6 مورد از بهترین منطقه های کرج برای سرمایه گذاری

سرمایه گذاری در کرج

نیاز به تأکید نیست که داخل محدوده شهر کرج هر نوع ملکی می‌تواند بیشتر از سایر شهرهای اقماری در ایران رشد داشته باشد. خرید ملک داخل کرج در هر خیابان یا محله‌ای که باشد مثل تهران برای سرمایه گذاری حتی در کوتاه مدت عالی است. قیمت ملک داخل شهر کرج آن‌قدر بالاست که خیلی از ساکنین پایتخت و کرج مجبورند اجاره‌نشینی کنند و مبالغ زیادی را هر ساله بابت اجاره بها پرداخت نمایند. برای رفع چنین مشکلی می‌توان به سراغ اطراف کرج رفت و مناطقی را یافت که قیمت مناسبی برای خرید داشته باشند. در سایت زومیلا برای سهولت عزیزان به معرفی بهترین منطقه کرج برای سرمایه گذاری با بودجه متوسط می‌پردازیم.

 

 

کردان بهترین منطقه کرج برای سرمایه گذاری

سرمایه گذاری در املاک تجاری

برای کسانی که قصد سرمایه‌گذاری دارند، حیطه سرمایه‌گذاری بسیار گسترده است. برخی روی بازار بورس یا ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری می‌کنند. عده‌ای دیگر به سمت بازار سکه و طلا می‌روند. در این میان اما یکی از بهترین و مطمئن‌ترین سرمایه‌گذاری‌ها، بخش املاک و مستغلات است. این بخش دارای سود تضمینی است و ریسک بسیار کمتری دارد. سرمایه‌گذاری روی املاک تجاری اداری یکی از بهترین و سودآورترین انواع سرمایه‌گذاری‌هاست؛ اما چرا؟

یکی از دلایلی که افراد می‌توانند با اطمینان بسیار بالایی وارد بازار املاک تجاری اداری شوند این است که با گذشت زمان و شناخته شدن آن مجتمع نزد مردم، بر ارزش مجتمع افزوده خواهد شد. املاک تجاری بر خلاف املاک مسکونی با گذشت زمان و افزایش استهلاک، دچار افت ارزش نمی‌شوند. این را هم در نظر داشته باشید که املاک مسکونی فصل نقل و انتقال دارند. املاک تجاری اما در هر زمانی از سال می‌توانند خرید و فروش شوند و برای آن‌ها همیشه مشتری وجود دارد. بنابراین شما می‌توانید سرمایه‌گذاری روی ملک تجاری اداری را گزینه‌ای امن و مطمئن برای افزایش سرمایه خود در نظر بگیرید.

اگر قصد سرمایه گذاری در کرج را داشته باشید مجتمع تجاری اداری درخشان فرصتی عالی برای شماست. پس با اطمینان سرمایه‌گذاری کنید.

جهت مشاهده امتیازات و توضیحات تکمیلی این سرمایه گذاری طلایی روی این لینک کلیک نمایید.  

نحوه سرمایه‌گذاری روی مجتمع درخشان بهترین فرصت سرمایه گذاری در کرج

معرفی 6 منطقه کرج برای سرمایه گذاری

اگر به نقشه هوایی کرج و اطراف آن نگاه کنید، می‌توانید بهترین منطقه کرج برای زندگی را پیدا کنید. با کمی مطالعه در نقشه و توجه به فضای سبز و پوشش گیاهی خوش آب و هواترین منطقه کرج و پراکندگی جمعیت در محله های متوسط کرج را نیز می‌توانید ببینید.

6 منطقه برتر برای خرید ملک در اطراف کرج را می‌توان فردیس کرج، سهیلیه، چهار باغ، کردان، زعفرانیه و افشاریه دانست.

1.     سهیلیه کرج

امکان دارد در آینده نزدیک سهیلیه به دلیل قرار داشتن در نزدیکی اتوبان و کردان به سرعت رشد کند و حتی از حصارک و شهرک یاس و بهارستان نیز بهتر شود. زمین‌های این منطقه برای واگذاری آماده شده و خط کشی شده‌اند و با کمی بررسی می‌توانید زمینی بدون مشکل و با سند پیدا کنید. با خرید ملک در سهیلیه و گذشت اندکی زمان شاید بتوانید بودجه خرید ملک مناسب‌تری را در کردان فراهم کنید.

 

چهارباغ کرج برای خرید ویلا

 

2.     چهار باغ، خوش آب و هواترین منطقه کرج

چهار باغ مروارید استان البرز و جزو ساوجبلاغ است. همان‌طور که از نام آن پیداست این منطقه به آبادی و باغ‌هایش شهرت دارد. پوشش گیاهی چهار باغ هنوز خوب و پوشیده از درختان میوه است و می‌توانید ملکی زراعی یا مسکونی را با قیمت مناسب در چهار باغ پیدا کنید. رشد زمین‌های چهار باغ به دلیل افزایش تقاضا امکان دارد سرعت زیادی پیدا کند و می‌توان مطمئن بود که با خرید زمین در اطراف کرج متضرر نخواهید شد.

3.     کردان جواهر کرج

مساحت زمین‌های کردان محدود است و به دلیل موقعیت خاص آن قبل از آنکه توسط شهروندان شناخته شود، در دست سرمایه‌گذاران کلان افتاد و ارزش زمین‌هایش یک‌شبه چند برابر شد. هنوز می‌توان در قسمت‌هایی از کردان ملک و آپارتمان مناسب پیدا کرد ولی باید بودجه بیشتری نسبت به سایر مناطق اطراف کرج داشته باشید. اگر در تهران یا کرج کار می‌کنید، می‌توانید با استقرار در کردان به کارتان برسید. چرا که تفاوت زیادی با سکونت در داخل کرج ندارد. این منطقه از بافت فرهنگی متنوع برخوردار است و آرامش و شادابی خاصی دارد. در کردان، هر شب می‌توان صدای جشن زوج‌های جوان را شنید و در کل فضای شاد و خوبی دارد.

این مطلب را از دست ندهید: تهراندشت کجاست؟ چقدر پتانسیل سرمایه گذاری دارد؟

بهترین منطقه کرج برای خرید ویلا

4.     شهرک زعفرانیه

در نزدیکی کردان و سمت دیگر اتوبان چند شهرک تازه‌ساز در حال رشد هستند که یکی از آن‌ها زعفرانیه است. در این شهرک می‌توانید زمین‌هایی با کاربری زراعی، مسکونی و باغات را پیدا کنید. اگر بودجه‌ای که دارید برای خرید آپارتمان یا خانه در کرج کافی نیست مطمئن باشید، در زعفرانیه می‌توانید مورد مناسبی پیدا کنید. جمعیت شاداب و امیدوار زیادی در زعفرانیه زندگی خود را آغاز کرده‌اند که با دیدن آن‌ها از زندگی و خرید ملک در این شهرک خوشحال خواهید بود. این شهرک محل مناسبی برای خانواده‌های کم‌جمعیت و بازنشستگان است. آب‌وهوای زعفرانیه و نزدیکی به امکانات رفاهی و درمانی این شهرک را به محل مناسبی برای توان‌بخشی تبدیل کرده است.

5.     منطقه افشاریه

شهرک افشاریه به تازگی به جمع مناطق پرطرفدار اطراف کرج وارد شده و در حال رشد صعودی است. اگر هنوز در پی خرید ملکی با شرایط خوب و آینده مطمئن هستید، می‌توانید روی افشاریه حساب کنید. ارزش زمین‌ها و آپارتمان‌های افشاریه مثل زعفرانیه و سهیلیه است و مسیر دسترسی به آن نیز تفاوتی ندارد. در هر کدام از شهرک‌های اطراف کردان که بتوانید خرید کنید برای سرمایه گذاری مناسب هستند.

 

منطقه گوهردشت کرج برای خرید خانه

 

6.     بهترین منطقه فردیس کرج

وقتی که می‌خواهید در اطراف کرج سرمایه گذاری کنید، باید با شهر فردیس نیز آشنا شوید. فردیس یکی از مهم‌ترین شهرها و سکونت گاه‌های استان البرز است که نزدیک به 1 میلیون جمعیت را در خود جای داده است. فردیس از جنوب با استان تهران، از شمال و شرق با هشتگرد و کرج و از غرب با اشتهارد نزدیک است. بدون ورود به ترافیک شهرهای دیگر استان البرز می‌توان از پل فردیس مستقیم وارد فردیس شد. توسط اتوبان و با اتومبیل از فردیس تا تهران فقط در 29 دقیقه رسید. کرج تا فردیس 12 دقیقه با اتومبیل فاصله دارد. شهرک دهکده و قریشی شمالی جزو بهترین منطقه کرج برای سرمایه گذاری هستند.

این مطلب را از دست ندهید: بهترین جای کردان کرج برای خرید ویلا کجاست؟

 

محله‌های متوسط کرج برای سرمایه گذاری

 

محله‌های متوسط کرج برای سرمایه گذاری

تعدادی از مناطق اطراف کرج با گسترش و کامل شدن امکانات رفاهی توانسته‌اند ارزش بهتری پیدا کنند و می‌توان در آن‌ها با آرامش سکونت کرد و نگران چیزی نبود. به لحاظ قیمت می‌توان حصارک بالا و پایین، آپارتمان‌های بنیاد و شهرک‌های یاس و بهارستان را جزو ارزان‌ترین محله‌های کرج دانست که برای سرمایه گذاری با بودجه کم مناسب هستند.

با این اطلاعات به دیدی باز برای خرید ویلا یا زمین در چنین منطقه‌ای اقدام خواهید کرد. جهت سرمایه گذاری و مشاهده لیست قیمت انواع ملک در کرج کلیک نمایید.

 

تا چه حد اطلاعات این مقاله برای شما مفید بود؟ دانسته‌های خود را در خصوص “بهترین منطقه های کرج برای سرمایه گذاری” با ما به اشتراک بگذارید. از همراهی شما سپاسگزاریم.

13 نظرات

  1. به نظربنده نیز شهرک معراج گوهردشت با افتتاح اتوبان شمالی رویایی خواهد شد مثل سعادت اباد تهران . کافیست یکبار از ان مناطق دیدن کنین سرمایه گذاری عظیم ساخت بیمارستان یون درمانی ومجتمع تجاری وپمپ گاز وبنزین از همه مهمتر مرتفع ترین شهرک ودرنتیجه خوش اب وهواترین

  2. شهرک معراج (کیوانیه) شمالی ترین شهرک گوهردشت هست بافتتاح همت شمالی کرج که باند جنوبی ان از بلوار طالقانی عظیمیه تا شهرک معراج قیر پاشی شده وبزودی اسفالت ریزی شروع خواهد شد.بهترین منطقه برای سرمایه گذاری است چراکه با افتتاح اتوبان شمالی فاصله کرج وتهران به شدت کاهش خواهد یافت .قابل توجه تهرانی ها والبرزی ها

    • سلام همراه گرامی زومیلا ممنون از شما برای اطلاعات مفیدی که در اختیار ما گذاشتید.

  3. بنده فکرمیکنم کیوانیه از مناطق عالی کرج بشه اتوبان از کنار شهرک میگذره و نزدیک به گوهردشت هم هست آینده خیلی خوبی داره

  4. ممنون از مقاله خوبتون
    بنظر بنده هم عظیمیه و جهانشهر جزو مناطق خیلی خوب به حساب میان
    برای افراد دیگه هم که میخوان کمتر هزینه کنن خونه های فردیس گزینه های مناسبی به نظر میان…

  5. به نظر بنده شهرک معراج (کیوانیه) بعبارتی گوهردشت شمالی مرتفع ترین و خوش اب و هواترین منطقه 7کرج هست که در شمال گوهردشت بین بلوار انقلاب (غرب)وبلوار انرژی اتمی(شرق) بالای(شمال) بلوار موذن و پایین(جنوب) اتوبان همت قرار دارد. اغلب متراژ قطعات بیشتر از 400 متر مربع است هم اینک چند اپارتمان 8طبقه (6طبقه مسکونی و2 طبقه پارکینگ با مجوز قانونی) ساخته شده وتعدادی نیز مجوز ساخت گرفته وبزودی شروع بکار میکنندبا اتمام پل و رمپ ولپ تقاطع اتوبان با بلوار انقلاب شمالی امسال از بلوار طالقانی تا بلوار انقلاب افتتاح خواهد شد.انشالله

  6. شهرک معراج گوهردشت در پایین اتوبان همت کرج قرار گرفته وبیمارستان یون درمانی هم در شرق این شهرک قرار دارد.و در شرق این بیمارستان نیزدانشگاه پیام نور و آزاداسلامی و با کمی فاصله دانشگاه علوم پزشکی واقع هست و باند جنوبی این اتوبان نیز از عظیمیه تا دهکده تفریحی باغستان آسفالت شده با اتمام امور وبهره برداری از اتوبان همت بطور حتم قیمت ها جهشی افزایش پیدا خواهند کرد کسانی که تمایل دارند سرمایه گذاری کنند اکنون فرصت طلایی برای خرید هست وحتما از این محل دیدن کنید.با تکمیل این شهرک در گوهردشت یعنی منطقه 7 تکمیل خواهدشد.

  7. سلام من قصد خرید خونه در عظیمیه دارم ولی انقدر قیمت ها را هرجا چک میکنم متفاوت است که کاملا گیج شدم. اخیرا توی مجله اقتصاد ژورنال یک مطلب رپورتاژ خواندم نوشته بود قیمت خونه 11 سال ساخت توی عظیمیه 55 میلیون است، خواستم ببینم این عدد چقدر دقیق است؟

  8. طبق بررسی های متعدد و همچنین آلوده تر شدن هوای کرج باید به خارج محدوده شهری کرج توجه بسیاری کرد
    همچنین به فرضیه مترو و هم دورتر شدگ از آلودگی هوا کمالشهر مخصوصا بلوار جهان ارا بهترین مکان برای سکونت و سرمایه گذاری میباشد .

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید