بهترین مجتمع تجاری اداری همدان کجاست؟

مجتمع تجاری اداری زاگرس

یکی از بزرگترین دغدغه افرادی که می‌خواهند کسب و کار جدید خود را راه بیاندازند، پیدا کردن یک واحد اداری یا تجاری در موقعیتی است که بتواند بیشترین مزایا را کسب کنند چرا که این امر تاثیر بسیار چشمگیری خواهد داشت. پیدا کردن واحد اداری یا تجاری مناسب در شهر همدان کار دشواری است.ما در زومیلا با بررسی تعداد زیادی از مجتمع‌های تجاری اداری همدان، قصد داریم تا یکی از بهترین مجتمع تجاری اداری همدان را به شما معرفی کنیم.

 

بهترین مجتمع تجاری اداری همدان

این مطلب را از دست ندهید: معرفی محله های خوب همدان برای اجاره

 

یک واحد تجاری اداری مناسب چه ویژگی‌هایی دارد؟

وقتی که به دنبال پیدا کردن یک واحد تجاری یا اداری هستید، باید به نکات مهمی توجه کنید تا بهترین انتخاب را داشته باشید؛ چرا که موقعیت مکانی شما یکی از مهمترین عوامل در رونق کار است. به صورت کلی یک واحد تجاری یا اداری مناسب بهتر است در محلی باشد که اکثر کسب و کارهای معتمد و مطمئن در آن جا حضور دارند و در بین مشتریان، به عنوان یکی از مراکز مورد اطمینان شناخته شود.

نکته مهم دیگر آن است که محلی که انتخاب می‌کنید، تا حد امکان شبیه به صنف کاری شما باشد؛ یعنی اگر قصد ایجاد یک کسب و کار مرتبط با کامپیوتر و موبایل را دارید، مسلما بازار میوه و تره بار انتخاب خوبی برای شما نخواهد بود و باید یک مجتمع کامپیوتری را انتخاب کنید. از این رو بهترین واحد تجاری باید در بورس متناسب با کسب و کار شما باشد، در این حالت تعداد مشتریان بالقوه زیادی به شما سر می‌زنند.

امکانات رفاهی و تفریحی نکته مهم دیگری است که می‌تواند باعث شود تا مشتریان علاوه بر خرید، برای تفریح و سرگرمی به آن جا سر بزنند و تعداد مشتریان شما افزایش پیدا کند. یکی از مهمترین مشکلاتی که مجتمع‌های تجاری اداری با آن درگیر هستند، عدم مدیریت صحیح و درگیری همیشگی بین واحدهای مختلف با مدیریت است. داشتن مدیریت قوی و روابط عمومی منسجم می‌تواند تمرکز شما را از مسائل حاشیه‌ای به سمت موفقیت معطوف کند.

زیرساخت متمرکز یکی دیگر از عوامل مهم در انتخاب موقعیت شغلی است. شبکه اینترنت، تلفن، سیستم تهویه و لوله کشی، سیستم سرمایشی و گرمایشی عوامل مهمی هستند که شاید در نگاه اول خیلی به آن توجه نکنید و در نهایت مهمترین عاملی که یک واحد تجاری را ارزشمند می‌کند، موقعیت جغرافیایی آن است. دسترسی مناسب و سیستم حمل و نقل آسان باعث می‌شود تا تمام افراد جامعه به راحتی به آن دسترسی داشته باشند.

این مطلب را از دست ندهید: خرید خانه و آپارتمان در همدان

کافی شاپ بهترین مجتمع تجاری اداری

برج تجاری اداری زاگرس همدان

یکی از بهترین مجتمع تجاری اداری در شهر همدان برج تجاری اداری زاگرس همدان است. این مجموعه به دلیل مزایای منحصر به فردی که دارد، به عنوان بهترین پروژه برای سرمایه گذاری و البته رونق کسب و کارهای مختلف در استان همدان شناخته می‌شود. در ادامه بیشتر با ویژگی‌های این پروژه آشنا می‌شویم

این مطلب را از دست ندهید: آیا بهترین محله های همدان برای زندگی را می‌شناسید؟

 

بهترین مجتمع تجاری اداری

بهترین موقعیت جغرافیایی

برج تجاری اداری زاگرس همدان در یکی از بهترین موقعیت‌های شهر همدان و در میدان جهاد واقع شده‌است.همجواری با بسیاری از سازمانهای دولتی،بانکها،مراکز خرید، آموزش عالی و بهداشتی و درمانی دسترسی به پایانه های تاکسیرانی و حمل و نقل عمومی، دارای دو ورودی مجزا جهت دسترسی آسان به واحدهای تجاری و اداری. بالاترین چشم انداز همدان بصورت ابدی. دسترسی به چندین تقاطع و خیابان واقع شده در میان مرکز شهر. منتهی بودن به 6 خیابان اصلی و مرکزی شهر به موقعیت ساختمان. شاخص بودن ساختمان از نظر شناسایی جهت معرفی باعث شده تا این مجموعه از نظر موقعیت جغرافیایی بهترین شرایط ممکن را در سطح شهر همدان داشته باشد.

 

بهترین مجتمع تجاری اداری

این مطلب را از دست ندهید: افزایش قیمت مسکن همدان در سال ۹۸

معماری و مصالح ساخت بی‌نظیر

طراحی پلان برج تجاری اداری زاگرس همدان توسط مهندسین با تجربه و نام آشنا انجام گردیده و طراحی کانسپت آن توسط معماران برجسته خارجی jens mehlan و jorg hugo انجام شده‌است. نمای این مجتمع برای اولین بار به صورت دو پوستع ای پانچ متال با طراحی مدرن و منحصر به فرد مطابق طراحی روز دنیا می باشد که این سبک برای اولین بار در ایران اجرا می‌شود.پنجره کدتن وال تمام قدی با چشم انداز 360 درجه از شهر همدان و نورگیری از چهار جهت برج. سازه آن بهره گیری از ترکیبی از قاب خمشی و بادبند با ضریب امنیتی بیشتر را در برابر باد و زلزله. دارای سازه فلزی با پوشش سقف بتنی است. لابی مجزا برای تمامی طبقات ادارای دارد. سایه سازهای مشبک علاوه بر تعدیل میزان نور و ایجاد محیطی دلنشین مصرف انرژی را کاهش میدهد. تمامی مصالح استفاده شده در طراحی برج تجاری اداری زاگرس با دقت و از بین محصولات مختلف انتخاب شده و گلچینی از بهترین مصالح موجود بازار است. گیت ورودی و خروجی این مجموعه به صورت اختصاصی و با کارت شناسایی مخصوص طراحی شده که امنیت مجتمع را بالا می‌برد.

 

 بهترین مجتمع تجاری اداری برج زاگرس

این مطلب را از دست ندهید: قیمت آپارتمان در همدان

بلندترین ساختمان تجاری همدان

این برج در حال حاضر بلندترین ساختمان و جزء بهترین مجتمع تجاری اداری همدان می باشد. یکی از ویژگی های منحصر بفرد این برج، برنامه ریزی جهت واحد مدیریت برندینگ در کل ساختمان برج با پلت فرم یکپارچه با کلیه خدمات مشترک برای مشتریان می باشد. برج تجاری اداری زاگرس همدان 15 طبقه دارد که دو طبقه منفی،همکف و چهار طبقه فروشگاهی و بقیه طبقات اداری هستند. سیستم سرمایشی مرکزی و فن کویل جهت سرمایش و گرمایش تمامی واحدها در نظر گرفته شده‌است. واحدهای اداری همگی دارای سیستم سرمایش و گرمایش GHP هستند و سرویس بهداشتی مجزا تعبیه شده و آب گرم به صورت اختصاصی توسط آبگرمکن دیواری تامین می‌شود. این برج دارای سیستم بانک خازن، سیستم علایم حریق، سیستم اتوماتیک برق اضطراری، سه دستگاه آسانسور مدرن 13 نفره، شیشه های دوجداره سکوریت با سیستم فریم لس ، نورپردازی خاص روی نمای پانچ متال و کافی شاپی مجلل با چشم انداز خیره کننده در تراس فوقانی، است.

 

بهترین مجتمع تجاری اداری

زومیلا همراه شما در خرید ،رهن و اجاره  برج تجاری اداری زاگرس همدان

ویژگی‌های منحصر به فرد این مجموعه باعث شده تا برج تجاری اداری زاگرس همدان یکی از بهترین فرصت‌ها برای سرمایه گذاری پربازده و مطمئن در استان باشد. شرایط فروش و رهن و اجاره  واحدهای تجاری و اداری این مجموعه آغاز شده‌است. برای کسب اطلاع از جزییات بیشتر و آشنایی با انواع واحدهای تجاری و اداری، می‌توانید از مجموعه زومیلا به عنوان وبسایت تخصصی جستجوی ملک در کشور، در لینک زیر که به صورت اختصاصی بر روی واحدهای برج تجاری اداری زاگرس همدان تسلط دارند، مشاوره بگیرید.

جهت مشاهده امتیازات این پروژه روی این لینک کلیک نمایید.  

فرصتی طلایی برای سرمایه گذاری و رونق کسب و کارتان

راه ارتباطی : پاسخگویی از شنبه الی پنج شنبه در ساعات اداری “خانم امیری” : 09940826895

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید