بهترین مشاور املاک در زعفرانیه کرج | املاک توحید

بهترین منطقه کرج برای خرید ویلا

زندگی در خانه‌های کوچک آپارتمانی در شهرهایی که با ترافیک و شلوغی و آلودگی عجین شده‌اند، می‌تواند بسیار ملال‌آور و خسته‌کننده باشد. افراد هم برای رهایی از این حال به محض این که تعطیلاتی پیش می‌آید ویلایی اجاره می‌کنند و راهی شهری سرسبز و خوش‌آب‌وهوا می‌شوند. اما آن‌هایی که توان مالی دارند ترجیح می‌دهند ویلای شخصی خودشان را داشته باشند تا هر وقت دلشان خواست با خیال آسوده راهی سفر شوند. علاوه بر این خرید ملک هم که یکی از مطمئن‌ترین و پرسودترین سرمایه‌گذاری‌هاست. اما برای خرید ویلا، باغ ویلا و زمین کجا را انتخاب کنیم؟ استان البرز شهرک‌های ویلایی متعددی دارد که به خاطر ویژگی‌ها و امکانات‌شان در سال‌های اخیر بسیار موردتوجه سرمایه‌گذاران قرار گرفته‌اند. در این میان شهرک زعفرانیه بهترین جا برای خرید ویلا نزدیک تهران است. در این مطلب با شهرک زعفرانیه و بهترین مشاور املاک در زعفرانیه کرج یعنی املاک توحید آشنا خواهید شد.

شهرک زعفرانیه کجاست ؟

شهرک زعفرانیه منطقه‌ای بسیار خوش‌آب‌وهوا و ییلاقی در استان البرز شهرستان ساوجبلاغ است و در مجاورت کرج قرار دارد. این شهرک به دلیل نزدیکی به تهران و کرج شدیدا مورد توجه ساکنین این دو شهر برای ساخت یا خرید ویلا و باغ ویلا قرار گرفته است. به شهرک زعفرانیه به دلیل نزدیکی به سهیلیه و کردان، زعفرانیه کردان و شهرک زعفرانیه سهیلیه هم می‌گویند.

زعفرانیه-کرج-کجاست

چطور به شهرک زعفرانیه کرج برویم ؟

برای رفتن به شهرک زعفرانیه باید ابتدا از جاده تهران-کرج به کرج بروید. بعد از آن در مسیر جاده کرج به هشتگرد وارد جاده مخصوص سهیلیه شوید؛ پس از طی مسافت اندکی به شهرک زعفرانیه می‌رسید.

سهولت در تردد یکی از برجسته‌ترین ویژگی‌های این شهرک است.

فاصله تهران تا شهرک زعفرانیه 

حدودا ۸۰ کیلومتر، یک ساعت و ۲۰ دقیقه

فاصله کرج تا شهرک زعفرانیه

تقریبا ۳۰ دقیقه

برای خرید ملک یکی از مهم‌ترین اقدامات پیدا کردن مشاور املاک معتبر است. اما قبل از این که با بهترین مشاور املاک در زعفرانیه کرج آشنا شوید، لازم است درباره ویژگی‌ها و امکانات این شهرک بدانید.

آب و هوای شهرک زعفرانیه

شهرک زعفرانیه کرج آب‌وهوایی بسیار خوب و مطلوب و همچنین پاک و به دور از آلودگی دارد که نزدیکی به کردان هم در این مورد بی‌تاثیر نیست. رودخانه کردان در شمال‌غربی زعفرانیه است. همچنین از آن‌جایی که این شهرک از آب فراوان و خاک حاصلخیز برخوردار است، محیطی بسیار زیبا و سرسبز دارد و برای باغداری و کشاورزی مناسب است. این‌طور هم می‌توانیم بگوییم که زعفرانیه کرج به اصطلاح هوای چهار فصل دارد و در هر فصلی جلوه‌ای زیبا از خود به نمایش می‌گذارد. این منطقه دارای تابستان‌هایی خنک و زمستان‌هایی معتدل است. با خرید ویلا استخردار روباز در شهرک زعفرانیه می‌توانید تابستانی رویایی داشته باشید.

املاک توحید بهترین مشاور املاک در زعفرانیه کرج مناسب‌ترین ویلاهای استخردار را متناسب با بودجه‌تان به شما معرفی می‌کند.

لاکچری-ویلا-کرج

امنیت شهرک زعفرانیه

یکی از مهم‌ترین دلایل پرتقاضا و محبوب بودن شهرک‌های ویلایی نزد متقاضیان خرید ویلا، امنیت بالای شهرک‌هاست. شهرک زعفرانیه هم از این قضیه مستثنی نیست. نگهبانی ۲۴ ساعته و نصب دوربین‌های مدار بسته امنیت این شهرک را بسیار بالا برده است.

امکانات شهرک زعفرانیه کرج

زمانی که می‌خواهید منطقه مناسب برای خرید ویلا را انتخاب کنید یکی از مواردی که باید به آن توجه شود امکانات آن منطقه است. شهرک زعفرانیه کرج دارای امکانات آب، برق، گاز، حق آب، تلفن و اینترنت پرسرعت است و انواع مغازه‌ها و فروشگاه در اطراف آن قرار دارد. این امکانات افراد را به خرید ویلا در شهرک زعفرانیه ترغیب می‌کند. در ضمن چون شهرک زعفرانیه به کرج نزدیک است، به امکانات رفاهی کرج هم به آسانی دسترسی خواهید داشت.

خرید ویلا و زمین سنددار در شهرک زعفرانیه کرج

حال که با امکانات و ویژگی‌های این شهرک آشنا شدید شاید ترغیب شده باشید که در شهرک ملکی بخرید و بخواهید سراغ بهترین مشاور املاک در زعفرانیه کرج بروید. اما نکته دیگری را هم اضافه کنیم تا خیالتان برای سرمایه‌گذاری آسوده‌تر شود. نوع سند ملک یکی از دغدغه‌های مهم خریداران ویلا و زمین است. در این مورد باید بگوییم بر خلاف برخی از شهرک‌ها که املاک آن‌ها دارای سند رسمی نیستند، املاک شهرک زعفرانیه دارای سند رسمی است. تمام ویلاها و زمین‌های شهرک زعفرانیه کرج دارای سند تک برگ و محضری هستند که این مساله خیال مشتریان را برای خرید ملک راحت می‌کند. در ضمن به دلیل سنددار بودن و قانونی بودن ملک‌های شهرک زعفرانیه، مالک برای سند زدن و انتقال مالکیت دچار مشکل نخواهد شد.

نکته مهم دیگر این که بر خلاف بسیاری از اراضی باغ مسکونی جنوب کردان، تمامی قطعات داخل بافت شهرک زعفرانیه دارای حق ساخت هستند و جواز پایان کار به شما تعلق می‌گیرد.

خرید-ویلا-و-زمین-سنددار-در-شهرک-زعفرانیه-کرج

خرید ویلا لاکچری زعفرانیه کرج از بهترین مشاور املاک منطقه

طی پنج سال اخیر شهرک زعفرانیه در زمینه ساخت سازه‌های ویلایی رشد چشم‌گیری داشته است. در شهرک زعفرانیه ویلاهای مدرنی ساخته شده‌اند و به این شهرک جلوه‌ای خاص و لوکس بخشیده‌اند. در واقع رشد نجومی قیمت ویلا در پایتخت و بسیاری از شهرهای شمالی، باعث شده است تا بسیاری از شهروندان به سرمایه‌گذاری و خرید ویلا در شهرک زعفرانیه کرج روی آورند. وقتی می‌توان با بودجه‌ای کم‌تر نسبت به کلان‌شهرها ویلایی لوکس و دنج در شهرک زعفرانیه خرید که تمامی امکانات یک ویلای مدرن از جمله استخر، سونا و جکوزی را دارد، چرا باید چنین موقعیتی را از دست داد؟ ارزش املاک شهرک زعفرانیه نیز روز به روز بالاتر می‌رود و با خرید ملک در این شهرک سود بسیار خوبی نصیب‌تان می‌شود. همچنین اگر مایل باشید می‌توانید اوقاتی که خودتان آن‌جا نیستید ویلا را به مسافران اجاره دهید و به این طریق هم کسب درآمد کنید.

آژانس املاک توحید به عنوان بهترین مشاور املاک در زعفرانیه کرج در تمام مراحل در کنار شماست تا با اطمینان و آسودگی خرید و فروش ملک را انجام دهید.

بهترین-و-معتبرترین-آژانس-املاک-در-منطقه-جنوب-کردان

املاک توحید ؛ بهترین مشاور املاک در زعفرانیه کرج

املاک توحید زعفرانیه بهترین و معتبرترین آژانس املاک در منطقه جنوب کردان است که به صورت تخصصی در زمینه خرید و فروش ویلا، باغ ویلا، باغچه و زمین در زعفرانیه کرج فعالیت می‌کند. یکی از دلایلی که املاک توحید زعفرانیه را مستحق لقب بهترین مشاور املاک منطقه می‌کند، اعتبار و تجربه ۱۴ ساله این آژانس املاک است. املاک توحید زعفرانیه از سال ۸۶ فعالیت خود را آغاز کرده و تا به حال هزاران معامله موفق داشته است. گروه باتجربه و حرفه‌ای توحید زعفرانیه با تسلط کامل به منطقه بهترین فایل‌ها را به شما معرفی می‌کنند و این اطمینان را به شما می‌دهند که از سرمایه‌گذاری‌تان بیش‌ترین بهره را ببرید. از دیگر امکاناتی که املاک توحید زعفرانیه به عنوان بهترین مشاور املاک در زعفرانیه کرج در اختیار شما قرار می‌دهد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

برخورداری از جامع‌ترین فایلینگ منطقه

یکی از مهم‌ترین چیزهایی که به یک آژانس املاک قدرت و اعتبار می‌بخشد داشتن فایلینگ جامع و قوی است. املاک توحید زعفرانیه با داشتن جامع‌ترین فایلینگ منطقه می‌تواند در هر کجای منطقه لوکس زعفرانیه و همچنین مناطق همجوار، گزینه‌های زیادی را برای سرمایه‌گذاری به شما معرفی کند. با هر بودجه‌ای قصد خرید ویلا در زعفرانیه البرز و خرید باغ در زعفرانیه را داشته باشید، گروه املاک توحید زعفرانیه با مدیریت آقای اقبال‌زاده، فایل‌هایی را متناسب با بودجه‌تان به شما معرفی خواهند کرد.

بهترین مشاور املاک در زعفرانیه کرج

دریافت مشاوره رایگان از بهترین مشاور املاک در زعفرانیه کرج

جهت دریافت راهنمایی و مشاوره رایگان در خصوص خرید و فروش ملک‌تان می‌توانید هر ساعتی از شبانه‌روز با متخصصین و مشاورین املاک توحید زعفرانیه تماس بگیرید.

امکان معامله با ارزهای دیجیتال

یکی دیگر از امکانات بسیار جالب‌توجه املاک توحید زعفرانیه این است که اگر کیف پول ارزهای دیجیتال داشته باشید می‌توانید معامله ملکی خود را در این آژانس املاک با رمز ارزهایی مثل بیت کوین، اتریوم، دوج یا لایت کوین انجام دهید و از مزایای خاص آن بهره‌مند شوید. در ضمن در آژانس ملکی توحید زعفرانیه به روش‌های مختلف دیگر از جمله قسطی، چکی، تهاتر با ماشین، آپارتمان و زمین هم می‌توانید معامله کنید.

آدرس-املاک-توحید-زعفرانیه 

جهت مشاهده قیمت و خرید ویلا و ملک در زعفرانیه کرج و مشاوره رایگان با معتبرترین و مطمئن‌ترین آژانس املاک این منطقه روی عکس زیر کلیک کنید.

 بهترین مشاور املاک در زعفرانیه کرج

سخن پایانی درباره بهترین مشاور املاک در زعفرانیه کرج ؛ املاک توحید

در این مقاله با شهرک زعفرانیه کرج آشنا شدید و بهترین مشاور املاک این منطقه را نیز شناختید. ویژگی‌های شهرک زعفرانیه سبب شده تا متقاضیان خرید ملک در این شهرک به طور مرتب افزایش یابند و اهالی تهران و کرج برای سرمایه‌گذاری سودآور سراغ این منطقه بروند. اکثر ساکنین شهرک هم غیربومی و اغلب تهرانی‌ها هستند. شهرک زعفرانیه جزو معدود شهرک‌هایی است که همه ویژگی‌های یک شهرک لوکس را دارد؛ با خیال راحت می‌توانید در این شهرک سرمایه‌گذاری کنید. همچنین با تسهیلاتی که املاک توحید زعفرانیه در اختیارتان قرار می‌دهد بهترین‌ها را در معامله تجربه خواهید کرد. در ابطه با قیمت هم باید بگوییم قیمت زمین از ۲ میلیارد شروع می‌شود و تا ۵۰ میلیارد هم فایل ملکی وجود دارد.

دریافت-مشاوره-رایگان-از-بهترین-مشاور-املاک-در-زعفرانیه-کرج

آدرس املاک توحید زعفرانیه 

استان البرز، جاده سهیلیه، شهرک زعفرانیه، نرسیده به میدان دوم

شماره‌های تماس

۰۹۱۲۴۰۰۲۳۰۰

۰۹۱۲۵۰۰۲۳۰۰

۰۲۶۴۴۵۱۳۵۹۴

آدرس سایت املاک توحید زعفرانیه 

tohidamlak.ir

 

لاکچری ترین و لوکس ترین ویلاهای زعفرانیه را از املاک توحید بخواهید :

خرید-ویلا-و-ملک-در-زعفرانیه-کرج

معتبرترین-و-مطمئن‌ترین-آژانس-املاک

امکان-معامله-با-ارزهای-دیجیتال-شهرک-زعفرانیه

املاک-زعفرانیه

امنیت-شهرک-زعفرانیه

ویلاهای-شهرک-زعفرانیه

ویلا-در-زعفرانیه

زعفرانیه-کرج-ویلا

املاک لاکچریزعفرانیهکرج در بهترین مشاور املاک در زعفرانیه کرج

املاک توحید در کرج بهترین مشاور املاک در زعفرانیه کرج

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید