خرید ویلا قواره اول ساحل بهترین سرمایه‌گذاری در شمال

ویلا قواره اول ساحل
ویلا قواره اول ساحل

ویلاهایی که در شمال کشور برای خرید وجود دارند، به دو دسته ویلا ساحلی و جنگلی تقسیم می‌شوند. هر یک از این ویلاها به سبب موقعیت مکانی که دارند، موردپسند افراد قرار می‌گیرند. اگر چه خرید ویلا وسط جنگل یکی از بهترین مناظر را دارد اما موضوع مورد بحث ما امروز در رابطه با ویلای ساحلی در شمال است. ویلا قواره اول ساحل یکی از بهترین نمونه‌هایی است که برای خرید می‌توان به سراغش رفت. دقیقاً همان موردی است که می‌خواهید و از یک ویلای ساحلی انتظار دارید. در این مقاله از مجموعه مقالات ویلا در زومیلا به معرفی امکانات یک ویلای ساحلی مناسب برای خرید خواهیم پرداخت.

خرید ویلا قواره اول ساحلی در شمال

منظور از قواره اول ساحل در ویلا چیست؟

که در کنار ساحل و چسبیده به دریا قرار دارد. هرچه از ساحل دورتر شوید، قواره ویلا نیز افزایش یافته و به قواره دوم، سوم و چهارم می‌رسید. ویلا قواره اول ساحل به ویلایی گفته می‌شود که تا لب ساحل امتداد یافته و از اولین ردیف ویلاهای ساخته شده کنار دریا محسوب می‌شود. مشخصاً این ویلاها طرفدار و خواستار بیشتری دارند و به همین خاطر قیمت بالایی هم پیدا می‌کنند. این نوع ملک خریداران ویلا ساحلی را به سمت خود می‌کشاند تا از چشم‌انداز ابدی دریا، آزادی شنا یا دسترسی راحت به ساحل برخوردار شوند.

این نوع از ویلا در شمال یا جنوب کشور موقعیت جذابی را برای اقامت در کنار دریا برای ساکنینش فراهم می‌آورد. با این وجود قرار داشتن در خط ابتدای ساحلی تنها مزیت این ویلاها نیست. با هم بعضی از خصوصیات این نوع از ویلا را مرور می‌کنیم.

در این عبارت منظور از قواره اول همان قطعه اول زمین است. قواره اول ساحل پس به زمینی گفته می‌شود.

نزدیکی به ساحل در ویلا قواره اول ساحل

ساحل مشترک با دیگر ویلاها

همیشه اینطور نیست که ویلاهایی که در نزدیکی خط ساحلی ساخته شده‌اند، ساحل خصوصی داشته باشند. بسیاری از ویلاها درست است که در کنار دریا هستند اما با ویلاهای اطراف خود ساحل مشترک دارند. هنگام خرید ویلا قواره اول ساحل داشتن ساحل خصوصی یا مشترک روی قیمت آن تأثیر مستقیم دارد. در صورتی که ویلای مورد نظر خود را با ساحل خصوصی پیدا نکردید، ناامید نشوید. برای خرید ویلای ساحلی ارزان در شمال به سراغ ویلاهایی با ساحل مشترک بروید.

این مطلب را از دست ندهید: خرید ویلا جنگلی در شمال چه مزایایی دارد؟

داشتن استخر با نمای امتداد یافته تا دریا یکی از بهترین امکاناتی که برای ویلا قواره اول ساحل وسوسه‌انگیز به شمار می‌رود، داشتن استخر روباز است. لابد عکس‌های بسیاری را دیده‌اید که استخر آن‌ها تا افق امتداد یافته و رنگ آبی استخر با رنگ دریا یکی شده است. هنگام خرید ویلا به چنین امکانات تفریحی توجه داشته باشید.

ویلا قواره اول ساحل مناسب برای سرمایه‌گذاری

قیمت ویلاهای قواره اول ساحل مطمئناً گران است اما روز به روز به قیمتش افزوده می‌شود. در نتیجه خرید شما برای سرمایه‌گذاری ارزشمند می‌شود. این ویلاها به دلیل نزدیکی به ساحل و دریا و امکاناتی که به همین خاطر برای ساکنین خود ایجاد می‌کنند، ارزش بالایی دارند. در صورتی که قصد فروش ویلا در شمال را دارید و ویلای شما چنین خصوصیتی دارد، مطمئن باشید با سود فروش خواهید داشت. به عنوان مشتری این نوع ویلا در مازندران یا گلستان، ابتدا بودجه مالی خود را مشخص کرده و سپس بهترین گزینه‌ها را از سایت زومیلا پیگیری کنید.

ویلای قواره اول با ساحلی برای آرامش

همچنین این نوع ویلا اگر به عنوان خانه دوم و تفریحی خریداری می‌شود، می‌تواند تعطیلات شما را نیز بسازد. تنها کافی است هر زمان که دلتان گرفت یا از شلوغی و آلودگی شهرها خسته شدید، راهی ویلای خود شده و در کنار صدای آرامش بخش ساحل خصوصیتان دوباره انرژی خود را بازیابید. به شرایط آب و هوایی هم دقت داشته باشید. زندگی کردن در کنار دریا یعنی گاهی سر و کله زدن با طوفان‌های دریایی یا باران‌های شدید و البته رطوبت تمام مدت. بهتر است افرادی که به این نوع زندگی عادت دارند، به سراغ ویلا در کنار ساحل بروند. مهم است که ویلای شما قادر به تحمل شرایط آب‌وهوایی سخت یا ناگوار باشد. به همین خاطر برای خرید ویلا حتماً به سراغ مشاورین املاک مورد اعتماد و مسلط به کار بروید تا تمام ویژگی‌های معماری ویلا را به اطلاع شما برساند.

ویلا فروشی شمال داخل شهرک

محله‌ی ویلا و همسایگان شما

هنگام خرید دقت داشته باشید که در کدام منطقه ویلای خود را می‌خرید. همسایگان خود را نیز بشناسید. یکی از ویژگی‌هایی که افراد برای خرید ویلا در شمال به دنبال آن هستند، امنیت به همراه آرامش است. پس در مورد همسایه‌های خود پرس‌وجو کنید.

خرید ویلا در شمال

خرید ویلا در مازندران

شمال ایران یکی از مهم‌ترین مقاصد سفرهای تابستانی برای تعطیلات است. به همین خاطر ویلاهای بی‌شماری در کنار ساحل آن ساخته شده است. نوشهر در مازندران از شهرهای مشهور شمالی ایران است که ویلا قواره اول ساحل در آن زیاد پیدا می‌شود. مکانی که طرفداران فراوانی دارد و خرید ویلا در آن انتخابی معقولانه از نظر سرمایه‌گذاری به حساب می‌آید. بسیاری از مالکین ویلا در این منطقه در مواقع شلوغی شمال در تعطیلات، ویلای خود را اجاره می‌دهند که به بازگشت بخشی از سرمایه آن‌ها در بلند مدت کمک می‌کند. افرادی هم که امکان خرید ویلایی با چنین ویژگی ندارند، می‌توانند با اجاره چنین بنایی نزدیک به ساحل و دریا اوقات خوشی را در کوتاه مدت داشته باشند.

در مجموع برای خرید ویلا در شمال با یک مشاور املاک کارکشته می‌تواند گزینه‌های زیادی پیش روی شما قرار دهد. در این زمینه با بهترین متخصصین و مشاورین املاک ویلا قواره اول ساحل در زومیلا مشورت کنید.

جهت مشاهده قیمت و مشاوره و خرید ویلا در شمال روی این لینک کلیک نمایید.

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید