بهترین منطقه نوشهر برای زندگی و خرید ویلا کجاست؟

بهترین-منطقه-نوشهر-برای-زندگی-و-خرید-ویلا-کجاست؟

نوشهر از شهرهای پرطرفدار مازندران برای خرید ویلا در شمال، اجاره کلبه جنگلی یا سفر برای تفریح است. مردمی که به این منطقه پا می‌گذارند به دنبال یکی از این گزینه‌ها برای اقامت می‌گردند: خانه‌های شهری، ویلاهای ساحلی یا جنگلی. با این که بازار اجاره داغ است؛ اما چه بهتر که شما جزو مالکین این خانه‌ها باشید تا اجاره‌نشین‌ها. قبل از هر اقدامی برای خرید ویلا یا آپارتمان در شمال و نوشهر لازم است بهترین منطقه نوشهر برای زندگی را برای خود انتخاب کنید. این مقاله را تا انتها بخوانید تا با اطلاعات کافی و دقیق تصمیم بگیرید. زومیلا با مقالات راهنمایی و مشاوره خود و همچنین معرفی بهترین مشاورین املاک هر شهر، شما را از ضرر و زیان مالی دور نگه داشته و سعی می‌کند شما را به راحتی به مقصودتان برساند. در این مطلب با گروه املاک سان مشاور املاک مطمئن در نوشهر آشنا خواهید شد.

بهترین منطقه نوشهر برای سکونت

عموما خانواده‌ها و افرادی که برای خرید ویلا در نوشهر اقدام می‌کنند، قبل از هر چیز به دنبال امنیت، امکانات و شرایط بهتر زندگی در این ویلاها و در نهایت سرمایه‌گذاری با سود بالا هستند. به همین منظور ابتدا بهترین منطقه نوشهر برای زندگی را به شما معرفی می‌کنیم تا شرایط خرید و اقامت را برای خودتان در این‌جا بررسی کنید. از مشاورین املاک ابتدا سراغ ویلاهای این مناطق را بگیرید. ویلاهای جنگلی و ساحلی نوشهر را در اولویت خود قرار دهید. به دنبال ویلاهایی با امکانات استخر، منظره‌ای رو به جنگل یا ساحل، محوطه‌ی سبز، زمین بازی، روف گاردن، امنیت بالا و داشتن نگهبان باشید. در ادامه ۶ منطقه نزدیک نوشهر را معرفی می‌کنیم که برای زندگی و خرید ویلا مناسب هستند.

1-منطقه چلک نوشهر نزدیک به ساحل و جنگل

محبوب‌ترین و بهترین منطقه نوشهر برای زندگی ، خرید آپارتمان یا ویلا چلک یا چیلک است. روستای چلک نوشهر تنها ۱۰ دقیقه تا شهر نوشهر فاصله داشته؛ اما امکانات بیش‌تری دارد. اولین مزیت این منطقه فاصله‌ی ۲ کیلومتری آن هم تا ساحل و هم تا جنگل است. افرادی که علاقه‌مند به داشتن خانه‌ای درون جنگل و البته نزدیک به ساحل هستند، باید سراغ چلک نوشهر بروند. این منطقه برای سرمایه‌گذاری نیز بهترین موقعیت را دارد؛ زیرا به فرودگاه، شهر نوشهر، پارک سی‌سنگان، سد خاکی آویدر و جاده چالوس نزدیک است. برای خرید ویلا در هر یک از شهرک‌های نگین، اندیشه، صنوبر، پامچالان، شالی، میانجی، منظر دریا و انوش منطقه چلک نوشهر به مشاورین املاک سان مراجعه کنید. تفکیک این شهرک را به ساحلی و جنگلی در زیر می‌آوریم.

نام شهرک‌های ساحلی منطقه چلک نوشهر

  • نگین
  • اندیشه

نام شهرک‌های جنگلی چلک نوشهر

  • صنوبر
  • پامچالان
  • شالی
  • میانجی
  • منظر دریا
  • انوش

این مطلب را از دست ندهید: هر آنچه باید قبل از خرید ویلا در نوشهر بدانید!

بهترین منطقه نوشهر برای خرید آپارتمان

2-منطقه سی‌سنگان در نزدیکی پارک جنگلی

کمی دورتر از نوشهر منطقه جنگلی سی‌سنگان قرار گرفته است؛ بهترین منطقه نوشهر برای خرید ویلای جنگلی که شما را از آلودگی و شلوغی دور می‌کند. در این منطقه ۷ شهرک وجود دارد که برای خرید ویلا روی بورس هستند. شهرک‌های طاهری، الماس، بزرگی، باغ چای، زنبق، ستاره‌ی شمال و شهرک آفتاب‌گردان.

3-منطقه ونوش با موقعیتی منحصربه‌فرد

منطقه ونوش نوشهر به خاطر موقعیت عالی که دارد، می‌تواند گزینه خوبی برای خرید ویلا باشد. ونوش میان رویان، جاده‌ی هراز، نوشهر، فرودگاه و جاده‌ی چالوس است. در این منطقه شهرک‌های مختلفی هستند که رنج قیمت ویلا در آن‌ها متنوع بوده و با کمی جست‌وجو می‌توانید بسته به بودجه‌ی خود خرید کنید. شهرک‌های معروف نوشهر در ونوش به نام‌های آراد، آفتاب، دریا بیشه، سیتروس و پارادایز هستند. شهرک دریا بیشه، شهرک البرز، شهرک بهاران، شهرک کوهپا، شهرک پگاه، شهرک ارکیده، شهرک یاسمین، شهرک گلشهر، شهرک نگین، شهرک نارنج بن و شهرک سی گل ۱۲ شهرک جنگلی این منطقه هستند.

اگر شما می‌خواهید در بهترین جای نوشهر ویلا جنگلی بخرید با مراجعه به معتبرترین مشاور املاک نوشهر یعنی گروه املاک سان بهترین گزینه‌ها را پیش روی خود خواهید داشت و می‌توانید با توجه به بودجه‌تان ویلایی خوش‌ساخت و مناسب خریداری کنید.

4-رویان؛ بهترین شهر نزدیک نوشهر برای زندگی

یکی از مزیت‌هایی که افراد به دنبال آن می‌گردند، داشتن امکانات مدرن، رفاهی، امنیت و البته آب‌وهوای خوش است. شهر نوبنیاد و نوپای رویان تمام این گزینه‌ها را در خود جمع کرده است. این شهر که بعضی به آن شهر علمده می‌گویند، در میان دو شهر نور و نوشهر قرار گرفته است. بهترین منطقه نوشهر برای زندگی که از مناطق جدید محسوب می‌شود همین شهر رویان است. شهری که در شمال خود ساحل دریای خزر و در جنوبش رشته‌کوه البرز با مناطق سرسبز جنگلی را دارد.

این مطلب را از دست ندهید: بهترین محله های نوشهر برای خرید ویلا

منطقه های نوشهر برای خرید زمین

5-منطقه نخ توسکاتک از بهترین منطقه های نوشهر برای خرید زمین و ویلا

یکی از مناطقی که نزدیک به پارک سی‌سنگان و نوشهر قرار گرفته است، منطقه نخ مازندران نام دارد. توسکاتک نام دیگر این منطقه است که تنها ۲۵ کیلومتر با شهر نوشهر فاصله دارد؛ بهترین منطقه نوشهر که برای خرید ویلا گزینه‌های خوبی در اختیارتان قرار خواهد داد. در این منطقه شهرهای نور، رویان و نوشهر در اطرافتان قرار داشته و ساحل یا جنگل هم در دسترستان است.

6-منطقه روستایی لتینگان نوشهر

از بهترین روستاهای نوشهر که برای خرید ویلا مناسب است، لتینگان را می‌توان نام برد. این روستا تقریبا در ۵ کیلومتری نوشهر قرار گرفته و گزینه‌های متنوعی برای خریداران دارد. بهترین منطقه نوشهر برای خرید ویلا شهرکی همین لتینگان است که قیمت‌هایی ارزان‌تر از مناطق درون‌شهری نوشهر را در اختیارتان قرار می‌دهد. با هر قیمت و متراژ و امکاناتی که برای خرید ویلا در این منطقه در نظر دارید سراغ گروه املاک سان بیایید و مطمئن باشید که بهترین فایل‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهند.

محله‌های ارزان قیمت برای خرید ویلا در نوشهر

برای خرید ویلا یا آپارتمان هر کسی ابتدا به سراغ بودجه خود می‌رود. در صورتی که امکان خرید ویلا ساحلی یا ویلا جنگلی را در نوشهر یا شهرک‌های اطرافش ندارید، ناامید نشوید. می‌توانید به سراغ محله‌های ارزان‌تر این شهر بروید. ارزان‌ترین و بهترین منطقه نوشهر برای زندگی مناطق قدیمی شهر هستند. محله دهخدا یکی از این محله‌هاست. خیابان‌هایی مانند عدالت، خیابان بهارستان یا شهید قدرتی برای زندگی در این شهر شمالی امنیت و خوش‌نامی لازم را دارند. بهتر است به سراغ بهترین محله‌های نوشهر برای خرید ویلا بروید. در غیر این صورت پیشنهاد می‌دهیم به سراغ شهرک‌های خارج از شهر با مزایای بیش‌تر بروید. مناطق بالا شهر نوشهر نیز گزینه خوبی برای آن دسته از افرادی است که به دنبال بهترین منطقه نوشهر برای خرید آپارتمان هستند.

خرید ویلا در نوشهر

گروه املاک سان ؛ مشاور املاک مطمئن در نوشهر

خرید ویلا در شمال همان‌قدر که جذاب است و می‌تواند سود خوبی را نصیب‌تان کند، اگر از طریق درستی صورت نگیرد سرمایه‌تان را به باد می‌دهد و جز پشیمانی چیزی برایتان باقی نمی‌ماند. متاسفانه این روزها در شهرهای شمالی به‌خصوص شهرهایی مثل نوشهر که برای خرید ویلا پرطرفدارند، دفاتر غیرقانونی و کلاهبرداران و سودجویان زیادی هم پیدا می‌شوند که املاک مشکل‌دار را به مشتریان می‌فروشند. برای این که چنین مشکلاتی برای شما پیش نیاید باید به مشاور املاک مطمئن و معتبری مراجعه کنید.

گروه املاک سان به‌عنوان مشاور املاک مطمئن و معتبر در نوشهر متناسب با بودجه و سلیقه‌تان بهترین گزینه‌ها را برای خرید ویلا و زمین به شما معرفی می‌کند. این آژانس املاک با مدیریت آقای سلیمانی از سال ۹۸ شروع به فعالیت در زمینه‌های خرید و فروش ویلا، زمین و همچنین آپارتمان در نوشهر کرده و در همین مدت کوتاه به یکی از معتبرترین و بهترین مشاورین املاک نوشهر تبدیل شده است. همراهی شما با املاک سان در معاملات ملکی تضمین این خواهد بود که بهترین ملک را می‌خرید و معامله‌ای پرسود برایتان رقم می‌خورد.

مشاور-املاک-نوشهر

مناطق تحت پوشش املاک سان

املاک سان بهترین روستاها و مناطق نوشهر مانند چلک، چلندر، مزگاه، انارور، سیسنگان، ونوش و رویان را پوشش می‌دهد. مشاورین املاک سان تسلط بالایی به املاک منطقه و قیمت‌ها دارند و با این گروه حرفه‌ای معامله امن و مطمئنی را تجربه خواهید کرد.

آدرس گروه املاک سان

مازندران، نوشهر، ملکار، جنب رستوران لاویتا

شماره تماس گروه املاک سان

۰۹۱۱۱۹۳۲۷۳۴-۰۹۱۱۵۵۱۲۷۳۴

آدرس سایت املاک سان : https://www.shomal-san.com

جهت مشاهده قیمت و خرید ویلا و ملک در شمال و مشاوره رایگان با معتبرترین و مطمئن‌ترین آژانس املاک این منطقه روی عکس زیر کلیک کنید.

املاک سان نوشهر

آدرس-گروه-املاک-سان

سخن پایانی

تمام مناطق شهرکی اطراف نوشهر به همراه بافت شهری آن در استان مازندران بسیار پرطرفدار بوده و نگاه خریداران را به خود جلب می‌کند. بهترین مناطق نوشهر برای زندگی، سرمایه‌گذاری و البته گذران زندگی به دور از شلوغی و آلودگی شهرهای بزرگ را در این مقاله زومیلا خواندید. به غیر از این مناطق روستاهای دیگری نیز هستند که هر چند آن‌چنان مشهور نبوده اما برای خرید ویلا مناسب هستند. دو منطقه ملکار و مزگاه همانند لتینگان در لیست بهترین منطقه نوشهر قرار می‌گیرند. با کسب مشاوره‌ای دقیق از مشاورین املاک سان منطقه موردعلاقه خود را انتخاب کنید و ریسک خرید خود را پایین بیاورید.

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید