بهترین مشاور املاک در چلاو | املاک ماکان

بهترین مشاور املاک در چلاو

برای مردمی که از روزمرگی‌ها خسته شده‌اند و می‌خواهند برای چند روزی به آغوش طبیعت پناه ببرند، شهرهای شمالی به‌خصوص شهرهای استان مازندران جزو اولین انتخاب‌هاست. وضعیت جاده‌ها در تعطیلات و آخر هفته‌ها به خوبی علاقه مردم به این خطه سرسبز را نشان می‌دهد. آمل به دلیل نزدیکی به تهران و بهره‌مندی از طبیعت بی‌نظیر و بسیار زیبا یکی از محبوب‌ترین شهرهای مازندران نزد مسافران است. علاوه بر خود شهر آمل، مناطق ییلاقی و روستاهای آن نیز طرفداران زیادی دارند. اهالی آمل و بابل و سایر شهرها در نیمه اول سال به‌خصوص تابستان به روستاها و ییلاقات آمل می‌آیند تا در منطقه‌ای خوش‌آب‌وهوا تعطیلاتشان را بگذرانند. اگر می‌خواهید با خرید ویلا در شمال سرمایه‌گذاری کنید و در یکی از سرسبزترین مناطق ییلاقی مازندران ویلای شخصی داشته باشید، منطقه چلاو آمل را به شما پیشنهاد می‌کنیم. در این مطلب زومیلا با منطقه چلاو و بهترین مشاور املاک در چلاو آشنا می‌شوید.

عکس چلاو

چلاو کجاست | منطقه ای ییلاقی در آمل

  • فاصله تهران تا چلاو: حدود ۱۵۰ کیلومتر
  • چلاو تا آمل: ۳۰ کیلومتر
  • فاصله چلاو تا فیلبند: ۳۰ کیلومتر

دهستان چلاو در ۳۰ کیلومتری آمل و شرق جاده هراز قرار دارد. این دهستان که در کمرکش دره‌ها و کوه‌های البرز مرکزی واقع شده است از شرق به فیلبند و بندپی غربی بابل، از غرب به دهستان لیتکوه و رودخانه هراز، از شمال به دشت سر و از جنوب به دهستان بهرستاق منتهی می‌شود. همچنین چلاو شامل آبادی‌های پاریمه، نجار محله یا نجار کلا، پاشاکلا، تیار، گنگرج کلا، چمه بن و رزخونی می‌شود. روستاهای فیلبند، سنگچال، الیمستان، لهاش، دایو، کردنشین، گت کلا و امامزاده قاسم که در مجاورت آن واقع شده‌اند نیز جزو منطقه بالا چلاو به حساب می‌آیند.

با مراجعه به بهترین مشاور املاک در چلاو و خرید ویلا در این منطقه ییلاقی و جنگلی، در یکی از باصفاترین و بکرترین مناطق شمال صاحب ملک می‌شوید.

اجاره ویلا در چلاو

چطور به چلاو برویم ؟

برای رفتن به چلاو باید به آمل بروید و از آن‌جا ۳۰ کیلومتر به سمت جاده هراز رانندگی کنید. بعد از آن از طریق پل منگل که در سمت چپ جاده هراز است و با طی کردن ۱۵ کیلومتر در جاده فرعی به چلاو زیبا و سرسبز می‌رسید.

طبیعت چلاو

طبیعت چلاو مثل یک تابلوی نقاشی است و نقاش آن هم خداست. انگار خدا رنگ سبز را برداشته و تا جایی که می‌توانسته چلاو را سرسبز کشیده است. اصلا روایتی وجود دارد که به علت وجود چهل چشمه آب به این منطقه چلاب می‌گفتند که به مرور زمان به چلاو تغییر یافته است. در روایتی دیگر قبلا نام این منطقه شلاو بوده است. شلاو کلمه‌ای مازنی به معنی باران شدید و تند است؛ در گذر زمان شلاو به چلاو تبدیل شده است. منطقه جنگلی چلاو در بیش‌تر روزهای سال بارانی است و با این حساب زمین‌های سرسبز و خاک حاصلخیزی دارد. این دهستان طبیعت بکر و منحصربه‌فردی دارد که از آن به عنوان بهشت زمینی یاد می‌کنند.

رودخانه پرآب و خروشان چلورود نیز که در نهایت به رودخانه هراز می‌پیوندد مهم‌ترین رودخانه این منطقه است. بخشی از جنگل‌های چلاو نیز منطقه شکار ممنوع است و گونه‌های نادری از حیوانات در آن‌جا یافت می‌شود.

آب و هوای چلاو

چلاو در اکثر روزهای سال بارانی و مه‌آلود است و کمتر کسی در نیمه دوم سال به این منطقه سفر می‌کند. با مراجعه به بهترین مشاور املاک در چلاو و خرید ویلا در چلاو می‌توانید از نیمه بهار و تابستان به این منطقه سرسبز سفر کنید و در هوایی مطبوع اقامتی خاطره‌انگیز داشته باشید.

سنگچال منطقه ییلاقی فیلبند

سایر جاذبه های چلاو

دهستان چلاو تاریخ و تمدنی غنی دارد و وجود قلعه‌هایی قدیمی که امروزه فقط نام آن‌ها باقی مانده و کشف آثار تاریخی گواه این موضوع است. در ضمن چلاو دارای چندین مکان مذهبی و زیارتی است. امامزاده قاسم در ارتفاعات روستای تیار، امامزاده یحیی، امامزاده صالح و همچنین امامزاده جعفر تعدادی از اماکن مذهبی این منطقه هستند.

اقامت در چلاو

عده‌ای از مسافرانی که به چلاو سفر می‌کنند برای اقامت به آمل می‌روند و شب را در هتل‌ها و سوئیت‌های آمل می‌مانند. عده‌ای دیگر اقدام به اجاره ویلا در چلاو یا اجاره سوئیت و خانه‌های محلی این منطقه می‌کنند. کمپینگ در طبیعت هم که بسیار هیجان‌انگیز و تجربه منحصربه‌فردی است؛ اما باید پذیرای دشواری‌های آن هم باشید. به هر حال برسیم به این نکته که اگر در چلاو ویلا داشته باشید می‌توانید با اجاره دادن آن به مسافران کسب درآمد کنید. به این طریق در ایامی که خودتان از ویلا استفاده نمی‌کنید آن را اجاره می‌دهید و درآمد خوبی هم خواهید داشت.

خرید ویلا در چلاو از بهترین مشاور املاک در چلاو

سرمایه‌گذاری در بازار مسکن یکی از مطمئن‌ترین، بی‌دردسرترین و پرسودترین انواع سرمایه‌گذاری است. البته به شرطی بی‌دردسر است که به مشاور املاک معتبر و باتجربه‌ای مراجعه کنید. خرید ویلا در مازندران به‌خصوص خرید ویلا در آمل هم که سال‌هاست طرفداران زیادی دارد و رونق گرفته است. در این راستا چلاو که دهستانی زیبا و سرسبز در آمل است از دید کارشناسان املاک و مردم دور نمانده و می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای خرید ویلا در شمال باشد. در منطقه ییلاقی و جنگلی چلاو می‌توانید ویلایی با چشم‌انداز بی‌نظیر از جنگل بخرید و سود قابل‌توجهی کنید. املاک آمل و مناطق ییلاقی آن متقاضیان زیادی دارد و ارزش این املاک به طور مرتب در حال افزایش است.

بهترین مشاور املاک در آمل

قیمت ویلا در چلاو

حال که با چلاو آشنا شده‌اید حتما این سوال هم برایتان پیش می‌آید که با چه قیمتی می‌توانیم در چلاو ملک بخریم. یکی از نکات مهم در رابطه با املاک این منطقه تنوع قیمت آن‌هاست. برای خرید ویلا در چلاو حتما نیازی به بودجه میلیاردی و خیلی بالا ندارید؛ با ۲۰۰ میلیون هم می‌توانید در این منطقه صاحب ملک شوید. املاک چلاو از ۲۰۰ میلیون به بالا ارزش‌گذاری شده است. کافیست به بهترین مشاور املاک در چلاو املاک ماکان مراجعه کنید تا کارشناسان آن متناسب با بودجه‌تان بهترین ملک را به شما معرفی کنند.

املاک ماکان بهترین مشاور املاک در چلاو

برای انجام معاملات ملکی شناخت و مراجعه به بهترین مشاور املاک آن منطقه چه ضرورتی دارد؟ همان‌طور که می‌دانید معامله ملکی معامله حساسی است و سرمایه زیادی وسط گذاشته می‌شود. برای این که سرمایه‌تان از دست‌تان نرود و از طرفی با انجام آن معامله سود خوبی کنید، باید نکات مهم و اصول معاملات را بدانید. ما به عنوان افراد عادی و خریداران یا فروشنده‌های ملک که اطلاعات کافی نداریم؛ پس باید به مشاور املاک معتبر مراجعه کنیم. باید دقت کنید که معاملات قانونی باشند و سرتان کلاه نرود؛ مثلا اگر ویلای جنگلی می‌خرید باید مطمئن شوید زمین آن ویلا جزء اراضی جنگلی محافظت‌شده نیست. سند ملک و امکانات ویلا از دیگر مواردی است که باید بررسی شود. املاک ماکان به عنوان مشاور املاک مطمئن و باتجربه در منطقه چلاو در تمام مراحل خرید ویلا و زمین همراه شماست تا کاملا قانونی و با خیالی آسوده معامله کنید.

با توجه به بودجه‌ای که در نظر گرفته‌اید و بر اساس سلیقه و اولویت‌های شما، مشاورین املاک ماکان که شناخت و تسلط کاملی به منطقه دارند بهترین فایل‌های موجود را به شما پیشنهاد می‌دهند.

مشاور املاک چلاو

مناطق تحت پوشش بهترین مشاور املاک در چلاو | املاک ماکان

املاک ماکان از سال ۹۷ آغاز به کار کرده و در زمینه خرید و فروش ویلا، زمین و مشارکت در ساخت فعالیت می‌کند. آژانس املاک ماکان با مدیریت آقای سید اسماعیل موسوی تا به حال حدود ۳۰۰ معامله انجام داده و املاک آمل و چمستان و روستاهای حومه این مناطق مانند چلاو و فیلبند را پوشش می‌دهد.

آدرس املاک ماکان

جاده هراز، ۳۰ کیلومتری آمل، منطقه توریستی چلاو فیلبند، ۱۰۰ متر نرسیده به رستوران حمزه سمت راست

شماره تماس املاک ماکان بهترین مشاور املاک در چلاو

۰۹۱۹۰۷۵۴۸۱۱

اینستاگرام: @amlake_makan

جمع بندی درباره بهترین مشاور املاک در چلاو

در این مقاله با منطقه چلاو آشنا شدید و دانستید که دهستان چلاو یکی از زیباترین و سرسبزترین مناطق شمال است. این دهستان خوش‌آب‌وهوا و خوش‌منظره از طبیعت بکر و خارق‌العاده‌ای بهره برده است و منطقه‌ای رویایی برای سفر و اقامت است. نکته مهم دیگر این است که حتی اگر بودجه‌تان محدود باشد باز هم می‌توانید در چلاو صاحب ویلا شوید. به بهترین مشاور املاک در چلاو یعنی املاک ماکان مراجعه کنید و معامله‌ای امن و پرسود انجام دهید. مشاورین باتجربه املاک ماکان بر منطقه اشراف کامل دارند و بر اساس سلیقه و بودجه‌تان به شما ملکی باارزش و مناسب معرفی می‌کنند.

جهت مشاهده بهترین فایل‌های منطقه چلاو و مشاوره با مشاورین املاک ماکان روی لینک زیر کلیک کنید.

بهترین مشاور املاک در چلاو آمل

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید