4 نکته فوق العاده مهم قبل از خرید ویلا جنگلی ارزان

ویلا جنگلی

خرید ویلا جنگلی ارزان در شمال یک دغدغه و چالش مهم برای مشتریان است. در این میان، استان مازندران پرطرفدارترین منطقه برای جذب مشتری سرمایه‌گذاری با خرید ویلا شمال یا سرمایه‌گذاری در املاک تجاری است. بسیاری از افرادی که می‌خواهند سرمایه‌های خود را در املاک و مستغلات شمال اختصاص دهند، در گزینه اول به دنبال ویلاهای ارزان قیمت هستند.

منطقه چمستان، ویلاهای محمودآباد، سرخرود، منطقه رویان، نوشهر، نور، همگی جزء بهترین شهرها برای خرید ویلای ارزان در شمال محسوب می‌شوند. از این میان، دسته‌ای از مشتریان برای مدیریت بهتر سرمایه اولیه به خرید ویلا جنگلی یا ساحلی ارزان اقساطی شمال فکر می‌کنند. تمام این‌ها شرایطی را طلب می‌کند که مشتری باید تحقیقات گسترده‌ای را انجام دهد و نکات مهم را جمع‌آوری کند. کمک گرفتن از یک مشاور املاک با تجربه بهترین راهکار است تا این مسیر هموارتر شود. در این مقاله زومیلا قصد داریم به بررسی نکات مهم در خصوص خرید ویلا جنگلی ارزان بپردازیم؛ چیزی که به شما کمک می‌کند در نهایت تصمیم‌گیری بهتری داشته باشید.

نکات مهم در خرید ویلا جنگلی ارزان

از مهم‌ترین نکاتی که باید قبل از خرید مورد توجه قرار دهید می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1-بررسی سنددار بودن ویلا و وام‌دار نبودن آن

از مهم‌ترین مواردی که هنگام خرید ویلا جنگلی ارزان در شمال کاربران به آن توجه نشان نمی‌دهند و تنها به فکر این هستند که هرچه سریع‌تر معامله را تمام کنند، سنددار بودن ویلا است.

برخی از ویلاها دارای سند شش دانگ نیستند و سند آن‌ها به نام دو یا چند نفر است یا اینکه ویلا هنوز ساخته نشده و سند نخورده است. اگر این ویلاها را خریداری می‌کنید، باید قولنامه را با رضایت سایر افرادی که سند به نام آن‌ها است و پیمانکاری که ساخت و ساز ویلا را بر عهده دارد تنظیم کنید. به هیچ عنوان در این زمان صرفا به دلیل کم بودن قیمت ویلا برای خرید سریع و عجولانه آن وسوسه نشوید.

خانه‌های وام‌دار همیشه قیمت کمتری نسبت به دیگر املاک مسکونی دارند. برای ویلا نیز این گزینه صدق می‌کند. ویلاهایی که دارای وام هستند را می‌توانید هنگام خرید ویلا در شمال بررسی کنید. فروشنده موقع فروش ویلای وام‌دار باید حتما این موضوع را به خریدار اعلام کرده باشد و مبلغ وام را از قیمت نهایی کم کرده باشد؛ اما همیشه هم این اتفاق رخ نمی‌دهد.

برخی از فروشنده‌ها با صاحبان املاک آشنا هستند و بدون اینکه به خریدار اعلام کنند که ویلا وام‌دار است آن را به قیمتی پایین‌تر از معمول به فروش می‌رسانند. خریدار نیز بابت اینکه توانسته ویلایی را در منطقه‌ای خاص زیر قیمت خریداری کند احساس خرسندی می‌کند و سریع معامله را جوش می‌دهد.

غافل از اینکه به اندازه قیمتی که برای خانه پرداخت شده روی آن وام وجود دارد و به محض اینکه ویلا قولنامه شد، خریدار باید تمام این مبلغ را به طور تمام و کمال بپردازد.

 برای اینکه هنگام خرید ویلا جنگلی ارزان در شمال در دام این افراد گرفتار نشوید، حتما سند ملک را بررسی کرده و درباره وام‌دار بودن یا نبودن آن اطلاعات کافی کسب کنید. سپس نسبت به معامله ویلا و پرداخت وجه به خریدار اقدام کنید.

 

این مطلب را از دست ندهید: نکات بسیار مهم هنگام معامله املاک بدون سند

خرید ویلا جنگلی ارزان

2-بررسی منطقه‌ای که ویلا در آن واقع شده است

هنگام خرید ویلا جنگلی ارزان در شمال باید به این موضوع نیز توجه داشته باشید که ویلا در چه منطقه‌ای واقع شده است؟ آیا ویلاهایی که در کنار ویلای مورد نظر قرار دارند نیز با آن هم قیمت هستند یا خیر؟ اگر هیچ کدام از خانه‌های اطراف ویلا با آن هم قیمت نیستند، بهتر است بیشتر درباره علت ارزانی ملک مورد نظر پرس‌وجو کنید؛ زیرا ممکن است ویلا دارای مشکلاتی باشد که شما در نگاه اول نتوانید آن‌ها را شناسایی کنید و همین امر سبب می‌شود که پس از خرید ویلا متوجه شوید که در دام خریدار گرفتار شده‌اید و هیچ چاره‌ای برای برطرف کردن این مشکل نداشته باشید.

اگر خانه‌های اطراف ویلا تقریبا با آن هم قیمت هستند یا خانه‌های اطراف ویلا لوکس و لاکچری طراحی شده‌اند و علت ارزان بودن ویلا بافت سنتی و قدیمی آن باشد، این امکان برای شما وجود دارد که پس از بررسی قسمت‌های مختلف ویلا، خرید ویلا جنگلی ارزان در شمال را انجام دهید.

از جمله مواردی که با توجه به موقعیت ویلا در قیمت آن تاثیرگذار است، دسترسی مناسب به ملک است. در صورتی که ویلا در مکانی قرار داشته باشد که بتوانید از آن به شهر دسترسی پیدا کنید، بی‌شک قیمت ویلا بیشتر از زمانی خواهد بود که ویلا در دل جنگل یا در شهرک‌های خارج شهر واقع شده باشد.

اگر دسترسی ویلا برای شما اهمیت بسزایی دارد، بهتر است هنگام خرید ویلا در شمال این نکته را نیز مد نظر داشته باشید و از بین خانه‌های ارائه شده گزینه‌ای را که هم قیمت مناسب و هم دسترسی خوبی دارد برای خرید انتخاب کنید.

 

این مطلب را از دست ندهید: بهترین منطقه شمال برای خرید ویلا کجاست؟

خرید ویلا جنگلی ارزان در چمستان

3- بررسی امکانات ویلا مانند انشعاب آب، برق و گاز

برای خرید ویلا جنگلی ارزان در شمال باید به امکانات ویلا نیز توجه ویژه‌ای داشته باشید. برخی از ویلاها حداقل امکانات رفاهی را نیز ندارند، به همین دلیل خریدار آن‌ها را زیر قیمت ارائه کرده است. اگر در ویلا از هیزم برای تامین سوخت استفاده می‌شود، باید درباره اینکه آیا ویلا گاز کشی دارد و می‌توان از گاز شهری برای پخت و پز یا گرمایش استفاده کرد سوال کنید.

هنگام بررسی سند ویلا مطمئن شوید که انشعاب آب، برق و گاز را دارد؛ زیرا برخی از ویلاها با هم به صورت اشتراکی از یک انشعاب استفاده می‌کنند و صاحب ویلا برای کاهش هزینه، اقدام به دریافت گاز و آب و برق جداگانه نکرده است.

هنگام سکونت در این ویلاها با دردسرهای زیادی مواجه خواهید شد و باید مبلغ هنگفتی را برای دریافت این انشعاب‌ها به شهرداری پرداخت کنید. با این شرایط خرید ویلای ارزان در شمال بیشتر شبیه یک جمله تعارفی خواهد بود؛ زیرا در حقیقت شما بهای بیشتری از آنچه در نظر داشته‌اید باید برای خرید ویلا در شمال کنار بگذارید.

 

این مطلب را از دست ندهید: از مزایا و معایب خرید ویلا در شمال چه می دانید؟

خرید ویلا جنگلی ارزان شمال

4-خرید ویلا جنگلی ارزان و بررسی سن ویلا

یکی دیگر از مواردی که هنگام خرید هر ملکی چه خانه مسکونی و چه ویلا باید به آن توجه داشته باشید، عمر بنا است. مسلما خانه‌های نوساز از خانه‌های بازسازی شده و قدیمی گران قیمت‌تر هستند. در مورد ویلا نیز این مورد صدق می‌کند. برای خرید ویلا جنگلی ارزان در شمال می‌توانید خانه‌هایی که سن آن‌ها بیشتر است را با مبلغ مناسب‌تری خریداری کنید و پس از بازسازی اندک آن‌ها را به شکلی که دوست دارید در بیاورید.

البته خرید ویلای ارزان برای بناهایی با سن بالا مناسب است که ویلا کاملا مستهلک نشده باشد و ساختمان اولیه آن استحکام کافی را داشته باشد. اگر ساختمان ویلا عمرش را کرده باشد، قیمت ویلا صرفا برای زمین آن حساب خواهد شد و قیمت ساختمان در نظر گرفته نمی‌شود.

اگر به درون ویلا اهمیت می‌دهید و می‌خواهید ویلای خریداری شده تمیز و نو باشد، به شما پیشنهاد می‌کنیم هنگام خرید ویلا در شمال به دنبال ویلاهای نوساز که در شهرک‌ها بنا شده‌اند باشید. این ویلاها عمر بنای کمتری نسبت به ویلاهای ارزان جنگلی یا باغ ویلاها دارند.

 

این مطلب را از دست ندهید: کجای شمال ویلای ارزان قیمت بخریم؟

ویلا جنگلی ارزان

سخن پایانی

قبل از خرید ویلا در شمال حتما از بنگاه‌های املاک منطقه یا وب سایت‌های معتبر املاک نرخ زمین و قیمت ویلاها را جویا شوید. در صورتی که به شما پیشنهاد خرید ویلا جنگلی ارزان می‌شود، شک کنید. ممکن است این ویلا مشکل قانونی داشته باشد. البته می‌توان زیاد هم بدبین نبود و این تصور را داشت که فروشنده به پول خود نیاز فوری دارد، اما در حالت عادی، این امر طبیعی نیست و بهتر است در چنین مواقعی نکات گفته شده در بالا را حتما مورد توجه قرار دهید.کارشناسان مجرب ما در زومیلا با بررسی نقاط مختلف ویلایی در شمال کشور ، می‌توانند شما را در زمینه خرید ویلا جنگلی ارزان کمک کنند.

 

جهت مشاهده قیمت و مشاور و خرید خرید ویلا جنگلی ارزان روی این لینک کلیک کنید.

 

 

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید