شهرک طاووسیه کرج کجاست | بهترین شهرک ویلایی اطراف تهران

مشاور املاک عظیمیه

آب‌وهوای بی‌نظیر و طبیعت بسیار زیبا و سرسبز شهرهای شمالی هر فردی را وسوسه می‌کند تا در شمال ویلا داشته باشد. اما آیا تنها جایی که می‌شود ویلا خرید یا ساخت شهرهای شمال کشور است؟ یعنی هیچ جای دیگری نیست که بتواند انتظارات متقاضیان خرید ویلا را برآورده کند؟ این‌طور نیست که فقط شهرهای مازندران و گیلان برای خرید ویلا مناسب باشند؛ مناطق ییلاقی کرج و شهرک های ویلایی اطراف تهران نیز در سال‌های اخیر بسیار نزد خریداران ویلا محبوب شده‌اند. اما هنوز هم بسیاری از افراد از مزایا و پتانسیل‌های این مناطق آگاهی ندارند و نمی‌دانند با خرید ملک در این مناطق چه سودی می‌تواند نصیبشان شود. در این مطلب از مجله زومیلا قصد داریم شما را با شهرک طاووسیه آشنا کنیم و بگوییم که مزایای خرید ویلا در این شهرک چیست. همچنین با زیما ملک بهترین مشاور املاک کرج آشنا خواهید شد.

مناطق-ویلایی-کرج

شهرک ویلایی طاووسیه کجاست ؟

طاووسیه یکی از بهترین شهرک‌های ویلایی و از توابع بخش چهارباغ شهرستان ساوجبلاغ در استان البرز است. این شهرک در نزدیکی منطقه کردان قرار دارد و همچنین در کنار شهرک افشاریه واقع شده است. شهرک‌های افشاریه و طاووسیه هر دو از شهرک‌های مدرن هستند که ویلاهایی زیبا با امکانات عالی در آن‌ها ساخته شده است.

فاصله تهران تا طاووسیه: حدود ۷۰ کیلومتر (۱ ساعت و ۲۰ دقیقه رانندگی)

فاصله طاووسیه تا کرج: ۲۰ دقیقه

و فاصله طاووسیه تا کردان: ۱۰ الی ۱۵ دقیقه رانندگی

دسترسی به شهرک

دسترسی به شهرک طاووسیه از تهران و کرج آسان است و همین یکی از مهم‌ترین مزایای خرید ویلا در طاووسیه محسوب می‌شود. اگر می‌خواهید از تهران به طاووسیه بروید، دو مسیر دارید. یک مسیر به این طریق است که باید از جاده قدیم کرج-قزوین به سمت قزوین بروید، آن‌گاه بعد از طی کردن مسیر کوتاهی در سمت راست جاده شهرک ویلایی طاووسیه قرار دارد. مسیر دیگر رسیدن به طاووسیه از طریق اتوبان تهران-کرج است. در هر صورت از هر دو مسیر دسترسی آسان و سریعی به طاووسیه خواهید داشت.

در این رابطه بخوانید : بهترین شهرک‌های ویلایی اطراف تهران

شهرک طاووسیه کجاست

خرید ویلا در شهرک طاووسیه

در این قسمت می‌خواهیم بررسی کنیم که شهرک ویلایی طاووسیه چرا محبوب شده است یا به عبارتی دیگر چه مزایایی باعث شده تا در سال‌های اخیر متقاضیان خرید ویلا و زمین در طاووسیه افزایش یابد. طاووسیه یکی از شهرک‌های مدرن و زیبای اطراف تهران است که در آن‌جا می‌توانید به وفور ویلاهایی شیک و زیبا پیدا کنید که بر اساس معماری مدرن ساخته شده‌اند. از طرفی دیگر ویلاهای قیمت مناسب هم در طاووسیه یافت می‌شود و به خاطر تنوع قیمت‌ها خرید ملک با بودجه متوسط هم امکان‌پذیر است.

در این رابطه بخوانید : بهترین منطقه سهیلیه کجاست ؟

املاک طاووسیه

مزایای خرید ملک در طاووسیه

از جمله ویژگی‌ها و مزایای این شهرک می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نزدیکی به تهران و کرج و دسترسی آسان و سریع
  • منطقه‌ای سرسبز و خوش آب‌وهوا
  • داشتن منابع آب کافی و خاک بسیار حاصلخیز و در نتیجه زمین‌های مناسب برای باغ و باغچه
  • نگهبانی ۲۴ ساعته و امنیت بالای شهرک ویلایی طاووسیه
  • دسترسی آسان به امکانات شهری
  • وجود ویلاهایی زیبا با معماری مدرن
  • مهندسی‌ساز بودن
  • ارائه سند تک برگ

بر خلاف ملک‌های قدیمی منطقه که دارای سند دفترچه‌ای بودند املاک نوساز شهرک طاووسیه دارای سند تک‌برگ و محضری هستند. وضعیت سند مساله مهمی در معامله ملک است و با توضیحاتی که دادیم با خیال راحت می‌توانید نسبت به خرید ویلا و زمین در شهرک مدرن طاووسیه اقدام کنید.

آینده-شهرک-طاووسیه-کرج

آینده شهرک طاووسیه کرج

هنگام تصمیم‌گیری برای خرید ملک تعدادی از مهم‌ترین سوالاتی که برایمان پیش می‌آید این است که :

-آینده آن منطقه چطور است؟

-اگر زمین یا ویلایی بخریم سود خوبی می‌کنیم؟

-به لحاظ امکانات پیشرفتی حاصل خواهد شد؟

در حقیقت به خاطر مزایا و پتانسیل‌هایی که این شهرک دارد از نظر خرید و فروش ملک در شرایط خوبی قرار گرفته است. می‌توان با اطمینان گفت در آینده نیز شهرک ویلایی طاووسیه رشد بسیار خوبی به لحاظ قیمت و همچنین امکانات خواهد داشت. البته برای این که از سرمایه‌گذاری در طاووسیه به حداکثر سودآوری برسید باید به مشاور املاک باتجربه و معتبری همچون گروه زیما ملک مراجعه کنید که در ادامه بیش‌تر با آن آشنا خواهید شد.

در این رابطه بخوانید : تهراندشت کجاست؟ چقدر پتانسیل سرمایه گذاری دارد؟

شهرک های ویلایی اطراف تهران

زیما ملک ؛ بهترین مشاور املاک در کل مناطق ییلاقی کرج

خرید و فروش ملک از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است و برای این که ضرری متوجه شما نشود باید به مشاور املاک معتبری مراجعه کنید؛ متاسفانه برخی از مشاوران املاک خودشان به عنوان کلاهبردار عمل می‌کنند و شما را به دردسر می‌اندازند. در نتیجه هنگامی که قصد معامله ملک دارید اولین و مهم‌ترین قدم پیدا کردن مشاور املاک مطمئن و معتبر است. در این راستا اگر می‌خواهید در یکی از بهترین شهرک‌های کرج مانند طاووسیه ویلا بخرید، زیما ملک را به عنوان مطمئن‌ترین، معتبرترین و بهترین مشاور املاک طاووسیه و کل مناطق ییلاقی کرج به شما معرفی می‌کنیم. زیما ملک از سال ۸۱ آغاز به کار کرده است و این یعنی حدود ۲۰ سال اعتبار و تجربه در زمینه معاملات ملکی. مدیریت مجموعه آقای فربد حقیقی و گروه مشاوران زیما ملک شناخت و اشراف کاملی به منطقه دارند و با داشتن فایلینگ قوی، بهترین فایل‌ها را به شما معرفی می‌کنند.

مناطق تحت پوشش زیما ملک

زیما ملک در زمینه خرید و فروش ویلا، زمین و باغ فعالیت می‌کند و بیش از ۱۰هزار قرارداد موفق را به ثبت رسانده است. این آژانس املاک شهرک‌های طاووسیه، افشاریه، زعفرانیه، الهیه و زیبادشت و همچنین عظیمیه، جاده چالوس، محمدشهر، کردان، چهارباغ، سهیلیه، تهراندشت و جاده برغان را پوشش می‌دهد.

 

جهت مشاهده قیمت و خرید  ویلا و ملک در شهرک طاووسیه و مشاوره رایگان با معتبرترین و مطمئن‌ترین آژانس املاک این منطقه روی عکس زیر کلیک کنید.

زیما ملک 

شماره تماس و آدرس زیما ملک

آدرس

کرج، عظیمیه، پامچال جنوبی، بعد از تقاطع نرگس

شماره تماس

۰۹۱۲۲۴۶۲۰۶۳-۰۹۱۲۶۷۰۱۴۶۳

لیست مشاورین املاک کرج

سخن پایانی

طاووسیه یکی از بهترین شهرک‌هایی ویلایی است که در استان البرز قرار دارد. این شهرک دسترسی خوب و سریعی به تهران دارد و به همین خاطر متقاضیان خرید ویلا در طاووسیه روز به روز در حال افزایش هستند. زمین‌های طاووسیه هم مانند ویلاها و باغ ویلاهای این شهرک متقاضی زیادی دارند. علاوه بر خوش‌مسیر بودن شهرک طاووسیه آب‌وهوای عالی و طبیعت بی‌نظیری هم دارد و به همین خاطر از گزینه‌های اصلی خرید ویلا و زمین و سرمایه‌گذاری در بازار مسکن به حساب می‌آید. برای خرید ویلا، زمین و باغ و باغچه با قیمتی مناسب در بهترین مناطق طاووسیه، زیما ملک مشاور و راهنمای مطمئنی برای شما خواهد بود.

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید