پردیس تهران کجاست؟ و بهترین فاز پردیس برای خرید خانه ویلایی کجاست؟

قیمت ویلا در پردیس

در سال‌های اخیر شاهد رشد و محبوبیت روزافزون شهر جدید پردیس و نقل مکان بسیاری از اطرافیان خود به این شهر تازه تاسیس هستیم هرچند که این شهر کوچک در ابتدا با هدف انتقال بخش کم و محدودی از جمعیت پایتخت نشینان به وجود آمد ولی در زمان کوتاهی به سبب دارا بودن موقعیت جغرافیایی بکر، آب و هوای پاک و فوق‌العاده‌اش و فاصله‌ی کم آن با تهران بسیاری از افراد خواهان خرید ملک و نقل مکان به آن شدند و رفته رفته این شهر از نظر جمعیتی رشد پیدا کرد و اکنون به یک شهر مستقل و به نسبت بزرگ تبدیل شده است. بنابراین در این مقاله زومیلا به بررسی پیشینه ، امکانات، مناطق و قیمت خانه ویلایی در پردیس می‌پردازیم تا شما را در خرید خانه مناسب در بهترین محله‌های آن یاری رسانیم.

این مطلب را از دست ندهید: خرید آپارتمان وام دار در پردیس یک فرصت بی‌نظیر

قیمت خانه ویلایی در پردیس

پیشینه ، امکانات و مناطق شهر پردیس

شهر پردیس با مساحت 280 کیلومتر مربع، با ارتفاع 1700 تا 2100 از سطح دریا و در 17 کیلومتری شمال شرق شهر تهران قرار گرفته و با توجه به نزدیک بودن به مناطق طبیعی بکر همچون منطقه آبشار کمرد، پیست آبعلی، دریاچه تار، سد لار و… به یک مکانی جذاب و دنج با تمام امکانات شهری برای زندگی مبدل شده است و برای بسیاری از افرادی که خواهان یک زندگی آرام به دور از شلوغی و استرس و هیاهوی شهرهای پرجمعیت هستند، یک گزینه ایده آل و وسوسه انگیز برای خرید خانه ویلایی در پردیس محسوب می‌شود.

این مطلب را از دست ندهید: بهترین فاز پردیس برای سرمایه گذاری کدام است؟

قیمت خانه ویلایی در پردیس

 

همانطور که گفتیم شهر پردیس از تمام امکانات یک شهر کامل همچون مراکز تجاری، فضاهای سبز، مراکز درمانی و… برخوردار است. فضاهای سبز آن شامل بوستان‌های خلیج فارس، نورالشهدا، مشاهیر، سلامت، الغدیر، گل و سایر بوستان‌ها، مراکز تجاری آن شامل پاساژ امید، الماس، نیما، پردیس، یاقوت، ایران زمین، گلستان و… ، مراکز درمانی آن شامل بیمارستان شفا، درمانگاه مهرجرد، کوثر و مرکز بهداشت و درمان پردیس، ادارات دولتی همچون مخابرات، فرمانداری، اداره پست، دانشگاه‌های پیام نور و آزاد، اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مساجد، سینما مدارس، کتابخانه و… می‌شود بنابراین شما می‌توانید امکانات کامل شهری را در اختیار داشته باشید.  همچنین این شهر از نظر تقسیم بندی دارای 9 فاز است که 6 فاز آن مسکونی و سایر فازها جنبه صنعتی، کارگاهی و تحقیقاتی دارند. لازم به ذکر است که فازهای یک، دو و چهار آن بیشترین بافت ویلایی را داراست و سایر فازها شامل بافت آپارتمانی و پروژه‌های مسکن مهر می‌شوند.

بررسی قیمت خانه ویلایی در پردیس

فاز یک پردیس

فاز یک شهر پردیس را می‌توان اولین و قدیمی‌ترین فاز شهر پردیس نام برد که از دو بافت ویلایی و مسکونی تشکیل شده است. این فاز در مرکز شهر پردیس قرار دارد و یکی از بهترین مناطق برای سکونت به شمار می‌رود. همچنین به نسبت نیز تراکم جمعیت بالاتری را داراست. لازم به ذکر است که اغلب ساختمان‌ها در این فاز قدمت بالایی دارند و جدیدترین ساختمان‌ها قدمتشان به 5 سال می‌رسد. همچنین در قسمت جنوبی این فاز بیشتر آپارتمان و مجتمع‌های مسکونی و قسمت ویلایی در شمال آن قرار گرفته است که قیمت آن به صورت میانگین از 13 میلیون تومان شروع می‌شود.

فاز دو پردیس

فاز دوم پردیس نیز همانند فاز یک از فازهای قدیمی این شهر شناخته می‌شود که در نزدیکی یکدیگر قرار گرفته‌اند. با این حال این فاز نسبت به فاز یک به دلیل شخصی سازی‌ها و شرکت‌های تعاونی از تنوع ساختمانی بالاتری نیز برخوردار است به طوری که شاهد مجتمع‌های 10 طبقه، ویلاهای دوبلکس، تریپلکس و تک واحدی خواهید بود. همچنین این فاز بیشترین بافت ویلایی را به خود اختصاص داده است و قیمت ویلا در فاز 2 پردیس از 11 میلیون تومان شروع می‌شود تا 52 میلیون تومان و بالاتر ادامه دارد.

جهت مشاهده لیست قیمت و یا خرید آپارتمان در پردیس بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

خرید آپارتمان در پردیس تهران

قیمت خانه ویلایی در پردیس

 

فاز چهار پردیس

فاز چهارم پردیس به نسبت دو فاز دیگر جدیدتر و سومین فازی است که بیشترین بافت ویلایی را در خود دارد. این فاز به نسبت سایر فازها سطح صاف‌تر و شیب کم‌تری دارد که رفت و آمد را برای ساکنین آن آسان‌تر می‌نماید. قیمت خانه ویلایی در این فاز نیز از 15 میلیون تومان شروع می‌شود و با توجه به سال ساخت، متریال و… افزایش می‌یابد.

سخن پایانی

خریداری زمین و ملک همواره یکی از روش‌‌های محبوب سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود و بسیاری از افرادی که بودجه کمتری دارند ترجیح می‌دهند که دارایی خود را در شهرهای کوچک‌تری که امکان پیشرفت دارند، سرمایه‌گذاری کنند. یکی از شهرهای مناسب برای سرمایه‌گذاری و زندگی شهر پردیس هست که با توجه به آب و هوا، رشد و توسعه شهری و موقعیت جغرافیایی گزینه بی‌نظیری به شمار می‌آید. بنابراین در این مقاله نیز سعی کردیم به بررسی قیمت خانه ویلایی در پردیس بپردازیم تا بتوانیم شما را در امر سرمایه‌گذاری و سکونت راهنمایی کنیم. همانطور که در مقاله خواندید اکثر خانه‌های ویلایی در فازهای یک، دو و چهارم قرار گرفته‌اند و میانگین قیمت از 13 میلیون تومان شروع می‌شود. هرچند که این قیمت‌ها ثابت نیست و با توجه به قدمت، متریال، خیابان، فاز و… تغییر خواهد کرد. کارشناسان مجرب ما در زومیلا با بررسی نقاط مختلف ویلایی در پردیس، می‌توانند شما را در زمینه خرید ویلا در پردیس کمک کنند.

 جهت مشاهده قیمت و مشاور و خرید خانه ویلایی در پردیس روی این لینک کلیک کنید.

نویسنده : تهمینه ریوندی

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید