بهترین منطقه در کرج و اطراف کرج برای خرید ویلا کجاست ؟

بهترین منطقه کرج برای خرید ویلا

به جز مناطق شرق تهران همانند جاده هراز و پردیس، بسیاری از افراد برای خرید ویلا به سراغ غرب تهران و اطراف کرج می‌روند. روستاها و مناطق خوش آب‌وهوای بسیاری در اطراف کرج هستند که برای ساخت‌وساز یا خرید ویلا عالی‌اند. بهترین منطقه کرج برای خرید ویلا می‌تواند هر یک از این روستاها باشد. با این حال بعضی از آن‌ها محبوب‌تر بوده و ویلاسازان را بیش‌تر به سمت خودشان می‌کشانند. با زومیلا همراه باشید تا بهترین منطقه برای خرید ویلا در کرج را بشناسید. همچنین در این مطلب یکی از بهترین و معتبرترین آژانس‌های املاک در منطقه جنوب کردان یعنی املاک توحید را به شما معرفی می‌کنیم.

چهارباغ از بهترین مناطق اطراف کرج

یکی از توابع شهرستان ساوجبلاغ، چهارباغ نام دارد. جمعیت چهارباغ در سال 1387 به 65 هزار نفر رسید که نشان‌دهنده افزایش جمعیت تا 13 برابر نسبت به سال‌های قبلش است. این رشد جمعیت در چهارباغ نشان‌دهنده اهمیت، خوش آب‌وهوایی و ییلاقی بودن این منطقه در نزدیکی کرج است. از نظر بسیاری از ساکنینش، چهارباغ بهترین منطقه کرج برای خرید ویلا محسوب می‌شود. نزدیک بودن و فاصله رانندگی 10 دقیقه‌ای تا کرج، باغ‌های میوه و زمین‌های پرورش گل و گیاه فضای مناسبی را برای خرید و فروش ویلا در این منطقه فراهم آورده است. چهارباغ در ابتدا از دو روستای مهدی‌آباد و ملک‌آباد تشکیل شده بود که در سال 1386 با یکدیگر ادغام شدند و روستای چهاردانگه را تشکیل دادند. روستای چهاردانگه اکنون از بهترین مناطق چهارباغ کرج برای زندگی است.

مناطق سرسبز و خوش آب‌وهوای اطراف کرج بهترین جا برای خرید ویلا و باغ ویلا هستند. برای این که در بهترین مناطق اطراف کرج بهترین ویلا را متناسب با بودجه‌تان بخرید مشاورین املاک توحید همراه امن و مطمئن شما خواهند بود.

چهارباغ از بهترین مناطق اطراف کرج

منطقه کردان بهترین منطقه ویلایی هشتگرد

دیگر توابع ساوجبلاق، کردان نام دارد. نامی آشنا برای بسیاری از تهرانی‌ها، کرجی‌ها و البته املاکی‌ها است. چرا که در این سال‌ها به عنوان بهترین منطقه کرج برای خرید ویلا شناخته و معروف شد. همچنین با ورود تورهای گردشگری طبیعت‌گردی و روستاگردی، به معروفیت این منطقه افزوده شد. بهترین جای کردان دهکده ایثار است. در این روستای تفریحی، پیست‌های دوچرخه‌سواری، زمین‌های چمن برای بازی فوتبال، زمینی برای چتربازی، استخر، سونا، حیات وحشی دیدنی و دریاچه‌ای مصنوعی وجود دارد.

شاید فکر کنید که تمایل بیشتر افراد برای خرید ویلا در کردان تنها به خاطر بودن چنین امکانات تفریحی است، اما جاذبه‌های دیگری هم جود دارند. امام‌زاده حسین کردان، کوه‌های مناسب کردان برای کوهنوردی و کمپینگ، دریاچه کردان یا رودخانه کردان و ارتفاعات کهار از دیگر جاذبه‌های این منطقه ییلاقی هستند.

منطقه زعفرانیه، بهترین شهرک ویلایی اطراف تهران

املاک توحید بهترین مشاور املاک جنوب کردان

معامله ملک معامله حساسی است و پای میلیاردها پول وسط است و سرمایه‌ای که سال‌ها اندوخته‌اید. بنابراین اگر قصد دارید ملکی را معامله کنید باید سراغ مشاور املاکی بروید که مطمئن و معتبر باشد. املاک توحید با مدیریت آقای اقبال‌زاده از سال ۱۳۸۶ در زمینه خرید و فروش ویلا، باغ ویلا، زمین و باغچه فعالیت می‌کند و بهترین مشاور املاک جنوب کردان است. این آژانس املاک به صورت تخصصی نیز در منطقه زعفرانیه کرج فعالیت می‌کند. با خیال آسوده می‌توانید معاملات خود را به مشاورین مجرب املاک توحید که به قوانین حقوقی و جزئیات املاک منطقه مسلط هستند بسپارید و مطمئن باشید با بودجه‌ای که دارید بهترین ویلا را می‌توانید بخرید. در ضمن در هر ساعتی از شبانه‌روز که نیاز به مشاوره ملکی داشتید می‌توانید با مشاورین املاک توحید زعفرانیه در ارتباط باشید و به صورت رایگان از تخصص و تجربه‌های ارزشمندشان بهره ببرید.

توحید-زعفرانیه

آدرس املاک توحید زعفرانیه 

استان البرز، جاده سهیلیه، شهرک زعفرانیه، نرسیده به میدان دوم

شماره‌های تماس

۰۹۱۲۴۰۰۲۳۰۰

۰۹۱۲۵۰۰۲۳۰۰

۰۲۶۴۴۵۱۳۵۹۴

آدرس سایت املاک توحید زعفرانیه 

tohidamlak.ir

بهترین-و-معتبرترین-آژانس-املاک-در-منطقه-جنوب-کردان

منطقه زعفرانیه، بهترین شهرک ویلایی اطراف تهران

از منطقه‌های خوش آب‌وهوای اطراف کرج، شهرک زعفرانیه است. خاک این ناحیه برای کشاورزی و باغ‌سازی عالی و مناسب است. در نتیجه افرادی که می‌خواهند در ویلای خود باغی کوچک داشته باشند، می‌توانند در این منطقه اقدام به خرید ویلا کنند. بهترین منطقه کرج برای خرید ویلا در نزدیکی سهیلیه می‌تواند زعفرانیه باشد. این منطقه تا تهران هم تنها یک ساعت فاصله داشته و مکان خوبی برای گشت‌وگذار تهرانی‌هاست. زعفرانیه به ساوجبلاغ در هشتگرد بسیار نزدیک است.

به همین دلیل عده‌ای آن را با نام زعفرانیه هشتگرد هم می‌شناسند. ویلاهای این منطقه تفکیک شده و داری سند تک برگی هستند. امنیت بالای این منطقه به همراه فاصله‌ی 20 دقیقه‌ای تا کرج آن را به یکی از محبوب‌ترین مکان‌های دیدنی و جذاب برای زندگی یا بازدید روزانه تبدیل کرده است. دقت داشته باشید که در این منطقه تنها خانه‌های ویلایی خواهید دید اما در نزدیکی آن‌ها طبیعتی فوق‌العاده وجود دارد.

اگر می‌خواهید در زعفرانیه کرج ویلایی شیک و لوکس با بهترین امکانات رفاهی بخرید، معتبرترین املاک شهرک زعفرانیه یعنی املاک توحید بهترین فایل‌های این منطقه را به شما معرفی خواهد کرد. املاک توحید جامع‌ترین فایلینگ منطقه را دارد و مشاورین مجرب آن گزینه‌های زیاد و متنوعی را برای سرمایه‌گذاری به شما پیشنهاد می‌دهند.

روستای سهیلیه بهترین منطقه کرج

روستاهای سهیلیه، بهترین منطقه کرج برای خرید ویلا

مهم‌ترین روستای این منطقه آغچه حصار نام دارد، اما چندین روستای دیگر نیز در این منطقه خوش آب‌وهوا خواهید یافت؛ بنابراین بهترین منطقه کرج برای خرید ویلا در سهیلیه تنها محدود به یک روستا نیست و انتخاب‌های متنوعی پیش روی شما قرار دارد. روستاهای لشکرآباد، عباس‌آباد بزرگ، آران، ابراهیم‌آباد، اغلان تپه، رامجین، سنقرآباد، سرخاب، قاسم آبادآقا، سعیدآباد و بسیاری دیگر مکان‌های خوبی برای خرید ویلا هستند. املاک منطقه سهیلیه را با قیمت‌های مناسب به نسبت متراژ زمین و امکاناتش می‌توانید خریداری کنید. در این روستاها باغات فراوان وجود دارد که علاقه‌مندان به دوری از شهر تهران و کرج را برای ساخت ویلا به سمت خود می‌کشاند.

منطقه سهیلیه کجاست

بهترین منطقه کرج برای خرید ویلا که مسافتی نزدیک به این شهر داشته باشد، سهیلیه است. منطقه سهیلیه کرج، همیشه سرسبز بوده و آب‌وهوایی ییلاقی دارد. چرا که ارتفاع پایین‌تری به نسبت تهران و کرج داشته و جاذب رطوبت یا باران است. باغ و ویلای فراوانی در این منطقه خواهید یافت. همچنین روستاهای خوش آب‌وهوایی هم برای سفر و هم برای خرید ویلا در این منطقه یافت می‌شود. این منطقه در ناحیه شمالی آزادراه کرج-قزوین واقع شده و از ابتدای این آزادراه تا مرکز سهیلیه نزدیک به 20 دقیقه رانندگی نیاز است. سهیلیه از سمت جنوب به سمت اشتهارد، از شرق و غرب به چهارباغ و سعیدآباد منتهی می‌شود.

در بیشتر مناطق سرسبز سهیلیه، باغ‌های متعددی برای پرورش گل‌های زینتی، قارچ و نهال وجود دارد. خاک حاصلخیز آن به همراه دسترسی راحت به منابع آب‌های زیرزمینی امکان چنین کشتی را فراهم آورده است. رودخانه کردان نیز از این منطقه می‌گذرد.

طاووسیه کرج بهترین منطقه نزدیک کرج برای خرید ویلا

شهرک طاووسیه بهترین منطقه کرج برای سرمایه‌گذاری

یکی از بهترین شهرک‌های منطقه خوش آب‌وهوای ساوجبلاغ، شهرک طاووسیه است. افرادی که به دنبال بهترین منطقه کرج برای خرید ویلا هستند و دسترسی برایشان در اولویت قرار دارد، به سراغ این شهرک میروند. شهرک طاووسیه در میان دو جهت اتوبان تهران – کرج قرار گرفته است. منطقه کردان بالای آن و چهارباغ در پایین آن است. هوای ییلاقی، فاصله مناسب تا کرج و طراحی عالی خیابان‌کشی‌های آن باعث شده تا خرید ویلا در طاووسیه پرطرفدار شود.

برای خریداران ملک میزان سوددهی اهمیت بسیار زیادی دارد و مسلما هر فردی خواهان آن است که بیش‌ترین سود را از سرمایه‌گذاری خود ببرد. مشاورین املاک توحید بهترین فایل‌های ملکی را به شما معرفی می‌کنند تا پرسودترین معاملات را تجربه کنید.

دیگر مناطق کرج برای خرید ویلا

مناطق بسیاری در ناحیه غربی کرج وجود دارد که برای خرید ویلا مناسبند. مناطقی که با اتوبان کرج قزوین می‌توانید به آن‌ها دسترسی پیدا کنید. مناطقی همچون افشاریه، اقدسیه، حمیدیه و شهرک طالقانی که همگی در نزدیکی شهرک طاووسیه هستند، برای خرید ویلا موقعیتی عالی دارند. همینطور هشتگرد نیز در این دسته قرار می‌گیرد. چنین مناطقی به دلیل اینکه در دره چالوس و تحت تاثیر ارتفاعات شمالی کشور یعنی رشته‌کوه البرز هستند، آب فراوان دارند. هر جایی هم که آب باشد، آبادانی هست. این منطقه در گذشته تماما پر از باغ و درختان سرسبز بود. امروزه اما با ساخت‌وسازهای بیشتر در این اراضی، از زمین‌های باغ کاسته شده و به ویلایی افزوده شده است.

افرادی هم که به دنبال بهترین منطقه کرج برای خرید ویلا هستند اما بودجه کافی ندارند، می‌توانند به سراغ آپارتمان‌های هشتگرد بروند. مسکن مهر هشتگرد نیز موقعیت خوبی دارد. در مجموع تمامی این نواحی غربی کرج را می‌توان برای استراحت و دوری از شلوغی شهرهای بزرگ اطراف انتخاب کرد.

 

تا چه حد اطلاعات این مقاله برای شما مفید بود؟ دانسته‌های خود را در خصوص “بهترین مناطق کرج برای خرید ویلا” با ما به اشتراک بگذارید. از همراهی شما سپاسگزاریم.

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید