هزینه ساخت ویلا در تهراندشت | املاک سرمایه

هزینه ساخت ویلا در تهراندشت

شمال کشور محبوب‌ترین و پرتقاضاترین موقعیت جغرافیایی برای خرید ویلا یا ساخت ویلا است. افرادی که می‌خواهند ویلای خودشان را داشته باشند معمولا انتخاب‌شان یکی از شهرهای مازندران یا گیلان است. اما بسیاری از شهرهای شمالی آن‌قدر شلوغ شده است و برای هر بار سفر به این شهرها باید ساعت‌ها در ترافیک بمانید که به جای آرامش گرفتن بدتر آرامش‌تان به هم می‌ریزد. به همین خاطر طی سال‌های اخیر خرید ویلا در مناطق خوش آب‌وهوای نزدیک به تهران و کرج، طرفداران زیادی پیدا کرده است. یکی از این مناطق که هم سرسبز و دارای آب و هوایی مطبوع است هم فاصله کمی تا تهران دارد، تهراندشت است. حال اگر می‌پرسید که در تهراندشت ویلا بخریم یا بسازیم؟ هزینه ساخت ویلا در شهرک مدرن تهراندشت چقدر است؟ در این مطلب از مجله زومیلا به سوالات شما پاسخ می‌دهیم و با املاک سرمایه نیز آشنا خواهید شد.

املاک-سرمایه-بهترین-مشاور-املاک-تهراندشت

تهراندشت کجاست ؟

وقتی افراد می‌خواهند جایی ویلا بخرند یا بسازند یکی از مهم‌ترین مواردی که در نظر می‌گیرند فاصله محل زندگی اصلی‌شان تا آن شهر است. این که ساعات طولانی در جاده‌های شلوغ باشید تا به ویلایتان برسید قطعا برایتان خوشایند نخواهد بود. به این دلیل ساکنین تهران و کرج برای این که صاحب ویلا شوند، سراغ بهترین مناطق اطراف تهران و بهترین منطقه ویلایی کرج می‌روند. تهراندشت که یکی از بهترین گزینه‌هاست در استان البرز قرار دارد و با حداکثر یک ساعت و نیم رانندگی از میدان آزادی تهران به تهراندشت می‌رسید.

فاصله تهران تا تهراندشت

50 کیلومتر

فاصله تهراندشت تا کرج

20 کیلومتر

همچنین تهراندشت روبه‌روی کردان است و به آن تهراندشت کردان و تهراندشت کرج هم می‌گویند.

فاصله-تهران-تا-تهراندشت

مزایای ساخت ویلا در تهراندشت

قبل از این که درباره هزینه ساخت ویلا در تهراندشت صحبت کنیم به این بپردازیم که ساخت یا خرید ویلا در این منطقه چه مزایایی دارد.

  • نزدیکی به تهران و کرج
  • برخورداری از آب‌وهوای تمیز و مطلوب
  • فراوانی آب‌های زیرزمینی در این منطقه
  • برخورداری از خاک حاصلخیز
  • آفتاب پرنور تهراندشت مناسب برای ساخت ویلای استخردار (استخر روباز)
  • داشتن ویلا در منطقه‌ای سرسبز و بسیار زیبا که آن را به بهشتی زمینی تشبیه می‌کنند.
  • خلوت بودن (بر خلاف شهرهای شمالی که اکثرا شلوغ و پر از ویلا هستند.)
  • سرمایه‌گذاری در منطقه اشباع‌نشده تهراندشت و سودآوری زیاد

مزایای-ساخت-ویلا-در-تهراندشت

چرا به جای خرید ویلا در تهراندشت ویلا بسازیم ؟

شاید بپرسید ساخت ویلا در تهراندشت چه مزیتی نسبت به خرید ویلای آماده دارد که برخی از افراد ساخت ویلا را ترجیح می‌دهند؟ این که به طور کل چه در تهراندشت چه هر شهر و منطقه دیگری ساخت ویلا بهتر است یا خرید ویلا، جواب قطعی ندارد. این که کدام مورد برایتان بهتر است به شرایط، اولویت‌ها، بودجه و زمانی که در اختیار دارید بستگی دارد. برای عده‌ای خرید ویلا بهتر است و برای عده‌ای دیگر ساخت ویلا و می‌خواهند هزینه ساخت ویلا در تهراندشت را بدانند. مهم‌ترین مزیت ساخت ویلا این است که همه چیز مطابق سلیقه و انتظارات شما خواهد بود؛ اما هیچ ویلای آماده‌ای حتما همه انتظارات شما را برآورده نمی‌کند. اما چند نکته را به خاطر بسپارید.

نکات مهم ساخت ویلا

  • اگر زمان کافی در اختیار دارید ساخت ویلا گزینه مناسبی است؛ در غیر این صورت اگر می‌خواهید فوری ویلا را تحویل بگیرید باید ویلای آماده بخرید.
  • ساخت ویلا کارهای اداری و جزئیات زیادی دارد و نیازمند حوصله و صرف زمان است.
  • خیلی از افراد به اشتباه فکر می‌کنند این که ویلا بسازند حتما برایشان ارزان‌تر از خرید ویلا تمام می‌شود. ساخت ویلا اما هزینه‌های پنهان و پیش‌بینی‌نشده زیادی دارد که باید حواستان به این نکته هم باشد.
  • اگر بودجه محدودی دارید می‌توانید به ساخت ویلای نقلی با متراژ کم فکر کنید.
  • داشتن تجربه قبلی در زمینه ساخت ویلا باعث می‌شود تا بتوانید کار را راحت‌تر پیش ببرید و هزینه‌ها را نیز کاهش دهید.

چرا-به-جای-خرید-ویلا-در-تهراندشت-ویلا-بسازیم

هزینه ساخت ویلا در تهراندشت

برای تعیین هزینه ساخت ویلا در تهراندشت باید به عوامل مختلفی توجه کنید. قیمت زمین، موقعیت جغرافیایی، متراژ ویلا، تعداد طبقات، مدرن یا کلاسیک بودن ویلا، نوع متریال، معماری بنا، امکاناتی مانند استخر، پارکینگ و…، هزینه نیروی کار و همچنین نوسانات قیمت در بازار مسکن از جمله عواملی هستند که قیمت تمام‌شده ساخت ویلا به آن‌ها بستگی دارد. املاک سرمایه که معتبرترین و بهترین مشاور املاک تهراندشت است همراه شما خواهد بود تا ساخت ویلا برایتان با بهترین قیمت ممکن تمام شود.

قیمت زمین در تهراندشت بر اساس اطلاعات املاک سرمایه

برای ساخت ویلا در تهراندشت اولین مرحله انتخاب و خرید زمین است. اما قیمت زمین در تهراندشت چقدر است؟ عواملی مانند متراژ زمین، وضعیت سند، داخل بافت بودن یا نبودن زمین، امکانات منطقه‌ای که زمین در آن قرار دارد و… بر قیمت زمین تاثیرگذارند. تهراندشت مناطق مختلفی دارد که به لحاظ قیمتی متفاوت با یکدیگر هستند و مسلما قیمت زمین همه جا یکسان نیست.

بهترین-فایل‌های-تهراندشت

مقایسه قیمت زمین‌های خارج بافت و داخل بافت

برای این که برآوردی از هزینه ساخت ویلا در تهراندشت داشته باشید لازم است بدانید قیمت زمین‌های مناسب ساخت از حدود متری ۲ میلیون شروع می‌شود و به ۱۰ میلیون می‌رسد. همچنین زمین‌هایی که بیش‌تر مناسب سرمایه‌گذاری هستند با قیمت حدودا متری ۷۰۰ هزار تومان تا ۲ میلیون به فروش می‌رسند. این دو مورد قیمت زمین‌های خارج بافت هستند که اکثر شهرک‌ها و ویلاها در این محدوده ساخته می‌شوند. تعدادی دیگر از زمین‌ها داخل بافت دهیاری روستاها هستند که از متری ۴ میلیون تا ۹ میلیون قیمت‌گذاری می‌شوند. بنیاد مسکن به این زمین‌ها جواز می‌دهد اما خواهان زیادی ندارند؛ چون ۱. اکثرا در اطرافشان همسایه بومی دارند و ۲. معمولا به صورت مستقل هستند و شهرکی نیستند.

ساخت ویلا در تهراندشت با مشارکت املاک سرمایه

همان‌طور که گفتیم وقتی تجربه کافی پشت ساخت ویلا باشد می‌توانید هزینه ساخت ویلا در تهراندشت را کاهش دهید و با مناسب‌ترین قیمت ویلای موردنظرتان را بسازید. اما اگر بدون داشتن تجربه و مراجعه به مشاور املاک باتجربه و معتبر بخواهید برای ساخت ویلا اقدام کنید هم هزینه‌هایتان بالا می‌رود و هم وقت و انرژی بیش‌تری از شما گرفته می‌شود. بنابراین اگر قصد دارید برای ساخت ویلا در تهراندشت از مشاور املاک معتبری راهنمایی و مشورت بگیرید گروه املاک سرمایه را به شما معرفی می‌کنیم. مشاورین باتجربه املاک سرمایه با صداقت و عملکرد حرفه‌ای به شما کمک می‌کنند تا ویلایی که در ذهن دارید را بسازید. در واقع شما میزان بودجه، خواسته‌ها و شرایط خود را با مشاورین املاک سرمایه در میان می‌گذارید، گروه املاک سرمایه ویلای موردنظرتان را با هزینه شما می‌سازد و درصدی را که معمولا ۲۰ درصد است به عنوان دستمزد دریافت می‌کند.

بهترین مشاور املاک تهراندشت

املاک سرمایه بهترین مشاور املاک تهراندشت

تهراندشت منطقه‌ای رو به رشد است و ملک‌های این منطقه همواره در حال پیشرفت هستند. روند صعودی قیمت ملک در تهراندشت، سرمایه‌گذاری پرسود و مطمئنی را برای صاحبان ملک در تهراندشت رقم خواهد زد. اما این‌طور هم نیست که هر ملکی در این منطقه بخرید سود زیادی کنید. برای خرید بهترین ملک در موقعیت مکانی مناسب و کسب حداکثر سود و همچنین درگیر نشدن با کلاهبرداری تهراندشت باید به مشاور املاک معتبر و مطمئنی مراجعه کنید.

نکات-مهم-ساخت-ویلا

املاک سرمایه از سال ۹۷ با مدیریت آقای زارعی‌نژاد فعالیت خود را آغاز کرده است و در همین مدت توانسته لقب بهترین مشاور املاک تهراندشت را از آن خود کند. آژانس املاک سرمایه در زمینه خرید و فروش ویلا، زمین، باغ و باغچه و همچنین ساخت ویلا فعالیت می‌کند و بهترین فایل‌های ملکی در مناطق تهراندشت، کردان و سهیلیه و روستاهای سرخاب، سعیدآباد، نمکلان، حاجی آباد، قاسم آباد، اسماعیل آباد، زعفرانیه، آران، رامجین، برغان، سنقرآباد و… را پوشش می‌دهد. مدیریت مجموعه و مشاورین املاک سرمایه تمام تلاش خود را می‌کنند تا بهترین فایل‌های هر منطقه با مناسب‌ترین قیمت را به مشتریان خود ارائه دهند. همچنین برای اطلاع از هزینه ساخت ویلا در تهراندشت می‌توانید از مشاورین مسلط و باتجربه املاک سرمایه مشورت بگیرید.

 

آدرس املاک سرمایه

تهراندشت، بلوار اصلی سرخاب، نرسیده به گلستان سه

شماره املاک سرمایه

۰۹۱۲۱۶۲۳۴۹۶ آقای زارعی نژاد

اینستاگرام املاک سرمایه: amlak.sarmayeh.ir

تعیین-هزینه-ساخت-ویلا

سخن پایانی درباره هزینه ساخت ویلا در تهراندشت

در این مطلب سعی کردیم مهم‌ترین نکات درباره ساخت ویلا و همچنین هزینه ساخت ویلا در تهراندشت را با شما در میان بگذاریم. ساختن ویلا زمان‌بر است؛ اما اگر عجله ندارید و زمان کافی دارید ساخت ویلا مزایای قابل‌توجهی از جمله امکان ساخت کاملا بر اساس سلیقه شخصی، ایده‌آل‌ها و نیازهایتان را در پی خواهد داشت. رویایی که همیشه درباره ویلای شخصی خود داشته‌اید را با کمک و مشارکت گروه املاک سرمایه به واقعیت تبدیل کنید. اگر هم قصد خرید ویلای آماده دارید باز هم مشاورین املاک سرمایه بهترین فایل‌های ملکی را به شما معرفی می‌کنند.

برای مشاهده بهترین فایل‌های تهراندشت با بهترین قیمت و مشاوره با مشاورین املاک سرمایه روی لینک زیر کلیک کنید.

بهترین مشاور املاک در تهراندشت

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید