صفر تا صد خرید ویلا جنگلی نوشهر و هر آنچه باید قبل از خرید بدانید!

ویلا جنگلی نوشهر

نوشهر مازندران در میان هنرمندان قدیمی ایرانی، خریداران ویلا و مسافران تهرانی همیشه محبوب بوده است. این شهرستان که در نزدیکی دو شهر رویان و نور و البته جاده‌ی چالوس واقع شده ییلاقات و روستاهای فراوانی دارد. روستاهایی که امروزه مورد توجه مشاورین املاک، معماران طراحی ویلا و خریداران ملک قرار گرفته است. ساخت ویلا جنگلی نوشهر را به یکی از بهترین مناطق شمال کشور برای استراحت و دوری از شلوغی تبدیل کرده است. مناطق روستایی این ناحیه که بیشتر از همه شناخته شده‌اند و خرید ویلا جنگلی شهرکی یا مستقل در آن‌ها رواج یافته را در این مقاله خواهید خواند.

مناطق روستایی نوشهر دارای ویلا جنگلی

شهرستان نوشهر در استان مازندران، مابین جاده چالوس و شهر نور قرار گرفته و روستاهای فراوانی دارد. روستاهایی که بیشتر آن‌ها امروزه مأمنی برای ساکنین شهرهای بزرگ شده‌اند. در این روستاها کلبه‌ها، خانه‌ها و ویلاهای متعددی ساخته شده که برای خرید یا اجاره ویلا ارزان قیمت در نوشهر مناسب هستند. حتی اگر قصد خرید ویلا در این منطقه رؤیایی درون جنگل‌های شمال را ندارید، می‌توانید به فکر اجاره سوئیت در نوشهر و چالوس باشید. اما کدام روستا را برای ویلا دربست نوشهر انتخاب کنید؟ هر روستایی چه خصوصیاتی دارد؟

اجاره سوئیت در نوشهر و چالوس

روستاهای ییلاقی و کوهستانی نوشهر

سه بخش دهستان کجور، زانوس رستاق و پنجکرستاق در نوشهر وجود دارد. این سه بخش روستاهای پردار و درختی دارند که امکان ساخت ویلا جنگلی نوشهر را فراهم کرده‌اند. اسامی این روستاها بسیار بوده و هر یک از دیگری فاصله بسیار کمی دارند. گاهی با 5 دقیقه رانندگی در میان درختان جنگلی به روستای بعدی می‌رسید. بنابراین چندان موقعیت این روستاها برای اجاره یا خرید ویلا اهمیت ندارد. بیشتر، توجه به قیمت، نوع معماری مدرن یا بومی و منظره پیش رو را در این مناطق مد نظر قرار دهید. تمامی اسامی روستاهای بوشهر را در این سه بخش، در جدول زیر می‌خوانید.

بسطام دشت نظیر حسن‌آباد چتن فیروزآباد دوآب فیروزکلا سفلی فیروزکلا علیا هزارخال خاچک
انگاس کدیر لیگوش انگیل، الاه‌ بیجار کجور حیرت بین، چمرکوه نیتل
سریوده صالحان عالی دره سمای اویل نیرس چناربن کنیس پل‌ذغال پیچلو
آستانکرود گتکش کیاکلا کشکک دلسم کندلوس کینج گیل‌کلا اسلام‌آباد خوشل
شاه‌ناجر چورن، واشکن ساروس کندوسر ترخانلش هزارسم کندیس‌کلا کهنه‌ده کلیک
سنگجار ناصرآباد لشکنار نپر خورشیدآباد کی‌کوه منجیر لعل تازه‌آباد کانی برکن
کوهپر سفلی ویسر سجار نیمور لرگان اطاق‌سرا میرکلا نیچ‌کوه پیده پول

روستای ییلاقی کدیر نوشهر

با رشد شهرک و ویلاهای لاکچری در شمال، روستای کدیر نیز به مکانی محبوب تبدیل شده است. برای گردشگری یا طبیعت گردی ویلا جنگلی نوشهر خود را در این روستا اجاره کنید. کدیر از توابع بخش کجور است که مابین دو کوه پر از درخت قرار گرفته است.

این مطلب را از دست ندهید: بهترین محله های نوشهر برای خرید ویلا

خرید ویلا جنگلی نوشهر در انگاس

تورهای طبیعت‌گردی فراوانی برای دیدن آبشارهای انگاس روانه این روستا می‌شوند. به همین خاطر و کوه‌های سرسبزش، رونق این منطقه‌ی روستایی بالا بوده و در میان گردشگران محبوبیت بالایی دارد. انگاس از روستاهای جنوب توابع کجور است که چندان تحت تأثیر شهرک‌های ویلایی قرار نگرفته است.

روستای تاریخی کندلوس در نوشهر

روستای کندلوس 4000 سال قدمت تاریخی داشته و با معابر سنگفرش و خانه‌هایی مطابق با بافت بومی یکی از بهترین مناطق برای سفر یا زندگی است. شاید آنچه از ویلا جنگلی نوشهر انتظار دارید مانند درختان انبوه را در این روستا نیابید اما بافت زیبای محیط روستای آن توجه هر بیننده‌ای را جلب می‌کند. امکانات ویلاهای ساخته شده در این روستا خریداران تهرانی باذوق را به سمت خود کشانده است.

روستای برکن برای خرید ویلا جنگلی نوشهر

از روستاهای محبوب بخش کجور که در ارتفاعات کوهستانی واقع شده، روستای برکن است. در این روستا شاید کمتر ویلایی مدرن برای خرید پیدا کنید اما اجاره و فروش ویلا ییلاقی همانند کلبه‌ها در دسترس هستند.

چلک (چیلک)، روستایی برای خرید ویلا جنگلی نوشهر

پایتخت‌نشین‌ها با چند ساعت رانندگی به راحتی می‌توانند خود را روستای چلک برسانند. در منطقه چلک شهرک‌های ویلایی فراوان ساخته شده‌اند. اگر به دنبال امکاناتی مانند منظره رو به جنگل یا ویلا استخر دار در نوشهر هستید، به سراغ این منطقه بیایید. این منطقه توریستی در 10 کیلومتری نوشهر و درون جنگل قرار گرفته است. همچنین با ساحل دریای خزر فاصله اندکی دارد. قرار داشتن هتل‌های 5 ستاره در اطراف این منطقه، نزدیکی به رویان و نور و محبوبیت در میان هنرمندان از ویژگی‌های منطقه چلک نوشهر هستند.

روستای توسکاتک (نخ شمال)، روستای باکلاس نوشهر

روستای توسکاتک یا نخ، منطقه‌ای همانند چلک که مابین دریا و جنگل قرار گرفته است. در مورد ساکنین این روستا موضوع جالبی وجود دارد. تعداد ساکنین بومی آن 530 خانوار و تعداد ساکنین غیربومی در ویلاها 1500 خانوار است.

روستای ونوش، مملو از شهرک‌های ویلایی

یکی از زیباترین روستاها و ییلاقات نوشهر ونوش نام دارد که در دهستان کالج است. نارنج بن نام یکی از روستاهای این منطقه بوده است. ارتفاعات جنگل علوی کلا از مناطق توریستی اطراف ونوش هستند. وجود چنین جاذبه‌هایی در اطراف منطقه ییلاقی ونوش، باعث ایجاد شهرک‌های فراوان و پر از ویلا شده است. 12 شهرک ویلا جنگلی نوشهر در ونوش ساخته شده است که نام آن‌ها را در ادامه می‌خوانید:

  • شهرک دریا بیشه
  • شهرک البرز
  • شهرک بهاران
  • شهرک کوهپا
  • شهرک پگاه
  • شهرک ارکیده
  • شهرک یاسمین
  • شهرک گلشهر
  • شهرک نگین
  • شهرک نارنج بن
  • شهرک سی گل

این مطلب را از دست ندهید: بهترین منطقه نوشهر برای زندگی کجاست؟

اجاره پلاژ در نوشهر

سخن پایانی

اکثر ما برای خرید تنها یک لباس به چند مغازه مراجعه می‌کنیم یا درباره لباسی خاص کلی تحقیق می‌کنیم؛ پس دور از ذهن نیست که برای خرید ویلا جنگلی نوشهر و صرف هزینه‌ای بالا مشاوره نگیریم. بهترین گزینه را تنها با جستجوی فراوان پیدا خواهید کرد. کاری بس دشوار با منابع اطلاعاتی پایین که گاهی ممکن است شما را از خرید ویلا جنگلی در نوشهر بازدارد. سایت زومیلا به همین خاطر برای راهنمایی و مشاوره شما آمادگی داشته و راه میانبری برای خرید ویلا در بهترین منطقه جنگلی نوشهر خواهد بود. با خواندن دیگر مقالات ما هم می‌توانید اطلاعات اولیه خود را در این زمینه بالاتر ببرید. نظر خود را برای ما در این رابطه ارسال کنید.

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید