سرمایه گذاری و خرید ویلا در دشت نور مازندران

آشنایی-با-شهرک-دشت-نور-مازندران

استان سرسبز مازندران در خطه شمالی ایران مکانی ایده‌­آل برای گذران زندگی است. آب‌وهوای این ناحیه بسیار پاک و مرطوب بوده و در بیشتر روزهای سال باران می‌­بارد. شهرک دشت نور یکی از چندین شهرک­ تفریحی – گردشگری بوده که توجه افراد زیادی را به خود جلب نموده است.

اگر قصد دارید در یک منطقه بکر، زیبا و اعیان نشین ساکن شوید؛ یا حتی ویلایی برای گذراندن تعطیلات آخر هفته خود در حوالی نور داشته باشید باید این شهرک را به شما پیشنهاد دهیم. البته لازم به ذکر است که واحدهایی برای اجاره روزانه نیز در آن وجود دارد.

در این مطلب قصد داریم تا به بررسی کامل ویژگی‌های خاص و منحصر‌‌به‌فرد این شهرک تفریحی- گردشگری زیبا بپردازیم. پس چه قصد دارید در یک منطقه خوش آب‌­و‌هوا ساکن شوید و چه می‌خواهید در زمینه املاک سرمایه‌­گذاری کنید تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

موقعیت شهرک گردشگری دشت نور

شهرک گردشگری دشت نور یکی از معروف‌ترین شهرک‌های مازندران در نوع خود است که در بخش مرکزی شهرستان نور واقع شده است. این شهرک در حد فاصل سه روستای کلین خونی، افراسیاب‌کلا و هردرود قرار گرفته است.

ساخت مجتمع‌های تفریحی و گردشگری علاوه بر نمایش پتانسیل‌های طبیعی یک منطقه به افراد، باعث رونق اقتصادی آن ناحیه نیز خواهد شد. طبق اظهارات اهالی روستا که غالبا به کشاوزی و برنج­کاری مشغول‌اند. احداث شهرک دشت نور در سال 1390 و بهره‌برداری از فاز اول آن در سال 1394 سبب اشتغال‌زایی برای جوانان این ناحیه شده است.

در این رابطه بخوانید : گران قیمت ترین ویلاهای شمال چه مشخصات و ویژگی‌هایی دارند؟

موقعیت-شهرک-دشت-نور

برای دسترسی به این شهرک باید از جاده نور- چمستان وارد خروجی روستای افراسیاب‌ کلا شوید. پس از طی مسافتی ناچیز و قبل از رسیدن به روستا از سمت راست خارج شوید. این جاده تنها مسیر منتهی به شهرک است که از کنار دریاچه عبور می‌کند. تماشای مناظر زیبای طبیعی محیط اطراف حتی مسیر رانندگی را برای شما جذاب خواهد کرد.

ساخت شهرک دشت نور مازندران

ساخت‌وساز این شهرک زیبا در سال 1390 شروع شد. طبق طرح ارائه شده برای ساخت این مجموعه سه فاز مختلف اقامتی در نظر گرفته شده است. اولین و دومین فاز آن شامل مجموعه‌های ویلایی و سومین فاز آن را مجموعه آپارتمان‌های لوکس تشکیل می­دهند.

علاوه بر جلوه‌های طبیعی کوه و جنگل در این منطقه دریاچه‌ای بزرگ به وسعت چهار هکتار نیر در مجاورت شهرک دشت نور قرار دارد که بر زیبایی آن می­افزاید. اولین فاز آن به دستور ریاست جمهوری در سال 1394 به بهره‌برداری رسید.

معماری مدرن و خیره‌کننده ساختمان‌های احداث شده در دشت نور در کنار بهترین مصالح و تکنولوژی به روز به کار گرفته شده است. واحدهای مسکونی فاز 3 در برج‌های مرتفع 12 طبقه و همچنین بلوک‌های ساختمانی 3 طبقه دوبلکس یا فلت طراحی شده‌اند.

در این رابطه بخوانید : راهنمای جامع خرید ویلا لاکچری در شمال

ساخت-شهرک-دشت-نور-مازندران

فازهای در حال اجرا

همان گونه که گفتیم طرح شهرک دشت نور در سه فاز تهیه شده است که تا کنون صرفا فاز اول آن به بهره‌برداری رسیده است. با این حال عملیات ساخت‌وساز همچنان در شهرک ادامه دارد. از جمله پروژه‌هایی که در حال آماده‌سازی هستند باید به موارد زیر اشاره کرد:

  • هتل : مجموعه ساختمان‌های مربوط به هتل و هتل آپارتمان‌ها در فضایی به وسعت پنج هکتار در بخش شمالی مجموعه در حال ساخت است. این هتل با همکاری یکی از برندهای معتبر جهانی اجرا می‌­شود و در مدت زمان کوتاهی به بهره‌برداری خواهد رسید.
  • رستوران و مرکز خرید : رستوران و کافی‌شاپ مجموعه لومیر با وسعت 450 متر مربع در حال ساخت است. این مجموعه رستوران در مرکز قسمت تفریحی- ورزشی تعبیه شده است. تمامی قسمت‌های ذکر شده بر فراز تپه‌ای به وسعت بالغ بر سه هزار متر مربع ساخته شده‌اند. نورپردازی خیره کننده در سالن‌های سرپوشیده و روباز این مجموعه رستوران به همراه پخش موسیقی اوقاتی دلچسب برای شما فراهم خواهد کرد.
  • کلینیک دی : هر شهرکی با این عظمت باید امکانات درمانی و خدماتی در خود داشته باشد تا افراد در مواقع نیاز به سرعت بتوانند به پزشک و کادر درمان دسترسی داشته باشند. مجموعه سلامت شهرک دشت نور مازندران با همکاری متخصصان و پزشکان مجرب در حال ساخت و بهره‌برداری است.
  • مجموعه استخر : استخر چهارفصل در کنار سایر مجموعه‌های تفریحی و ورزشی آن در حال آماده‌سازی است.
  • سالن سینما و همایش : جهت رفاه حال ساکنین و بازدیدکنندگان مجموعه دشت نور در این مجتمع سالن همایش و سینما با ظرفیت بالا و اکران فیلم‌های روز گنجانده شده است.

در این رابطه بخوانید : خرید ویلا قواره اول ساحل بهترین سرمایه‌گذاری در شمال

استخر-چهارفصل

تفریحات و امکانات

از جمله برخی امکانات این مجموعه تفریحی – گردشگری می‌توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • مجتمع‌های اقامتی
  • سوارکاری
  • ماهیگیری
  • قایقرانی
  • سالن ماساژ
  • باشگاه تنیس و بدنسازی
  • زمین گلف، زمین فوتبال
  • والیبال و بسکتبال

در این رابطه بخوانید : ویلا در شمال و نکات قابل توجه قبل از خرید!

دشت-نور-لاکچری

ماهیگیری در دریاچه دشت نور

بر فراز دریاچه‌ای که در مجاورت شهرک قرار دارد تعدادی اسکله ساخته شده است. غالبا افرادی که به این ناحیه سفر کرده و یا آن را برای زندگی انتخاب می­‌کنند به دنبال آرامش هستند. ماهیگیری نیز از جمله تفریحات آرامش بخش و در عین حال سرگرم کننده محسوب می­‌شود. بر روی این اسکله‌­ها می‌­توانید ساعت­‌ها به ماهیگیری مشغول شوید.

از هر منظر که به آن نگاه کنید، مجموعه تفریحی و گردشگری دشت نور یک مرکز کامل برای گذران زمان به بهترین نحو ممکن است. هر چه که برای گذران زندگی و تعطیلات به آن نیاز داشته باشید در این شهرک وجود دارد.

در این رابطه بخوانید : از مزایا و معایب خرید ویلا در شمال چه می دانید؟

تفریحات-و-امکانات-لاکچری-شمال

قیمت زمین در شهرک دشت نور مازندران

با توجه به امکاناتی که به آن­ها اشاره شد، قیمت خرید ویلا و واحد آپارتمانی فازهای مختلف این شهرک نسبتا بالا است. این قیمت بر اساس متراژ، فاز محل قرارگیری و سایر مواردی از این دست محاسبه می‌­شود.با توجه به قیمت‌­های مصوب شهرک باید دشت نور را اعیان نشین قلمداد کرد.

جهت مشاهده قیمت و مشاوره و خرید ویلا در شمال روی این لینک کلیک نمایید.

در این رابطه بخوانید : خرید ویلا یا ساخت ویلا کدام را انتخاب کنیم؟

قیمت-زمین-در-دشت-نور-مازندران

سرمایه‌گذاری در شهرک دشت نور

با توجه به موقعیت جغرافیایی استثنایی، پتانسیل‌های طبیعی، امکانات تفریحی- ورزشی و ساخت‌وساز مداوم فازهای گوناگون آن پیشرفت شهرک مسئله‌ای حتمی است. با توجه به این موارد سرمایه‌گذاری در این زمینه می‌تواند موفقیت آمیز باشد. پس این موقعیت استثنایی برای سرمایه‌گذاری در کنار تفریح و آرامش را از دست ندهید.

جهت مشاهده قیمت و مشاوره برای خرید ویلا در شهرک دشت نور مازندران روی لینک زیر کلیک نمایید.

خرید ویلا در شهرک دشت نور

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید