آینده شهر جدید پرند | املاک علمی

پرند با حدود سی سال قدمت، یکی از شهرهای جوان و تازه تاسیس استان تهران محسوب می‌شود. پیدایش این شهر به سال ۱۳۷۱ بازمی‌گردد و سرمایه‌گذاران بالقوه توجه ویژه‌ای به آن دارند. علت این توجه خاص، افق روشن شهر پرند در میان‌مدت و بلندمدت است. این پیش‌بینی، فعالیت اقتصادی در این شهر اعم از خرید ملک در پرند یا ساخت‌وساز را به ایده‌ای جذاب تبدیل می‌کند. ما در این مقاله قصد داریم تا به طور کلی درمورد شهر پرند و آینده آن بحث کنیم. همچنین در این مقاله یکی از بهترین و معتبرترین آژانس‌های املاک شهر پرند یعنی املاک علمی جهت راهنمایی و مشاوره در امر خرید و فروش خانه و آپارتمان در پرند به شما معرفی می‌شود که از صفر تا صد خرید همراه شما خواهد بود. برای آشنایی بیشتر و داشتن تجسم واضح‌تر از آینده شهر جدید پرند تا انتهای مطلب با زومیلا همراه باشید.

شهر جدید پرند کجاست ؟

قبل از صحبت کردن درباره آینده شهر جدید پرند ، آشنایی بیش‌تر با آن خالی از لطف نیست. این شهر در جنوب غربی تهران و مسیر آزادراه تهران- ساوه واقع شده است. پرند با تهران، حدود ۳۰ کیلومتر فاصله دارد. یکی از دلایل عمده شهرت شهر پرند از زمان تاسیس تا به امروز، نزدیکی آن به فرودگاه بین‌المللی امام است. شهرتی که به‌واسطه اجرای انواع پروژه‌های عمرانی، روزبه‌روز بیشتر می‌شود. این مورد یکی از دلایل آینده روشن سرمایه‌گذاری و خرید خانه در پرند در این منطقه است.

برای خرید خانه و ملک در شهر جدید پرند می‌توانید با مشاوره با آژانس املاک علمی با خیالی آسوده بهترین خرید و سرمایه‌گذاری را در پرند داشته باشید. به جرات می‌توان گفت تیم مشاور املاک علمی پرند با مدیریت آقای محمد جواد نظری یکی از حرفه‌ای‌ترین‌ها در حوزه مشاورین املاک هستند.

مشاغل در شهر مسکونی-صنعتی پرند

دلیل اصلی احداث شهر جدید پرند، مشارکت فعال در حوزه تولید ملی و میزبانی از سرریز جمعیت کلان‌شهر تهران است؛ بنابراین می‌توان گفت که پرند، ماهیتی مسکونی- صنعتی دارد. شهرک صنعتی، یکی دیگر از مناطق مهم پرند است که با آن حدود ۱۵ کیلومتر فاصله دارد. در این بخش، شرکت‌های زیادی در حوزه‌های مختلف شامل برق و الکترونیک، صنایع فلزی و چوبی و … مستقر هستند. در واقع یکی دیگر از دلایل اهمیت آینده شهر جدید پرند ایجاد مناطق مسکونی برای شاغلین شهرک صنعتی و خانواده‌های آن‌هاست.

در این رابطه بخوانید: همه اطلاعاتی که باید از شهر پرند تهران داشته باشید!

سرمایه‌گذاری مسکن

ساختار کلی شهر جدید پرند

مساحت پرند با جمعیتی بیش از ۱۸۰ هزار نفر (در سال ۹۹) از ۱۷۰۰۰ هکتار فراتر می‌رود. این شهر دارای ۷ فاز است که از ۰ تا ۶ نام‌گذاری شده‌اند. در چهار فاز اول (فازهای ۰، ۱، ۲ و ۳)، ساخت‌وسازها حالت شخصی و خصوصی دارند. در فازهای ۴، ۵ و ۶ نیز طرح مسکن مهر اجرا شده است. پرند، بخشی از شهرستان رباط‌کریم بوده و آب‌وهوایش در مقایسه با تهران، خشک‌تر و وزش باد در آن بیش‌تر است. حالا با ارائه این توضیحات، بهتر می‌توانیم درباره آینده شهر جدید پرند صحبت کنیم.

 املاک علمی به صورت تخصصی و به مدت ۱۰ سال است که روی ملک‌های مسکن مهر در پرند فعالیت دارد. پس با خیال راحت می‌توانید برای خرید مسکن مهر با این تیم در ارتباط باشید.

آینده پرند برای سرمایه‌گذاری چطور است ؟

همان‌طور که گفتیم شهر جدید پرند در پاسخ به یک نیاز اساسی احداث شده است. این شهر قرار است میزبان جمعیت چشمگیری از تهران و نواحی اطراف آن باشد. به همین دلیل، افزایش جمعیت آن امری حتمی و اجتناب‌ناپذیر به نظر می‌رسد. ساکنان فعلی و آتی پرند، دلایل مختلفی برای انتخاب این شهر به جهت زندگی دارند. معضلات رایج زندگی شهری مثل ترافیک و آلودگی هوا، در پرند بسیار کم‌تر است. این شهر برای افرادی که قصد اقامت در محیطی آرام و هوای سالم را دارند، یک انتخاب ایده‌آل محسوب می‌شود.

نکته: بسیاری از پزشکان به افرادی که دچار بیماری‌های تنفسی و پوستی که ناشی از آلودگی هوا است شده‌اند، زندگی در پرند را توصیه می‌کنند.

قیمت خانه در پرند

خرید و قیمت خانه در شهر جدید پرند، می‌تواند یکی دیگر از جاذبه‌های سرمایه‌گذاری در آن باشد. از آن‌جایی‌که پرند یک شهر درحال‌توسعه است، خانه و املاک نیز در آن قیمت به‌مراتب پایین‌تری در مقایسه با تهران دارند. قیمت مناسب، خرید خانه در پرند را برای افرادی که می‌خواهند صاحب‌خانه شوند، به تنها گزینه روی میز تبدیل می‌کند. اما در آن سو، بسیاری از افراد، آینده شهر جدید پرند را به چشم یک فرصت سرمایه‌گذاری می‌بینند. این استدلال، منطقی به نظر می‌رسد. به‌هرحال، پرند طی سال‌های پیش رو، رشد جمعیت و توسعه‌یافتگی روزافزونی را تجربه خواهد کرد. در راستای این توسعه، قیمت املاک نیز به شکل چشمگیری افزایش می‌یابد. وقتی بدانید ملک ارزان‌قیمت امروز، به‌زودی قیمتش سر به فلک می‌کشد، چرا فرصت تملک آن را از دست بدهید؟!

پرند بهترین منطقه اطراف تهران برای سرمایه گذاری

به‌عنوان یک قاعده کلی، تمرکز جمعیت در هر نقطه‌ای، نوید بخش افقی روشن برای آن است. آینده شهر جدید پرند نیز از این قاعده مستثنا نیست. نزدیکی به پایتخت و مراکز مهمی مثل فرودگاه، جاده‌ها و بزرگراه‌های اصلی و… ، ماهیت صنعتی و همچنین فرایند توسعه، سه عامل کلیدی هستند. عواملی که با استناد به آن‌ها می‌توانیم پرند را بهترین انتخاب برای سرمایه‌گذاری در استان بدانیم. پس اگر شما هم به دنبال مکانی آینده‌دار برای سرمایه‌گذاری هستید، هرگز گزینه پرند را از دست ندهید. این شهر تا کنون رشد بالایی داشته و این رشد روز افزون نیز خواهد بود.

چرا باید برای خرید خانه به مشاورین املاک علمی مراجعه کرد ؟

سال‌ها تجربه نشان داده است که برای کاهش هزینه‌ها و اتلاف وقت، بهتر است که از همان ابتدای کار به مشاور املاک کاربلد و حرفه‌ای مراجعه کنید تا خدایی نکرده متحمل ضرر و هزینه‌های سنگین خرید و یا رهن و اجاره خانه نشوید. از طرفی دیگر، از کجا می‌دانید که خانه‌ای که می‌خرید امن و مناسب است؟ هزینه‌های پنهان آن را می‌دانید؟ اگر مشاور املاکی که به آن مراجعه کرده‌اید، با شما صادق نباشد چه؟ موضوع خرید و رهن خانه بسیار حساس ‌است؛ به همین خاطر شناخت و مراجعه به مشاور املاک مطمئن و معتبر ضروری است. املاک علمی یکی از معتبرترین مشاورین املاک پرند همراه شما خواهد بود و متناسب با بودجه‌تان بهترین گزینه‌ها را به شما معرفی خواهد کرد.

در این رابطه بخوانید: بهترین راه برای خرید آپارتمان در پرند

فازهای ارزان شهر جدید پرند

قیمت خانه در آینده شهر جدید پرند

همان‌طور که گفتیم یکی از عواملی که آینده شهر جدید پرند را از نگاه سرمایه‌گذاران جذاب‌تر می‌کند، قیمت خانه‌ها است. بااین‌حال این که در کدام فاز پرند سرمایه‌گذاری کنید، بحثی دیگر است. برای این منظور باید با فازهای آن بیش‌تر آشنا شوید.

طبیعی است که افراد زیادی اطلاعات کامل برای خرید خانه مناسب و تشخیص ویژگی‌های ملک را ندارند. اما از آن‌جایی که باید با آگاهی کامل معاملات ملکی را انجام دهید و بی‌گدار به آب نزنید؛ مراجعه به مشاور املاک معتبر ضروری می‌شود. با مراجعه به مشاورین باتجربه و زبده املاک علمی بهترین تجربه عمرتان را از معاملات ملکی خواهید داشت.

متاسفانه افراد سودجو در حوزه املاک زیاد هستند و برای این که سرمایه سال‌ها تلاش شما در دام این افراد نیفتد، مشاور املاک کاربلد می‌تواند با استفاده از تجربه و دانشی که دارد شما را راهنمایی کند.

املاک علمی با مدیریت جناب مهندس علمی

 املاک علمی با کادر مشاوران جوان فعال، متعهد و مجرب برای انجام بهترین خرید و سرمایه‌گذاری در پرند همراه شما خواهد بود. املاک علمی یکی از مطمئن‌ترین و بهترین مشاورین املاک در کل پرند است.

بنا به تجربه و قدمت املاک علمی و کارشناسان مجرب، در زمینه قیمت گذاری و استعلام مدارک و اطلاعات کافی و کامل نسبت به نقشه و پروژه های ساخته شده در پرند پیشرو هستند. صحت و سلامت این گفته، مشتریان و سرمایه گذارانی اند که از خرید و فروش و خود در املاک علمی راضی هستند و با آنها همکاری میکنند.

فازهای گران شهر زیبای پرند

فازهای ۲ و ۳، گران‌ترین مناطق برای خرید آپارتمان در پرند هستند. فاز ۲ یکی از فازهای مرکزی پرند است که وجود ویلاهای خوش‌ساخت همراه با فضای سبز در آن جلب‌توجه می‌کند. همین بافت شهری در بخش شمالی فاز ۳ تکرار می‌شود اما بخش جنوبی آن، محل احداث ساختمان‌های مسکن مهر است. به‌طور خلاصه، فاز ۲ و ۳، لاکچری‌ترین فازهای شهر پرند محسوب می‌شوند. فازهایی که به دلیل بافت مدرن و البته وجود مراکز و امکانات تفریحی و خدماتی، توسعه‌یافته‌تر از فازهای دیگر هستند. همین توسعه‌یافتگی باعث می‌شود آینده شهر جدید پرند را بیشتر با در نظر گرفتن فازهای دیگر مورد بررسی قرار دهیم. فازهایی که هنوز مسیر و پتانسیل بالایی برای پیشرفت دارند.

بعد از فازهای ۲ و ۳، فازهای ۰ و ۱ گران‌ترین فازهای شهر جدید پرند هستند. فازهایی که در آن‌ها نیز تعدد ویلاها و ساختمان‌های شخصی‌ساز، چشمگیر است. درعین‌حال، شرکت‌های وابسته به مراکزی مثل شهرداری، وزارت دفاع، شرکت نفت و … پروژه‌های زیادی را در آن‌ها اجرا کرده‌اند. دسترسی به امکانات خدماتی و مراکز تفریحی در این دو فاز نیز در سطحی مطلوب است؛ هرچند که به پای فازهای ۲ و ۳ نمی‌رسد. این فازها نیز به دلیل شاخص بالای توسعه‌یافتگی، نقش کمرنگ‌تری از فازهای کم‌تر توسعه‌یافته در آینده شهر جدید پرند دارند.

درحالت کلی خرید مسکن مهر از شهر زیبای پرند یک انتخاب صحیح و عاقلانه است که افراد زیادی از آن غافل هستند. اگر همچنان سوالی دارید می‌توانید با تیم پشتیبانی آژانس علمی پرند در ارتباط باشید تا به عنوان بهترین راهنمای خرید خانه در پرند شما را برای خرید مناسب‌ترین خانه راهنمایی کنند.

شهر جدید پرند، فاز ۶ کیسون روبروی شرکت عمران و شهرسازی پرند، زون ۵ کیسون، بازارچه مهستان طبقه اول املاک علمی 

در این رابطه بخوانید: بهترین منطقه پرند برای سرمایه گذاری و سکونت کجاست؟

پرند تهران

فازهای ارزان شهر جدید پرند + پیشنهاد آژانس املاک علمی برای خرید خانه

به عنوان راهنمای خرید خانه در پرند باید بدانید که کدام فاز‌ها چه ویژگی‌هایی دارند. حال می‌پردازیم به فازهای ۴، ۵ و ۶؛ فازهایی که شاید در حال حاضر در مقایسه با ۴ فاز دیگر، جذابیت کم‌تری برای سرمایه‌گذاری داشته باشند؛ اما بی‌تردید نقش اصلی را در آینده شهر جدید پرند همین فازها ایفا خواهند کرد. همان‌طور که گفته شد، این فازها مناطق اصلی پرند در اجرای پروژه‌های مسکن مهر هستند؛ فازهایی که قیمت املاک در آن‌ها به دلیل عدم دسترسی مطلوب به مراکز خدماتی، خیلی کم‌تر از فازهای دیگر است. بااین‌حال توسعه‌ی شهری این فازها، امری حتمی بوده که تصمیمات مهمی برای تسریع آن اخذ شده است. رشد فزاینده جمعیت در این فازها، اجرای پروژه‌های رفاهی متعددی را می‌طلبد؛ این دو عامل در کنار هم سبب افزایش قیمت مسکن در پرند می‌شوند.

صداقت؛ اولویت املاک علمی

با توجه به این توضیحات، احتمالا شما هم متوجه آینده درخشان این فازهای پرند شده‌اید. املاک علمی پرند صادقانه راهنمای شما برای خرید خانه در پرند خواهد بود. هر موردی در ارتباط با خرید، رهن و اجازه خانه مسکن مهر در پرند داشتید می‌توانید با این تیم همکاری دلپذیری داشته باشید.

برای ارتباط با این تیم می‌توانید با شماره‌های 09120476825و 09109273644 در تماس باشید یا به صورت حضوری به دفتر املاک علمی در پرند مراجعه کنید.

آدرس املاک علمی

با توجه به آینده شهر پرند، در کدام فاز آن خانه بخریم ؟

با توجه به آینده شهر جدید پرند، از همین حالا می‌توان رشد قیمت املاک در همه فازهایش را پیش‌بینی کرد. بااین‌حال، همه فازها رشد قیمت را به‌طور یکسان تجربه نمی‌کنند. در شهرهای تازه تاسیسی مثل پرند، هرچه توسعه‌یافتگی یک بخش کم‌تر باشد، آن بخش پتانسیل بیشتری برای پیشرفت دارد. این یعنی قیمت املاک در آن فاز نسبت به سایر فازها با درصد بیش‌تری رشد می‌کند. بنابراین با این استدلال فازهای ۴، ۵ و ۶ را می‌توانیم بهترین گزینه‌ها برای سرمایه‌گذاری در پرند بدانیم.

اگر هدفتان از خرید ملک نه سرمایه‌گذاری، بلکه اقامت و زندگی در پرند است، ماجرا عوض می‌شود. آنگاه ۴ فاز اول به دلیل شاخص توسعه بالا، از مطلوبیت بیشتری برخوردار هستند. هرچند که قیمت آن‌ها گران‌تر و رشد قیمت آن‌ها در بلندمدت، نسبت به فازهای مسکن مهر، کم‌تر است. ضمنا بد نیست بدانید که قرار است تا پایان سال ۱۴۰۰، پروژه مترو شهر پرند نیز افتتاح شود. این اتفاق، احتمالا به رشد سریع قیمت مسکن در همه فازهای شهر منجر خواهد شد.

در این رابطه بخوانید: مناطق ارزان تهران برای اجاره کجاست؟

خرید آپارتمان در اطراف تهران

راهنمای خرید خانه در پرند با مشاور املاک علمی

اگر تا امروز به سرمایه‌گذاری در پرند فکر نمی‌کردید، با آگاهی از آینده شهر جدید پرند احتمالا نظر دیگری دارید! در این مطلب، نگاه جامعی به این شهر داشتیم و با جذابیت سرمایه‌گذاری یا سکونت در آن آشنا شدیم. در حال حاضر هر شکلی از سرمایه‌گذاری در پرند می‌تواند ایده هوشمندانه‌ای باشد؛ اما حتما با ما موافقید که ایده‌یابی یک بحث و اجرای درست ایده، بحثی دیگر است. یک ایده خوب اگر درست اجرا نشود، می‌تواند فرجام بدی داشته باشد. پیشنهاد زومیلا برای خرید، رهن و اجاره خانه‌های مسکن مهر و سایر املاک پرند، تیم قدرتمند مشاور املاک علمی پرند است. تیم پشتیبانی املاک علمی پرند بدون هزینه و صادقانه به همه سوالات شما و دغدغه‌های احتمالی‌تان پاسخ خواهند داد. هدف از این کار ایجاد خاطره‌ای دلنشین از خرید خانه مورد نظرتان است.

جهت مشاهده قیمت و خرید خانه و آپارتمان در پرند و مشاوره رایگان با معتبرترین و مطمئن‌ترین آژانس املاک این منطقه روی لینک زیر کلیک کنید.

املاک علمی

 

سابقه درخشان و فایلینگ قوی در منطقه

املاک علمی با سابقه درخشان در حوزه خرید و فروش، رهن و اجاره، مشارکت در ساخت و کلیه امور ملکی در خدمت شما خواهد بود. ابن آژانس املاک با مدریت آقای محمد جواد نظری بر مبنای اصل صداقت در کار پیش میرود چون هیچ قدرتی به مانند قدرت صداقت موفق و رضایت بخش نیست، دپارتمان علمی بر همین اساس فعالیت میکند که خرید مطمئن به ارمغان آورد که آرزوی خانه دار شدن هر فرد را بر آورده کند، در کمترین حالت بدون هیچ چشم داشتی به مشتری عزیز راهنمایی های لازم داده میشود که بتواند بهترین انتخاب را انجام دهد. همه این موارد یعنی شما واقعا با تیم قوی و به‌روز و کادر مشاوران فعال، جوان، متعهد و مجربی طرف هستید که با معرفی بهترین فایل‌ها، در سریع‌ترین زمان ممکن معاملات ملکی را به سرانجام می‌رسانند. فایلینگ قوی با مناسب‌ترین و بهترین قیمت‌ها را از املاک علمی بخواهید.

5 نظرات

  1. مطالب در مورد شهر پرند منطبق با واقعیته من چندین ساله آپارتمان 60 متری تهران را فروختم و در فاز دو ساکن شدم و از افزایش قیمت ملک خودم بهره بردم و الان می توانم با پولم آپارتمان 80 متری در همان منطقه تهران را بخرم .

  2. بنده ساکن تهران هستم (افسریه) ومالک یک باب آپارتمان در فاز ۴ میثم نهاجا هستم بلیل شغلم نمیتوانم در آنجا سکونت داشته باشم مایل به تعویض یا فروش هستم شماره تلفن 09192396516

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید