بهدشت چمستان کجاست؟ نکات قبل از خرید ویلا در بهدشت

فروش ویلا در چمستان

چمستان یکی از مناطق باصفا و خوش آب و هوای شمال کشور و استان مازندران است که هنوز درگیر ساخت و سازهای فراوان نشده است و می‌توان لحظاتی را در آرامش آن منطقه سپری کرد. وقتی که به نزدیکی‌های این منطقه می‌رسیم، تعداد زیادی تابلو با مضمون فروش ویلا در چمستان توجه‌ها را به خود جلب می‌کند. تابلوهایی که نوشته‌های بعضا عجیب و غریبی دارند که حتی اعداد و ارقامی مانند 30 میلیون تومان را برای فروش ویلا وعده می‌دهند. بازار معامله ویلا در چمستان روز به روز در حال رشد است و تعداد متقاضیان خرید ویلا در چمستان رو به افزایش هستند. یکی از زیباترین مناطق در بخش چمستان، روستای بهدشت است. بهتر است اول بدانیم بهدشت چمستان کجاست؟ و آیا خرید ویلا در بهدشت می‌تواند بهترین گزینه برای گذراندن تعطیلات، استراحت و حتی یک گزینه مناسب برای سرمایه گذاری باشد؟

بهدشت چمستان کجاست؟

بهدشت یکی از روستاهای چمستان می باشد، این روستا دارای طبیعت فوق العاده بکر و زیبا و همیشه سبز است.

بهدشت از روستاهای جنگلی منطقه چمستان می باشد که با آمل 20 کیلومتر و تا مرکز شهر چمستان 15 کیلومتر فاصله دارد.

این منطقه به مرکز شهر و مراکز خرید، هایپرمارکت، مراکز درمانی و دیگر امکانات دسترسی سریع و راحتی دارد.

بهدشت برای آن دسته عزیزانی که به دنبال منطقه ای بدون رطوبت و شرجی بودن هوا هستند، پیشنهاد فوق العاده ای می باشد؛ زیرا بهدشت به دلیل فاصله زیاد حدود 200 کیلومتر با دریا، از شرجی و رطوبت دور می باشد.

 خرید ویلا در بهدشت چمستان یک سرمایه گذاری عاقلانه

وضعیت شهرها از نظر شلوغی و ازدحام و آلودگی هوا و هزاران مشکلی که شما بهتر از ما می‌دانید در حال بدتر شدن است و ساکنین شهرها برای رهایی از این وضعیت اسفبار، به فکر مهاجرت به مناطق جنگلی و خوش آب و هوا و به دور از هیاهوی شهر نشینی هستند.

به دلیل افزایش تقاضا، قیمت املاک در مناطق خوش آب و هوا روز به روز در حال افزایش است و بازار خرید و فروش ویلا در بهدشت چمستان هم همزمان با این روند در حال داغ شدن است.

حتی اگر قصد ندارید دائما به ویلایتان سفر کنید و در آنجا لحظاتی را به استراحت بپردازید و یا اگر پولی در دست دارید که نمی‌دانید کجا سرمایه گذاری کنید، می‌توانید ویلا در بهدشت چمستان را به عنوان یک گزینه هوشمندانه در نظر بگیرید. در ادامه تعدادی از مزایای بهدشت چمستان را که باعث شده در مقایسه با سایر شهرهای شمالی خرید و فروش ویلا در آن رونق بگیرد با هم بررسی می‌کنیم.

در این رابطه بخوانید : علت ارزانی قیمت خرید ویلا در چمستان

فروش ویلا مبله ارزان

فروش ویلا رو به طبیعت بکر و دست نخورده

یکی از نقاط قوت چمستان در مقایسه با سایر شهرهای شمالی، طبیعت بکر و دست نخورده آن است که هنوز می‌توان لحظاتی را از جنس آرامش در آن سپری کرد. بخش زیادی از  جنگل های انبوه از درختان و پوشش گیاهی جنگل واز با طبیعت فوق العاده خود و مسیر کوهستانی جنگلی در بهدشت چمستان  قرار گرفته است. اگر با آگهی فروش ویلای چمستان مواجه شدید، حتما اولین سوالی که می‌پرسید، منظره رو به جنگل ویلای موردنظرتان باشد. اگر در چمستان ویلایی داشته باشید که رو به جنگل نباشد، احتمالا ضرر کرده‌اید.

نزدیکی به تهران بهترین تبلیغ فروش ویلا  

هراز یا چالوس، فرقی نمی‌کند. وقتی که وارد جاده‌های شمال می‌شویم، هیچکس دلش نمی‌خواهد مسیر و زیبای‌های آن به پایان برسد و دوست دارد این جاده تا بی‌نهایت ادامه داشته‌باشد. اما امان از وقتی که نزدیک به روزهای تعطیلی یا آخر هفته باشد و ترافیک، زیبایی جاده‌ی شمال را ربوده باشد، آن وقت نزدیکی به تهران یک مزیت به حساب می‌آید.

تنها با 3 ساعت رانندگی از تهران می‌توانید به آمل برسید و از آنجا با یک ساعت رانندگی در جاده‌های روستایی و زیبا به چمستان و سپس به بهدشت می‌رسید. این فاصله کوتاه از تهران تا بهدشت چمستان باعث شده تا مردم علاقه بیشتری داشته‌باشند تا در این منطقه ویلا بخرند و فروش ویلا در چمستان نسبت به سایر شهرها رونق بالاتری داشته‌باشد. اما صحبت از جاده شد!

جاده‌های منتهی به بهدشت چمستان چیزی شبیه به بهشت!

از آنجایی که بخشی از لذت سفر به شمال، جاده‌های زیبا و لذت‌بخش آن است، این مسئله در میزان خرید و فروش ویلا تاثیر گذار است. چه از سمت آمل و جاده هراز قصد سفر به چمستان را داشته باشید و چه قصد لذت جاده چالوس را کرده‌باشید، جاده‌های منتهی به چمستان معمولا از دل جنگل عبور می‌کنند. این جاده‌ها تقریبا همیشه خلوت هستند و می‌توانید دقایقی را در زیبایی‌های این جاده‌ها سپری کنید و سپس به مقصد مورد نظرتان برسید.

تنوع قیمت ویلا در بهدشت چمستان

خرید و فروش ویلا در بهدشت چمستان روز به روز در حال رشد است و به همین دلیل قیمت ویلاهای این منطقه هم روبه افزایش است. اما در همین بازار پر رونق هم می‌توان ویلاهای زیبا و با قیمت مناسبی را پیدا کرد. تنوع قیمت ویلاهای بهدشت چمستان به عوامل متعددی برمی‌گردد. یکی از مهمترین دلایل تنوع قیمت در ویلاهای چمستان، استفاده از مصالح مختلف است. برخی از سازندگان ویلا در این منطقه، به دلیل آن که میزان تقاضای خریداران را متوجه شده‌اند، ویلاها را در مدت زمان بسیار کوتاه و با استفاده از مصالح بی‌کیفیت می‌سازند تا نیاز خریداران را پاسخ دهند. به همین دلیل اگر قصد خرید و فروش ویلا در بهدشت چمستان را دارید، حتما با کارشناسان متخصص در این زمینه مشورت کنید. کارشناسان مجرب ما در زومیلا همیشه آماده مشاوره درباره خرید ویلا در چمستان هستند.

در این رابطه بخوانید : ۵ مورد از مهم‌ترین مزایای خرید ویلا در چمستان

ویلا جنگلی چمستان

نکاتی که قبل از خرید و فروش ویلا در بهدشت چمستان باید در نظر بگیرید

اگر خودتان وارد منطقه بهدشت چمستان شوید و بخواهید از طریق مشاورین املاک محلی اقدام به خرید ویلا در چمستان کنید، ممکن است به دلیل عدم آشنایی با بافت زمین‌های منطقه، نتوانید انتخاب درستی داشته‌باشید. متاسفانه چمستان هم مانند سایر شهرهای شمالی ایران، از ساخت و ساز غیرقانونی و غیر اصولی در امان نمانده است. تعدادی از ویلاهای این منطقه سند قانونی و یا پایان کار ندارند و همانطور که بهتر می‌دانید، خرید ملکی که سند قانونی و یا پایان کار ندارد، بسیار پر ریسک و بعضا خطرناک است. به همین دلیل توصیه ما به شما این است که فریب آگهی‌های فروش ویلا مخصوصا آن‌هایی که قیمت‌های بسیار پایین 30 میلیون تومانی را به شما وعده می‌دهند نخورید و حتما قبل از خرید، به طور کامل بررسی کنید.

پروژه بهدشت چمستان بهترین فرصت سرمایه گذاری

یکی از بزرگترین پروژه‌های گردشگری و تفریحی در استان مازندران، پروژه بهدشت چمستان است. این پروژه که در نزدیکی چمستان واقع شده‌است، در فضایی با مساحت 200 هکتار، دارای هتل‌های 4 و 5 ستاره، مناطق گردشگری و تفریحی و حدود 700 باب ویلا است که احداث و تکمیل آن می‌تواند باعث رشد چشمگیر ارزش ویلاهای منطقه چمستان شود. هزینه‌های این پروژه چیزی بالغ بر 1400 میلیارد تومان برآورد شده و فرصت بسیار مناسبی جهت جذب سرمایه‌گذاری و رشد زمین‌های منطقه ایجاد می‌کند. به همین دلیل، تا دیر نشده، برای خرید ویلا در چمستان اقدام کنید و پس از تکمیل این پروژه بزرگ، ارزش دارایی خود را چند برابر کنید.

پروژه‌ی بزرگ منطقه توریستی تفریحی بهدشت

چمستان به دلیل پروژه‌ی بزرگ منطقه توریستی تفریحی بهدشت، تا چند سال آینده به یکی از قطب‌های گردشگری در شمال کشور و استان مازندران تبدیل می‌شود. بهترین فرصت سرمایه گذاری و خرید ویلا در چمستان همین روزها است. اما به دلیل مواردی که در بالا اشاره شد و همچنین قیمت‌های متنوع فروش ویلا، بهتر است قبل از اقدام برای خرید با کارشناسان این حوزه مشورت کنید.

کارشناسان مجرب ما در زومیلا به صورت کامل بر ویلاهای منطقه چمستان اشراف دارند و از شرایط خرید و فروش ویلا در این منطقه آگاه هستند. برای بررسی و مشاهده بهترین گزینه‌های ویلا در چمستان می‌توانید با مشاوران متخصص ما تماس بگیرید و ویلای مورد نظر خود را با قیمت‌های متنوع بررسی کنید و خرید خود را نهایی کنید.

جهت مشاهده قیمت و خرید ویلا و زمین در بهدشت چمستان روی این لینک کلیک نمایید.

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید