خریدآپارتمان در شهرک وحدت کرج

شهرک-وحدت-در-کرج

اکثر ساکنین تهران و کرج، شهرک وحدت کرج را می‌شناسند. شهرک وحدت یکی از قدیمی‌ترین محلات شهر کرج در استان البرز است. شما با بودجه مناسب و نه خیلی زیاد می‌توانید صاحب یک خانه زیبا و راحت از این محله شوید و از محیط آن لذت ببرید. در این مقاله قصد داریم تمامی جزئیات این شهرک را در اختیارتان قرار دهیم تا اگر به دنبال خرید خانه و یا آپارتمان هستید، بتوانید به راحتی و آگاهی کامل تصمیم بگیرید.

شهرک وحدت کرج کجاست ؟

شهرک زیبای وحدت در جنوب شرق شهر کرج، در منطقه 10 و در استان البرز قرار دارد. در ادامه نقشه کلی این شهرک را ببینید.

در این رابطه بخوانید :  آشنایی با محله های ارزان قیمت کرج برای زندگی

شهرک-وحدت-کرج-کجاست

آب و هوا

شهرکرج به نسبت تهران آب و هوای تمیز‌تری دارد. شهر کرج و شهرک‌های آن از جمله شهرک وحدت کرج، به دلیل همسایگی با ارتفاعات، آب و هوای سرد و مرطوب‌تری به نسبت تهران دارند. معمولا بارندگی از آبان شروع و تا اردیبهشت ادامه دارد.

تراکم جمعیت

تراکم جمعیت در شهرک وحدت با توجه به تعداد خانه‌ها و امکانات درحد نرمال می‌باشد. همانطور که می‌دانید شهر کرج یکی از پر مسافرترین شهر‌های ایران است. همه ساله افراد زیادی برای نزدیکی به پایتخت و به امید زندگی بهتر به این شهر کوچ می‌کنند.

آیا شهرک وحدت کرج برای زندگی مناسب است ؟

شهرک وحدت کرج یکی از مناسب‌ترین شهرک‌ها برای خرید خانه و آپارتمان می‌باشد. در ادامه به بررسی دلایل آن خواهیم پرداخت

1-قیمت‌ های مناسب خانه و آپارتمان

با یک بودجه معمولی می‌توانید در این شهرک صاحب خانه شوید. هزینه خرید و اجاره خانه در این شهرک به نسبت خود شهر کرج پایین است.

2-محل مناسب برای زندگی افراد از سنین خردسال تا کهنسال

شهرک وحدت یکی از محله‌های مناسب برای زندگی افراد از هر سن و سالی است. معمولا این شهرک، شهرک آرامی است. افراد اوباش و یا آزارگر ندارد. این شهرک یکی از امن‌ترین شهرک‌ها برای زندگی است. اگر شما هم صاحب فرزند نوجوان و یا خردسال هستید، با خیال راحت می‌توانید از این شهرک خانه بخرید.

در این رابطه بخوانید : اندیشه بهتره یا پردیس ؟ کجا خانه بخریم ؟

3- محله‌های همسایه منطقه وحدت کرج

همانطور که اشاره شد، شهرک وحدت در منطقه 10 شهر کرج قرار دارد. محله‌هایی مانند شهرک شهید حسینی، چهارباغ، واریان‌شهر، شهرک سیمین دشت، شهرک منظریه، زرکان، کوی 110، شهرک هفده شهریور، کوی لاله و…. هم در منطقه 10 و در همسایگی شهرک وحدت قرار دارند.

4-مکان‌های تفریحی شهرک وحدت

شهرک وحدت به دلیل وسعت کم، اماکن تفریحی زیادی ندارد. اما همین مکان‌ها هم برای زندگی و تفریح سالم در این منطقه مناسب‌اند. از جمله مکان‌های تفریحی شهرک وحدت می‌توان به سینما سپهر، بوستان وحدت، تالار سینا، تالار سپهر و…. اشاره کرد.

رودخانه کرج نیز در این شهرک قرار دارد.

5-امکانات بهداشتی منطقه وحدت کرج

امکانات بهداشتی در شهرک وحدت به اندازه موجود هست. پزشکان خبره عمومی و متخصص زیادی در زمینه‌های مختلف از جمله قلب و عروق، اعصاب و روان، عفونی، اطفال، کلیه و مجاری ادراری و…. وجود دارد. با این وجود باز هم جای پیشرفت و ارتقا وجود دارد.

6- مدارس و آموزشگاه‌های  شهرک وحدت‌کرج

منطقه وحدت کرج مدارس، مهدکودک‌ها و آموزشگاه‌های زیادی دارد. پس نیاز نیست دغدغه راه دور مدرسه و یا آموزشگاه فرزندان‌تان را داشته باشید. از جمله مدارس  و آموزشگاه‌های موجود در شهرک وحدت می‌توان به دبیرستان دخترانه الزهرا، هنرستان سروش آزادی، آموزشگاه دوخت رحیمی، آموزشگاه موسیقی موزیکال و…. اشاره کرد.

راه‌های ارتباطی شهرک وحدت

همان‌طور که اعلام شد، شهرک وحدت در جنوبی‌ترین قسمت کرج قراردارد. این شهرک به جاده ملارد، جاده کرج-شهریار، آزادراه تهران-کرج و آزادراه کرج-قزوین نزدیک است.

در این رابطه بخوانید : بهترین منطقه در کرج و اطراف کرج برای خرید ویلا کجاست ؟

آیا-شهرک-وحدت-کرج-برای-زندگی-مناسب-است

راه ارتباطی شهرک وحدت با تهران

شهرک وحدت کرج و حتی خود کرج، میزبان افراد بسیاریست که برای زندگی بهتر به آن نقل مکان کرده‌اند. معمولا افراد بسیاری هر روز به محل کار خود در تهران می‌روند. خوشبختانه شهرک وحدت کرج به آزادراه تهران-کرج نزدیک است و شما به راحتی می‌توانید از شهرک وحدت به تهران رفت‌و‌آمد کنید.

ترافیک شهرک وحدت

از آنجایی که شهرک وحدت از لحاظ تراکم جمعیت معمولی است، ترافیک هم در این منطقه معمولی و نرمال است. دیگر نیازی نیست ساعت‌ها در ترافیک بمانید. محله وحدت کرج یکی از راحت‌ترین محل‌ها برای شروع زندگی جدید است.

کلام آخر

منطقه وحدت محله بسیار مناسبی برای زندگی و خرید خانه و آپارتمان است. امروزه خرید خانه و آپارتمان دغدغه بسیاری از افراد است. خیلی‌ از افراد به دلیل عدم وجود آگاهی کامل در زمینه خرید خانه، انتخاب غلطی انجام می‌دهند. از آنجایی‌که خرید خانه و آپارتمان بحث بسیار مهمی است، ما در وبسایت زومیلا از صفر تا صد خرید خانه و آپارتمان همراه شما خواهیم بود. زومیلا با سابقه چندین ساله خود همواره در کنار مشتریان و همراهان خود است. هر سوالی دارید می‌توانید از مشاورین املاک مطمئن و معتبر همکار با زومیلا بپرسید. جهت اطلاع از آخرین قیمت آپارتمان و رهن واجاره در شهرک وحدت کرج به سایت زومیلا مراجعه کنید.

 

1 نظر

  1. با سلام
    لطفاً باشگاه های ورزشی شهرک وحدت را هم معرفی کنید.
    یکی از باشگاه های ورزشی شهرک وحدت باشگاه فرهنگی ورزشی صاحب الزمان می باشد.
    این باشگاه در خیابان دهم غربی شهرک وحدت واقع شده و رشته های ورزشی رزمی در آن فعالیت می کنند. یکی از رشته های رزمی موجود در این باشگاه رشته رزمی کاراته می باشد.
    در صورت تمایل و ثبت نام می توانید به باشگاه مراجعه نمایید.

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید