مشاور املاک مطمئن در چمستان | املاک پارمیس

املاک پارمیس

بارها این اتفاق رخ داده‌است. اتفاقی که هر بار و پس از شنیدنش به این فکر می‌کنیم که چطور با چند اقدام ساده می‌شد از وقوع آن جلوگیری کرد. خانواده‌ای با هزار و امید و آرزو بخش زیادی از سرمایه خود را برای خرید ویلا در یکی از شهرهای شمالی پرداخت کرده و بعد از ماجراهای مختلفی که در حین پروسه خرید تجربه کرده، موقع انتقال سند متوجه شده که زمین‌های آن منطقه وقفی بوده‌اند؛ یا اگر هم زمین‌ها مشکلی نداشته‌اند، کیفیت ساخت ویلا به حدی پایین بوده که سقف‌ها با یک باران کوچک چکه می‌کرده و سوراخ شده‌اند. آن موقع است که تازه دردسرهای جدید برای بازگشت پول و ماجراهای آن آغاز می‌شود.همه‌ی این اتفاقات که هراز چندگاهی برای یکی از اطرافیان ما رخ می‌دهد، با یک راه حل ساده قابل حل شدن است؛ مراجعه به مشاورین املاک مطمئن و مورد اطمینان. اما پیدا کردن مشاور املاک مورد اطمینان هم خودش کار بسیار دشواری است؛ آن هم در منطقه‌ای مانند چمستان نور که یکی از بهترین مناطق برای خرید ویلا در مازندران است و این روزها عده‌ای سودجو در حال فروختن زمین‌های وقفی و ویلاهای بی‌کیفیت و بدساخت به مشتریان هستند. در این مقاله از زومیلا قصد داریم املاک پارمیس نمونه یک مشاور املاک مطمئن در چمستان را معرفی کنیم.

 

خرید ویلا در چمستان

منطقه چمستان در شهرستان نور در استان مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی بی‌نظیر، طبیعت بکر و دسترسی آسان به تهران و سایر شهرهای کشور، این روزها به یکی از جذاب‌ترین و بهترین مناطق برای خرید ویلا تبدیل شده‌است. پروژه‎های عمرانی و گردشگری متعددی که در این منطقه در حال انجام است، روز به روز بر ارزش زمین‌های چمستان نور افزوده و خرید ویلا در چمستان علاوه بر مکانی برای تفریح و استراحت، به عنوان یک سرمایه گذاری پرسود هم دیده می‌شود. اما در نزدیکی‌های ورودی چمستان نور، بیشترین چیزی که به چشم می‌خورد، تابلوی فروش ویلا با قیمت‌های عجیب و غیر واقعی است. متاسفانه افرادی که به این منطقه و ویلاهای آن آشنایی ندارند، ممکن است فریب این تبلیغات واهی را بخورند و پول خود را به دست افراد سودجو بسپارند.

خرید ویلا

ویژگی‌های یک مشاور املاک مورد اعتماد و با تجربه

یکی از مهمترین ویژگی‌های یک مشاور املاک مورد اطمینان و معتمد سابقه بالای آن است. کسانی که چندین سال است در یک منطقه فعالیت می‌کنند، هیچ وقت سابقه و اعتباری را که در طول سال‌ها کسب کرده‌اند، با پیشنهاد دادن ویلاهای بی‌کیفیت و مشکل‌دار در خطر نمی‌اندازند. یکی دیگر از مزایای سابقه بالا، تسلط و اشراف بر تمام زمین‌های منطقه و البته سازندگان است. آشنایی با ویلاسازان منطقه باعث می‌شود تا مشاور املاک بتواند هر ویلا را از نظر کیفیت ساخت مورد بررسی قرار دهد و خیال شما را بابت خرید یک ویلای مطمئن راحت کند.

مشاور املاک پارمیس

املاک پارمیس یک مشاور املاک موفق و امین در چمستان نور

اما حالا که با ویژگی‌های یک مشاور املاک مطمئن برای خرید ویلا در چمستان آشنا شدیم، بهتر است یکی از بهترین و با سابقه‌ترین مشاورین املاک در منطقه چمستان را هم به شما معرفی کنیم. مجموعه مشاورین املاک پارمیس یکی از قدیمی‌ترین مشاوران املاک در منطقه چمستان نور است. این مجموعه در سال 1388 یعنی قبل از این که چمستان به این اندازه معروف شود، فعالیت خود را آغاز کرده و تقریبا تمام ویلاهای ساخته شده و در حال ساخت این منطقه را می‌شناسد. مجموعه مشاورین املاک پارمیس با بهره گیری از پرسنل متخصص و آشنا به منطقه، به صورت تخصصی بر روی انواع ویلاهای جنگلی، ساحلی، استخردار و مدرن، کاخ ویلا، باغ ویلا، ویلای فرنیش و مبله، ویلای کلنگی و در انواع متراژ بزرگ و کوچک فعالیت می‌کند.

شاهرخ خراط

املاک پارمیس با سابقه‌ی طولانی مدت خود، تاکنون بیش از 2000 معامله موفق داشته که با توجه به تعداد ویلاهای موجود در منطقه نور و چمستان این طور می‌توان گفت که بخش زیادی از معاملات این منطقه را در سابقه خود دارد. این مسئله نشان از اعتماد خریداران و فروشندگان به مجموعه املاک پارمیس در طی این سال‌ها است. شما می‌توانید برای خرید انواع ویلا در متراژ‌های مختلف و با قیمت‌های مختلف، از متری 400 هزارتومان به بالا، در تمام شهرها و روستاهای منطقه نور، چمستان، محمودآباد، سرخرود، آمل، رویان، نوشهر، سیسنگان، امام زاده عبدالله، کلوده، بابلسر و چالوس، از متخصصین املاک پارمیس مشاوره بگیرید.

در صورتی که قصد خرید ویلا در چمستان نور و مناطق اطراف آن را دارید و به دنبال مشاوره گرفتن از یک مشاور املاک امین و مطمئن می‌گردید، با مراجعه به لینک زیر از پیشنهادات منحصربه‌فرد و فوق العاده آن دیدن کنید و با کارشناسان مجرب و حرفه‌ای املاک پارمیس در این زمینه مشاوره نمایید و تجربه‌ای لذت‌بخش و به دور از نگرانی را در روند معامله تجربه کنید.

همین الان با کارشناسان متخصص املاک پارمیس تماس بگیرید و از مشاوره رایگان بهره‌مند شوید.

جهت مشاهده قیمت و مشاوره رایگان و خرید ویلا روی این لینک کلیک کنید.

املاک پارمیس در چمستان

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید