزئی از مازندران بود. اما به خاطر نزدیکی به تهران و مهاجرپذیر بودن، جمعیت کرج مدام افزایش پیدا کرد و امروزه یکی از پرجمعیت‌ترین شهرهای ایران است. حال برسیم به محله عظیمیه. عظیمیه یکی از محله‌های قدیمی کرج است. این محله که حالا به یکی از محله‌های لوکس و مدرن کرج تبدیل شده است، در گذشته روستایی سرسبز و خوش‌آب‌وهوا بود. این روستا را پرگیرک می‌نامیدند.

میدان اسبی عظیمیه کرج

عظیمیه چون در گذشته بافت روستایی داشت مردم مجبور بودند برای رفت‌وآمد و فعالیت‌های کشاورزی و زراعی خود از اسب استفاده کنند. به همین دلیل میدان استقلال امروزی، به میدان اسبی معروف شده بود.

خیابان استقلال یکی از مهم‌ترین خیابان‌های عظیمیه است. اگر می‌خواهید در یکی از بهترین مناطق عظیمیه ساکن شوید، می‌توانید به بهترین مشاور املاک عظیمیه کرج زیما ملک مراجعه کنید تا فایل‌های ملکی مناسب را به شما معرفی کند.

امکانات عظیمیه بهترین محله کرج

یکی از مهم‌ترین نکاتی که هنگام انتخاب محله مناسب برای زندگی باید به آن دقت کنید امکانات آن محله است. محل زندگی شما باید دسترسی راحتی به مراکز خرید، بیمارستان و داروخانه، مراکز آموزشی، مغازه‌ها و فروشگاه‌های محصولات غذایی، فضای سبز، مراکز اداری و خدماتی و… داشته باشد. مسلما کسی دوست ندارد برای رفع نیازهای خود مسیر زیادی را طی کند و ترجیح می‌دهد همه چیز در محله به اصطلاح دم دستش باشد. محله عظیمیه کرج به لحاظ دسترسی به امکانات در وضعیت بسیار مطلوبی به سر می‌برد و با افزایش جمعیت نیز همواره امکاناتش را بهبود بخشیده است.

با مراجعه به بهترین مشاور املاک عظیمیه کرج می‌توانید در یکی از بهترین محله های کرج سرمایه‌گذاری پرسودی کنید.

مراکز خرید عظیمیه

در عظیمیه چه بخواهید نان و میوه و گوشت و مرغ بخرید، چه لباس و کیف و کفش، لوازم خانگی یا کالای دیجیتال و خلاصه هر چیز به ذهنتان برسد، فروشگاه‌ها و مراکز خرید محله پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود. مهم‌ترین مراکز خرید عظیمیه عبارت‌اند از :

  • بازار روز و تره‌بار میخک
  • هایپرمی عظیمیه
  • فروشگاه رفاه
  • برج تجاری و اداری قائم
  • مرکز خرید مهستان
  • مجتمع تجاری یادمان
  • مرکز خرید ایران زمین
  • مرکز خرید برج میلاد

در این رابطه بخوانید : شهرک طاووسیه کرج کجاست

مراکز خرید عظیمیه کرج

بیمارستان های عظیمیه کرج

بی‌خود نیست که محله عظیمیه یکی از پرطرفدارترین و بهترین محله های کرج است. این محله امکانات درمانی بسیار خوبی هم دارد. بیمارستان، درمانگاه، دامپزشکی، داروخانه و سایر مراکز درمانی و بهداشتی به تعداد کافی در این محله یافت می‌شود.

  • بیمارستان فوق تخصصی تخت جمشید
  • مجتمع آموزشی درمانی امام علی
  • بیمارستان شهید باهنر
  • کلینیک دامپزشکی عظیمیه
  • داروخانه توکلی
  • داروخانه شبانه‌روزی دکتر محمودی‌نژاد

این مواردی که نام بردیم فقط بخش کوچکی از امکانات درمانی عظیمیه هستند.

مراکز آموزشی و مدارس عظیمیه

قبل از این که به بهترین مشاور املاک عظیمیه کرج برای اجاره یا خرید خانه در عظیمیه مراجعه کنید باید درباره امکانات آموزشی آن هم بدانید. این مساله به‌خصوص برای خانواده‌هایی که دانش‌آموز دارند اهمیت زیادی دارد. خیالتان راحت باشد که در محله عظیمیه مدارس معتبر با امکانات خوب در مقاطع تحصیلی مختلف، دانشگاه‌ها، آموزشگاه‌های زبان، آموزشگاه‌های موسیقی و کلاس‌های فرهنگی-ورزشی به وفور یافت می‌شوند.

مکان های تفریحی عظیمیه کرج

در تصمیم‌گیری برای انتخاب محل زندگی، دسترسی به مکان‌های تفریحی نقش موثری در تصمیم ما دارد. در محله عظیمیه و اطراف آن بوستان‌ها و اماکن تفریحی متعددی برای گذراندن اوقات فراغت وجود دارند. از جمله معروف‌ترین پارک های عظیمیه می‌توان موارد زیر را نام برد :

  • پارک ایران زمین با دریاچه‌ای زیبا، کافی‌شاپ و زمین بازی کودکان
  • بوستان مهران
  • پارک امید

باشگاه ورزشی آیریک و مجموعه ورزشی پامچال نیز برای علاقه‌مندان به ورزش امکانات خوبی را در نظر گرفته‌اند.

در ضمن بام کرج نیز یکی از محبوب‌ترین مکان‌های تفریحی کرج است. بام کرج امکانات تفریحی و سرگرمی خاصی ندارد؛ اما به خاطر ارتفاع و مجاورت با کوه، چشم‌انداز زیبایی که دارد و آب‌وهوای خنک و مطلوب، بسیار محبوب است.

اگر خانه‌تان در انتهای بلوار طالقانی باشد دسترسی آسانی به بام کرج خواهید داشت. زیما ملک به عنوان بهترین مشاور املاک عظیمیه کرج بهترین فایل‌های این محله را به شما معرفی می‌کند.

در این رابطه بخوانید : بهترین منطقه سهیلیه کرج برای خرید ویلا کجاست

بام کرج

خرید آپارتمان در عظیمیه کرج از بهترین مشاور املاک منطقه

طی سال‌های اخیر خانه‌های ویلایی و آپارتمان‌های لوکس زیادی در عظیمیه ساخته شده است و برج‌های این منطقه نیز توجه هر عابری را به خود جلب می‌کنند. با توجه به آب‌وهوای خوب و امکاناتی که این محله دارد و نمای ظاهری شیک خانه‌ها و خیابان‌ها، روز به روز بر تعداد افرادی که مایل به سکونت در این محله هستند افزوده می‌شود و جمعیت آن افزایش می‌یابد. بافت جمعیتی این محله را اکثرا افراد مرفه تشکیل می‌دهند و قیمت آپارتمان در عظیمیه کرج گاهی با قیمت خانه در محله‌های بالاشهر تهران برابری می‌کند. قیمت هر مترمربع آپارتمان در نقاط لوکس عظیمیه یا همان شهرک رسالت در سال ۱۴۰۰ حتی به ۴۰ تا ۶۰ میلیون هم رسیده است. البته قیمت خانه‌های عظیمیه با توجه به لوکیشن خانه، قدمت سازه، متراژ، امکانات و کیفیت ساخت و ویلایی یا آپارتمانی بودن متفاوت است و شما خانه‌هایی با قیمت مناسب هم می‌توانید پیدا کنید.

برای این که متناسب با پولی که دارید بهترین خانه را بخرید یا اجاره کنید، می‌توانید از بهترین مشاور املاک عظیمیه کرج زیما ملک راهنمایی و مشاوره بگیرید.

در این رابطه بخوانید : شهرک‌های ویلایی اطراف تهران

بهترین-مشاور-املاک-در-کرج

بهترین جای عظیمیه کرج کجاست ؟

برای خرید خانه در هر محله‌ای جزو اولین سوالاتی که به ذهن خریدار می‌رسد این است که بهترین کوچه‌های آن محله کجاست؟ خیابان‌های مهم آن کدامند؟ کجاها برای سکونت بهترند؟ و… در ضمن وقتی ملک شما در موقعیت مکانی خوبی باشد ارزش آن نیز بالاتر می‌رود. بلوار استقلال، بلوار اقاقیا، شریعتی، بلوار کاج و بلوار گلستان جزو مهم‌ترین خیابان‌های عظیمیه هستند. همچنین اگر می‌خواهید در بهترین خیابان های عظیمیه ساکن شوید باید در خیابان تختی و میخک و خیابان فرشته عظیمیه کرج دنبال خانه بگردید.

بهترین مشاور املاک عظیمیه کرج ؛ زیما ملک

عظیمیه یکی از محله‌های لوکس کرج است و قیمت خانه در این محله تقریبا بالاست. به طور کل نیز در معاملات خرید و فروش خانه و سرمایه‌گذاری در بازار مسکن، مبلغ زیادی پول در میان است. به همین خاطر معامله ملک حساس است و برای این که بتوانید خانه مدنظرتان را با ارزش واقعی خرید و فروش کنید باید به مشاور املاک مطمئن و معتبری مراجعه کنید. رسیدن به حداکثر سودآوری در معاملات ملکی فقط با مراجعه به مشاورین املاک باتجربه و معتبر امکان‌پذیر می‌شود.

زیما ملک با مدیریت آقای فربد حقیقی مطمئن‌ترین و بهترین مشاور املاک در کل کرج است که از سال ۸۱ آغاز به کار کرده و حدود ۲۰ سال تجربه دارد. نه فقط سال‌های فعالیت بلکه ثبت بیش از ۱۰هزار قرارداد موفق دلیل محکمی بر اعتبار زیما ملک است. مشاورین زیما ملک با داشتن فایلینگ جامع و قوی و اشراف کامل به منطقه بهترین فایل‌های عظیمیه کرج را به شما معرفی می‌کنند و متناسب با هر بودجه‌ای پیشنهادات خوبی به شما ارائه می‌دهند.

در این رابطه بخوانید : تهراندشت کجاست؟ چقدر پتانسیل سرمایه گذاری دارد؟

مشاورین املاک در عظیمیه کرج

زیما ملک بهترین مشاور املاک عظیمیه کرج چه مناطقی را پوشش می‌دهد؟

زیما ملک کل کرج از جمله بهترین محله‌های کرج مثل محله عظیمیه، شهرک‌های زعفرانیه، زیبادشت، الهیه، افشاریه و طاووسیه و همچنین جاده چالوس، محمدشهر، کردان، چهارباغ، سهیلیه، تهراندشت و جاده برغان را پوشش می‌دهد و در هر منطقه بهترین فایل‌ها را برای سرمایه‌گذاری در کرج به شما پیشنهاد خواهد داد.

آدرس زیما ملک

کرج، عظیمیه، پامچال جنوبی، بعد از تقاطع نرگس

شماره تماس

۰۹۱۲۲۴۶۲۰۶۳-۰۹۱۲۶۷۰۱۴۶۳

جهت مشاهده قیمت و خرید خانه ویلایی و آپارتمان در عظیمیه و مشاوره رایگان با معتبرترین و مطمئن‌ترین آژانس املاک این منطقه روی عکس زیر کلیک کنید.

زیما ملک

مطمئن‌ترین مشاور املاک در کل منطقه کرج

سخن پایانی

در این مطلب با محله عظیمیه و بهترین مشاور املاک عظیمه کرج زیما ملک آشنا شدید. عظیمه یکی از بهترین جاهای کرج برای زندگی و سرمایه‌گذاری است و با رشد جمعیت امکانات بسیار خوبی هم برای این محله در نظر گرفته شده است. علاوه بر امکانات، آب‌وهوای مطبوع و تمیز این محله و خانه‌های لوکس و خیابان‌های زیبای آن تردیدی برای افراد باقی نمی‌گذارد تا در این محله ساکن شوند. شما هم اگر قصد اجاره یا خرید خانه در عظیمیه کرج را دارید با زیما ملک همراه شوید تا معامله پرسود و امنی را تجربه کنید.

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید