گران قیمت ترین ویلاهای شمال چه مشخصات و ویژگی‌هایی دارند؟

گران قیمت ترین ویلاهای شمال

در چند دهه گذشته ساخت و ساز ویلاهای شمال نزدیک به هم صورت می‌گرفت و بسیاری از افراد توانایی مالی خرید این ویلاها را نداشتند؛ اما رفته رفته هجوم سازندگان ویلا به شمال و استقبال زیاد مردم از خرید ویلا در شمال، باعث شد در ساخت ویلاها شاهد تنوع بسیاری باشیم. امروزه ساخت هر ویلا هدف خاصی را به دنبال دارد. برخی از سازندگان ویلاهایی می‌سازند که از لحاظ قیمت برای خرید مناسب باشد و برخی دیگر، به دنبال ساخت لوکس‌ترین و گران قیمت ترین ویلاهای شمال هستند. چنین وضعیتی باعث شده است سازندگان وارد یک فضای رقابتی شوند و هر کدام برای به دست آوردن عنوان گران‌ترین و لوکس‌ترین ویلای شمال تلاش کنند. این رقابت تا حدی بالاست که ممکن است هنوز یک ویلای لوکس و گران ساخته شده عنوان گران‌ترین ویلا را برای خود نکرده، یک سازه لوکس‌تر و گران‌تر و صد البته با امکانات بهتر جایگزین رتبه اول شود. در ادامه این مطلب از زومیلا قصد داریم شما را با پارامترهای مختلفی که باعث می‌شوند یک ویلا بتواند عنوان گران‌ترین ویلا را از آن خود کند آشنا کنیم.

مساحت و متریال گران قیمت ترین ویلاهای شمال

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که با شنیدن نام شمال به یادش می‌افتیم، رطوبت منطقه است. به همین دلیل سازندگان هنگام ساخت ویلا باید از مصالحی استفاده کنند که در برابر رطوبت مقاوم باشد. متاسفانه برخی از سازندگان به خاطر اینکه کمتر هزینه کنند، از مصالح بی‌کیفیت برای ساخت ویلا استفاده می‌کنند. این مورد ممکن است در سال‌های ابتدایی دیده نشود، اما باگذشت زمان آثار رطوبت در بنا نمایان می‌شود.

یکی از اصلی‌ترین پارامترهایی که در ویلاهای شمال مورد توجه قرار می‌گیرد نوع سنگ استفاده شده در نمای ساختمان است که منجر به تفاوت قیمت ویلاها می‌شود. معمولا در ساخت گران قیمت ترین ویلاهای شمال از سنگ‌هایی همچون تراورتن، گرانیت، سند استون، سنگ نمای چینی و سنگ‌های وارداتی استفاده می‌شود.

یکی دیگر از مهم‌ترین مواردی که منجر به تفاوت قیمت ویلاها می‌شود، مساحت و متراژ آن است. حداقل مساحت گران‌ترین ویلاهای شمال بالای 1000 متر مربع و زیربنای آن‌ها بین 500 الی 600 متر مربع است.

مورد مهم دیگر، تعداد طبقات ویلا است. هر چه وضعیت ظاهری ویلا لوکس و باشکوه باشد، قیمت آن گران‌تر است. گران ترین ویلاهای شمال معمولا سه طبقه هستند.

پیشنهاد نویسنده: بهترین منطقه شمال برای خرید ویلا کجاست؟

شیک ترین ویلاهای شمال

امکانات تفریحی لوکس‌ترین ویلاهای شمال

امکانات اکثر ویلاهای شمال در دو دسته امکانات طبیعی و امکانات مصنوعی جای می‌گیرند. امکانات طبیعی ویلاهای گران قیمت و منحصر به فرد به دلیل داشتن مناظر جذاب و دیدنی جنگل و دریاست. از مهم‌ترین امکانات تفریحی مصنوعی نیز می‌توان به جت اسکی، قایق، ورزش‌های آبی و یا تله کابینی در دل جنگل‌های سبز شمال و در مجاورت ویلا اشاره کرد.

موارد اشاره شده در بالا مربوط به فضای خارجی ویلا است و در فضای داخلی می‌توان به مساحت زمین بزرگی که با گیاهان و گل‌های زینتی پوشش داده شده است، آبشارهای مصنوعی و مساحت مناسب برای ورزش‌هایی همچون تنیس، اسب سواری، استخر، سونا و سایر تفریحات اشاره کرد.

برخی از گران قیمت ترین ویلاهای شمال دارای روف گاردن هستند که در قسمت بام و سقف این ویلاها فضایی بسیار زیبا و سبز ایجاد کرده‌اند که با گل‌ها و درختچه‌های گران قیمت تزیین شده‌اند.

خرید ویلا لوکس شمال

پیشنهاد نویسنده: خرید ویلا در شهرهای شمال و نکاتی که باید در نظر داشته باشید

گران‌ترین شهرک‌های شمال و ویژگی هر کدام

در پاسخ به این سوال که گران ترین شهرک‌های شمال کدام موارد هستند باید بگوییم شهرک‌های معروفی در شمال وجود دارد که ارزش ملک در آن‌ها بسیار بالاتر از شهرک‌های دیگر است. این شهرک‌ها در موقعیت خوب منطقه و بیشتر در استان مازندران از بابلسر تا کلارآباد قرار دارند، دارای امکانات کامل شهرکی هستند، ارزش زمین در آن‌ها بالاست، به عنوان شهرک‌های برند شمال شناخته می‌شوند یعنی اسم و رسم دارند، از مجموع ویلاهای خاص و شیک تشکیل شده‌اند، هزینه شارژ شهرک بالاست و در کل شهرک‌های منظم و خاصی هستند.
گران‌ترین شهرک‌های شمال را می‌توان در شهرک امیر دشت در متل قو، شهرک پالم پلازا در کلارآباد، شهرک پارک ویلا در چلک نوشهر، شهرک دریا بیشه در نوشهر ونوش، شهرک فردوس در رویان، شهرک خزر شهر در بابلسر، شهرک دریاکنار و شهرک‌های برند دیگر خلاصه کرد.

عکس ویلا لاکچری شمال

سخن پایانی

شمال، جولانگاه درخت‌های سبز و هوای بکر است. در میان کسانی که ارزان‌ترین ویلاهای شمال را رصد می‌کنند، هستند کسانی که به دنبال گران قیمت ترین ویلاهای شمال‌ می‌گردند و مایلند در قبال پرداخت هزینه بیشتر، یک نمونه لوکس‌تر و با امکانات بیشتر را در کنار خود داشته باشند. پیش از خرید گران‌ترین ویلای شمال، می‌توانید از آنچه در این مقاله با شما به اشتراک گذاشتیم استفاده کنید.

جهت مشاهده قیمت قبل از خرید ویلا و مشاوره رایگان با معتبرترین و مطمئن ترین آژانس های املاک در شمال روی این لینک کلیک کنید.

 

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید