آشنایی با محله های ارزان قیمت کرج برای زندگی

محله های ارزان قیمت کرج

در برخی از محله های کرج می‌توانید خانه‌هایی با قیمت ارزان پیدا کنید. بیشتر آگهی‌های املاکی که در کرج با قیمت پایین برای فروش گذاشته می‌شوند سند ندارند. خرید چنین خانه‌هایی می‌تواند مشکلاتی را در پی داشته باشد؛ بنابراین قبل از اقدام به خرید حتما به سنددار بودن ملک توجه کنید. اگر قصد خرید خانه در محله های ارزان قیمت کرج را دارید، این مطلب از زومیلا را از دست ندهید.

4 مورد از محله های ارزان قیمت کرج جهت سکونت

خرید خانه در کرج را می‌توانید از بین آپارتمان‌ها یا خانه‌های ویلایی قدیمی انتخاب کنید. برای این منظور می‌توانید جستجوی خانه را از طریق مراجعه به سایت‌های معتبر آنلاین خرید و فروش خانه انجام دهید. خانه‌های قدیمی را می‌توانید با مبلغ مناسبی بازسازی کنید؛ بنابراین برای خرید خانه در محله های ارزان قیمت کرج بهتر است ابتدا محله مناسبی را انتخاب و سپس به جستجوی خانه در آن محله بپردازید.

خرید خانه ارزان قیمت در محله حیدرآباد کرج

برای خرید خانه در یکی از محله های ارزان قیمت کرج می‌توان به محدوده حیدرآباد نیز مراجعه کرد. تعداد خانه‌هایی که به صورت قولنامه‌ای در این منطقه به فروش می‌رسند کم نیست، بنابراین مراقب باشید. قیمت خرید ملک مسکونی سنددار در محله حیدرآباد در حدود ۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان به ازای هر مترمربع است. همچنین واحدهایی که در مجاورت خیابان اصلی قرارگرفته و کاربری تجاری دارند باقیمت ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان برای فروش قرار داده می‌شوند.

برای مثال واحدی ۵۰ متری ۱۵ ساله با کلیه امکانات در این منطقه باقیمت ۷۸ میلیون تومان برای فروش آگهی شده است. همچنین تعداد زیادی خانه وام‌دار در این محدوده برای فروش وجود دارد که با استفاده از امکانات آن می‌توانید صاحب‌خانه شوید.

در این رابطه بخوانید : شهرک وحدت کرج کجاست

محله های ارزان قیمت کرج

ملک‌های مسکونی حصارک بالا و پایین

یکی دیگر از محله های قیمت مناسب کرج برای خرید خانه، حصارک است. حصارک کرج در واقع خیابان طویلی است که به دو قسمت حصارک بالا و پائین تقسیم می‌شود. نکته مهم در خرید خانه ارزان در کرج و منطقه حصارک انتخاب محل مناسب با موقعیت و دسترسی آسان به امکانات شهری است.

متوسط قیمت خرید خانه ارزان در کرج و منطقه حصارک به حدود متری ۱ میلیون تومان می‌رسد. در این محدوده حتی می‌توان خانه‌هایی ویلایی و دربستی را با بودجه‌ای ۱۰۰ میلیون تومانی خریداری کرد. برای مثال  خانه‌ای ۸۵ متری و قدیمی در حصارک بالا برای فروش به قیمت ۱۰۰ میلیون تومان آگهی شده است.

همچنین آپارتمان‌های شیک  و ۵ سال ساخت در این محدوده با قیمتی در حدود متری ۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسند. واحدی ۵۰ متری در حصارک پایین با کلیه امکانات، تک‌واحدی و بسیار شیک با مبلغ ۵۵ میلیون تومان برای فروش آگهی شده است.

خانه‌های ارزان قیمت در منطقه پیشاهنگی

به ‌منظور خرید خانه در یکی از محله های ارزان قیمت کرج می‌توانید سری به موارد فروش خانه در منطقه پیشاهنگی بزنید. متوسط قیمت خرید آپارتمان در منطقه پیشاهنگی به حدود متری ۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان می‌رسد؛ بنابراین می‌توان در منطقه پیشاهنگی واحدی ۵ تا ۲۰ ساله و حدودا ۶۰ تا ۷۰ مترمربع را با بودجه‌ای ۱۰۰ میلیون تومان خریداری کرد.

برای مثال واحدی ۸۵ متری و ۵ ساله با کلیه امکانات در ساختمانی دو واحدی با قیمت ۱۱۰ میلیون تومان برای فروش آگهی شده است. با کمی جستجو در این محدوده می‌توان خانه‌هایی با متراژ کمتر و ارزان‌تر نیز پیدا کرد.

در این رابطه بخوانید : خرید خانه با کمترین پول چطور ممکن است؟

محله های ارزان قیمت کرج

 

قیمت ملک مسکونی در حسن آباد کرج

حسن‌آباد نام یکی از محله های کرج است که در آنجا می‌توانید خانه‌های با قیمت مناسب پیدا کنید. متوسط قیمت خرید خانه ارزان در کرج و حسن‌آباد برای آپارتمان‌های ۱۰ تا ۱۵ ساله در حدود متری ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است؛ بنابراین برای خرید خانه در یکی از محله های با قیمت مناسب کرج، در محله حسن‌آباد می‌توانید آپارتمان‌هایی تا ۷۵ متر را با بودجه‌ای ۱۰۰ میلیون تومانی نیز خریداری کنید. برای مثال واحدی ۶۰ متری و ۱۵ ساله در این منطقه با انباری و تراس با قیمت ۶۰ میلیون تومان برای فروش آگهی شده است.

نتیجه گیری

خرید خانه در کرج و در محله های مختلف، دارای قیمت‌های متنوعی است. با کمی تحقیق و جستجو می‌توانید محله خوبی را با قیمت ارزان پیدا کنید. لازم به ذکر است که متوسط قیمت خرید خانه در محله های ارزان قیمت کرج برای زندگی در حدود متری ۱ میلیون تومان است. با کمک از سایت‌های معتبر آنلاین خرید و فروش خانه در کرج می‌توانید از آخرین تغییرات قیمتی و فایل‌های جدید فروش ملک آگاه شوید. این امر علاوه بر تحقیقات میدانی به میزان موفقیت شما دریافتن مکانی دلخواه بسیار کمک می‌کند. خانه‌های قدیمی در هر محله و منطقه‌ای از قیمت پایینی نسبت به متوسط قیمت فروش ملک برخوردارند که با کمی هزینه بازسازی می‌توان آن‌ها را برای سکونت برگزید. خانه‌های وام‌دار نیز یکی دیگر از گزینه‌ها برای صاحب خانه شدن با کمترین بودجه هستند. اگر قصد خرید خانه در کرج را دارید و از آخرین اخبار مرتبط در این زمینه آگاهید، نظرات خود را در قسمت دیدگاه با ما در میان بگذارید.

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید