خرید ویلا جنگلی در شمال چه مزایایی دارد؟

خرید ویلا جنگلی

همیشه بودن در دل طبیعت و تماشای درختان، شنیدن صدای باران، جمع شدن به دور آتش ذغالی و شاید صرف غذایی که روی همان آتش پخته شده، برای هر انسانی شادمانی به همراه داشته است. احساسی زیبا و نوازش کننده که هر انسانی به دنبالش است و در این راه، به سراغ مناطق خوش آب و هوا رهسپار می‌شود. در ایران، منطقه‌ای که اکثر افراد را به سمت خود می‌کشاند، شمال است. شمالی که از طرفی رو به جنگل بوده و از طرفی سواحل دریای خزر را دارد. در این منطقه خرید ویلا جنگلی یا ساحلی یکی از بهترین گزینه‌هاست. با اینکه صحبت ما در این مقاله تنها مختص به مزایای خرید ویلا جنگلی است اما در بیشتر موارد به دلیل نزدیکی مسافت‌ها در این خطه، این خصوصیات را برای تمام ویلاهای شمال می‌توان برشمرد. مزیت‌هایی که نه تنها افراد متمول بلکه افراد متوسط جامعه از نظر مالی را به سمت خرید ویلا در شمال سوق می‌دهند.

خرید ویلا جنگلی با هدف سرمایه‌گذاری

یکی از بهترین مکان‌ها برای سرمایه‌گذاری، مناطق خوش آب و هوای شمال کشور است. در سال‌های اخیر به دلیل کاهش منابع آب شیرین و خشکی‌های پی در پی، همچنین گرمای بالای هوا، بیشتر ثروتمندان و افراد متمول به دنبال تغییر محل زندگی و سفر به شمال کشور هستند. حال چه بهتر که با خرید ویلا جنگلی در شمال با یک تیر دو نشان بزنید. نه تنها خانه‌ای دائمی برای زندگی در بهترین منطقه ایران از نظر آب و هوایی خواهید داشت، بلکه سرمایه‌گذاری مناسبی هم انجام داده‌اید. در شمال ایران هر چه ویلایی که انتخاب می‌کنید، نزدیک به مناطق آزاد باشد، سود بیشتری خواهید کرد. همچنین با خرید ویلای جنگلی که به دریا نیز نزدیک باشد، می‌توانید به نتیجه سرمایه‌گذاری بهتری برسید. هر چند که قیمت این ویلاها بالا است اما راهکار دیگری هم وجود دارد. در صورتی که دو گزینه بالا را برای سرمایه‌گذاری نیافتید، بهتر است به سراغ ویلاهایی با امکانات، معماری و موقعیت بهتر بروید تا همان نتیجه را بگیرید. ویلاهایی با عنوان‌های کاخ ویلا تریبلکس، باغ ویلا فلت با سند تک برگ، ویلا مدرن جنگلی لوکیشن عالی، ویلا تریبلکس نما مدرن لاکچری، فروش ویلا نیم پیلوت مبله، ویلا فلت نما مدرن سنددار شهرکی، ویلا دوبلکس جنگلی، خرید ویلا استخردار در شمال و غیره. کمی تحقیق و گرفتن مشاوره از وبسایت‌های املاک معتبر همانند زومیلا نیز می‌تواند کمک کننده باشد.

خرید کلبه جنگلی چوبی

این مطلب را از دست ندهید: خرید ویلا در نور بهترین فرصت برای سرمایه گذاری

داشتن پنجره‌ای با نمای سرسبز جنگل

هر روز صبح هوای خنک جنگل با باز کردن پنجره وارد اتاقتان می‌شود و نسیمی گوارا صورتتان را نوازش می‌کند. تنها تصور همین لحظه می‌تواند شما را به خرید کلبه جنگلی چوبی ترغیب کند. چه عکس‌هایی می توانید هر روز با دوستان و خانواده تان از چنین مکانی به اشتراک بگذارید. با خرید ویلا جنگلی در حقیقت سبک زندگی خود را برای همیشه تغییر داده‌اید. زندگی با سبکی متفاوت و دور از خانه‌هایی که دید شما را به سیمان و آجر محدود می‌کنند. در این ویلاها جدای از قرار گرفتن در منطقه‌ای با آب و هوای خوش، رنگ سبز جنگلی را مدام در دید خواهید داشت. رنگی که برای روح انسان، حکم غذا دارد. بارانی که بر تراس خانه جنگلی شما می‌بارد، به همراه یک لیوان نوشیدنی چای تمام آشوب‌ها و ناراحتی‌ها را می‌شورد و با خود می‌برد. قطعا سبک زندگی شما از بابت ساعت خواب و بیداری، نوع تغذیه، میزان فعالیت و ورزش و کار تنها با خرید ویلا جنگلی 180درجه تغییر پیدا می‌کند.

خرید ویلا جنگلی در گیلان

دوری از آلودگی شهرهای بزرگ و تنفس اکسیژن فراوان

برای افرادی که دارای بیماری‌های تنفسی هستند، زندگی در میان آلودگی‌های شهرهایی چون تهران یا مشهد بسیار خطرناک خواهد بود. بهترین راهکار برای این افراد تغییر محل زندگی و شاید انتخاب منظره‌ای از جنگل باشد. رطوبت بیشتر موجود در هوا به همراه اکسیژن فراوان می‌تواند درمانی برای این افراد باشد. پس چه بهتر که هر چه زودتر به دنبال خرید ویلایی در مناطق جنگلی شمال کشور باشید.

آسودگی روان و روح در ویلای جنگلی شمالی خودتان

شک نکنید انسانی با خصوصیات دیگر خواهید شد اگر به زندگی در میان طبیعتی سرسبز روی بیاورید. بسیاری از روانپزشکان برای درمان افسردگی که گریبانگیر انسان‌های ماشینی این زمانه شده‌ است، سفر به درون طبیعت را پیشنهاد می‌دهند. حال اگر شما خانه یا کلبه‌ای درون جنگل داشته باشید، می‌توانید شادی و آرامش را به روان خود بازگردانید. با خرید ویلا وسط جنگل روحتان هر روز با روح طبیعت در ارتباط خواهد بود و مطمئنا مشکلاتی از قبیل بیماری‌های روحی و روانی یا افسردگی به سراغتان نخواهد آمد.

این مطلب را از دست ندهید: ۵ مورد از مهم‌ترین مزایای خرید ویلا در چمستان

خرید ویلا ارزان در شمال

سخن پایانی

در صورتی که تمایل به دوری از آلودگی شهرهای بزرگ و زندگی در نزدیکی طبیعت دارید، خرید ویلا جنگلی بهترین گزینه است. دیگر نیازی نیست که برای استراحت یا دوری از هر آنچه که نگرانتان می‌کند، به سراغ کشورهای همسایه بروید. برای اطلاع از انواع ویلاهای جنگلی در مناطق شمال کشور با ما در زومیلا تماس بگیرید. کارشناسان وبسایت زومیلا با مشاوره رایگان در اختیار شما خواهند بود و به تمام سوالات شما پاسخ خواهند داد.

جهت مشاهده قیمت و مشاوره و خرید ویلا در شمال روی این لینک کلیک نمایید.

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید