صفر تا صد محله عظیمیه کرج

مشاور املاک عظیمیه

محله عظیمیه کرج در شمال شرق این شهر قرار گرفته است و اصطلاحا به آن «فرمانیه کرج» نیز گفته می‌شود. فضای سبز زیبا، ساختمان­‌های خوش‌نما و لوکس و خیابان‌های تمیز افراد زیادی را به سکونت در این منطقه مشتاق کرده است. اگر درباره بهترین منطقه کرج برای سرمایه گذاری و زندگی بپرسید عظیمیه در صدر لیست مناطق پیشنهادی قرار می‌گیرد. این منطقه اعیان‌نشین است و در دامنه کوه‌های البرز قرار دارد. زومیلا در این مقاله قصد دارد تا شما را با ابعاد و امکانات مختلف محله عظیمیه کرج و بهترین مشاور املاک این منطقه آشنا کند. پس اگر شما هم قصد دارید در این محله ساکن شوید تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

آب و هوای عظیمیه

محله عظیمیه به خاطر دارا بودن چند چشمه طبیعی دائمی و مسافت کوتاهی که تا رودخانه چالوس دارد، از گذشته تا کنون مورد توجه افراد قرار گرفته است. در واقع شرایط آب‌وهوایی این منطقه به خاطر وجود چشمه‌سارها و نزدیکی به رودخانه بزرگ چالوس بسیار دلچسب و مطبوع است.

موقعیت محله عظیمیه کرج

همان‌طور که در ابتدای مطلب عنوان کردیم محله عظیمیه در شمال شرقی کرج واقع شده است. محله عظیمیه از شمال به خیابان بیست و یکم گلستان از جنوب به بلوار ولیعصر، از غرب به بلوار طالقانی و از ضلع شرقی به بلوار بعثت ختم می‌شود. در ضمن سراشیبی و ناهمواری‌های زمین در این محله، ناشی از قرارگیری آن بر دامنه رشته کوه البرز است.

دسترسی‌­های محله عظیمیه

یکی از اصلی‌­ترین وسایل نقلیه عمومی مترو است و به همین خاطر شاید بپرسید آیا عظیمیه کرج مترو دارد؟ بخشی از پروژه متروی عظیم کرج ایستگاه متروی محله عظیمیه است؛ اما متاسفانه در حال حاضر این پروژه به بهره‌­برداری جهت استفاده عموم نرسیده است. با این حال محله عظیمیه کرج با دارا بودن خیابان‌­های پهن و استاندارد، ایستگاه­‌های تاکسی و اتوبوس مختلفی دارد و به سادگی می‌­توانید به اقصی نقاط شهر دسترسی داشته باشید.

محله-عظیمیه-کرج

تاریخچه محله عظیمیه کرج

نام سابق این محله پرگیرک بوده است؛ اما امروزه همه آن را به اسم عظیمیه یا شهرک رسالت می‌شناسند. همچنین پیش از گسترش شهرنشینی اراضی این ناحیه حالت روستایی داشت و مردم ناچار بودند که با اسب در میان زمین‌های زراعی خود جابه‌جا شوند؛ همین موضوع سبب شد تا میدان استقلال کنونی که میدان اصلی محله عظیمیه است به میدان اسبی شهرت پیدا کند.

جمعیت محله

جمعیت شهرک رسالت تا اواخر دهه هشتاد شمسی ۳۳ هزار نفر بود. امروزه شمار این جمعیت به بالغ بر ۱۶۵ هزار نفر نیز رسیده است. محله زیبا و اعیان‌نشین عظیمه، در سالیان گذشته تنها یک روستا بود؛ اما با گذشت زمان و مهاجرپذیر بودن تهران به سبب نزدیکی دو شهر، شهرستان کرج و محله‌های آن به لحاظ جمعیتی رشد زیادی کرد.

قیمت ملک در محله عظیمیه کرج

اگر قصد دارید علاوه بر سرمایه گذاری در زمینه املاک، در یک محله گران و اعیان‌نشین ساکن شوید عظیمیه کرج را فراموش نکنید. واحدهای مسکونی در این منطقه در متراژهای مختلف ساخته شده‌اند و قیمت آن بر این اساس و شرایط ساختمان طبق میانگین سایت زومیلا تا چند میلیارد تومان نیز می­‌رسد. حتی در مواردی قیمت برخی از خانه‌های عظیمیه با قیمت خانه‌های لوکس شمال شهر تهران برابری می‌کند. مثلا در سال ۱۴۰۰، بهای هر متر مربع آپارتمان در کوچه‌ها و محله‌های لوکس عظیمیه کرج به حدودا ۴۰ تا ۶۰ میلیون هم رسیده است. علاوه بر متراژ، پارامترهای مختلف دیگری نیز همچون لوکیشن و موقعیت جغرافیایی خانه، سال ساخت بنا، نوع آن و امکاناتی که ارائه می­‌کند نیز در قیمت‌گذاری تاثیر دارد.

از مهم‌ترین ویژگی‌های یک مشاور املاک حرفه‌ای این است که به اصطلاح همیشه در مقابل مشتری دستش پُر باشد؛ درست مثل گروه مشاورین زیما ملک. شاید بارها برایتان پیش آمده باشد که به املاکی و بنگاهی مراجعه کنید و هر قیمتی بگویید از آن‌ها بشنوید که پول‌تان کافی نیست و با این پول خانه پیدا نمی‌کنید؛ اما در گروه زیما ملک چنین خبری نیست. شما هر میزان بودجه‌ای که در اختیار داشته باشید، مشاورین زیما ملک فقط چند گزینه محدود به شما پیشنهاد نمی‌دهند و فایل‌های مختلف و متنوعی از املاک در آن رنج قیمتی را در اختیارتان قرار می‌دهند.

بهترین کوچه های عظیمیه کرج

یکی از عواملی که ارزش ملک را تعیین می‌کند موقعیت جغرافیایی و محله و بخواهیم جزئی‌تر بگوییم حتی کوچه‌ای است که ملک در آن واقع شده است. کوچه‌ها و محله‌های تمیز و مرتب از امکانات مناسب و محیط اجتماعی بسیار خوبی برخوردارند و قیمت ملک نیز در این محله‌ها نسبتا خوب و در سطح متوسط (نه خیلی بالا) است. به همین دلیل چنین محله‌هایی بسیار محبوب و پرطرفدارند.

  • بلوار استقلال
  • بلوار اقاقیا
  • گلستان
  • شریعتی
  • و کاج جزو مهم‌ترین خیابان‌های عظیمیه هستند.

همچنین خیابان‌های

  • تختی
  • فرشته
  • و میخک را می‌توان بهترین خیابان های عظیمیه کرج دانست.

اگر می‌خواهید در بهترین کوچه‌ها و محله‌های عظیمیه خانه بخرید یا اجاره کنید زیما ملک در تمام مراحل از انتخاب ملک تا انجام معامله همراه شماست. مشاوران زیما ملک از بازار املاک منطقه خود کاملا مطلع و آگاه هستند و بهترین خانه‌ها را در بهترین کوچه های عظیمیه به شما معرفی می‌کنند.

معرفی مراکز مهم محله عظیمیه کرج

یکی از اصلی‌ترین نکاتی که یک محله را برای زندگی دلپذیر می‌کند وجود مراکز خدماتی، اداری، تفریحی و گردشگری در آن است. این موضوع که شما مسافت کوتاهی با مراکز و ادارات داشته باشید در انتخاب مسکن بسیار نمود پیدا می­‌کند. در ادامه به بررسی مراکز مختلف محله عظیمیه کرج خواهیم پرداخت.

در این رابطه بخوانید : بهترین مشاور املاک در عظیمیه کرج

مراکز-مهم-محله-عظیمیه-کرج

مراکز آموزشی محله عظیمیه کرج

برای خانواده‌هایی که محصل دارند بسیار اهمیت دارد در محله‌ای ساکن شوند که مدارس و مراکز آموزشی خوبی داشته باشد. در محله عظیمیه به تعداد مناسب مراکز آموزشی مجهز و معتبر در مقاطع مختلف تحصیلی وجود دارد. از جمله این مراکز آموزشی می‌توان موارد زیر را نام برد :

  • دبیرستان استعدادهای درخشان (سمپاد) شهید سلطانی
  • دبستان دولتی پسرانه امام حسین (ع)
  • مدارس دخترانه دولتی پروین اعتصامی
  • دبستان دولتی دخترانه پیشتازان دانش البرز
  • مرکز پیش دبستانی و دبستان غیر دولتی دخترانه فلق
  • دبستان غیر انتفاعی دخترانه بهاران
  • مرکز پیش دبستانی و دبستان غیر دولتی پسرانه میرداماد
  • دبستان هوشمند غیرانتفاعی پسرانه سروش هدایت

سایر مراکز آموزشی و فرهنگی محله عظیمیه عبارت‌اند از:

  • مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی
  • خانه معلم عظیمیه
  • دانشکده پرستاری و مامایی
  • علمی کاربردی فرهنگ و هنر البرز

مواردی که به آن‌ها اشاره شد تنها بخشی از مراکز فرهنگی- آموزشی محله عظیمیه کرج بود. برترین موسسات آموزش زبان‌های خارجی، کلاس‌های موسیقی، هنری و ورزشی نیز در این منطقه مشغول به فعالیت هستند.

مراکز خرید

تامین مایحتاج روزانه یکی از دغدغه‌های اصلی ساکنین هر محله‌ای است. حتما شما نیز پیش از خرید یا اجاره خانه دسترسی‌های آن را در نظر می‌گیرید. خوشبختانه این محله از نظر تعدد مراکز خرید خوراکی، پوشاک، لوازم التحریر، لوازم منزل و سایر لوازم مورد نیاز، غنی است. تقریبا می‌توان گفت که تمامی صنف‌های تجاری در محله عظیمیه یافت می‌شوند و ساکنین آن برای خرید نیازی به پیمودن مسافت‌های طولانی ندارند. برای خرید میوه و سبزیجات می‌توانید به بازار میوه و تره بار میخک واقع در میدان مهران خیابان ندای شمالی مراجعه کنید. فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه، هایپرمی و سوپر مارکت‌های بزرگ نیز نیاز شما به مواد خوراکی را برطرف می­‌کنند.

از جمله مهم‌ترین مراکز خرید محله عظیمیه باید به مجتمع مهستان اشاره کنیم. در این مجتمع انواع فروشگاه‌های مختلف از جمله کالای دیجیتال، آرایشی و بهداشتی، زیورآلات، رستوران، کافه و سایر غرفه‌ها ایجاد شده است. سایر مراکز خرید عظیمیه شامل مجتمع ایران زمین، مجتمع میلاد و یادمان است.

در این رابطه بخوانید : بهترین منطقه سهیلیه کرج برای خرید ویلا کجاست

هایپرمی-کرج

مراکز درمانی و بیمارستان‌­های عظیمیه کرج

محله عظیمیه کرج بیمارستان‌های مجهز، داروخانه‌ها و کلینیک‌های زیادی برای رفع نیاز ساکنان خود و سایر مناطق دارند. از جمله مهم‌ترین و برترین مراکز باید موارد زیر را نام ببریم:

  • بیمارستان امام علی (ع)
  • شهید باهنر
  • بیمارستان فوق تخصصی تخت جمشید
  • درمانگاه بابک
  • درمانگاه شبانه‌روزی پارس درمان
  • کلینیک دامپزشکی در میدان اسبی
  • دندانپزشکی نیکان
  • کلینیک دندانپزشکی عظیمیه
  • داروخانه‌های دکتر توکلی، دکتر احسان دوست، دکتر دلخوش و داروخانه طلوع نو

مراکز ورزشی و تفریحی

در محله عظیمیه کرج مراکز تفریحی و گردشگری متعددی گنجانده شده است که می‌­توانید اوقات فراغتتان را در آن سپری کنید. یکی از دلپذیرترین جاذبه‌های آن بام کرج است. این منطقه در هر فصل از سال زیبایی خاصی را به نمایش می‌گذارد. بام کرج ارتفاع زیادی دارد و برای اهداف ورزشی نیز گزینه‌­ای مناسب است.

اگر به دنبال یک پارک مسطح بزرگ با جذابیت‌های فراوان هستید که آخر هفته خود را در آن سپری کنید پیشنهاد ما به شما پارک عظیمیه یا همان ایران زمین است. از جمله امکانات تفریحی و ورزشی این سایت باید موارد زیر را نام ببریم:

  • وسایل ورزشی
  • آبشار مصنوعی
  • زمین مخصوص اسکیت
  • زمین بازی کودکان

در این رابطه بخوانید : تهراندشت کجاست؟ چقدر پتانسیل سرمایه گذاری دارد؟

پارک-عظیمیه

زیما ملک ؛ بهترین مشاور املاک در عظیمیه کرج

حال که با محله عظیمیه آشنا شدید و بهترین کوچه‌ها و خیابان‌های آن را شناختید، اگر قصد اجاره یا خرید خانه در عظیمیه را دارید، مهم‌ترین کاری که باید انجام دهید یافتن یک مشاور املاک مطمئن و معتبر در آن منطقه است. اگر بدون تحقیق سراغ هر مشاور املاکی که دم دستتان بروید ممکن است در دام کلاهبرداران بازار مسکن بیفتید یا ملک را با ارزش غیرواقعی آن خریداری کنید و بسیاری دیگر از مشکلات حقوقی مربوط به معامله ملک.

زیما ملک با بیش از ۱۰هزار قرارداد موفق بهترین و مطمئن‌ترین مشاور املاک در کل منطقه کرج از جمله محله عظیمیه کرج است و در زمینه خرید و فروش ویلا، آپارتمان، زمین و باغ حدود ۲۰ سال تجربه و اعتبار دارد. گروه مشاورین املاک زیما ملک با مدیریت آقای فربد حقیقی از سال ۸۱ آغاز به کار کرده است و با برخورداری از قوی‌ترین فایلینگ منطقه و اشراف کامل به منطقه، با توجه به سلیقه و بودجه‌تان بهترین فایل‌ها را به شما معرفی می‌کنند. برای این که معامله‌ای امن با سوددهی عالی انجام دهید زیما ملک همراه شماست.

بهترین-مشاور-املاک-در-کرج

شماره تماس و آدرس زیما ملک

آدرس

کرج، عظیمیه، پامچال جنوبی، بعد از تقاطع نرگس

شماره تماس

۰۹۱۲۲۴۶۲۰۶۳-۰۹۱۲۶۷۰۱۴۶۳

برای مشاهده بهترین فایل‌های عظیمیه با مناسب‌ترین قیمت و مشاوره با مشاورین املاک زیما ملک روی لینک زیر کلیک کنید.

زیما ملک ؛ بهترین مشاور املاک عظیمیه کرج

مطمئن‌ترین مشاور املاک در کل منطقه کرج

جمع بندی

محله عظیمیه کرج یا همان شهرک رسالت منطقه‌ای خوش آب و هوا و اعیان‌نشین است و خیابان‌ها و خانه‌های نوساز آن چشم هر بازدیدکننده‌ای را به خود خیره می‌کند. در صورتی که قصد اجاره یا خرید خانه و آپارتمان در عظیمیه کرج را دارید، می‌توانید به وب سایت زومیلا به آدرس www.zoomila.com، مراجعه فرمایید، تا با مشاوره با بهترین مشاورین املاک در این منطقه مانند زیما ملک بهترین انتخاب را برای سکونت داشته باشید. زومیلا برترین وب سایت جستجوی املاک در کشور است.

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید