آب بندی نوین به صورت 100% تضمینی

آب-بندی-نوین-به-صورت-100%-تضمینی

چرا این روزها تاکید زیادی بر عایق بندی ساختمان می شود؟ استفاده از عایق رطوبتی مرغوب می تواند بخش زیادی از استحکام پروژه شما را تضمین کند. زیرا در صورت واترپروف کردن، با استفاده از مواد آب بندی مناسب، دیگر با مشکلاتی مانند نشتی، درز، خوردگی و… مواجه نخواهید شد.

اما گاهی اوقات نیاز است که پس از اجرای پروژه، از عایق رطوبتی استفاده شود؛ در چنین شرایطی نیز عمران مال محصولات کاربردی و مرغوبی را به شما معرفی خواهد کرد که در حین اجرای پروژه و پس از آن می توانید استفاده کنید. با ما تا انتهای مطلب همراه باشید.

واتراستاپ

همانگونه که می دانید، در ساخت سازه های بتنی ممکن است وقفه های زیادی بیافتد و همین وقفه ها باعث سفت شدن بتن قبلی می شود. در چنین شرایطی یک عایق رطوبتی قوی مانند واتراستاپ بسیار کارساز خواهد بود.
زیرا در بین وقفه ها و سفت شدن هر بخش از بتن، درزهایی ایجاد خواهد شد که برای آب گریز کردن آنها به مواد آب بندی نیاز است.

اما آب بندی بتن تنها به خاطر توقف در ساخت نیست؛ بلکه پس از آماده سازی هم به احتمال زیاد بر اثر انبساط و انقباظ دچار مشکل می شود.
بنابراین، به دلیل وجود شرایط محیطی مانند گرما و سرمای شدید یا فشار مکانیکی و زلزله، بتن همواره در معرض خطر خواهد بود. خوشبختانه واتراستاپ از سازه شما در برابر این خطرات نیز محافظت می کند.

واتراستاپ ها دارای ضخامت و ویژگی های مختلفی هستند که محبوب ترین آن واتراستاپ استخر می باشد که جهت اطلاع از کاربرد آن می توانید با کارشناسان ما در عمران مال تماس بگیرید. همچنین قیمت واتراستاب نیز به عوامل مختلفی بستگی دارد که هر کدام از آنها در وب سایت ما ذکر شده است.

واتراستاپ

اما این عایق رطوبتی که وظیفه واترپروف کردن بتن را بر عهده دارد، دارای مزایای متعددی است که در ادامه به مهم ترین آنها اشاره می کنیم.

  • نصب آسان و تسریع در اجرای پروژه
  • مقاومت بالا در برابر آب و مواد شیمیایی موجود در آن
  • محافظت از بتن در برابر تغییرات دمایی، فشار و لرزش
  • تنوع در اندازه و کاربرد گسترده
  • مناسب برای سازه های در مجاورت آب مانند حوضچه ها، استخر بتنی، مخازن آب، تونل و…
  • آب بندی فوق العاده و طول عمر بالا
  • به صرفه و اقتصادی

علاوه بر موارد بالا، واتراستاپ از نظر شکل فیزیکی نیز به گونه ای طراحی شده که علاوه بر نصب آسان، می توانید زمان اتمام پروژه های خود را تسریع کنید. همچنین برای خرید واتراستاپ می توانید به وب سایت عمران مال مراجعه کرده و در صورت نیاز از راهنمایی های کارشناسان نیز استفاده نمایید.

 

عایق سفید

همانطور که پوشیدن لباس های روشن می تواند به شما در خنک شدن طی یک روز آفتابی کمک کند، عایق های سفید نیز طوری طراحی شده اند که علاوه بر آب بندی، نور خورشید را بیشتر منعکس کرده و گرمای کمتری را نسبت به یک سقف استاندارد جذب می کنند.

عایق سفید بام یکی از بهترین مواد آب بندی است که می توانید از آن به جای ایزوگام نیز  استفاده کنید.
این عایق رطوبتی که برای بازتاب بیشتر نور خورشید و جذب گرمای کمتر نیز طراحی شده است، بسیار راحت مورد استفاده قرار می گیرد.

عایق-سفید

مزایای عایق سفید پشت بام

  • کاهش مصرف انرژی با کاهش نیاز به تهویه مطبوع
  • کاهش دمای سقف، که عمر مفید سقف را افزایش می دهد.
  • کاهش دمای هوای محلی (در صورتی که در ساختمان های اطراف نیز از عایق سفید استفاده شده باشد)
  • با کاهش مصرف انرژی خنک کننده در ساختمان ها، می توانید میزان انتشار گازهایی از نیروگاه ها مانند دی اکسیدکربن، گوگرد دی اکسید، نیتروژن اکسید و جیوه را کاهش دهید.

روکش های سقف شامل رنگدانه های بازتابنده سفید یا مخصوصی هستند که نور خورشید را منعکس می کنند. همچنین به خاطر ضخامت بالا، می توانند سطح سقف را در برابر آب، بخار، اشعه ماوراء بنفش (UV) و آسیب های شیمیایی محافظت نمایند. برای خرید عایق سفید بام می توانید به وب سایت عمران مال مراجعه کنید.

هنگام تصمیم گیری در مورد استفاده از عایق سفید، باید در نظر داشته باشید که میزان صرفه جویی در مصرف انرژی به عوامل مختلفی مانند آب و هوا و محیط خانه، میزان عایق بودن سقف کنونی، نوع سقف و کارایی سیستم گرمایش و سرمایش نیز بستگی دارد. با این حال، آب بندی کردن ساختمان با عایق سفید یکی از بهترین گزینه هایی است که کارشناسان به شما عزیزان پیشنهاد می کنند.

 

عایق دو جزئی

 حتما برای شما نیز پیش آمده که پس از عمل آوری بتن و استفاده از آن، بخاطر عدم آب بندی درست دچار ترک و درز شده باشد. نگران نباشید؛ زیرا عمران مال برای این مشکل نیز راه حل فوق العاده ای دارد. عایق دوجزئی از جمله موادی است که در چنین شرایطی به شما پیشنهاد می کنیم.

این ماده آب گریز به صورت دو جزء پودر و مایع در دسترس شما قرار می گیرد و می توانید پس از اختلاط (طبق مندرجات روی بسته بندی) از آن برای سطوح بتنی و سیمانی استفاده نمایید.

عایق رطوبتی دو جزئی به خاطر خواص خود، در محیط هایی مانند چاله آسانسور و موارد مشابه نیز مورد استفاده قرار میگیرد.

بارزترین مزایای عایق دو جزئی

  • دارای قابلیت تنفس
  • قدرت چسبندگی به سطوح مختلف را دارد.
  • می توان به راحتی و بدون درز آن را اجرا کرد.
  • در رنگهای مختلفی تولید می شود و می توانید بر اساس رنگ سطح مورد نظر آن را خریداری کنید.
  • در برابر تغییرات دما (گرمای بیش از حد و یخبندان) مقاومت فوق العاده ای دارد.
  • انعطاف پذیری بالا
  • به راحتی می توانید آن را در محیط های قلیایی هم استفاده کنید.
  • از آنجا که عایق دو جزئی بر پایه سیمان می باشد، می توان انواع فراورده های سیمانی را روی آن استفاده کرد.

برای اختلاط جزء پودری و مایع این ماده آب بند کننده، بهتر است که از میکسر مکانیکی استفاده کنید. زمان مورد نیاز برای قوام آن تنها پنج دقیقه است و برای رسیدن به نتیجه بهتر، می توانید از دو لایه استفاده نمایید.

به یاد داشته باشید که برای اجرای عایق پایه سیمان، باید سطح کار را کامل تمیز کنید و برای بهتر شدن نتیجه کار، استفاده از پرایمر قبل از به کارگیری عایق دو جزئی پیشنهاد می شود.

شما عزیزان در صورت نیاز به راهنمایی و مشاهده محصولات آب بندی می توانید به وب سایت عمران مال مراجعه نمایید. برای دریافت مشاوره رایگان نیز کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما هستند.

02128429077

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید