چه عواملی در تعیین قیمت ویلاهای چمستان تاثیر گذارند؟

قیمت ویلا در چمستان

آرزوی هر کسی می‌تواند داشتن ویلایی در نزدیکی ساحل دریا یا در میان جنگل‌های شمال ایران باشد. شهرستان نور با پتانسیل‌های گردشگری و جاذبه‌های بی‌شماری که دارد، یکی از پرطرفدارترین مناطق برای خرید ویلا است. در این شهرستان، منطقه چمستان به دلیل نزدیکی به جنگلی زیبا تبدیل به یکی از مناطق مهم برای مشاورین املاک شده است. قیمت ویلاهای چمستان روز به روز افزایش یافته و به ارزش‌های این منطقه می‌افزاید. هر چند که هنوز می‌توان با قیمت‌هایی مشابه یا کمتر از دیگر نقاط شمال مانند متل قو، نمک آبرود، نور، محمودآباد، نوشهر، چالوس و رویان به آرزوی خود برای داشتن ویلایی در شمال رسید.

از سایت‌ها یا مشاورین املاک متعددی می‌توانید راجع به قیمت ویلاهای چمستان پرس‌وجو کنید. یکی از معتبرترین سایت‌های آنلاین که اطلاعات کامل و جامعی را در اختیارتان قرار می‌دهد، سایت زومیلا بوده که به بیشتر سؤال‌های شما درباره ویلاهای این منطقه از شمال کشور پاسخی دقیق ارائه می‌دهد. همین‌طور در ادامه این مقاله بیشتر راجع به ارزان‌ترین، گران‌ترین و فروش اقساطی ویلاهای چمستان خواهید خواند.

قیمت ویلا در چمستان وابسته به امکانات و منطقه

یکی از دلایل متفاوت بودن قیمت‌ها در میان ویلاهای چمستان موقعیت مکانی ویلاهاست. ویلاهای متعددی در شمال چمستان، سعادت‌آباد چمستان و چمستان امیرآباد، بهدشت، آهودشت، لاویج، نعمت آباد، شهربند، آهودشت و شهرک آپادانا ساخته شده‌اند که همگی در یک مجموعه قرار گرفته‌اند. هر یک از این مناطق روی قیمت ویلا تاثیر دارند. قیمت ویلا در امیرآباد چمستان ارزان‌تر از دو منطقه دیگر است. با این وجود هر سه این مناطق جزو منطقه‌های جنگلی شمال کشور محسوب می‌شوند.

به‌طور مثال قیمت یک ویلای 3 خواب با متراژ بنای 180 متری در شمال چمستان 2 میلیارد و 500 میلیون تومان در نظر گرفته شده است. این در حالی است که قیمت یک ویلا با متراژ بنای 220 متری 2 میلیارد و 900 میلیون محاسبه شده است. با یک حساب سر انگشتی از تقسیم این قیمت‌ها بر متراژ که هر دو ویلا 3 خواب نیز هستند، متوجه می‌شوید که قیمت زمین در امیرآباد پایین‌تر از شمال چمستان است.

در این رابطه بخوانید : جاهای دیدنی چمستان و بهترین روستاهای چمستان برای خرید ویلا

ویلاهای با قیمت مناسب شمال

گران‌ترین قیمت ویلا در شهر چمستان

هر چند که قیمت ویلا تنها به منطقه محدود نیست. فاکتورهای دیگری منجمله متراژ، تعداد اتاق، نوع سند، تعداد طبقات، امکانات ویژه درون ویلا مانند استخر و حمام آبگرم یا تراس رو به جنگل روی قیمت ویلا تاثیر می‌گذارد. تمام این فاکتورها باعث می‌شوند تا گران‌ترین ویلاهای چمستان در میان خریداران محبوب‌تر باشند. از گران‌ترین ویلاها در چمستان می‌توان به یک مورد در شهربند اشاره کرد که با وجود متراژ پایین 190 متر برای ویلا، 900 میلیارد تومان قیمت خورده است. گزینه دیگری که در آهودشت چمستان واقع شده، 500 میلیارد تومان قیمت دارد. علت بالا بودن قیمت این ویلاها، به دلیل امکانات و آپشن‌هایی است که برای آن‌ها بیان می‌شود. گزینه‌هایی مانند محله‌ای تهران نشین، نزدیکی به ساحل و داشتن منظره‌ای زیبا رو به جنگل، سند تک برگ، دارای نگهبانی و غیره از امکانات گران‌ترین قیمت ویلاها در مناطق چمستان هستند.

گران‌ترین قیمت ویلا در شمال

ارزان‌ترین ویلاهای چمستان

ناامید نشوید! تمام ویلاها در منطقه چمستان چنین قیمت‌های کذایی و بالایی ندارند. ویلاهای بسیاری در همین منطقه خواهید یافت که قیمتی مشابه با دیگر مناطق شمال کشور داشته باشند. معصوم آباد یکی از ارزان‌ترین مناطق برای خرید ویلا در چمستان است. همچنین ویلاهای شهرکی از جمله ویلاهای ارزان قیمت چمستان بوده که قیمت‌های زیر یک میلیارد دارند. تنوع ویلا در این مناطق بالا بوده و با کمی جستجو یا پرس‌وجو می‌توانید ویلای دلخواه خود را بیابید.

در این رابطه بخوانید: علت ارزانی قیمت خرید ویلا در چمستان

ارزان‌ترین ویلا در چمستان

ویلاهای اقساطی در چمستان

یکی از گزینه‌هایی که پیش روی خریداران قرار گرفته، ویلا چمستان اقساطی است. از آنجایی که قیمت ویلاهای این شهر برای متراژهای بین 75 تا 550 متری در نظر گرفته شده است، بسیاری از خریداران می‌توانند گزینه پرداخت اقساطی را انتخاب کنند. قیمت هر ویلا بسته به امکانات، نوع طراحی و ساخت، موقعیت آن در چمستان، تعداد خواب‌ها و متراژ متفاوت در نظر گرفته شده است. طبعاً هر چه متراژ زمین و بنا بالا بوده و در طراحی اتاق‌های بیشتری در نظر گرفته باشند، قیمت ویلا نیز افزایش پیدا می‌کند. برای ویلا اقساطی در این شهر بهتر است که به سراغ املاکی‌های معتبر بروید.

 

ویلا اقساطی در چمستان

اطلاعاتی کلی در مورد منطقه چمستان در شمال

اولین چیزی که راجع به چمستان باید بدانید فاصله آن تا تهران است. چمستان یکی از شهرهای استان مازندران است و با تهران 180 کیلومتر یعنی حدود 2 ساعت فاصله دارد. همین موضوع باعث شده تا خریداران بیشتر از شهرهایی مانند متل قو در این منطقه تمایل به خرید ویلا داشته باشند. چمستان یکی از بخش‌های شهرستان نور است که با دریا فاصله کمی دارد. از آن‌طرف در حاشیه جنگل‌های انبوه شمال قرار گرفته است. به این ترتیب دارای رطوبت متعادل، هوای کوهستانی جنگلی و غالبا بارانی و مه‌آلود است. ساکنینش نیز با کمی رانندگی در جاده‌ای جنگلی و زیبا به ساحل می‌رسند یا می‌توانند در جنگل قدم بزنند. فضاهایی که تفریح و لذت را برای اقامت در شمال کشور به اهالی خود هدیه می‌دهد.

ارتفاع منطقه چمستان بالاتر از تمام آبادی‌های اطراف است که باعث شده اکثر ویلاها منظره‌ای چشم‌نواز داشته باشند. در اطراف چمستان شهرهای نور با 15 کیلومتر و ایزدشهر با 10 کیلومتر فاصله قرار گرفته‌اند. مساحت چمستان حدود 1547 کیلومتر مربع و دارای 96 پارچه آبادی است که همگی در جلگه هموار و سرسبز جنوب رشته کوه البرز قرار گرفته‌اند. در بیشتر این آبادی‌ها، ویلاهایی با قیمت‌های مناسب‌تر نسبت به نور یا متل قو ساخته شده است. قسمت‌های شمالی چمستان مجاور دریای خزر و قسمت‌های غربی آن هم مرز با رود چالوس است. در میان 96 روستای ویلایی چمستان لاویج با آب گرمش معروف‌ترین است. جمعیت چمستان هم بیشتر از 11 هزار نفر است.

این اطلاعات اولیه برای یافتن ویلای مورد نظر خود در این منطقه کافی است. تنها باید دست به کار شد و با دانستن قیمت ویلا در چمستان برای خرید اقدام کرد.

جهت مشاهده قیمت و خرید ویلا و زمین در چمستان روی این لینک کلیک نمایید.

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید