گرانترین پنت هاوس های تهران چه امکاناتی دارند؟! کاخ نشینی در برج های تهران

گرانترین پنت هاوس های تهران

آیا تا به حال به این فکر کرده‌اید که محل زندگی افراد سرشناس کجا و چگونه خانه‌ای است؟ بیشتر آن‌ها دارای برج‌های سر به فلک کشیده‌ای هستند که اکثرا در پایتخت قرار گرفته‌اند و با معماری فوق‌العاده‌ای که دارند چشمان بیننده را به خود خیره می‌کنند. در این مقاله از زومیلا قصد داریم گرانترین پنت هاوس‌های تهران را معرفی کنیم.

پنت هاوس چیست

پنت هاوس به واحد یا آپارتمانی گفته می‌شود که در بالاترین طبقه یک ساختمان، برج یا آسمان خراش قرار دارد. طبقاتی که همچون نگین یک انگشتر بر اوج برج‌ها ساخته شده‌اند.

پنت هاوس معمولا برای ساختمان‌های بیشتر از ده طبقه به کار می‌رود.

البته امروزه به واحدی که از نظر امکانات رفاهی و طراحی لوکس‌تر و مدرن‌‌تر از سایر واحدها است و حتی ممکن است در بالاترین طبقه یک ساختمان قرار نگرفته باشد هم نیز عنوان پنت هاوس داده می‌شود.

ویژگی‌های پنت هاوس

  • طراحی منحصربه‌فرد در مقایسه با سایر واحدهای ساختمان
  • دارای چشم‌انداز رویایی و منظره‌ای زیبا
  • حریم خصوصی بهتر با قرار گرفتن در بالاترین طبقه ساختمان
  • دارای نور مناسب با پنجره‌های بزرگ و اتاق نشیمن عریض و جادار
  • دارای مساحت زیاد و دلباز، معمولا متراژ پنت هاوس‌ها از 200 متر شروع می‌شود و ممکن است به بالای 1000 متر هم برسد.
  • دارای امکانات لوکس مانند سینما، استخر شنا، جکوزی، آسانسور شخصی، آسانسور اختصاصی حمل ماشین، تراس، باغ و روف گاردن، سیستم سرمایش و گرمایش از کف، سیستم کنترل هوشمند، دکوراسیون داخلی لاکچری، شیرآلات و دستگیره‌های آب طلا، زمین ورزشی و….

پنت هاوس خیابان فرشته

برج پارامیس به عنوان یکی از لوکس‌ترین پنت هاوس‌های تهران، در خیابان فرشته واقع شده است. خیابان فرشته دارای خانه‌های مجلل، پاساژها و مغازه‌های شیک و لاکچری بسیاری است. برج پارامیس دارای 13 طبقه است. از مهم‌ترین امکانات این برج می‌توان به 450 متر پنت هاوس، 150 مترمربع سال اجتماعات، 300 مترمربع استخر و 100 متر سالن ورزشی اشاره کرد.

به دلیل معاملات مخفی که انجام می‌گیرد، نرخ قیمت این پنت هاوس‌ها خیلی دقیق نیست. بر اساس قیمت‌های درج شده پنت هاوس‌ها در سایت زومیلا نرخ قیمت هر متر مربع از این پنت هاوس‌ها بین 300 تا 500 میلیون تومان است.

خانه های لوکس فرمانیه

پنت هاوس عسلک لواسان

از آنجا که لواسان منطقه‌ای ییلاقی و بسیار خوش آب‌وهوا است، پنت هاوس‌های زیبایی را در خود جای داده است. پنت هاوس عسلک، یکی از گران‌ترین پنت هاوس‌های تهران در زمینی به مساحت 1300 متر و زیربنای 1500 مترمربع در منطقه لواسان بنا شده است. این مجتمع دارای 5 طبقه شامل 3 واحد آپارتمان و 1 واحد زیر زمین است.

از امکانات این برج می‌توان به استخر 400 مترمربعی، سالن ورزشی 500 مترمربعی، نمای کلاسیک و ابزارآلات سنگ اشاره کرد.

مالک اصلی این ملک شخصی به نام اویسی از اقوام دوره پهلوی است که این زمین از پدرش به او ارث رسیده است. از سازندگان این برج می‌توان به آقایان بهارلو، مختاری و مهندس فیروزآبادی اشاره کرد. طرفداران اصلی این برج نیز افراد مشهوری مانند مهران مدیری هستند.

در این رابطه بخوانید : لاکچری ترین محله لواسان تهران برای زندگی کجاست؟

قیمت پنت هاوس های تهران

پنت هاوس رولکس فرمانیه

یکی دیگر از بهترین پنت هاوس‌های تهران پنت هاوس رولکس فرمانیه است. برجی لوکس و گران‌قیمت که پزشک اختصاصی دارد. قیمت میلیاردی این برج سر به فلک کشیده است. افراد سرشناسی همچون علی دایی و کریم باقری در این برج در حال سکونت هستند. این برج دارای 75 واحد مجزا است که قیمت هر متر آن بالای 100 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. از امکانات متعدد این برج می‌توان به سالن بدن‌سازی، استخر بانوان و آقایان و وجود سیستم خورشیدی برای گرم کردن آب استفاده کرد.

به این دلیل که ساعت رولکس در کنار این پنت هاوس قرار گرفته است، سازندگان برج نام رولکس را برای آن انتخاب کرده‌اند.

در این رابطه بخوانید : خانه‌های لوکس تهران و امکانات باورنکردنی این برج‌های لاکچری

پنت-هاوس-رولکس-فرمانیه

پنت هاوس چناران الهیه

پنت هاوس چناران الهیه، یکی از گران‌ترین پنت هاوس‌های تهران و برجی بسیار زیبا و لاکچری است که در محله الهیه تهران قرار دارد و یکی از 5 ساختمان برتر تهران محسوب می‌شود.

این برج 13 طبقه دارای 26 واحد مسکونی است. معماری این برج به گونه‌ای است که بالاترین انتظارات افراد خاص را برآورده می‌سازد. برای ساخت هر مترمربع از این برج بین 10 تا 20 میلیون تومان هزینه شده است.

مشاعات این مجتمع شامل 2000 متر لابی، 500 مترمربع استخر و سالن ورزشی بسیار مجهز است. وجود آب‌نماهای زیبا و آبشار بر جذابیت این برج افزوده است. درب این برج بر اساس پلاک خودروی ساکنان باز می‌شود. مالک برج تمام واحدهای آن را فروخته و هیچ‌کدام را اجاره نداده است. قیمت هر مترمربع از این برج بالای 100 تا 180 میلیون تومان است.

لوکس ترین پنت هاوس های تهران

برج آلتون کورت نیاوران

این برج دارای 24 طبقه و 60 واحد است. این ساختمان دو پنت هاوس 500 و 700 متری دارد که از گران‌ترین پنت هاوس‌های تهران می‌باشند. قیمت هر مترمربع از این واحدها بسته به متراژ و امکاناتی که دارند بین 80 میلیون تا 160 میلیون تومان است و امکانات هر بنا بسته به متراژ آن متفاوت است. از امکانات این برج در نیاوران می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: سالن ماساژ، سالن تنیس، باند هلی‌کوپتر، دارای مقاومت در برابر زلزله 8.5 ریشتر، سیستم خنک‌کننده بی‌صدا، سیستم تهویه و هوای تازه.

گرانترین پنت هاوس های تهران

نرخ خرید پنت هاوس در زعفرانیه

نرخ قیمت هر مترمربع پنت هاوس در زعفرانیه بین 90 تا 180 میلیون تومان است. به عنوان مثال، پنت هاوسی 200 متری دارای 30 متر تراس با امکاناتی مانند شیرآلات از جنس طلا، کاشی‌های نقره‌کوب ایتالیا، سالن اجتماعات و استخر، 18 میلیارد تومان قیمت‌گذاری شده است. این پنت هاوس هم جزو گرانترین پنت هاوس های تهران می‌باشد.

لاکچری ترین خانه های تهران

برج قو الماس خاورمیانه در شمال ایران

برج سوپر لوکس قو در شمال ایران، شامل 25 طبقه بوده که 292 واحد آپارتمانی و 5 واحد پنت هاوس بسیار با شکوه و زیبا را در خود جای داده است.  صاحب پروژه الماس خاورمیانه یا همان برج‌های عظیم زاده متل قو، شخصی به نام احد عظیم زاده است. نرخ قیمت هر متر مربع از واحدهای این برج به طور میانگین 145 میلیون تومان برآورد شده است.

برج-قو الماس-خاورمیانه

سخن پایانی

اگر قصد خرید پنت هاوس را دارید بهتر است بدانید شمار زیادی از این خانه‌های لوکس با مشکلات فنی زیادی مواجه هستند که توسط مالک پنهان نگه داشته می‌شوند. قرارداد این‌گونه پنت هاوس ها باید مانند خانه‌های دیگر بوده و زیر نظر وکیل انجام شود.

عکس پنت هاوس

عکس-پنت-هاوس

نمونه-پنت-هاوس

قیمت-پنت-هاوس-در-تهران

پنت-هاوس-تهران

خرید-پنت-هاوس

بهترین-پنت-هاوس-تهران

پنت-هاوس-در-تهران

31 نظرات

  1. سلام برجاش خوب بودن ولی حیف پنت هاوس هاشون یکم کوچیکن بزرگتر از این کسی سراغ نداره؟؟؟
    اون عکس اولی برا کجاس؟ حال میده لم بدی ورزش ریه انجام بدی

  2. باسلام بنده دارای 10پنت هاوس تهران هستم من قراره یک پنت هاوس در امریکا بخرم با قیمت 2هزار ملیارد من 1ملیون دارم اگر کسی1999ملیاردو999ملیون داره به من قرض بده بعد من پولشو برمیگردونم البته پول زادی هم نیس میندازم صندوث صدقات تا ثوابش بهش برسه مرسی

  3. سلام.عالی بود.اما متأسفانه من عاشق عکسی که از پنت هاوس رولکس فرمانیه گذاشته بودید شدم و بعدش فهمیدم این متعلق به یک پنت هاوس برج الخلیفه اس و قلبم شکست.

    • سلام طاهای عزیز ممنون از دقت و توجه شما، بابت اشتباه پیش آمده عذرخواهی میکنیم، عکس مربوطه اصلاح شد.

  4. سلام ممنون از اینکه مقاله رو مطالعه کردید و تشکر از توجه و نگاه زیبای شما

    • درود دوست عزیز خوشحالیم که این مقاله رو مطالعه کردید و اطلاعات این مقاله براتون مفید بوده. موفق و پیروز باشید.

  5. زمان شاه به افراد ثروتمند و اصیل می گفتند “طاغوتی”
    الان به دزدها و اختلاس گرها و جانیان می گویید “افراد سرشناس”

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید