بهترین منطقه رامسر برای خرید ویلا | املاک سرزمین سبز

بهترین منطقه رامسر برای خرید ویلا

با خرید ویلا در شمال هم معامله پرسودی انجام داده‌اید و سرمایه اولیه‌تان افزایش می‌یابد، چون که به هر حال ارزش ملک شما به مرور بیش‌تر می‌شود؛ هم این که از طبیعت بسیار زیبا و آب‌وهوایی بسیار مطبوع بهره می‌برید. در واقع خرید ویلا در شمال به‌خصوص شهرهای غرب مازندران هم به لحاظ مادی برایتان سود و منفعت دارد هم آرامش بی‌نظیری از بودن در طبیعت نصیب‌تان می‌کند. با خرید ویلا خیالتان راحت است که هر وقت بخواهید از شلوغی و آلودگی تهران فرار کنید برای خودتان گوشه‌ای دنج دارید که به آن پناه ببرید. در این راستا یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید ویلا در غرب مازندران شهر رامسر است. رامسر جاذبه‌های طبیعی، تاریخی و مکان‌های تفریحی بسیاری دارد و از طرفی دیگر از امکانات رفاهی خوب و نسبتا کاملی هم برخوردار است. در این مطلب زومیلا بهترین منطقه رامسر برای خرید ویلا را به شما معرفی می‌کنیم.

خرید خانه در رامسر

موقعیت جغرافیایی رامسر

رامسر غربی‌ترین شهر استان مازندران و البته یکی از زیباترین شهرهای این استان است. این شهر سرسبز از شمال به دریای خزر، از جنوب به کوه‌های البرز، از شرق به شیرود (تنکابن) و از غرب به چابکسر محدود می‌شود. رامسر با استان گیلان هم‌مرز است و به همین خاطر زیبایی‌اش را هم از مازندران و هم گیلان به ارث برده است.

فاصله تهران تا رامسر

رامسر به دلیل نزدیکی به پایتخت جزو محبوب‌ترین مقاصد گردشگری است و سالانه جمعیت زیادی به این شهر سفر می‌کنند. فاصله تهران تا رامسر تقریبا ۲۳۰ کیلومتر است؛ یعنی برای رسیدن به رامسر باید حدود ۴ ساعت رانندگی کنید.

آب و هوای رامسر

یکی از مهم‌ترین دلایلی که افراد سراغ بهترین منطقه رامسر برای خرید ویلا می‌روند آب‌وهوای بسیار خوب این شهر است. رامسر شهری ساحلی است و آب‌وهوایی بسیار مطلوب دارد. رامسر مناطق ییلاقی بسیار خوش‌آب‌وهوا و زیبایی هم دارد، مانند جواهرده. در ضمن مردم رامسر در اکثر روزهای سال هوایی سالم را تنفس می‌کنند و به ندرت با آلودگی هوا مواجه می‌شوند.

خرید ویلا در بهترین منطقه رامسر

رامسر عروس شهرهای ایران

شهر رامسر به قدری زیباست که به آن لقب عروس شهرهای ایران را داده‌اند. مجاورت با جنگل و دریا، آبشارهای رامسر، وجود شالیزارها، باغ‌های مرکبات و مزارع چای، ییلاقات رامسر و چشمه‌های آبگرم فقط بخشی از جذابیت این شهر هستند و رامسر را به یکی از پرمسافرترین و محبوب‌ترین شهرهای شمالی تبدیل کرده‌اند. علاوه بر طبیعت منحصربه‌فرد و سرشار از شگفتی و جاذبه‌های تاریخی، رامسر امکانات تفریحی خوبی هم دارد. تله‌کابین رامسر بزرگ‌ترین تله‌کابین کشور محسوب می‌شود که وقتی سوار آن می‌شوید از یک طرف کوه و جنگل پیش چشمان شماست و از طرفی دیگر دریا را می‌بینید.

معروف‌ترین جاذبه‌های رامسر

  • روستای جواهرده
  • بوستان جنگلی صفارود
  • جنگل دالخانی
  • آبشار ایج
  • چشمه‌های آبگرم
  • قلعه مارکوه
  • کاخ سلطنتی رامسر
  • موزه مردم‌شناسی رامسر
  • تله کابین رامسر
  • پارک آبی رامسر (تفریحات آبی مانند جت اسکی، قایق موتوری، شاتل، پاراسل، بنانا و…)

اگر در بهترین منطقه رامسر ملک داشته باشید هم آینده مالی خود را به نوعی تضمین کرده‌اید و هم از طبیعت بی‌نظیر آن بهره‌مند می‌شوید.

جاهای دیدنی رامسر

خرید ویلا در رامسر ؛ سرمایه‌گذاری پرسود و بی‌دردسر

با توصیفاتی که از رامسر کردیم و ویژگی‌ها و مزایایی که برای این شهر برشمردیم عجیب نیست که رامسر یکی از محبوب‌ترین شهرها چه به لحاظ گردشگردی و چه سرمایه‌گذاری و خرید ویلا باشد. افرادی که دائم به شمال سفر می‌کنند ترجیح می‌دهند ویلایی شخصی هم در شمال داشته باشند. کجا بهتر از رامسر؟

  • رامسر یکی از نزدیک‌ترین شهرهای شمالی به تهران است.
  • جاذبه‌های طبیعی بکر و مکان‌های تفریحی جذابی دارد.
  • امکانات شهری و رفاهی خوبی دارد. تعداد زیادی مرکز خرید، کافی‌شاپ و رستوران، مراکز آموزشی در مقاطع تحصیلی مختلف، مراکز درمانی و… در رامسر موجود است.
  • از آب‌وهوای بسیار مطلوبی برخوردار است.
  • از آن‌جایی که متقاضیان خرید ویلا و آپارتمان در رامسر همواره در حال افزایش است؛ ارزش ملک‌های این شهر نیز مدام بالا می‌رود.

خرید ویلا در رامسر سرمایه‌گذاری پرسود و البته بی‌دردسری است. شما ممکن است در بازارهای دیگر سرمایه‌گذاری کنید و با احتمال زیاد به سوددهی بالایی برسید؛ اما هر روز نگران این باشید که نکند سرمایه‌تان از دست برود. بعضی از بازارها این‌گونه هستند؛ پرسود اما با ریسک بالا. در مقابل بازار مسکن سالیان سال است که سوددهی خوبی دارد و ریسک سرمایه‌گذاری در این بازار هم بسیار پایین است. به‌خصوص در شهرهایی مثل رامسر که ارزش زمین و ملک بالاست، وقتی با مراجعه به مشاور املاک مطمئن مانند املاک سرزمین سبز ملک خوبی بخرید، می‌توانید مطمئن باشید که سود خوبی نصیب‌تان می‌شود و ضرر نخواهید کرد.

بهترین منطقه رامسر برای زندگی

بهترین منطقه رامسر برای خرید ویلا کجاست ؟

  • جواهرده
  • سادات شهر
  • کتالم

طبیعی است که وقتی قصد می‌کنید در جایی ویلا بخرید می‌خواهید بهترین مناطق آن‌جا برای خرید ویلا و زندگی را بشناسید. حالا چه قصدتان سکونت دائمی باشد یا گاهی بخواهید برای تعطیلات به ویلا بیایید، چه اجاره دادن ملک به مسافران و کسب درآمد مدنظر شما باشد، به هر حال هر کسی می‌خواهد به بیش‌ترین سود در معامله دست یابد. لازمه‌ی چنین چیزی این است که ملکی باارزش در بهترین منطقه بخرید که بعدا به راحتی و با قیمت خوبی هم به فروش برسد. از منطقه ییلاقی جواهرده، سادات شهر و کتالم می‌توان به عنوان بهترین منطقه رامسر برای خرید ویلا نام برد. ویلاهای این مناطق طرفداران زیادی دارند و اکثرا از امکانات کاملی هم برخوردارند. رامسر به عنوان یکی از شهرهای لاکچری مازندران شناخته می‌شود و ویلاهای رامسر بسیار خوش‌ساخت هستند.

نزدیک ساحل و جنگل می‌توانید ویلاهایی لوکس با متراژ بالا بخرید؛ اما اگر می‌خواهید بودجه کم‌تری وسط بگذارید با کمک یک مشاور املاک مطمئن و مسلط به منطقه می‌توان ویلاهای کوچک‌تر و با قیمت ارزان‌تر را نزدیک به مرکز شهر پیدا کرد.

خرید خانه در ییلاق جواهرده

بهترین محله های رامسر برای زندگی

اگر بخواهیم بهترین مناطق و محله‌های داخل شهر رامسر برای خرید خانه و ویلا را نام ببریم می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

بالاشهر رامسر کجاست

خرید ویلا در بهترین منطقه رامسر از املاک سرزمین سبز

حال که بهترین منطقه رامسر برای خرید ویلا و آپارتمان را شناخته‌اید، اگر قصد خرید ملک در رامسر را دارید باید به مشاور املاک باتجربه و مطمئنی مراجعه کنید. هر نوع ویلایی، چه ویلای ساحلی یا جنگلی چه ویلای روستایی یا ویلای شهرکی در رامسر بخواهید بخرید، ضروری است که یک مشاور مسلط به منطقه همراه شما باشد. جدای از این که به تنهایی نمی‌توانید همه موارد را برای خرید بهترین ویلا بررسی کنید، با کمک گرفتن از مشاور املاک آگاه و معتبر دچار مشکلات حقوقی معامله ملک که بسیاری از افراد گرفتارش می‌شوند، نخواهید شد.

مشاورین املاک سرزمین سبز بهترین گزینه‌ها را با قیمت مناسب به شما پیشنهاد می‌دهند. املاک سرزمین سبز از سال ۹۴ فعالیتش را آغاز کرده و در زمینه خرید و فروش انواع ویلا، آپارتمان و زمین فعالیت می‌کند. این گروه باتجربه با مدیریت آقای جواد سیف از صفر تا صد خرید ملک در کنار شما هستند تا بهترین و مناسب‌ترین ملک را متناسب با بودجه‌تان انتخاب و خریداری کنید.

بهترین مشاور املاک مازندران

مناطق تحت پوشش املاک سرزمین سبز

املاک سرزمین سبز به عنوان بهترین مشاور املاک رامسر از ساری تا رامسر، مناطق جاده جواهرده تا خود جواهرده، مناطق جاده هریس تا جنت رودبار و منطقه میدان شهید رجایی تا چابکسر را پوشش می‌دهد. با املاک سرزمین سبز در بهترین منطقه رامسر برای خرید ویلا می‌توانید بهترین ملک را بخرید.

آدرس املاک سرزمین سبز

رامسر، چهارراه بسیج، املاک سرزمین سبز

شماره تماس املاک سرزمین سبز

۰۹۱۱۴۹۵۱۶۴۱

جهت مشاهده فایل‌های ویلا در بهترین منطقه رامسر و مشاوره با مشاورین املاک سرزمین سبز روی عکس زیر یا لینک زیر کلیک نمایید.

بهترین مشاور املاک در رامسر

بهترین-مشاور-املاک-رامسر

نتیجه گیری درباره بهترین منطقه رامسر برای خرید ویلا

طی سال‌های اخیر که تهران به شهری بسیار شلوغ و پر از ترافیک و آلودگی تبدیل شده است، خیلی از ساکنین آن ترجیح می‌دهند در یک جای آرام و پاک ویلای شخصی داشته باشند؛ حال چه برای سکونت دائمی چه سکونت موقتی در طول سفر. یکی از بهترین، زیباترین و البته آبادترین شهرهای مازندران رامسر است که در میان خریداران ویلا طرفداران زیادی دارد. در این مطلب درباره رامسر و بهترین منطقه رامسر برای خرید ویلا توضیح دادیم و متوجه شدید که یکی از بهترین و پرسودترین گزینه‌های سرمایه گذاری در شمال کشور خرید ویلا در رامسر است. در سایت زومیلا می‌توانید بهترین فایل‌های ملکی رامسر مربوط به املاک سرزمین سبز را با جزئیات آن‌ها مشاهده کنید. املاک سرزمین سبز برای خرید بهترین ویلا در رامسر همراه شماست.

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید