بهترین منطقه پرند برای سرمایه گذاری و سکونت کجاست؟

بهترین-منطقه-پرند-برای-سرمایه-گذاری-و-سکونت-کجاست

در دهه‌های اخیر شاهد به وجود آمدن شهرهای کوچک بسیاری در اطراف تهران هستیم که نسبت به قدمتشان توسعه و رشد چشمگیری داشته‌اند و استقبال بالایی نیز از آن‌ها شده است. این شهرها مقصد و انتخاب بسیاری از افرادی هستند که قصد مهاجرت از سایر شهرستان‌ها به تهران را دارند. از عمده‌ترین دلایل انتخاب این شهرها قیمت مناسب، نزدیکی به پایتخت و امکانات و کیفیت آب‌و‌هوای بهتر است. یکی از این شهرهای تازه‌تاسیس و محبوب شهر صنعتی پرند است. این شهر در ۳۰ کیلومتری جنوب‌غربی تهران، در مسیر آزاد راه تهران – ساوه و در مجاورت فرودگاه بین‌المللی امام خمینی قرار گرفته است که می‌تواند مقصد بسیاری از افراد باشد. از این رو در این مقاله زومیلا به بررسی بهترین منطقه پرند برای سرمایه گذاری و سکونت می‌پردازیم تا بتوانیم شما را در امر تصمیم‌گیری و انتخاب راهنمایی کنیم.

در ضمن با یکی از معتبرترین و بهترین آژانس‌های املاک پرند یعنی آژانس املاک ملی آشنا خواهید شد تا بتوانید معامله‌ای کاملا قانونی و سودآور را رقم بزنید.

شهر پرند و پیشینه آن

یکی از دلایل رشد روزافزون جمعیت و توسعه شهر پرند، پروژه‌های مسکن مهر است. علاوه بر آن عواملی همچون احداث و رشد روزافزون واحدهای صنعتی بزرگ از جمله تاسیس نیروگاه پرند توسط مپنا، دانشگاه‌های آزاد و پیام نور، امکانات رفاهی، پیست کارتینگ و… نیز این شهر را به منطقه‌ای جذاب از لحاظ فرصت‌های شغلی و زندگی تبدیل کرده و سبب رشد جمعیت و توسعه آن شده است.

این شهر در جنوب‌غربی شهر تهران قرار دارد. مساحت تقریبی پرند حدود ۱۷۰۰۰ هکتار و جمعیت آن نیز ۷۰۰۰۰۰ نفر است که به دو بخش عمده مسکونی و صنعتی تقسیم می‌شود. لازم به ذکر است که بخش مسکونی در شمال و بخش صنعتی در جنوب این شهر واقع شده است. همچنین شهر پرند دارای یک میدان اصلی به نام استقلال است که در مرکز شهر قرار گرفته است. به طور کل قسمت مسکونی آن نیز به ۷ فاز از فاز صفر تا ۶ تقسیم‌بندی می‌شوند که بهترین منطقه پرند برای سرمایه گذاری و زندگی فاز‌های مسکونی صفر تا ۳ هستند. در ادامه به بررسی این فاز‌ها می‌پردازیم.

در این رابطه بخوانید : راهنمای خرید خانه در پرند

بهترین منطقه پرند کجاست

فاز صفر شهر جدید پرند

فاز صفر شهر جدید پرند یکی از قدیمی‌ترین فازهای این شهر است. این فاز به سبب داشتن تراکم ساختمانی پایین و تفکیک قطعات بزرگ زمین، یکی از بهترین منطقه‌های پرند برای سکونت افراد به شمار می‌رود. فاز صفر در ابتدای بلوار چهارباغ احداث شده و از نظر جمعیتی نیز از سایر فازها کم‌جمعیت‌تر است. یکی از نکات جالبی که در فازهای شهر پرند مشاهده می‌شود سیستم نام‌گذاری خیابان‌های آن است. در این فاز نیز شاهد اسامی مناطق تاریخی و گردشگری ایران مثل نقش جهان پرند، آپادانا پرند و… خواهید بود.

از دیگر ویژگی‌های این فاز خانه‌های شخصی‌سازشده و لوکس با مساحت‌های بزرگ، دسترسی به امکانات آموزشی، فرهنگی، رفاهی، مجتمع‌های بزرگ ورزشی و تجاری است. در همین راستا فاز صفر از قیمت بالایی نسبت به سایر فازها برخوردار است. بنابراین اگر به دنبال زندگی در مناطق آرام و به دور از شلوغی و هیاهو، لوکس و با امکانات رفاهی هستید، این فاز می‌تواند گزینه مناسبی باشد.

در بهترین منطقه پرند برای سرمایه گذاری، آژانس املاک ملی با فایلینگ قوی و جامعی که دارد، عالی‌ترین و سودآورترین گزینه‌های سرمایه‌گذاری را به شما پیشنهاد می‌دهد.

در این رابطه بخوانید : بهترین شهر برای سرمایه‌گذاری مسکن و ملک کجاست؟

معامله-ملک-در-پرند-با-مسکن-ملی

 

فاز یک شهر جدید پرند

فاز یک شهر جدید پرند را می‌توان یکی از قدیمی‌ترین فازهای این مناطق نام برد. طرح این فاز از سال ۱۳۶۹ کلید خورده و تکمیل شده است. این فاز در بلوار شهدا و علامه طباطبایی قرار دارد و همانند فاز صفر دارای بافت تراکم جمعیت کم، تفکیک قطعات بزرگ زمین و خانه‌های لوکس است؛ ولی نسبت به آن جمعیت بیش‌تری دارد. همچنین فاز یک نسبت به فاز صفر دسترسی بهتر و آسان‌تری به مرکز شهر و امکانات دارد.

در این فاز شما می‌توانید به امکاناتی نظیر اماکن آموزشی و مهدکودک، مدرسه در مقاطع مختلف، مسجد، آتش‌نشانی، کلانتری، مرکز درمانی و اماکن تفریحی همچون بوستان کوهسار دسترسی داشته باشید. همچنین این فاز نسبت به فاز صفر از نظر بافت و تراکم یکنواخت‌تر است. در محلات این فاز نیز به تبع سایر فازها اسامی خیابان‌ها دارای ترتیب خاصی است و شما شاهد اسامی قله‌های بلند ایران نظیر سهند، سفیدار، بینالود و… خواهید بود. اگر دسترسی آسان به امکانات شهری و مرکز شهر و به نسبت منطقه‌ای آرام و لوکس برایتان اولویت دارد، پیشنهاد می‌کنیم فاز یک را در نظر داشته باشید. این فاز یکی از ایده‌آل‌ترین و بهترین منطقه پرند برای سرمایه گذاری و برای سلیقه شما محسوب می‌شود.

در این رابطه بخوانید : معرفی معتبرترین مشاورین املاک در شهر پرند تهران

شهر پرند در آینده ای نزدیک

فاز دوم شهر جدید پرند

تقریبا ۵۰ درصد از منطقه شهری پرند متعلق به فاز دوم و سوم است. یکی از ویژگی‌های متمایز این فاز نسبت به سایر فازها وجود شرکت‌های ساخت‌وساز بزرگ فعال در این منطقه است که تیپ‌های ساختمانی مختلفی را ارائه داده‌اند؛ بنابراین افراد می‌توانند بنا به سلیقه، بودجه و امکانات، منزل مناسب خود را خریداری و تهیه کنند.

فاز دوم شهر جدید پرند از مزایای دیگری همچون وجود بوستان و پارک‌های متعدد، دانشگاه پیام نور، برخی از بانک‌های دولتی و خصوصی، مراکز اداری و تجاری، ادارات دولتی نظیر مخابرات، برق، اداره آب و فاضلاب، انواع تالار و رستوران، کتابخانه و مراکز درمانی بهداشتی برخوردار است. همچنین در این فاز نام‌گذاری خیابان‌ها بر اساس اسامی گل‌ها و پرندگان صورت گرفته است. اگر دسترسی آسان به امکانات و ادارات دولتی و تنوع بافتی مدنظرتان است، فاز دوم بهترین منطقه پرند برای شما خواهد بود.

فاز سوم شهر جدید پرند

فاز سوم شهر جدید پرند از نظر قدمت نسبت به سه فاز قبلی جدیدتر و از نظر تراکم جمعیتی نیز جمعیت بالاتری را داراست. هرچند این فاز از نظر امکانات و ساخت‌وساز نسبت به فازهای صفر، یک و دو ضیعف‌تر است و بخشی از این فاز را خانه‌های مسکن مهر دربر می‌گیرد؛ ولی با این وجود هر منطقه آن از مراکز خدماتی متمرکز برخوردار است که افراد می‌توانند بدون رفتن به مرکز شهر و مسافت‌های دورتر نیازهای خود را برطرف سازند. همچنین خیابان‌های این فاز نیز بر اساس نام شاعران نام‌گذاری شده‌اند. از نظر قیمت هم خانه‌های این منطقه نسبت به سه فاز قبلی ارزان‌تر هستند. برای افرادی که خواهان خانه‌های باکیفیت و امکانات و قیمت متناسب با بودجه‌های متوسط هستند، فاز سه بهترین منطقه پرند محسوب می‌شود.

سرمایه‌گذاری سودآور در همه فازهای پرند با آژانس مسکن ملی

سرمایه‌گذاری روی تمامی ملک‌های پرند، از فاز صفر تا شش، می‌تواند برایتان پرسود باشد. کافیست به مشاور املاک معتبر و مطمئنی همچون آژانس املاک ملی مراجعه کنید. مشاورین آژانس مسکن ملی با توجه به بودجه و قدرت خرید شما و اولویت‌هایتان، بهترین فایل‌های ملکی پرند را به شما پیشنهاد می‌دهند. با آژانس املاک ملی خانه موردنظرتان را با مناسب‌ترین قیمت بخرید و هنگام فروش ملک هم آن را با بالاترین سود بفروشید.

آژانس املاک ملی؛ مشاور شما برای انتخاب بهترین‌ها در پرند

سال‌هاست که در شهر پرند املاک و خانه‌هایی خرید و فروش می‌شود؛ اما هنوز عده‌ای نسبت به معامله ملک در پرند تردید دارند. عده‌ای نسبت به سودآور بودن یا نبودن خرید خانه در پرند یا هر نوع ملکی شک دارند. برخی از افراد از مسائلی مانند قانونی نبودن معامله، سند ملک و زمان تحویل ملک می‌ترسند. برخی اصلا نمی‌دانند که زندگی در پرند خوب است یا نه و این شهر چه امکاناتی دارد. کافیست به یک آژانس املاک معتبر و مطمئن مراجعه کنید تا تمام نگرانی‌های شما بابت معامله ملک در پرند رفع شود و با خیال راحت بتوانید به خرید و فروش بپردازید. مشاورین آژانس مسکن ملی در کمال صداقت شما را راهنمایی می‌کنند تا در هر کدام از فازهای پرند که می‌خواهید خانه بخرید، بهترین‌ها را انتخاب کنید و آن سرمایه‌گذاری برایتان سودمند باشد.

جهت مشاهده لیست قیمت و یا خرید و اجاره خانه و آپارتمان در تمام فازهای پرند و مشاوره رایگان با معتبرترین و مطمئن‌ترین آژانس املاک این منطقه روی متن یا عکس زیر کلیک کنید.

مسکن ملی پرند

مسکن-ملی-پرند

زمینه‌های فعالیت آژانس املاک ملی

آژانس املاک ملی به صورت تخصصی در زمینه تمامی امور ملکی از جمله خرید و فروش زمین‌های تجاری و مسکونی، ملک‌های ویلایی و باغ ویلایی،  خرید آپارتمان‌ در پرند شخصی‌ساز و واحدهای مسکن مهر (تحویل و غیرتحویل)، به صورت کاملا مهندسی و تجربی فعالیت می‌کند. همین مساله مسکن بزرگ ملی را در شهر پرند ممتاز کرده است. مسکن ملی با کادری مجرب و حرفه‌ای و ۱۰ نفر از بهترین مشاورین املاک منطقه، مسلط به مباحث عمرانی و ساختمانی و تمامی مسائل مربوط به ملک، زمینه‌ای را فراهم می‌کند تا مشتریان بتوانند بهترین‌ها را در پرند انتخاب کنند.

*لازم به ذکر است که آژانس املاک ملی در سال‌های اول با عنوان املاک تاجمهر فعالیت می‌کرد و اکنون به مدت یک سال است که نام خود را به آژانس مسکن ملی تغییر داده است.

ثبت بیش از ۱۰۰۰ معامله موفق در ۴ سال

آژانس مسکن ملی از اردیبهشت ۹۸ به مدت حدود ۴ سال است که به صورت حرفه‌ای فعالیت می‌کند. در این مدت بیش از ۱۰۰۰ معامله‌ی کد رهگیری‌دار و بدون هیچ‌گونه مشکل حقوقی، توسط این آژانس به ثبت رسیده است. این نشان‌دهنده مدیریتی قوی و مشاورانی خبره است. در ضمن آژانس املاک ملی به صورت تخصصی تمامی مناطق شهر پرند و اطراف را پوشش می‌دهد.

مدیریت آژانس مسکن ملی به عهده جناب آقای مهندس میثم حسن‌لو، مدیریت قوی، شایسته و معروف در منطقه پرند و استان‌های اطراف است. رزومه ایشان در چهارچوب مهندسی و ملکی همواره یکه‌تاز است. آقای میثم حسن‌لو مهندسی و ساخت و تحویل اکثریت فازهای پرند را بر عهده داشته و به تناسب قدرت کاری و بیزینس ایشان، تمامی این پروژه‌ها به بهترین پروژه‌های پرند تبدیل شده است.

مدیریت-آژانس-مسکن-ملی-به-عهده-جناب-آقای-مهندس-میثم-حسن‌لو،

معامله‌ای قانونی در سریع‌ترین زمان با آژانس مسکن ملی

آژانس املاک ملی تمام تلاش و تسلط خود را بر روی کسب رضایت مشتری و انجام معامله به صورت کاملا قانونی و بدون هیچ مشکلی، می‌گذارد. همچنین این تیم حرفه‌ای سعی می‌کنند تا بدون اتلاف وقت، در بهترین زمان، بهترین خرید و فروش را برای مشتریان خود انجام دهند. مسکن ملی دارای جواز رسمی از اتحادیه املاک و مستغلات است و تمامی مراحل ملکی را برای مشتریان خود با ثبت کد رهگیری انجام می‌دهد. با اطمینان می‌توانید به این آژانس املاک مراجعه کنید و معامله‌ای امن و پرسود را رقم بزنید.

خرید و فروش ملک در پرند چقدر زمان می‌برد ؟

خرید و فروش واحدهای مسکن مهر پرند با انجام تمامی مراحل قانونی و انتقال اسناد، یک روز زمان می‌برد. در دیگر مناطق پرند که دارای اسناد تک‌برگی هستند، خرید و فروش املاک و طی کردن روال قانونی، تقریبا یک ماه طول می‌کشد. به همین خاطر است که آژانس املاک ملی همیشه توانسته رضایت مشتریان خود را جلب کند. حتی این آژانس دارای تندیس طلایی رضایتمندی مشتری در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما است.

آدرس آژانس املاک ملی

مرکز شهر پرند، میدان استقلال، بلوار جمهوری، بلوک E7، طبقه دوم، واحد ۱۸۰

شماره‌های تماس املاک ملی

۰۹۱۲۱۳۰۳۶۸۴

۰۲۱-۵۶۷۲۰۹۱۵

آدرس اینستاگرام

Maskan_melli__parand

در این رابطه بخوانید : قيمت خريد آپارتمان در پرند و تمام اطلاعاتی که به آن نیاز دارید!

تجربه زندگی پرند و بهترین منطقه پرند برای سرمایه گذاری

سخن پایانی

زندگی در پایتخت برای افرادی که خواهان رفاه و امکانات هستند همواره جذاب است و خیلی از افراد تمام تلاش خود را می‌کنند تا بتوانند به این رفاه و امکانات دلخواه خود برسند. هرچند که زندگی در تهران به طبع هزینه‌های بالاتری را نیز در پی دارد، پس اقامت در شهرهای اطرف تهران می‌تواند گزینه مناسب‌تری باشند. یکی از این شهرها که امکانات مناسبی دارد شهر جدید پرند است که در فاصله نزدیکی از شهر تهران قرار دارد. بنابراین ما در این مقاله به بررسی بهتر این شهر و بهترین منطقه پرند برای سرمایه گذاری و زندگی پرداختیم. در حال حاضر با توجه به فاکتورهایی مانند امکانات، تراکم جمعیت و دسترسی به مرکزیت شهر فازهای صفر تا سه می‌توانند گزینه‌های مناسبی برای زندگی باشند.

به دنبال خانه هستید؟

با زومیلا، به آسانی و سریع به مرتبط ترین خانه برای خرید یا رهن و اجاره برسید. فقط کافی است با وارد کردن اطلاعات مورد نظر خود در فیلد جستجو، مانند منطقه، متراژ، قیمت، و امکانات، خانه مورد نظر خود را پیدا کنید. زومیلا با بیش از 10 میلیون آگهی مسکن، بزرگترین پایگاه داده املاک در ایران است.

6 نظرات

  1. سلام و عرض ادب
    بنده ۴ سال هست که از تهران به پرند اومدم و در فاز ۴ پرند ساکن هستم. تمام مطالب این مقاله کاملا صحیح است. اما بنظر نگارنده محترم، ظاهرا فاز ۴ تا ۶ اصلا برای زندگی به حساب نمی آیند! درحالیکه فاز ۴ و ۵ هم امکانات نسبتا خوبی از جمله فروشگاه موادغذایی و نانوایی و درمانگاه دارند و براحتی میتوان حتی بدون ماشین و با استفاده از تاکسی، در عرض چنددقیقه به مراکز اصلی شهر رسید.
    قابل ذکر است که اتفاقا واحدهای مسکونی فازهای ٣ تا ۶ که هنوز از قیمت ارزانتری نسبت به فارهای اول برخوردارند، برای سرمایه گذاری ملک مناسبترن، چون پتانسیل بالایی برای پیشرفت دارند که فازهای اول آن را پشت سر گذاشته اند. سلامت و موفق باشین

      • سلام همراه گرامی صرفنظر از کمبود امکاناتی که در فاز ۶ پرند مشهود است، می توان گفت که قسمت اعظم فاز ۶ شمالی در منطقه مرتفع ساخته شده و از طرفی به دلیل آپارتمان های بلند مرتبه آن، دید کاملی بر شهر جدید پرند دارند. در ضمن به دلیل همین ویژگی دارای هوایی خنک تر بوده و معمولاً در ایام گرم سال کمتر نیاز به سیستم های برودتی می شود. بازار فروش پروژه «کوزو»، از همه بیشتر است؛ یعنی واحدهای فاز 5 جنوبی و فاز 6 شمالی. به گفته املاکی‌های این شهر، فاز 4 هم به‌ دلیل نزدیکی به شهر از بیشترین تقاضا برخوردار است.

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید