بهترین منطقه سهیلیه کجاست

بهترین منطقه سهیلیه کجاست

بسیاری از مردم در روزگار فعلی برای فرار از شلوغی‌ها و دردسرهای زندگی شهری ترجیح می‌دهند به طبیعت بیایند و مدتی با سکونت در آن آرامش از دست رفته خود را بازیابند. از این رو بسیاری از سرمایه‌گذاران برای استفاده صحیح از طبیعت و ساخت و ساز یا خرید و فروش ملک در آن به سمت مناطق اطراف تهران رفته و از امکانات آنجا استفاده می‌کنند. یکی از این مناطق پرطرفدار و خوش آب و هوا که در استان البرز واقع شده منطقه سهیلیه است که فضای سبز بسیار زیبا و پوشش گیاهی وسیعی در اطراف آن دیده می‌شود. اگر شما هم قصد دارید از طبیعت بکر این منطقه استفاده کرده و ملکی در آن خرید و فروش کنید، برای شروع پیش از هر چیز لازم است بدانید که بهترین منطقه سهیلیه کجاست؟

به همین خاطر ما در این مقاله از زومیلا تعدادی از بهترین مناطق سهیلیه کرج را به شما معرفی خواهیم کرد.

سنقرآباد از بهترین مناطق سهیلیه

سنقرآباد یکی از بهترین مناطق سهیلیه، روستایی زیبا و بکر واقع در 20 کیلومتری کرج است. منطقه‌ی خوش و آب و هوای سنقرآباد به نوعی منطقه‌ی گردشگری و تاریخی سهیلیه محسوب می‌شود. وجود زمین‌های زیبا و مناسب برای ساخت وساز و ویلاهای جذاب در این منطقه سرمایه‌ گذاران بسیاری را به سنقرآباد جذب کرده است.

بهترین منطقه سهیلیه کجاست : رامجین

برای سوال بهترین منطقه سهیلیه کجاست، رامجین می‌تواند پاسخ مناسبی باشد. در گذشته رامجین از توابع شهرستان ساوجبلاغ در استان البرز به شمار می‌رفت اما در حال حاضر از بهترین مناطق سهیلیه به حساب می‌آید. خرید زمین و ویلا در رامجین امروزه در میان سرمایه گذاران رایج شده و این منطقه جزو مناطق محبوب خریداران به حساب می‌آید. دسترسی و مسیر رفت و آمد در رامجین بسیار راحت است، کافی است از طریق اتوبان کرج – قزوین، به سمت جاده سهیلیه بروید و پس از طی کردن یک مسیر کوتاه وارد روستای رامجین شوید.

در این رابطه بخوانید : تهراندشت کجاست؟ چقدر پتانسیل سرمایه گذاری دارد؟

بهترین-منطقه-سهیلیه-کجاست-رامجین

بهترین منطقه سهیلیه کجاست : لشگر آباد

برای آشنایی بیشتر با این مسئله که بهترین منطقه سهیلیه کجاست، لشگر آباد از روستاهای توابع رامجین را بررسی می‌کنیم که هردوی آن‌ها از بهترین مناطق سهیلیه به حساب می‌آیند.

این روستا به دلیل نزدیک بودن به جاده اصلی از امکانات بسیار خوبی برخوردار است و به همین سبب قیمت ملک در این منطقه از روستاهای دورتر قدری بالاتر است. درواقع لشگر آباد در میان سایر روستاها نزدیک‌ترین روستا به جاده اصلی به شمار می‌رود. بنابراین اگر دسترسی به خدمات و امکانات برایتان اولویت دارد، خرید ملک در این منطقه می‌تواند بهترین انتخاب برای شما باشد.

شهرک زعفرانیه، از بهترین مناطق سهیلیه

زعفرانیه یکی از مشهورترین مناطق سهیلیه، منطقه‌ای زیبا و بکر با پوشش گیاهی بی نظیر و درختان بلند است که در دل خود شهرک‌های ویلایی استاندارد و مهندسی سازی شده را جای داده است. وجود همین شهرک‌های منظم و زیبا موجب شده است تا بسیاری از خریداران به سمت این منطقه متمایل شوند و به همین خاطر بیشترین میزان خرید و فروش ملک در منطقه سهیلیه کرج به شهرک زعفرانیه اختصاص داده شده است. از طرفی دسترسی به این شهرک بسیار آسان بوده و وجود اتوبان کرج – قزوین رفت و آمدها را راحت‌تر کرده است.

در این رابطه بخوانید : شهرک طاووسیه کرج کجاست | بهترین شهرک ویلایی اطراف تهران

شهرک-زعفرانیه

بهترین منطقه سهیلیه کجاست : زکی آباد

بعد از گذشتن از شهرک زعفرانیه در انتهای جاده سهیلیه به منطقه زکی آباد خواهید رسید. این منطقه به دلیل سهولت دسترسی و رفت و آمد، متقاضیان زیادی برای خرید و فروش ویلا و ملک دارد و به همین سبب قیمت املاک در زکی آباد می‌تواند از دیگر مناطق سهیلیه متفاوت باشد.

علاوه بر سهولت رفت و آمد، این منطقه دارای آب و هوایی معتدل است و باغ‌ها و مزارع بسیاری در آن وجود دارد. بنابراين اگر به کشت و پرورش میوه و انواع گیاهان علاقه مندید، زکی آباد می‌تواند بهترین منطقه سهیلیه برای شما محسوب شود. طبیعت بی‌نظیر این منطقه شهرت بسیاری در تهران و کرج پیدا کرده و از دیگر دلایل محبوبیت زکی آباد است.

شهرک کوروش منطقه‌‌ای بی نظیر در سهیلیه

برای پاسخ دادن به این سوال که بهترین منطقه سهیلیه کجاست، این بار به سراغ شهرک کوروش می‌رویم. شهرک کوروش واقع در جاده سهیلیه، هر آن چه برای خرید و فروش یا ساخت و ساز ویلا می‌خواهید را دارا است. از آب و هوای دلپذیر و طبیعت بی نظیر گرفته تا ویلاهای مرتب و مهندسی شده، همگی موجب می‌شوند تا افراد زیادی نسبت به خرید و فروش ملک در شهرک کوروش تمایل پیدا کنند. نوع ساخت و ساز املاک در این منطقه و چینش آن‌ها در کنار هم جذابیت زیادی را برای افراد ایجاد کرده است، به طوری که از دیرباز تا کنون شهرک کوروش جزو مناطق پرطرفدار سهیلیه به حساب می‌آید.

در این رابطه بخوانید : شهرک‌های ویلایی اطراف تهران

شهرک-کوروش

آغچه حصار، منطقه‌ای آرام در سهیلیه

آغچه حصار در جاده بعد از روستای لشگر آباد واقع شده است و از بهترین مناطق سهیلیه کرج محسوب می‌شود. اگر برای خرید ملک به دنبال منطقه‌ای آرام و دلنشین می‌گردید، آغچه حصار با وجود طبیعت بکر و آب و هوای مناسبی که دارد بهترین گزینه برای شما خواهد بود. همچنین اگر تمایل دارید در ملک خود استخر شخصی داشته باشید، آغچه حصار به علت داشتن منابع آبی کافی، گزینه‌ای مناسب برای این مسئله به حساب می‌آید.

زیما ملک؛ بهترین مشاور املاک در سهیلیه کرج

اگر می‌خواهید نزدیک تهران ویلای شخصی داشته باشید می‌توانید به خرید ویلا در سهیلیه کرج فکر کنید. سهیلیه در استان البرز واقع شده و منطقه‌ای بسیار زیبا، سرسبز و خوش‌آب‌وهواست؛ به همین خاطر افراد زیادی متقاضی خرید ویلا در این منطقه هستند. شما هم اگر یکی از این افراد هستید قبل از هر کاری باید مشاور املاک باتجربه و مطمئنی پیدا کنید. زیما ملک بهترین و معتبرترین مشاور املاک سهیلیه است. با مراجعه به زیما ملک معامله امن و مطمئنی خواهید داشت. یادتان باشد اگر به مشاورین مطمئنی مراجعه نکنید و در دام کلاهبرداران بازار مسکن بیفتید، سرمایه‌تان را از دست می‌دهید.

زیما ملک دارای قوی‌ترین فایلینگ استان البرز

گروه املاک زیما ملک قوی‌ترین فایلینگ منطقه را دارد و به دلیل تنوع بالای فایل‌های ملکی، با هر بودجه و سلیقه‌ای می‌توانید بهترین ملک ممکن را بخرید. مدیریت مجموعه آقای حقیقی و سایر مشاوران زیما ملک به واسطه شناخت و اشراف کامل به منطقه و تجربه زیادی که دارند، بهترین فایل‌ها را به شما معرفی می‌کنند و همراه مطمئن شما در تمامی مراحل خرید و فروش ملک خواهند بود. زیما ملک در زمینه خرید و فروش ویلا و زمین ۲۰ سال سابقه دارد و در این سال‌ها بیش از ۱۰هزار قرارداد موفق ثبت کرده است. این آژانس املاک مناطق سهیلیه، محمدشهر، کردان، چهارباغ، تهراندشت، جاده چالوس، جاده برغان و شهرک‌های طاووسیه، افشاریه، زعفرانیه، الهیه، زیبادشت و… را پوشش می‌دهد.

شماره تماس و آدرس زیما ملک

آدرس

کرج، عظیمیه، پامچال جنوبی، بعد از تقاطع نرگس

شماره تماس

۰۹۱۲۲۴۶۲۰۶۳-۰۹۱۲۶۷۰۱۴۶۳

جهت مشاهده قیمت و خرید خانه ویلایی و ویلا  در سهیلیه  و مشاوره رایگان با معتبرترین و مطمئن‌ترین آژانس املاک این منطقه روی عکس زیر کلیک کنید.

زیما ملک 

مشاور-املاک-سهیلیه

سخن پایانی

در این مقاله سعی کردیم به طور جامع و کامل بگوییم که بهترین منطقه سهیلیه کجاست و چه امکاناتی دارد. هر یک از این مناطقی که در این مقاله نام بردیم، می‌توانند به دلیل ویژگی‌های فراوانی همچون طبیعت زیبا، املاک و ویلاهای خوش ساخت، آب و هوای پاک و… یکی از بهترین مناطق سهیلیه به شمار بروند. با این حال اگر قصد خرید ویلا در سهیلیه را دارید، می‌توانید از سایت زومیلا استفاده کنید.

این سایت با همکاری آژانس‌های املاک گوناگون، قیمت خانه، ویلا و زمین را به صورت مستقیم در اختیار شما قرار می‌دهد و از طرفی با انتشار عکس‌های خانه و ویلاهای مختلف، انتخاب و خرید را برای شما راحت‌تر می‌کند. شما می‌توانید با کمک خدمات زومیلا قیمت ملک را در مناطق گوناگون مقایسه کرده و بسته به نیاز شخصی‌، اولویت‌ها و بودجه‌ای که در نظر گرفته‌اید، بهترین گزینه را برای خرید انتخاب کنید. از همراهی شما عزيزان سپاسگذاریم.

1 نظر

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید