بهترین راه برای خرید آپارتمان در پرند

املاک شادان پرند

‌هر انسانی برای این که یک زندگی راحت و عادی داشته باشد، به جایی برای ماندن و ساختن نیاز دارد. جایی که بتواند آرامش شبانه‌اش را در آن‌جا پیدا کند و از خستگی و روزمرگی زندگی به آن‌جا پناه ببرد. بر اساس هرم نیاز‌های مازلو، مسکن یکی از سه نیاز اصلی و زیستی انسان محسوب می‌شود. نبود سرپناه و یا یک مسکن بی‌کیفیت می‌تواند بر سلامت جسمی و روانی فرد تأثیر منفی بگذارد. در اکثر کشور‌ها قیمت مسکن تحت تأثیر اقتصاد کلان قرار دارد و دولت‌ها دارای نهادی شبیه وزارت مسکن در جهت یاری‌رسانی به شهروندان برای تامین خانه‌ای مناسب هستند، تا از این طریق جامعه‌ای سالم و پرنشاط را در سطح کشور داشته باشند. در این مقاله زومیلا، به نکاتی برای سنجش قیمت خرید آپارتمان در پرند و معرفی شهر جدید پرند به عنوان مکانی مناسب برای زندگی و قیمت مسکن در این منطقه می‌پردازیم.

همچنین در این مطلب با یکی از بهترین و معتبرترین مشاورین املاک پرند، املاک شادان، آشنا خواهید شد.

خرید آپارتمان در پرند

شهر جدید پرند کجاست؟

با افزایش جمعیت پایتخت در سال‌های گذشته، شهرهایی در اطراف تهران احداث شده‌اند که پرند یکی از آن‌هاست. شهر نوین پرند دارای ۷ فاز است و در ۳۰ کیلومتری جنوب‌غرب تهران، در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی امام خمینی قرار دارد. املاک در این شهر نسبت به تهران و کلان‌شهر‌های دیگر قیمت پایین‌تر و مناسب‌تری دارند؛ در ضمن بافت نوساز پرند و آب‌وهوای پاکیزه آن باعث شده است تا هر ساله افراد بیش‌تری از تهران و سایر شهرهای ایران به این منطقه کوچ کنند. البته هنوز امکانات رفاهی و تفریحی این شهر به اوج خود نرسیده است که همین موضوع باعث شده ساکنین این شهر کمی ناراضی باشند.

اگر بخواهیم با دید دیگری به این موضوع نگاه کنیم، فرصت‌های زیادی برای سرمایه‌گذاری و ایجاد شغل در پرند می‌بینیم و این نکته از چشم سرمایه‌گذاران دور نمانده‌است؛ در نتیجه می‌توان سرمایه‌گذاری‌های مؤثری را در سطح شهر مشاهده کرد که نوید آینده‌ای روشن‌تر را به ساکنان و علاقه‌مندان به سرمایه گذاری در این شهر می‌دهد. حال اگر کسی بخواهد در این شهر رو به رشد ملکی دست‌وپا کند، چقدر باید هزینه کند؟ قیمت خرید آپارتمان در پرند چقدر است؟

 

شهر-جدید-پرند-کجاست

قیمت خرید آپارتمان در پرند

وقتی وارد شهر پرند می‌شویم، دکل‌های برق و ساختمان‌های سر به فلک کشیده‌، اولین چیزهایی هستند که به چشم می‌خورند. اکثر بافت این شهر را مجتمع‌های آپارتمانی و مسکن مهر تشکیل داده‌اند. بهترین محله‌های پرند فازهای صفر تا سه هستند و فازهایی با عددهای بالاتر امکانات کم‌تری دارند. بر اساس داده‌های سایت‌های فروش املاک و به طور کلی، در این منطقه قیمت آپارتمان‌های یک‌خوابه در پرند از تقریبا ۴۰۰، ۳۰۰ میلیون شروع می‌شود و می‌تواند از یک میلیارد هم بالاتر برود.

قصد خرید ملک در هر کدام از فازهای شهر پرند را داشته باشید، مشاورین املاک شادان با اشراف کامل به منطقه و تمامی پروژه‌های پرند، بهترین فایل‌های ملکی را در اختیار شما قرار می‌دهند.

 

قیمت-خرید-آپارتمان-در-پرند

قیمت خرید آپارتمان در پرند در فازهای صفر تا سه

در فازهای صفر و یک تراکم ساختمان‌ها کم است و فضای سبز بیش‌تری می‌بینیم، ولی هرچه به طرف فاز دو و سه پیش می‌رویم، تعداد ساختمان‌ها و آپارتمان‌ها بیشتر می‌شود. این منطقه امکانات و خدمات شهری مناسبی دارد و اکثر ملک‌ها دارای سند و شخصی‌ساز اند.

از جمله نمونه‌هایی از خانه در پرند که حدود قیمتی آن براساس معیارهای یک خانه استاندارد آمده است:

  • آپارتمان یک‌خوابه با متراژ ۵۵ در فاز دو: ۸۸۰ میلیون تومان
  • آپارتمان نوساز دوخوابه با متراژ ۱۳۵ در فاز سه: ۲ میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان
  • ویلا دوخوابه با متراژ ۱۸۰ در فاز دو: ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان
  • آپارتمان دوخوابه با متراژ ۸۴ در فاز یک: ۶۲۰ میلیون تومان
  • آپارتمان یک‌خوابه با متراژ ۷۵ در فاز صفر: ۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان

فاز صفر تا سه پرند

قیمت آپارتمان در فازهای چهار تا شش پرند

همان‌طور که قبلا هم به آن اشاره شد، فازهای چهار، پنج و شش نسبت به دیگر محله‌های پرند، خدمات رفاهی کم‌تری دارند و اکثر ساختمان‌های این محله‌ها مسکن مهر هستند؛ با این وجود در طرح جامع پرند اقداماتی برای تکمیل و احداث چند پروژه رفاهی، در حال بررسی است و چه بسا در آینده‌ای نزدیک شاهد پیشرفت چشم‌گیر و رشد بسیار بالای قیمت مسکن در فازهای مسکن مهر این شهر جدید و نوپا باشیم.

از جمله مواردی که می‌توان در این منطقه به آن شاره کرد:

  • آپارتمان دوخوابه با متراژ ۷۸ در فاز چهار: ۷۶۰ میلیون تومان
  • آپارتمان دوخوابه با متراژ ۱۰۳ در فاز چهار: ۹۱۰ میلیون تومان
  • آپارتمان یک‌خوابه با متراژ ۵۸ در فاز پنج: ۶۵۰ میلیون تومان
  • آپارتمان دوخوابه با متراژ ۹۶ در فاز پنج: ۹۹۰ میلیون تومان
  • آپارتمان سه‌خوابه با متراژ ۸۸ در فاز شش: ۷۳۰ میلیون تومان

برای آگاهی از به‌روزترین قیمت خرید آپارتمان در پرند می‌توانید به دفتر املاک شادان مراجعه کنید. با هر معیار و بودجه‌ای که داشته باشید، مشاورین املاک شادان بهترین راه سرمایه‌گذاری را به شما نشان می‌دهند.

فاز چهار تا شش پرند

بهترین راه برای خرید آپارتمان در پرند

در هنگام خرید و یا اجاره‌ خانه، صبور بودن یکی از اساسی‌ترین ویژگی‌هایی‌ست که خریداران باید داشته باشند؛ زیرا که خرید و اجاره‌ خانه گاه به پروسه‌ای طولانی و پیچیده مبدل می‌شود و عجله ممکن است خسارات مالی و حتی روانی زیادی هم برای هر دو طرف معامله به همراه داشته باشد. اما در این مسیر استفاده از کمک مشاوران و افراد متخصص می‌تواند راهگشای تمام مشکلات باشد. برای خريد آپارتمان در پرند، بدون مشکل و با قیمت مناسب، می‌توانید از گزینه‌های زیر کمک بگیرید.

 

مشاورین املاک و فروشندگان

در پرند تعداد زیادی آژانس املاک مشغول به فعالیت هستند؛ اما برای این که خرید امنی داشته باشید و با مناسب‌ترین قیمت خرید آپارتمان در پرند معامله ملکی را انجام دهید، باید با فروشندگان و مشاورانی کار کنید که قابل‌اعتماد و معتبر باشند. اگر می‌خواهید خانه‌ای را بخرید، دلیل فروش خانه و مدتی که برای فروش قرار گرفته را بپرسید. اگر خانه‌ای که می خواهید بخرید در آخرین مراحل ساخت‌و‌ساز است، حتما مطمئن شوید که نصب کدام تجهیزات خانه با شما و یا برعهده‌ فروشنده است. ماده‌ها و تبصره‌های وارد شده در متن قرارداد را بادقت بخوانید و مشخصات درج‌شده در آن را با آن‌چه به شما گفته شده‌است، چک کنید.

مشاورین-املاک-و-فروشندگان-پرند

کد رهگیری ملک را چک کنید و هیچ خانه‌ای را بدون کد رهگیری نخرید. اگر فروشنده به وکالت از مالک اقدام کرده باشد، باید از صحت وکالت‌نامه‌ی او مطمئن شوید. حتما بررسی کنید خانه‌ای که قصد خریدش را دارید، امکان انتقال به نام شما را داشته باشد؛ زیرا ممکن است به دلیل در رهن بانک بودن، توقیف و یا بازداشت به دستور دادگاه و یا تخلفات ساختمانی، امکان انتقال آن به زودی مهیا نباشد و درسرساز شود. یادتان باشد که شرایط فسخ قرارداد را نیز مطالعه کنید و خساراتی را در صورت فسخ لحاظ کنید و در آخر تهیه‌ی بیمه‌ی منزل برای خانه‌ی خود را از قلم نیندازید.

برای انجام یک معامله امن، مطمئن و قانونی می‌توانید با خیال راحت به املاک شادان در پرند مراجعه کنید. مشاورین املاک شادان به تمام سوالات شما پاسخ می‌دهند و هر شک و ابهامی که برای سرمایه‌گذاری در پرند دارید را می‌توانید با آن‌ها در میان بگذارید تا در کمال صداقت، شما را راهنمایی‌ کنند.

 

بررسی ساختمان و پرس‌وجو از همسایه‌ها

پرند شهرکی آرام با جمعیتی است که اکثر آن‌ را کارمندان و خانواده‌هایشان تشکیل می‌دهند. برای این‌که منطقه‌ی مناسب خود را پیدا کنید، بهتر است قبل از خرید چند باری به محله‌ی مورد نظر خود سر بزنید و با همسایه‌ها گفت‌وگو کنید. قبل از خرید یک آپارتمان به واحد‌های موجود در ساختمان و همچنین واحدهایی که در یک طبقه قرار گرفته‌اند، توجه کنید. واحدهای مطلوب برای یک ساختمان بین پانزده تا سی واحد است. برای حمل‌و‌نقل بهتر وسایل لازم است ورودی ساختمان بیش‌تر از ۱۱۰ سانتی‌متر و عرض راه‌پله‌ها حداقل ۹۰ سانتی‌متر باشد. اگر شما وسیله‌ی نقلیه‌ای دارید، حتما به پارکینگ و ورودی آن توجه کنید. شیب بیش از حد پارکینگ نشان از کیفیت پایین آن دارد. انباری، پله‌های فرار، روش‌های دفع زباله مناسب، آسانسور و مقاومت ساختمان در برابر زلزله مواردی بسیار ضروری‌اند که در کیفیت اقامت شما در خانه‌ی جدیدتان تأثیر زیادی دارند.

مقاومت-ساختمان-در-برابر-زلزله

املاک شادان، مشاور املاک مطمئن و معتبر در پرند

در خرید و فروش ملک همیشه مقدار زیادی پول جابه‌جا می‌شود که شاید سرمایه یک عمر شما یا پس‌انداز چندساله‌تان باشد. ضمن این که خرید ملک چیزی نیست که اگر خریدید و پشیمان شدید، بتوانید خیلی راحت و سریع خانه را بفروشید و دوباره خانه دیگری بخرید و… کلاهبرداری‌های بازار مسکن هم که جای خود دارد.

خلاصه که برای انتخاب و خرید ملک در تمام مراحل باید دقت لازم را داشته باشید تا بعدا پشیمانی به بار نیاید. معامله ملکی در صورتی درست، بدون مشکل و قانونی پیش می‌رود که به مشاور املاک مطمئن، معتبر و البته به‌روز مراجعه کنید؛ ویژگی‌هایی که املاک شادان دارد و بهترین راهنمای شما برای سرمایه‌گذاری در پرند خواهد بود.

مشاوران در حال کار در دفتر املاک شادان، از افراد با سابقه کار بالا در زمینه ساخت‌وساز در شهر پرند و شهرهای هم‌جوار و تهران هستند. همچنین با توجه به این که از ابتدای شروع پروژه ساخت شهر جدید پرند حضور داشته‌اند، می‌توان گفت اشراف کاملی روی طرح‌های ساخته‌شده، در حال ساخت و ساخته‌نشده در شهر پرند دارند. با این حساب می‌توانند بهترین مشاوره لازم را جهت سرمایه‌گذاری و خرید واحدهای مسکونی، تجاری، اداری و … به متقاضیان و مراجعین به شهر پرند، ارائه دهند. جدیدترین قیمت خرید آپارتمان در پرند را از املاک شادان مطلع شوید.

جهت مشاهده قیمت و یا خرید و اجاره آپارتمان و ملک در پرند و مشاوره رایگان با معتبرترین و مطمئن‌ترین آژانس املاک این شهر روی متن یا عکس زیر کلیک کنید.

املاک شادان پرند

املاک شادان، مشاور املاک مطمئن و معتبر در پرند

زمینه‌های فعالیت املاک شادان و مناطق تحت پوشش

املاک شادان در زمینه خرید و فروش و طراحی و اجرای واحدهای مسکونی، اداری، تجاری و صنعتی، به طور تخصصی در شهر پرند، کرج و تهران و به طور پراکنده در تمامی شهرهای ایران فعالیت می‌کند.

 

مدیریت دفتر املاک شادان

جناب مهندس نادر سرایگرد افشاری مدیریت دفتر املاک شادان را برعهده دارند که از جمله فعالیت‌های ایشان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • از اعضای نظارت عالی فاز دو پرند
  • سرپرست سایت باغ ویلایی‌های پرند
  • سرپرست ساخت بخش بزرگی از پروژه‌های مسکن مهر در پرند، هشتگرد و کرج
  • مدیریت ساخت ساختمان مرکزی بانک آینده و …

شماره تماس مهندس نادر سرایگرد افشاری : 09123433657 

 

مشاورین املاک شادان

  • مهندس کامران پیشکی:

از ناظرین فاز دو پرند، سرپرستی بخش‌های بزرگی از مسکن مهر در شهرهای پرند، هشتگرد و کرج، رییس هیئت‌مدیره شرکت پرنیان جلوه پاسارگاد، مدیر پروژه شهرک خلبانان در روستای دالخانی شهرستان رامسر و سرپرست برج‌های آرمیتاژ واقع در شهرک نفت منطقه پنج تهران و …

شماره تماس مهندس کامران پیشکی : 09364366276

 

  • جناب مهدی صمدی:

کارشناس فروش و پیمانکار بخش بزرگی از واحدهای تجاری، اداری و مسکونی ساخته‌شده در شهر پرند (ساخت اسکلت بیش از ۱۳۰ باغ ویلایی در سایت باغ ویلایی‌های فاز دو، اجرای اسکلت LSF در مپسا و نماهای مدرن و کلاسیک و …)

شماره تماس جناب مهدی صمدی : 09128637646

 

  • جناب محمد دهقانی:

به‌عنوان کارشناس فروش و پیمانکار تاسیسات پروژه های مسکونی و تجاری

 

  • جناب شهرام اسماعیل‌زاده :

کارشناس فروش

شماره تماس جناب شهرام اسماعیل‌زاده : 09124801825

 

آدرس دفتر املاک شادان:

فاز دو پرند، خیابان انقلاب اسلامی، بین میدان چمران و سپاه، نبش بوستان شمشاد

شماره تماس : 02156953142

 

سخن پایانی

پرند به عنوان شهری مدرن و نوظهور بستر مناسبی برای زندگی خانواده و سرمایه‌گذاری‌ست. اگر شما به دنبال خانه‌ای در این شهر می‌گردید، بهتر است مواردی که در این مقاله به آن اشاره شد را در نظر بگیرید. برای شروع پروسه خرید و یافتن بهترین قيمت خريد آپارتمان در پرند بهتر است با مشاورین متخصص که به شرایط مسکن در شهر جدید پرند آشنایی دارند، صحبت کنید. کارشناسان متخصص مشاور در زومیلا آمادگی دارند تا شما را تمام مراحل خرید مسکن در پرند یاری کنند تا بتوانید یک سرپناه مناسب تهیه کنید و یا پول خود را به بهترین شکل سرمایه گذاری کنید.

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید