خرید آپارتمان در خیابان فرشته تهران

خیابان فرشته تهران

خیابان فرشته نامی آشنا برای ساکنین پایتخت است. همه ما فرشته تهران را به عنوان یکی از باکلاس‌ترین و لاکچری‌ترین خیابان‌های بالاشهر می‌شناسیم. شهرت این خیابان بیش از هر چیزی برای آپارتمان‌ها، برج‌های مسکونی و تجاری و ویلاهای لوکس و گران‌قیمت آن است. این مساله به حدی است که فرشته را قلب پنت‌هاوس‌های تهران می‌نامند. اگر می‌خواهید با یکی از گران‌قیمت‌ترین خیابان‌های تهران آشنا شوید باید به خیابان فرشته در محله الهیه بروید. برای خرید خانه یا حتی اجاره‌نشینی در فرشته مسلما باید پول و سرمایه زیادی داشته باشید؛ ولی اگر هم امکانات سکونت در فرشته را ندارید فدای سرتان، برای شهرگردی و گذراندن یک روز لاکچری به شما توصیه می‌کنیم سری به این محله فرشته تهران بزنید. در این مطلب زومیلا همراه ما باشید تا با یکی از لوکس‌ترین و خاص‌ترین خیابان‌های پایتخت یعنی خیابان فرشته تهران آشنا شوید.

تصاویر خیابان فرشته در تهران

منطقه فرشته تهران | خیابان اعیان نشین پایتخت

خیابان فرشته یا همان خیابان مرتضی فیاضی جزو معروف‌ترین و لوکس‌ترین خیابان‌های تهران است. این خیابان در محله الهیه و منطقه ۱ شهرداری تهران واقع شده است و یکی از خیابان‌های بزرگ پایتخت محسوب می‌شود. بسیاری از محله‌ها و خیابان‌های بالاشهر دسترسی خوبی به سایر نقاط شهر ندارد؛ اما خیابان فرشته تهران بر خلاف سایر محله‌های شمالی پایتخت، دسترسی آسانی به خیابان‌های اصلی و اتوبان دارد. دسترسی خوب این خیابان یکی از دلایل پرتقاضا بودن این منطقه برای سکونت و گران بودن قیمت خانه در فرشته است. در محله فرشته تهران هر طرف که سر بچرخانید نشانی از زندگی مرفه و لاکچری می‌بینید. مراکز خرید مجلل، کافه و رستوران‌های شیک و برج‌های سر به فلک کشیده گواه این حرف است.

در این رابطه بخوانید : الهیه تهران، قلب پنت هاوس های پایتخت

عکس خانه های خیابان فرشته تهران

خیابان فرشته تهران روی نقشه

فرشته در تقسیم‌بندی شهری جزو خیابان‌های محله الهیه است. فرشته از خیابان ولیعصر شمالی بعد از پارک وی آغاز می‌شود و تا محدوده پل رومی ادامه می‌یابد. این خیابان از شرق با خیابان شریفی منش، بزرگراه صدر و خیابان شریعتی، از غرب با خیابان ولیعصر و از جنوب با بزرگراه مدرس همسایه و همجوار است.

در این رابطه بخوانید : بهترین محله های تهران برای زندگی کدامند؟

فرشته تهران کجاست

حمل و نقل عمومی و دسترسی به خیابان فرشته

همان‌طور که گفتیم دسترسی خوب و آسان خیابان فرشته یکی از مزیت‌های آن است. این نکته تاثیر زیادی در انتخاب یک خیابان و محله به عنوان محل سکونت دارد. از سمت شرق بعد از وارد شدن به بزرگراه صدر می‌توانید از خروجی شریعتی (پل صدر) وارد فرشته شوید. همچنین از سمت غرب، تقاطع چمران با ولیعصر گزینه‌ای مناسب برای دسترسی به خیابان فرشته تهران است. تاکسی‌ها، بی‌آرتی راه آهن-تجریش و متروی صدر در نزدیکی فرشته نیز رفت‌وآمد به این خیابان را آسان کرده است. خلاصه از هر نقطه‌ای از شهر، چه با ماشین شخصی و چه وسایل نقلیه عمومی، به راحتی به فرشته دسترسی خواهید داشت.

دسترسی به خیابان فرشته با مترو: مترو صدر

در این رابطه بخوانید : محله اندرزگو تهران ؛ محله تفریحی قشر جوان

بهترین محله منطقه 1 تهران

تاریخچه خیابان فرشته

بر اساس شواهد تاریخی، محله الهیه امروز که خیابان فرشته هم جزئی از آن محسوب می‌شود، در گذشته جزء اراضی خورآذین یا خلازیر بوده و مالک آن یکی از رجال دوران قاجاریه بوده است. فرشته جزء باغ‌ها و زمین‌های سرسبز شمیرانات بوده و به مرور به خاطر برخورداری از آب‌وهوای خوب و نزدیکی به خیابان ولیعصر (یکی از خیابان‌های اصلی شهر) ساخت‌وساز در آن رونق گرفته است. جای آن باغ‌های سرسبز را امروزه ویلاهایی با متراژ بالا و آسمان‌خراش‌ها و برج‌های لوکس گرفته است. البته این محله سه باغ مشهور دارد که یکی از آن‌ها یعنی باغ سفارت روسیه (شوروی) به همان شکل گذشته باقی مانده است. این باغ در نزدیکی پل رومی است. باغ سفارت آلمان و باغ سفارت ترکیه نیز در این محله قرار دارند. با وجود آلودگی و ترافیک شهری، خیابان فرشته تهران هنوز هم جزو خوش آب وهواترین مناطق پایتخت است.

امکانات خیابان فرشته

همان‌طور که انتظار می‌رود امکانات فراهم شده در این منطقه در سطح عالی است. ساکنین خیابان فرشته به راحتی به هر چیزی که نیاز پیدا کنند دسترسی خواهند داشت و از هر چیزی بهترین آن را دارند. قصد پاساژگردی دارید؟ بزرگ‌ترین و مدرن‌ترین مراکز خرید و پاساژها با برندهای معروف در این خیابان است. برای رستوران‌گردی و کافه‌گردی هم تا دلتان بخواهد کافه و رستوران شیک و خاص در فرشته پیدا می‌شود. هایپراستار و فروشگاه‌های محلی متعدد هم نیاز اهالی محله را تامین می‌کند. به طور کل در این خیابان امکانات مناسبی برای زندگی از جمله امکانات رفاهی، خدماتی، تفریحی و درمانی فراهم شده و همین موضوع قیمت ملک در خیابان فرشته تهران را بالا می‌برد.

مراکز خرید فرشته تهران

  • مرکز خرید سام سنتر
  • کویین سنتر
  • مرکز خرید فرشته
  • بوتیک مال ملل
  • مرکز خرید اتوپیا
  • هایپرمی
  • سام سنتر

در این رابطه بخوانید : گرانترین پنت هاوس های تهران چه امکاناتی دارند؟! کاخ نشینی در برج های تهران

لوکس ترین مراکز خرید تهران

پارک ها و بوستان ها

  • باغ نمازی
  • بوستان آقا بزرگی
  • بوستان بابک

کافه ها و رستوران های فرشته

این خیابان کافه‌ها و رستوران‌های لاکچری و مجللی دارد که می‌توانید اوقات خوشی را در آن‌ها بگذرانید و به خاطر وجود آن‌ها فرشته به عنوان یکی از مناطق تفریحی محبوب و لوکس بین تهرانی‌ها شناخته می‌شود. معروف‌ترین و بهترین آن‌ها عبارت‌اند از:

  • آدرس فودهال فرشته
  • کافه رستوران بومی
  • حس توران
  • رستوران لئون
  • رستوران پارک وی

شیرینی فروشی الهیه ۳۳ فرشته

شیرینی الهیه 33 شیرینی فروشی معروف خیابان فرشته است که کیک‌ها و شیرینی‌های بسیار باکیفیتی دارد. اگر به این شیرینی‌فروشی سر زدید پیشنهاد می‌کنیم حتما از شیرینی ناپلئونی آن بخرید و نوش جان کنید.

آپدیت شده در 30 فروردین 1403

خیابان های مهم منطقه فرشته تهران

سه خیابان فرعی مهم در اطراف فرشته وجود دارد که در واقع فرشته با این خیابان‌ها معروف است.

  • خیابان آقابزرگی که در شمال محله فرشته و طولانی ترین خیابان فرشته به شمار می آید.برج پارامیس فرشته در این خیابان است.
  • خیابان چناران،این خیابان بیشتر به خانه باغ های ویلایی و باشکوه خود شهرت دارد.
  • خیابان بوسنی و هرزگویین،کافه ها و رستوران های لوکس و مجلل این خیابان زبان زد عام و خاص است.

در این رابطه بخوانید : خانه‌های لوکس تهران و امکانات باورنکردنی این برج‌های لاکچری

خیابان فرشته خیابان آقا بزرگی

قیمت خانه در فرشته تهران

خیابان فرشته تهران یکی از خیابان‌های فوق لوکس پایتخت است که در میان برج‌نشینان و ثروتمندان تهرانی محبوبیت زیادی دارد. برج‌ها و مجتمع‌های این خیابان معماری چشم‌نواز و منحصربه‌فردی دارند و از حداکثر امکانات برخوردارند. سکونت در خیابان فرشته تجربه‌ی یک زندگی آسوده و پر از امکانات و رفاه را برای شما به ارمغان می‌آورد؛ از طرفی بابت خرید ملک در فرشته و بهره‌گیری از این امکانات هم باید سرمایه بسیار زیادی وسط بگذارید.

فرشته یکی از گران‌ترین خیابان‌های تهران است و از پنت‌هاوس‌ها و برج‌هایی با امکانات عالی نظیر لابی مجلل، اینترنت، استخر، جکوزی، سونا، سالن ورزشی و … چیزی غیر از این انتظار نمی‌رود. ضمن این که جدای از برج‌ها، سایر خانه‌ها و آپارتمان‌های مسکونی فرشته هم گران‌قیمت هستند.

در این رابطه بخوانید : در مورد محله های منطقه یک تهران چه می دانید؟

برج پارامیس در خیابان فرشته تهران

سخن پایانی

در این مطلب اطلاعات کامل و دقیقی از خیابان فرشته و عکسهای خیابان فرشته تهران را در اختیارتان قرار دادیم تا با یکی از زیباترین و اعیان‌نشین‌ترین خیابان‌های پایتخت آشنا شوید. برج‌ها و بافت لوکس و امکانات رفاهی متعدد، سکونت در خیابان فرشته را مخصوص اقشار پولدار و پردرآمد جامعه کرده است. اما به قصد شهرگردی هم فرشته منطقه جذابی است. پاساژها و مراکز خرید فرشته و رستوران‌های آن حسابی شما را سرگرم خواهند کرد. در ضمن با وجود برج‌ها و آپارتمان‌های مدرن زیادی که در فرشته ساخته شده؛ هنوز هم بخشی از بافت قدیمی آن برقرار است. با رفتن به این خیابان و گشت‌وگذار در کوچه پس کوچه‌های آن می‌توانید روز خاطره‌انگیزی را رقم بزنید.

برای اجاره یا خرید خانه در خیابان فرشته می‌توانید به سایت زومیلا مراجعه کنید و بهترین فایل‌های مسکونی منطقه فرشته را ببینید.

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید