آیا خرید ویلا در شمال به صرفه است؟

سرمایه‌گذاری در شمال

خرید ویلا در شمال ، یکی از فرصت‌های کمیاب و طلایی زندگی شماست که در صورت امکان، باید به بهترین شکل ممکن از آن استفاده کنید. در دوره‌ای که قیمت املاک در سراسر نقاط کشور، به‌طور پیوسته در حال افزایش است، خرید ویلا با قیمت مناسب آن هم در شمال، شاید رؤیایی دور از دسترس به نظر برسد. بااین‌حال، اگر تصمیم درستی بگیرید، حتی در دل طوفانِ نابسامانی هم ساحل امنتان را پیدا می‌کنید! در این مقاله قصد داریم شما را با 4 دلیل برای خرید ویلا در شمال آشنا کنیم.

خرید ویلا ارزان در شمال؛ راهی مطمئن برای سرمایه_گذاری

 4 دلیل برای خرید ویلا در شمال

اینکه خرید ویلا در شمال را به یک فرصت طلایی تشبیه کردیم، بی‌دلیل نیست. داشتن یک ملک اختصاصی مثل ویلا در شمال کشور، مزایای زیادی دارد و وقتی بتوانید این ملک را با قیمت ارزان و مناسب تهیه کنید، طبعا جذابیت خرید آن نیز چند برابر می‌شود.

اگر علیرغم داشتن سرمایه‌ی حداقلی، هنوز از بابت خرید ویلا در شمال مطمئن نیستید، خواندن دلایلی که در ادامه می‌آیند، احتمالا تردیدتان را به یقین تبدیل می‌کنند. این شما و این هم 4 دلیل قانع‌کننده برای خرید ویلا در شمال!

1. تخم‌مرغ‌هایتان را در سبد مطمئن بچینید!

متاسفانه یا خوشبختانه قیمت ملک در ایران، با روند کاهشی، میانه‌ی چندانی ندارد! تجربه سال‌ها و دهه‌های اخیر نشان داده که افزایش ارزش املاک، سقفی نمی‌شناسد و حتی در شدیدترین شرایط تورمی و نابسامانی‌های اقتصادی هم این روند افزایشی تغییر نمی‌کند. به همین دلیل، یکی از بهترین راه‌های سرمایه‌گذاری و حفظ ارزش پول، خرید ملک است. خرید ویلا در شمال، مثل این می‌مانَد که سند مالکیت تکه‌ای از بهشت را به نام خودتان بزنید! منطقه‌ای که قیمت املاک در آن به‌واسطه افزایش باورنکردنی تقاضای خرید، آهنگ رشد سریع‌تری در مقایسه با سایر مناطق کشور دارد. البته در این میان، ممکن است گاهی شاهد اُفت مقطعی قیمت هم باشیم اما در بلندمدت، قیمت املاک در شمال از الگوی افزایشی پیروی می‌کند. اینکه امروز بتوانید ویلایی را با قیمت ارزان در شمال بخرید که بدون هیچ اقدام اضافی، قیمتش فقط ظرف چند سال، سر به فلک بکشد، رؤیایی نیست؟!

این مطلب را از دست ندهید: علت ارزانی قیمت خرید ویلا در چمستان

خرید ویلا ارزان در شمال و ایجاد منابع درآمد

2.  پلن‌های اقتصادی متنوعی داشته باشید!

انگیزه‌های اقتصادی را می‌توان از اصلی‌ترین دلایل سرمایه‌گذاری برای خرید ویلا در شمال دانست. شمال، از هر جنبه، جذاب‌ترین خطه‌ی ایران است و وقتی در چنین منطقه‌ای، صاحب ملک باشید، دستتان در طراحی و اجرای پلن‌های اقتصادی مختلف، حسابی باز است. اجاره دادن ویلا به مسافرانی که در طول سال، عازم شمال می‌شوند، می‌تواند ایده‌ای ساده و درعین‌حال درآمدزا باشد.

بااین‌حال، اگر ویلای انتخابی‌تان، فضای باز زیادی داشته باشد، می‌توانید به پلن‌های اقتصادی بیشتر و هیجان‌انگیزتری فکر کنید. کشاورزی، جوجه‌کشی یا پرورش انواع پرندگان مثل شترمرغ و همین‌طور پرورش آبزیان مختلف، ازجمله زمینه‌هایی هستند که درآمد سرشاری را روانه جیب مبارکتان می‌کنند!

3. به جزیره آرامش سفر کنید!

خرید ویلا در شمال این امکان را برایتان فراهم می‌کند تا هر زمان که فرصت کردید یا لازم دیدید، بتوانید از ملالت و خستگی یکنواختی‌ها و زندگی روزمره، به جزیره آرامشتان سفر کنید. سفر کردن، همیشه جذاب است و وقتی بدانید در مقصدی رؤیایی مثل شمال کشور، یک اقامتگاه اختصاصی دارید، جذابیت سفر برایتان دوچندان می‌شود. به‌این‌ترتیب می‌توانید برنامه‌ریزی بهتری برای سفرتان داشته باشید و از لحظه‌لحظه آن، آن‌طور که دلتان می‌خواهد، لذت ببرید.

اقامت چندروزه و بی‌دغدغه در ویلای اختصاصی، فرصتی عالی برای پُر کردن ریه‌ها از هوای پاک و شفابخش شمال است و سیاحت و تفریح در نقاط مختلف این اقلیم جادویی، روح و جسمتان را به معنای واقعی کلمه، تازه می‌کند. اغراق نیست اگر بگوییم که با خرید ویلا در مازندران و سایر مناطق شمالی، بلیت سفر به بهشتِ آرامش، همواره در دستان شماست!

این مطلب را از دست ندهید: 4 نکته فوق العاده مهم قبل از خرید ویلا جنگلی ارزان

سیل تقاضای خرید ویلا در شمال

4. خیلی زود، دیر می‌شود!

تب خرید ویلا در شمال، این روزها داغ‌تر از همیشه است. با کمی پرس‌وجو و یک گشت‌وگذار کوتاه در شهرها و روستاهای مختلف، مطمئناً از هجوم خریداران غیربومی به شمال کشور، تعجب می‌کنید. رشد میزان سرمایه‌گذاری برای خرید املاک و ویلا در شمال، طی سال‌های اخیر آن‌قدر زیاد بوده که در بعضی مناطق، دیگر گزینه‌ای برای انتخاب باقی نمانده است. خرید ویلا ارزان در شمال، به رقابتی شبیه شده که هر چقدر زودتر دست‌به‌کار شوید، شانس بیشتری برای برنده شدن در این رقابت دارید.

علاوه بر این، فراموش نکنید که افزایش شدید تقاضا می‌تواند باعث ایجاد جهش ناگهانی و چشمگیرِ قیمت ویلا در شمال شود. این یعنی اگر امروز توانایی خرید ویلا با n تومان را داشته باشید، شاید تا چند سال دیگر با 2n تومان هم نتوانید صاحب ویلای ایده‌آلتان شوید. بنابراین، پیشنهاد می‌کنیم هر چه سریع‌تر دست‌به‌کار شوید چون گاهی، واقعاً زودتر از آنچه فکر می‌کنید، دیر می‌شود!

این مطلب را از دست ندهید: بهترین منطقه شمال برای خرید ویلا کجاست؟

با زومیلا به رؤیای خرید ویلا ارزان در شمال رنگ واقعیت بزنید

با خواندن چهار دلیل فوق، حالا احتمالا خودتان را برای یک تصمیم‌گیری بزرگ آماده می‌کنید. وقتی موضوع خرید ویلا ارزان در شمال مطرح می‌شود، کم نیستند افراد یا شرکت‌هایی که با وعده‌های سر خرمن، درِ باغ سبز را نشان خریداران می‌دهند، اما عملاً ارزش ملموسی برای ارائه به آن‌ها ندارند. این وعده‌های توخالی در کنار افزایش جرائمی مثل کلاه‌برداری در بحث خرید ویلا در شمال، ایجاب می‌کند که خریداران گرامی، با احتیاط و سخت‌گیری بیشتری برای این منظور اقدام کنند.

وقتی صحبت از خرید ویلای ارزان در چمستان یا سایر مناطق شمالی به میان می‌آید، به این معنا نیست که بتوانید مثلا با 2 میلیارد تومان، یک ویلای 5 میلیارد تومانی بخرید! ارزانی به این معناست که متناسب با بودجه‌ای که در اختیار دارید، بهترین انتخاب ممکن را داشته باشید و با دسترسی به همه گزینه‌ها، ویلای ایده‌آلتان را با قیمتی منصفانه تهیه کنید. کارشناسان ما در زومیلا، به‌واسطه آشنایی کامل با چم‌وخم مسیر خرید ملک در شمال، آماده‌اند تا به شما عزیزان در تعبیر این رؤیای زیبا کمک کنند.

جهت مشاهده قیمت ویلاهای ارزان در شمال و مشاوره رایگان با معتبرترین و مطمئن ترین آژانس های املاک برای خرید ویلا روی این لینک کلیک کنید.

نویسنده: رضا لاکانی

1 نظر

  1. با درود
    اگر سمت تالش هم فعالیت دارید لطفعن کمک کنید که من ملک دارم برای فروش 09118828744

    09038093281عزیز تالش اودمه هونی

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید