انواع کانکس مسکونی پیشرو کانکس

انواع-کانکس-مسکونی-پیشرو-کانکس

کانکس مسکونی جز یکی از کانکس هایی به شمار می‌رود که در نمونه های کوچک یا ویلایی ساخته می شوند و گاهی به صورت یک سکونتگاه سرایداری هستند یا می توانند همانند یک ویلای لوکس و شیک ساخته شوند و مورد استفاده قرار بگیرند؛ در نمونه های ویلایی دارای اتاق‌های متعدد و متفاوت هستند که از امکانات مختلفی بهره مند هستند و در واقع می توان گفت کانکس های مسکونی دارای امکانات لازم به منظور سکونت افراد هستند. در ادامه با پیشرو کانکس همراه باشید.

استفاده نمودن از سازه های مسکونی بیشتر در باغ ها و شهرها به عنوان یک سکونتگاه ییلاقی یا یک خانه مسکونی به شمار می رود. کانکس های مسکونی می توانند همانند نظر مشتری و با توجه به سفارش مشتری به صورت خاص نیز طراحی و تولید گردند و البته استفاده نمودن از کانکس مسکونی مزیت های بی شماری نیز دارد؛ در ادامه شما می توانید با امکانات و مزیت‌های کانکس مسکونی و مشخصات فنی آن ها آشنا شوید.

مشخصات فنی و قیمت کانکس مسکونی

در خصوص مشخصات فنی و قیمت کانکس مسکونی بد نیست که بدانید برای انتخاب مصالح و متریال های تولید کانکس مسکونی روش های متفاوتی وجود دارد، مثلاً ممکن است با توجه به شرایط اقلیمی منطقه مورد نظر و میزان بودجه ای که برای خرید کانکس مشتری داشته است، از دیوارهای خارجی نظیر ساندویچ پانل، چوب، ورق فولادی و غیر استفاده نمایند.

اما برای تمامی مدل ها، اسکلت از پروفیل های آهنی و شاسی از تیر آهن نمره ۱۶ یا ۱۸ خواهد بود و برای دیوارپوش های داخلی کانکس از نمونه پی وی سی استفاده می‌کنند که قابل شستشو بوده و در طرح های متنوعی از چوب و کاغذ دیواری ساخته شده است. به منظور اتصالات اسکلت نیز از جوش ممتد استفاده می‌کنند و اگر سازه ابعاد بزرگ داشته باشند عموماً یک خط دوخت برای آن در نظر می گیرند که بتوان آن را به بخش‌های کوچک‌تری تقسیم نمود چرا که در جاده به منظور حمل ابعاد بزرگ محدودیت‌هایی مطرح است و سازه به صورت دو تکه به محل برده می شوند و پس از آن به واسطه خط دوخت های که برای آن در نظر گرفته شده به یکدیگر نصب می شوند.

قیمت کانکس مسکونی بر اساس اندازه کانکس و باتوجه به مصالحی که در ساخت آن به کار برده شده تعیین می شود و به صورت کلی قیمت با توجه به امکانات و شرایط متغیر خواهد بود و شما به منظور استعلام دقیق قیمت ها باید از شرکت های معتبر و کارگاه های مجاز استفاده نمایید.

کانکس مسکونی چه امکاناتی داشته است ؟

در یک کانکس مسکونی در واقع هر امکاناتی که شما در یک خانه سنتی در اختیار داشته باشید نیز برای شما در نظر گرفته شده و می توان گفت همانند یک خانه کامل است و دارای بخش بندی های متفاوت و حریم‌های خصوصی و عمومی باشد.

از فضاهایی که در کانکس مسکونی وجود دارد می توان به اتاق خواب ها با کمد دیواری، انباری، سرویس بهداشتی و حمام، آشپزخانه و… اشاره کرد و امکانات و متعلقات جانبی نظیر پنل های خورشیدی برای تولید برق در کانکس مسکونی در نظر گرفته می شود. در زمان طراحی کانکس مسکونی با توجه به نیازها و میزان فضای کانکس از جزئیات و امکانات متفاوت استفاده می‌شود که با توجه به نظر مشتری قابل تغییر است.

مزیت استفاده از کانکس مسکونی

استفاده نمودن از کانکس مسکونی دو مزیت عمده داشته است که این مزیت ها عبارتند از ساخت سریع کانکس با هزینه‌های مناسب و مزیت دیگر به قابلیت جابجایی اشاره می کند.

در زمان ساخت سازه به صورت سنتی محدودیت‌هایی وجود دارد ولی در کانکس مسکونی و این سازه از پیش ساخته شده این محدودیت ها برداشته می‌شوند. برای ساخت سازه سنتی علاوه بر اینکه به زمان زیادی نیاز است بلکه ممکن است با مشکلاتی نظیر حمل مصالح به محل یا شرایط سخت آب و هوایی روبرو باشیم ولی در چنین شرایطی به راحتی می توان با استفاده از کانکس مسکونی مشکل اسکان افراد را حل کرد و در کوتاه ترین زمان و کم ترین هزینه بهترین محل مسکونی را به وجود آورد که از امکانات بی نظیری نیز بهره مند است. کانکس مسکونی در تمامی شرایط قابل اجرا است و به فصل و شرایط آب و هوا بستگی ندارد.

تولید بهترین کانکس مسکونی توسط پیشرو کانکس

گروه پیشرو کانکس (https://pishroconex.com ) از جمله مجموعه هایی می باشد که با بیش از دو دهه فعالیت در حوزه تولید و تامین انواع کانکس و کانتینر مشغول به فعالیت است و توانسته طی مدت فعالیت خود تجربه های بی نظیری را به دست بیاورد و تولید های خاص و با کیفیتی را به مشتریان عزیز تحویل بدهد و به عنوان یکی از گسترده ترین مجموعه های تولید خانه های از پیش ساخته مسکونی، اداری، کارگاهی و ویلایی مشغول به فعالیت است و رضایت مشتریان عزیز را در اولویت کاری خود قرار داده و تمامی تلاش خود را می نماید تا بتواند رضایت مشتریان را به دست بیاورد و تمامی تولیدات این مجموعه علاوه بر دارا بودن کیفیت و استاندارد بلکه از بهترین متریال ها و مصالح نیز ساخته شده اند.

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید