علت ارزانی قیمت خرید ویلا در چمستان

علت-ارزانی-قیمت-خرید-ویلا-در-چمستان

اگر به دنبال خرید ویلاهای ارزان با کم‌ترین قیمت هستید باید به چمستان که یکی از شهرستان‌های مازندران است بروید. قیمت خرید ویلا در چمستان به چند دلیل همیشه کم‌تر از مناطق دیگر مازندران است. با ما همراه باشید تا شما را با چمستان و همچنین بهترین مشاور املاک در چمستان یعنی املاک پارمیس آشنا کنیم تا بتوانید با بودجه‌ای که دارید بهترین ویلا را بخرید.

چمستان یکی از بخش‌های شهرستان نور و جزئی از استان مازندران است که در فاصله ۱۸۰ کیلومتری تهران قرار دارد. نام چمستان را برخی دگرگون‌شده چمنستان و برخی دگرگون‌شده چمازستان دانسته‌اند. چماز نام نوعی سرخس است.

شهر چمستان با شهرستان نور، آمل، بلده و بخشی از کوه‌پایه‌های البرز همسایه است. مساحت این شهر کوچک چیزی حدود ۱۵۴۷ کیلومترمربع است.

جاذبه‌های گردشگری و دیدنی‌های چمستان

دریاچه الیمالات

دریاچه الیمالات

اگر می‌خواهید ترکیب یک دریاچه زیبا در کنار انبوه جنگل و چمن‌زار سرسبز را مشاهده کنید، باید از جاده چمستان – نور ۳ کیلومتر پیش بروید. در بخش جنوبی به سمت روستای کارگرکلا، دریاچه سد الیمالات را مشاهده خواهید کرد. این دریاچه در واقع حاصل یک سد خاکی است که در دل جنگل ایجاد شده و حالا به یکی از محل‌های تفریحی در شهر چمستان تبدیل شده است. ماشین خود را باید در نزدیکی مسیر پایانی پارک کنید و حدود ۱۰ دقیقه در جاده خاکی مال‌رو پیاده‌روی کنید.

نگران نباشید؛ مسیر فوق‌العاده آسان و زیباست. وقتی به دریاچه برسید خواهید دید که ارزشش را داشته است. خوشبختانه امکاناتی ازجمله آلاچیق، رستوران، قایق‌سواری و ماهیگیری در کنار دریاچه فراهم است و این نظر مشکلی نخواهید داشت.

پارک جنگلی کشپل (kashpel)

جاهای دیدنی چمستان

این پارک در حدود ۳ کیلومتری غرب شهر چمستان قرار دارد و وسعت آن در حدود ۲۲ هکتار است. پارک جنگلی کشپل در مسیر جاده لاویج قرار گرفته و رود لاویج‌رود در قسمت غربی آن جاری است. رودخانه کوچکی نیز در قسمت شرقی پارک کشپل جریان دارد. وجود این رودخانه‌ها در دو سوی شرق و غرب کشپل سبب خنکی و تلطیف هوای پارک به‌خصوص در فصل تابستان می‌ شود. کمتر پارکی در مازندران و شاید ایران وجود داشته باشد که دو رودخانه در آن جاری بوده و از دو سمت آن را در برگرفته باشند. بی‌تردید یکی از ویژگی‌های برجسته و بارز پارک کشپل چشمه‌های آب خنک و سبک و گوارای آن است که نوشیدن آن خستگی و گرما را از بدن مسافران دور می‌کند.

ویلا شمال

در پارک جنگلی کشپل اخیرا به‌وسیله شهرداری چمستان بازسازی و زیباسازی صورت گرفته است و پارک بازی برای کودکان و دکه‌های اغذیه‌فروشی در آن‌جا فراهم کرده‌اند. همچنین امکانات اقامتی ازجمله ساخت هتلی چندطبقه برای اقامت و استقرار گردشگران و مسافران در محوطه پارک آغاز شده است. مجموعه این عوامل سبب جلب گردشگران و مسافران زیادی از شهرهای استان مازندران ازجمله آمل، نور، محمودآباد و حتی سایر شهرها مثل تهران و اصفهان به این پارک جنگلی شده است.

 

روستای جوربند

چمستان

 ۱۵ کیلومتر که از شهر نور مازندران به سمت غرب پیش بروید به منطقه خوش‌آب‌وهوایی به نام چمستان می‌رسید که میزبان گردشگران بسیاری در تمام فصول سال است. شاید شما هم حداقل یک‌بار به یکی از روستاهای معروف چمستان مثلا لاویج سفر کرده‌اید؛ اما کم‌تر کسی است که تابه‌حال نام روستای جوربند را شنیده باشد که الحق نگین پادشاهی چمستان است. همین ناشناخته ماندن این روستاست که باعث شده هنوز چهره بکر و دست‌نخورده‌ای از آن باقی بماند. اگر می‌خواهید قیمت ویلا در چمستان را بدانید و قصد خرید ویلا در جوربند را دارید، می‌توانید سراغ املاک پارمیس با مدیریت آقای شاهرخ خراط بروید تا به‌عنوان قدیمی‌ترین و مورداعتمادترین مشاور املاک چمستان فایل‌هایی با قیمت مناسب را به شما پیشنهاد بدهند.

شاهرخ خراط چمستان

خرید ویلا در چمستان از معتبرترین املاک منطقه | املاک پارمیس

اگر قصد خرید ویلا در چمستان را دارید باید برخی نکات را مدنظر قرار دهید: توجه به میزان بودجه در دسترس، در نظر گرفتن تنوع قیمتی، سر زدن به مناطق مختلف برای داشتن بهترین انتخاب، توجه به سازه ویلا و همچنین موقعیت آن به لحاظ سطح اشتغال و … اما این که خودتان به صورت مستقل بخواهید درباره همه موارد تحقیق کنید، به‌خصوص اگر بومی نباشید و شناختی از آن منطقه نداشته باشید، دشوار خواهد بود. در ضمن احتمال این که در پروسه انتخاب ویلا سرتان کلاه برود هم بالا می‌رود. چرا؟ چون چمستان طی چند سال اخیر به یکی از بهترین مناطق برای خرید ویلا با قیمت مناسب و ارزان تبدیل شده است و به همین خاطر عده‌ای سودجو و کلاهبردار زمین‌های وقفی و ویلاهایی با قیمت بیش‌تر از ارزش واقعی را به مشتریان می‌فروشند. راه‌حل چیست؟ مراجعه به مشاور املاک مطمئن و معتبر تا سرمایه‌تان به باد نرود.

سابقه ۱۳ سال فعالیت ملکی، تضمین معرفی بهترین ویلا به مشتری

املاک پارمیس یکی از قدیمی‌ترین مشاورین املاک چمستان است که با تجربه بالا در زمینه خرید و فروش ویلا و زمین، بهترین املاک منطقه را به شما معرفی می‌کند. گروه املاک پارمیس سال‌هاست که در این منطقه به معاملات ملکی می‌پردازد و مطمئن باشید چنین تیم حرفه‌ای و باتجربه‌ای اعتبارش را با پیشنهاد دادن ملک‌های مشکل‌دار و نامناسب، خدشه‌دار نمی‌کند. از سال ۸۸ که هنوز چمستان به چمستان پرطرفدار و معروف این روزها تبدیل نشده بود، املاک پارمیس فعالیت خود را آغاز کرد و تا کنون بیش از ۲۰۰۰ معامله موفق داشته است.

مشاور املاک چمستان

علت ارزانی قیمت خرید ویلا در چمستان

اگر به دنبال خرید ویلاهای ارزان با مناسب‌ترین قیمت هستید باید به چمستان که یکی از شهرستان‌های مازندران است بروید. قیمت ویلا در چمستان به چند دلیل مانند قرار داشتن در مراحل اولیه رشد و توسعه، پایین بودن عوارض ساخت‌وساز و مالیات‌های شهرداری، ساخت ویلا با متراژهای متنوع، فاصله بیش‌تر از دریا نسبت به مناطقی که بسیار نزدیک دریا هستند (البته حدودا نیم ساعت با دریا فاصله دارد) و… همیشه کم‌تر از مناطق دیگر مازندران بوده است؛ اما باید هنگام خرید ویلا در این منطقه حواستان باشد تا گرفتار مشکلات ویلاهای چمستان و کلاهبرداری نشوید. ویلاهای بدون سند و مجوز ساخت که امتیازهای آب و برق ندارند و یا ویلاهای موجود در مناطق وقف‌شده و حتی ویلاهای جنگلی که در باغ‌های رهاشده، بدون مجوز ساخته‌ شده‌اند و به اسم ویلای جنگلی به فروش می‌رسد، همیشه در چمستان فراوان بوده‌اند.

خرید ویلا در چمستان اگر با راهنمایی یک مشاور املاک حاذق مانند املاک پارمیس انجام گیرد می‌تواند مانع پیش آمدن چنین مشکلاتی شود و برعکس معامله بسیار مفید و باصرفه‌ای انجام بگیرد. اما در غیر این صورت ممکن است به علت عدم آگاهی از شرایط ویلا در چمستان، خسارات جبران‌ناپذیری به شخص خریدار وارد شود. بهترین ملک‌ها با بهترین قیمت خرید ویلا در چمستان را از املاک پارمیس بخواهید.

شما عزیزان می‌توانید برای مشاهده آگهی‌ها، به صفحه خرید ویلا در چمستان مراجعه کنید. چند مثال را در ادامه برایتان آورده‌ایم:

متراژ ویلا تعداد خواب ویلا قیمت (تومان)
315 4 2,200,000,000
230 2 850,000,000
280 3 2,800,000,000
300 2 3,800,000,000
150 2 750,000,000
200 3 1,200,000,000

مشاور املاک پارمیس بهترین در زمینه خرید و فروش زمین و ویلا در چمستان

املاک پارمیس با مدیریت آقای شاهرخ خراط و تیم حرفه‌ای و باتجربه، از سال ۸۸ در زمینه خرید و فروش زمین و انواع ویلا از جمله ویلاهای جنگلی، ساحلی، کاخ ویلا، ویلاهای استخردار چمستان، باغ ویلا چمستان و ویلای کلنگی در متراژهای مختلف فعالیت می‌کند. مشاورین املاک پارمیس با تسلط بالا به منطقه و سازندگان بهترین گزینه‌ها را برای خرید ویلا در چمستان به شما معرفی می‌کنند. برای خرید ویلا و زمین در تمامی شهرها و روستاهای مناطق نور، چمستان، سرخرود، محمودآباد، نوشهر، رویان، آمل، بابلسر، سیسنگان، کلوده و چالوس مشاورین املاک پارمیس بهترین راهنما و همراه شما خواهند بود.

جهت مشاهده قیمت و خرید ویلا و ملک در چمستان و مشاوره رایگان با معتبرترین و مطمئن‌ترین آژانس املاک این منطقه روی متن یا عکس زیر کلیک کنید.

گروه املاک پارمیس در نور و چمستان

خرید-ویلا-در-چمستان-از-معتبرترین-املاک-منطقه

آدرس املاک پارمیس

مازندران، چمستان، ابتدای شهر، روبه‌روی آپادانا (عبدالده)، املاک پارمیس

شماره‌های تماس املاک پارمیس

۰۱۱-۴۴۶۶۲۱۹۱

۰۹۱۱۹۰۶۲۷۹۲

 

1 نظر

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید