هر آنچه باید قبل از خرید ویلا در نوشهر بدانید!

برای فرار از ازدحام و شلوغی و استرس زندگی شهری، شهرهای شمالی ایران همیشه گزینه‌ی اول همه بوده‌ است. در این بین عده‌ای قسمت‌های ساحلی شمال را برای خرید ویلا می‌پسندند و عده‌ای که اهل ماجراجویی و کشف جاهای دست نیافته هستند، به دنبال پیدا کردن مناطق بکر جنگلی هستند. اگر در یک خانواده، همه‌ی اعضا بر روی جنگلی یا ساحلی بودن شهر مورد نظر برای خرید ویلا توافق نکنند، بهترین گزینه انتخاب شهری است که هم دریا داشته‌باشد و هم به جنگل نزدیک باشد. نوشهر یکی از شهرهای ساحلی استان مازندران است که در نوار ساحلی این استان قرار گرفته‌است. موقعیت مناسب و قرارگیری در مسیر شاهراه‌های ساحلی، مجاورت با دریا و نزدیکی به جنگل، خرید ویلا در نوشهر را به یک سرمایه گذاری هوشمندانه تبدیل می‌کند. با این مقاله همراه شوید.

خرید ویلا در نوشهر

نوشهر کجاست؟

چسبیده به ساحل دریای خزر و در مجاورت چالوس در استان مازندران، یکی از زیباترین شهرهای شمالی ایران قرار گرفته است. شهرستان نوشهر در غرب استان مازندران همه سال میهمان مسافران زیادی از سراسر ایران است. اگر بخواهیم درباره موقعیت جغرافیایی نوشهر صحبت کنیم، باید درباره یک شهر ساحلی-دریایی حرف بزنیم. قسمت شمالی نوشهر به ساحل زیبای دریای خزر می‌رسد و بخش جنوبی نوشهر، وارد جنگل بکر و زیبای شمال می‌شود. در واقع نوشهر محل اتصال جنگل و دریا در استان مازندران است.

فاصله نوشهر تا تهران

یکی از بهترین ویژگی‌هایی که باعث می‌شود خرید ویلا در نوشهر اینقدر طرفدار داشته‌باشد، موقعیت استراتژیک و دسترسی‌های فوق العاده آن است. اولین و نزدیک‌ترین مسیر رسیدن به نوشهر، جاده‌ زیبای چالوس است. با گذر از دل جنگل و احیانا توقف در مسیر و نوشیدن یک فنجان چای می‌توانید از تهران به نوشهر برسید. از مرکز شهر تهران تا مرکز شهر چالوس حدود 160 کیلومتر فاصله است. اگر با خودرو شخصی عازم سفر هستید، با حدود 3 ساعت رانندگی به نوشهر می‌رسید.

مسیر دوم و جذاب سفر از تهران به نوشهر، جاده زیبای هراز است. برای این منظور حدود 3 ساعت در جاده زیبای هراز رانندگی کنید و به شهر آمل برسید. بعد از آن حدود یک ساعت و نیم در جاده ساحلی کنار دریا و با عبور از شهرهای محمود و نور و روستاهای زیبا، به شهرستان نوشهر می‌رسید. اگر از آن دسته آدم‌هایی هستید که مسیر سفر را به اندازه مقصد دوست دارید، پیشنهاد ما سفر از جاده هراز است.

اما هنگامی که قصد خرید ویلا در نوشهر را دارید و در عین حال، به جاده فیروزکوه هم تعلق خاطر جداگانه‌ای دارید، سفر از جاده فیروزکوه می‌تواند یک گزینه جذاب باشد. این مسیر از دو مسیر دیگر طولانی تر است و چیزی حدود 5 ساعت از تهران طول می‌کشد.

این مطلب را از دست ندهید: بهترین منطقه نوشهر برای زندگی کجاست؟

نوشهر کجاست فاصله نوشهر تا تهران

جاهای دیدنی نوشهر

یکی از ملاک های انتخاب نوشهر برای خرید ویلا، جاذبه‌های گردشگری متنوع آن است. این جاذبه‌ها سالیانه هزاران نفر را از سراسر کشور به نوشهر می‌آورد و موجب رونق اقتصادی در این منطقه می‌شود. در ادامه باهم تعدادی از این جاذبه‌ها را بررسی می‌کنیم.

تنگ دار

بعد از خرید ویلا در نوشهر نوبت به تفریح و گشت و گذار در جاذبه های آن است. تنگ دار یکی از هیجان انگیز ترین جاهایی است که احتمالا در زندگی دیده اید. یک دره بسیار عمیق و باریک در دل جنگل که یک رودخانه از میان آن عبور می‌کند. تنگه دار در 8 کیلومتر نوشهر است و اگر اهل پیاده روی هم باشید، می توانید از ویلایتان پیاده عازم این منطقه شوید.

این مطلب را از دست ندهید: بهترین محله های نوشهر برای خرید ویلا

تنگ دار نوشهر

تالاب ارواح

نه نه صبر کنید! ای تالاب از آن تالاب‌های فیلم‌های ترسناک نیست. تالاب ارواح یا ممرز در 5 کیلومتری روستای چلندر نوشهر واقع شده‌است. علت نامگذاری این تالاب این است که درختان تنومند خشکیده به صورت پراکنده از دل آب بیرون زده‌اند و منظره‌ی وهم آلودی را ساخته‌اند. لذت نشستن در کنار این تالاب به همراه دوستان و خانواده می‌تواند از دلایل خرید ویلا در نوشهر باشد.

تالاب ارواح نوشهر

کندلوس

حتما اسم کندلوس را شنیده اید و یا ممکن است فیلم “باغ‌های کندلوس” را دیده‌باشید. کندلوس یکی از زیباترین شهرهای شمالی ایران است که در نزدیکی نوشهر واقع شده‌است. اگر داستان “مینا و پلنگ” را شنیده‌باشد، حتما با کندلوس و ویژگی‌های آن آشنا هستید. بیشتر از این درباره کندلوس نمی‌گوشییم تا خودتان بروید و از نزدیک زیبایی‌های این منطقه را مشاهده کنید.

این مطلب را از دست ندهید: صفر تا صد خرید ویلا جنگلی نوشهر

روستای کندلوس نوشهر

دیگر جاذبه های نوشهر

نوشهر پر است از جاذبه‌های طبیعی و گردشگری که گردشگران زیادی را به منطقه هدایت می‌کند. از دریاچه آویدر گرفته تا آبشار زانوس و دیو چشمه و دریاچه فراخین و آبشار دارنو. هر کدام از این مناطق تفریحی و گردشگری بر ارزش زمین‌های منطقه می‌افزاید  خرید ویلا در نوشهر را به یک سرمایه گذاری هوشمند تبدیل می‌کند.

بهترین روستاهای نوشهر برای خرید ویلا

معمولا بهترین نقاط شمالی ایران برای خرید ویلا، مناطق روستایی است. در ادامه بهترین روستاهای نوشهر را بریا خرید ویلا به شما معرفی می‌کنیم. کی‌کوه، لعل تازه‌آباد، لشکنار، منجیر، نپر، ناصرآباد، نیرس، پل‌ذغال، سمای، سنگجار، ساروس، عالی دره، الاه‌ بیجار، بسطام، چتن، دشت نظیر، دوآب، حسن‌آباد، فیروزآباد، حیرت، هزارسم، کندیس‌کلا، کندوسر، کانی، کنیس، خورشیدآباد،  انگاس، انگیل، بین، برکن، کلیک، کهنه‌ده، ترخانلش، چورن، چمرکوه، فیروزکلا سفلی، فیروزکلا علیا، هزارخال، خاچک، کدیر، کجور، گتکش، اسلام‌آباد، گیل‌کلا، کشکک، کندلوس، کیاکلا، کینج، خوشل، لرگان، لیگوش، نیتل، پیچلو، سریوده، صالحان، شاه‌ناجر، واشکن، اویل، چناربن، آستانکرود، دلسم، کوهپر سفلی، کوهپر علیا، لاشک، مونج، نیچ‌کوه، میرکلا، اطاق‌سرا، نیمور، پیده، پول، سجار، ویسر و زانوس.

این مطلب را از دست ندهید: نوشهر منطقه آزاد می شود

خرید ویلا در نوشهر

سرمایه گذاری هوشمند با خرید ویلا در نوشهر

داشتن یک ویلای کوچک در شمال ایران می‌تواند برای فرار از شلوغی شهرها و زندگی ماشینی و بی روح این روزها، یک مامن و ماوای مناسب باشد. خرید ویلا در نوشهر به دلیل موقعیت جغرافیایی مناسب، مجاورت با دریا و جنگل به صورت هزمان، دسترسی عالی و قرارگیری در شاهراه شمال کشور و همچنین آب و هوای فوق العاده، بسیار مورد توجه مردم قرار گرفته‌است. یکی از مهمترین دلایل این امر، رشد چشمگیر منطقه به دلیل استقبال مردم است؛ به طوری که ارزش زمین در نوشهر طی سالیان اخیر، چندین برابر سایر شهرهای شمالی ایران بوده است.برای اطلاع از قیمت ها و یا برای  خرید خانه و  اجاره آپارتمان به وبسایت زومیلا مراجعه کنید.

 

 

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید