راهنمای خرید خانه در پرند | آژانس املاک داوری

راهنمای-خرید-خانه-در-پرند--آژانس-املاک-داوری

طی سال‌های اخیر که قیمت مسکن سر به فلک کشیده و مدام هم قیمت‌ها بالاتر می‌رود، خرید خانه و حتی اجاره بیش از هروقت دیگری برای مردم سخت شده است. در این شرایط یکی از راه‌حل‌هایی که به ذهن می‌رسد رفتن به شهرهای تازه تاسیس است که قیمت ملک در آن‌ها ارزان‌تر از کلان‌شهرهاست. پرند هم به علت نزدیکی که به شهر تهران دارد، یکی از این گزینه‌هاست. ضمن این که سرمایه‌گذاری در پرند سوددهی فراوانی به همراه دارد؛ زیرا نوین‌شهری با پیشرفت زیاد است. در این مطلب زومیلا با راهنمای خرید خانه در پرند و معرفی معتبرترین مشاور املاک پرند آژانس املاک داوری همراه ما باشید.

پرند تهران کجاست ؟

پرند به معنی ابریشم، ابریشمی بی نقش و ساده است که علت نام گذاری این شهر بخاطر لطافت آب و هوای مطلوب آن است.

شهرک پرند در شهرستان رباط کریم استان تهران یکی از این نوین‌شهرهاست که در ۳۰ کیلومتری جنوب غرب تهران، در مسیر آزادراه تهران ساوه و نزدیک فرودگاه بین‌المللی امام خمینی واقع شده است.

 

فاصله پرند تا تهران چقدر است ؟

همانطور که گفتیم این شهر در ۳۰ کیلومتری جنوب غربی تهران قرار دارد، از پرند به تهران و بالعکس هم ون وجود دارد و در بعضی جاها ایستگاه تاکسی مستقیم. خطوط تاکسی و اتوبوس از مبدا پرند به مقصد متروی صادقیه و تاکسی ون و اتوبوس از مبدا پرند به متروی شاهد در حرکت هستند. فاصله پرند از شهرهای هم‌جوارش چون تهران، شهریار، کرج، ساوه و قم به ترتیب ۳۵، ۲۰، ۴۰، ۷۵ و ۱۱۰ کیلومتر است.

راهنمای خرید خانه در پرند

مزایای زندگی در پرند

زندگی در پرند را برای خود فقط یک اجبار ندانید و این‌طور فکر نکنید که چون پول کافی ندارم مجبورم در این شهر ساکن شوم. پرند مزایایی دارد که گاهی زندگی در آن‌جا را بیش‌تر از یک امر اجباری به انتخاب تبدیل می‌کند. شاعر در وصفش گفته به یک دستش پرند آب داده/به دیگر موی مشکین تاب داده

  • شهر پرند به شهرهایی مثل تهران، کرج و قم نزدیک است؛ اما مثل این شهرها شلوغ و آلوده نیست.
  • پرند آب و هوای خنک و تمیزی دارد که به‌خصوص می‌تواند محل زندگی مناسبی برای بیماران تنفسی باشد.
  • با توجه به وجود مترو رفت‌وآمدهم سخت نیست؛ اگر در تهران کارمند باشید اما ساکن پرند باشید به راحتی می‌توانید بین این دو شهر جابه‌جا شوید.
  •  پرند از بافت شهری مدرن و نوساز به‌خصوص در ۴ فاز اول بهره می‌برد و در عین حال قیمت ملک در آن با این که طی سال‌های اخیر افزایش داشته اما باز هم مناسب‌تر از تهران است.
  • واحدهای مسکن مهر در پرند نسبت به سایر شهرهای جدید اطراف پایتخت، با قیمت ارزان‌تر و مناسب‌تری عرضه می‌شود.
  • با سکونت در پرند، زندگی در هوای تمیز و به دور از شلوغی را تجربه می‌کنید. با توجه به این موارد در چند سال گذشته افراد زیادی به خرید خانه در پرند و سرمایه‌گذاری ترغیب شده‌اند.

حال که با مزایای زندگی در این شهر آشنا شده‌اید به راهنمای خرید خانه در پرند بپردازیم تا اگر قصد خرید خانه در پرند به منظور سکونت یا سرمایه‌گذاری را داشتید، با آگاهی کامل این کار را انجام دهید و بی‌گدار به آب نزنید. البته که با مراجعه به مشاورین باتجربه و زبده آژانس املاک داوری هرگز چنین اتفاقی نمی‌افتد و بهترین تجربه عمرتان را از معاملات ملکی خواهید داشت.

مشاور-املاک-معتبر-پرند

بررسی فازهای پرند و راهنمایی خرید خانه مناسب در پرند

شهر پرند با مساحت بیش از ۱۷۰۰۰ هکتار ۷ فاز دارد که ۴ فاز اول آن یعنی فازهای صفر تا ۳ شامل خانه‌های شخصی‌ساز می‌شود که سازنده آن‌ها افراد و شرکت‌های خصوصی هستند.

در ۳ فاز بعدی یعنی فازهای ۴، ۵ و ۶ واحدهای مسکن مهر واقع شده‌اند.

به لحاظ امکانات و به دنبال آن قیمت بخواهیم بررسی کنیم فازهای ۲ و ۳ که در آن‌ها خانه‌های ویلایی در دو یا سه طبقه با امکانات قابل‌قبول و فضای سبز ساخته شده‌اند؛ گران‌ترین فازهای پرند هستند. خب مسلما در این دو فاز امکانات رفاهی و خدمات شهری هم مطلوب‌تر از سایر فازهای پرند است.

در فازهای صفر و یک نیز خانه‌های شخصی با تعداد طبقه‌های کم ساخته شده‌اند و البته قیمت کمتری هم نسبت به خانه‌های فازهای ۲ و ۳ دارند. در فاز صفر و یک نیز وضعیت خدمات شهری و امکانات در شرایط نسبتا مطلوب و خوبی قرار دارد.

با تماس و یا مراجعه به آژانس املاک داوری در پرند می‌توانید اطلاعات کامل و جامع از قیمت‌ ملک و امکانات در فازهای مختلف پرند کسب کنید، تا بتوانید شیرین‌ترین معامله ملک را در عمر خود تجربه نمایید. همچنین آدرس و شماره تماس و لیست فایل‌های خرید این بنگاه در انتهای این مقاله آورده شده است. تیم املاک داوری یک جمع خانوادگی سالم و بی حاشیه و مورد اطمینان می‌باشد.

آژانس-املاک-داوری--بهترین-مشاور-املاک-پرند

پیش خرید خانه در پرند از آژانس املاک داوری

پیش خرید خانه همیشه دردسرهای مخصوص به خودش را دارد، چه در پرند یا هر جای دیگری. بنابراین اگر می‌خواهید خانه‌ای را پیش خرید کنید باید نکات مهم مربوط به آن را بدانید. در این بخش از مطلب راهنمای خرید خانه در پرند این نکات را با شما در میان می‌گذاریم.

مشکلات پیش خرید خانه

در پرند بیش‌تر واحدهای پیش فروش در فازهای ۴ تا ۶ یعنی واحدهای مسکن مهر موجود است. کسانی که خانه‌ای را پیش خرید می‌کنند نگران این هستند که خانه به موقع به آن‌ها تحویل داده نشود. در پرند هم شاهد چنین مشکلاتی هستیم؛ برخی از واحدها نیمه‌کاره رها شدند و در اختیار خریداران قرار نگرفتند.

همچنین به دلیل تعدد پروژه‌ها در پرند تعدادی از آن‌ها به پیمانکاران واگذار شد که این مساله باعث شد کیفیت ساخت واحدها متفاوت و در مواردی نامطلوب باشد. حتی این مورد هم بوده که واحد تحویل خریدار داده شده اما در واقعیت امکان سکونت در آن‌جا وجود نداشته است. شاید در ظاهر واحد قابل‌استفاده باشد اما وقتی امکانات و خدمات شهری و در بعضی مناطق حتی آسفالت مناسبی وجود ندارد، چطور سکونت ممکن می‌شود؟ هر چه به سمت فازهای بالاتر مانند فاز ۶ می‌رویم این مشکلات بیش‌تر خود را نشان می‌دهند.

پس برای پیش خرید خانه چه کنیم ؟

با مشکلات واحدهای پیش فروش آشنا شدید؛ اما این مشکلات در صورتی پیش می‌آیند که به مشاور املاک نامعتبری مراجعه کنید. در صورتی که به مشاورین املاک مجاز و معتبر مانند آژانس املاک داوری مراجعه کنید چنین مشکلاتی پیش نمی‌آید و می‌توانید با اطمینان خاطر واحدهای بدون اشکال را پیش خرید کنید. همچنین اگر قصد پیش خرید خانه دارید واحدی را خریداری کنید که به مرحله بهره‌برداری رسیده باشد. در این صورت می‌توانید تمام جوانب را بسنجید و سپس اقدام به خرید کنید.

خرید خانه با -پرند--آژانس-املاک-داوری

راهنمای خرید خانه در پرند با توجه به قیمت

به طور کلی قیمت خرید آپارتمان در پرند نسبت به شهرهایی مثل پردیس و اندیشه کمی معقول‌تر و مناسب‌تر است. واحدهای مسکن مهر در فازهای ۵ و ۶ ارزان‌ترین خانه‌های پرند با قیمت متری حدودا ۴ میلیون تومان هستند. اما واحدهای مشابه در فازهای ۳ و ۴ به دلیل وجود امکانات بیش‌تر قیمت بالاتری دارند.

در ضمن آپارتمان‌های شرکتی و شخصی‌ساز واقع در فازهای صفر تا ۳ امکانات بسیار خوبی دارند و با حدودا قیمت متری ۹.۵ تا ۱۰ میلیون و حتی بیش‌تر به فروش می‌رسند.

بنابراین اگر بخواهید خانه‌ای دو خوابه با امکانات خوب در پرند بخرید به تقریبا ۴۰۰ تا ۹۰۰ میلیون نیاز دارید. البته با توجه به روند افزایشی قیمت مسکن در پرند، بعید نیست این مبالغ در سال‌ها و یا حتی ماه‌های آتی بیش‌تر هم بشود. برای اطلاع دقیق از قیمت خانه در پرند می‌توانید با بهترین مشاور املاک پرند یعنی املاک داوری در ارتباط باشید.

مسکن مهر در شهر پرند

در راهنمای خرید خانه در پرند باید این را بدانید که پرند پایتخت مسکن مهر ایران نامیده می‌شود و حدود ۱۰۰ هزار واحد مسکن مهر را در فازهای ۴ تا ۶ جای داده است. البته تعدادی از این واحدها هنوز به بهره‌برداری نرسیده‌اند. بسیاری از آپارتمان‌های مسکن مهر پرند ابتدا به صورت اجاره ۹۹ ساله واگذار شدند و بعدا امکان تغییر آن‌ها به واحدهای ملکی فراهم شد.

برای خریداران تخفیف‌ها و تسهیلاتی هم در نظر گرفته شد. قیمت مسکن مهر در فازهای مختلف پرند متفاوت است. برای مثال قیمت خانه در فاز ۴ به دلیل وضعیت بهتر امکانات و خدمات رفاهی نسبتا گران‌تر است. در فازهای ۵ و ۶ اما به این خاطر که امکانات کمتری دارند قیمت واحدها کمتر است.

آپارتمان‌های-مسکن-مهر-پرند-املاک-داروی

راهنمای خرید خانه در طرح مسکن ملی پرند

طرح اقدام ملی مسکن طرح دیگری است که در پرند هم اجرا شده است. در این طرح برخی از واحدها به صورت ثبت‌نامی و مابقی به صورت قراردادهای مشارکت با دستگاه‌های دولتی و خصوصی است. تفاوت واحدهای ثبت‌نامی و مشارکتی این است که در واحدهای مشارکتی این امکان وجود دارد که بنا به شرایط و سلیقه سازنده با امکانات و کیفیت بالاتری ساخته شوند و در نتیجه قیمت این واحدها نسبت به واحدهای ثبت‌نامی بالاتر برود.

همچنین آپارتمان‌های مسکن ملی در مقایسه با مسکن مهر با متراژهای متنوع‌تر و در طبقات کمتر ساخته می‌شوند. خانه‌های مسکن ملی از نظر مصالح و نما نیز مرغوب‌تر از خانه‌های مسکن مهر است. در ضمن بخشی از مبلغ واحدهای مسکن ملی به عنوان پیش‌پرداخت اخذ شده و به خریداران وام هم تعلق می‌گیرد.

مشاور املاک معتبر، تضمین معامله‌ای امن

در این بخش از مطلب راهنمای خرید خانه در پرند می‌خواهیم اهمیت مراجعه به مشاور املاک معتبر و مطمئن را بررسی کنیم. بدیهی است که در هر بازاری که پول زیادی در گردش باشد، شیادان و کلاهبرداران هم آن‌جا جولان می‌دهند. دقیقا بازار مسکن هم چنین شرایطی دارد. موارد کلاهبرداری در معاملات مسکن زیاد است؛ چون خریدار و فروشنده تسلط کافی به قوانین ندارند. یک مشاور املاک معتبر بر حسب دانش و تجربه با مشکلات قانونی که ممکن است پیش بیاید آشناست و مانع آن‌ها می‌شود. مشاورین املاک مجاز و رسمی مانند آژانس املاک داوری قبل از تنظیم و عقد قرارداد، صحت مدارک طرفین را بررسی می‌کنند تا در آینده مشکلی پیش نیاید. آژانس املاک داوری زیر نظر اتحادیه املاک و نمایشگاه اتومبیل تهران با صداقت و وجدان کاری بالا، همراه تمام مردم ایران برای معامله ملک است.

آژانس املاک داوری با هر بودجه‌ای شما را صاحب‌خانه می‌کند

کسانی که تا امروز صاحب‌خانه نشده‌اند می‌توانند با خیال راحت به آژانس املاک داوری مراجعه کنند. مشاورین باتجربه این آژانس با هر بودجه‌ای برای شما خانه‌ای مناسب پیدا خواهند کرد تا رویای خانه‌دار شدن شما به واقعیت تبدیل شود.

جهت مشاهده قیمت و خرید آپارتمان و خانه ویلایی در پرند و مشاوره رایگان با معتبرترین و مطمئن‌ترین آژانس املاک این منطقه روی عکس زیر کلیک کنید.

آژانس-املاک-داوری-در-پرند

آژانس املاک داوری ؛ بهترین مشاور املاک پرند

املاک داوری به عنوان معتبرترین و مطمئن‌ترین آژانس املاک منطقه در زمینه خرید و فروش و رهن و اجاره آپارتمان‌های مسکن مهر، آپارتمان‌های شخصی‌ساز، ویلا، باغ ویلا، مشاعی، گلنگی، زمین مسکونی، کارگاهی، شهرک صنعتی تحویلی و پیش‌فروش، نقد و اقساط فعالیت می‌کند. این آژانس املاک با داشتن فایلینگ قوی و جامع و همچنین کادری دقیق، دلسوز و باتجربه که تسلط کاملی به منطقه پرند دارند، بهترین فایل‌ها را متناسب با سلیقه و بودجه‌تان به شما معرفی می‌کند.

بیش از ۱۰ سال تجربه در معاملات ملکی

در رابطه با راهنمای خرید خانه در پرند باید به این موضوع اشاره کنیم که اعتبار و تجربه بالای یک برند آن‌ چیزی است که به افراد اطمینان می‌دهد. آژانس املاک داوری از سال ۸۹ آغاز به کار کرده و طی این سال‌ها هزاران قراردارد موفق را ثبت کرده است. املاک داوری با سابقه کاری و تجربه بالایی که دارد می‌تواند واحدهای مسکن مهر که ارزش سرمایه‌گذاری دارند و همچنین ملک‌های سنددار فراوان از فاز صفر تا ۳ را به مشتری ارائه و پیشنهاد دهد. پس اگر دنبال خرید ملک در پرند هستید با اطمینان به املاک داوری مراجعه کنید تا متناسب با شرایط و خواسته‌هایتان بهترین ملک با قیمت مناسب برای شما شود.

مناطق تحت پوشش آژانس املاک داوری

مناطق تحت پوشش آژانس املاک داوری تمام فازهای پرند از فاز صفر تا 6 پرند است و بهترین فایل‌های فروش مسکن مهر تا ملک سنددار و زمین و ملک تجاری را در اختیار دارد، همچنین با بازار و اعتباری که در پرند دارد، می‌تواند ملک شما را با بهترین قیمت بفروشد.

مناطق-تحت-پوشش-آژانس-املاک-داوری

آدرس آژانس املاک داوری

پرند، فاز ۲، میدان امام خمینی، بلوار علامه طباطبایی شمالی، بین بنفشه ۸ و ۱۰، پلاک ۴۴

تلفن تماس 

۰۲۱۵۶۷۹۶۹۵۹ — ۰۹۰۳۱۶۸۵۰۷۰ – ۰۹۱۲۸۶۷۶۷۵۸ – ۰۹۰۵۹۸۱۷۴۰۲

جهت مشاهده قیمت و خرید هر نوع ملک در پرند و مشاوره رایگان با معتبرترین و مطمئن‌ترین آژانس املاک این منطقه روی متن زیر کلیک کنید.

آژانس املاک داوری

سخن پایانی درباره راهنمای خرید خانه در پرند

در مطلب راهنمای خرید خانه در پرند تلاش کردیم تا با ذکر مهم‌ترین نکات و معرفی مشاور املاک داوری یک آژانس املاک معتبر و مطمئن در پرند به شما در انتخاب و تصمیم‌گیری صحیح و خرید خانه کمک کنیم. به طور کل به دلیل وجود دانشگاه در پرند، شهرک صنعتی پرند و موقعیت جغرافیایی و دیگر امکانات این شهر، توسعه شهری و افزایش قیمت مسکن در پرند اتفاق خواهد افتاد. بنابراین می‌توان گفت پرند یکی از مناسب‌ترین مناطق برای سرمایه‌گذاری است، حتی اگر قصد سکونت نداشته باشید.

.

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید