قیمت خرید ملک در گیلان

قیمت خرید ملک در استان گیلان بستگی به مناطقی دارد که تصمیم به خرید ملک در آن می‌گیرید، قاعدتا هر چقدر به سمت ساحل بروید قیمت خانه‌­ها و زمین‌ها روند صعودی پیدا می‌کنند و بدیهی است که شهرهای ساحلی استان نسبت به مناطق دیگر دارای قیمت‌های بالاتری باشند و مثلا اگر منطقه ماسال گیلان را در نظر بگیرید به دلیل ییلاقی که دارد نسبت به بخش‌های دیگر قیمت بالاتری دارد همچنین در مقابل خانه‌های ویلایی در صومعه سرا دارای قیمت‌های مناسب‌تری است.

سایت دیجی ویلا با توجه به داشتن مشاوره‌های فعال در سراسر استان دارای مرجع قیمتی خوبی در زمینه خرید ویلا، زمین و آپارتمان و …. است. امیدواریم شما را یک قدم به ملک مورد نظرتان نزدیک‌تر کنیم. با شنیدن اسم شمال برای اکثر افراد خاطرات زیادی زنده می‌شود، خاطراتی از کوه و جنگل و دشت و طبیعت بکر که هر کسی را به فکر وامی‌دارد.

در واقع یکی از بهترین بخش‌های کشور عزیزمان ایران به بخش شمال کشور اختصاص می‌یابد. البته دیگر بخش‌های ایران نیز زیبایی‌های خاص خودش را دارد اما شمال ایران خصوصا استان گیلان  به دلیل داشتن ساحل و طبیعت خوش آب و هوا همیشه در اولویت خرید ملک بوده است.

آب و هوای خوب این منطقه باعث شده است استان گیلان پتانسیل بالایی سالانه در جذب گردشگر داشته باشد، دور  از انتظار نیست که همه ما همیشه به داشتن یک خانه یا ویلا در یک استان زیبا مثل استان گیلان که دارای  مردمانی خونگرم است فکر کرده ایم.

همچنین شهرهای زیبای گیلان از جمله لاهیجان، انزلی و رشت را نمی‌توان از یاد برد، استان گیلان در چند ساله اخیر به عنوان یک پتانسیل جدید در عرصه سرمایه گذاری و پیشرفت مطرح شده است. می توان گفت استان گیلان یک استان مستعد با فرصت های کم نظیر است که اخیرا به دلیل روند افزایشی امکانات مورد توجه قرار گرفته است.

شاید این سوال را از خودتان بپرسید که با وجود هتل ها در سراسر استان چه نیازی به خرید ویلا دارید. یکی از مزایایی که خرید را به اجاره هتل در گیلان ارجحیت داده است، داشتن یک فضای باز برای گذراندن اوقات فراغت است با خرید ویلا دیگر نیازی به پرداخت اجاره هتل و گذراندن تعطیلات خود در اتاق های کوچک و دلگیر هتل را ندارید.

داشتن یک ویلا ساحلی در این استان می تواند شما را چند روزی از دغدغه های زندگی دور کند. علاوه بر این مورد اگر دوست داشته باشید می توانید با خرید ویلا در گیلان سرمایه گذاری کنید، می توانید ویلای خود را در طول سال اجاره داده و کسب درآمد کنید.

تیم دیجی ویلا بزرگترین سایت خرید املاک در استان گیلان یک مرجع کامل در زمینه املاک و مستغلات مخصوصا در  زمینه خرید ویلا، زمین های هکتاری، مشارکت در ساخت، خرید آپارتمان در رشت و…. است و این افتخار را دارد که با داشتن گروهی از مشاوران حرفه ای و فعال در خدمت شما مشتریان عزیز باشد.

بهترین مناطق برای خرید ویلا

در خرید ویلا در استان گیلان معمولا افراد به سه دسته تقسیم می شوند، عده ای از افراد به دلیل علاقه زیادی که به دریا دارند ترجیح می‌دهند در یک خانه ویلایی در نزدیکی ساحل زندگی کنند. این دسته از افراد باید به سمت مناطق ساحلی مثل زیباکنار، امین آباد، کیاشهر، رودسر، خمام، رضوانشهر انزلی بروند.

خوشبختانه دیجی ویلا در تمامی نقاط استان گیلان مشاور فعال دارد و به راحتی می توانید درخواست ملک خود را در این مناطق به دیجی ویلا بسپارید برای راحت­تر شدن شما مشتریان عزیز دیجی ویلا سامانه گوش به زنگ را راه انداخته است و برای ثبت درخواست فقط کافی است وارد سایت دیجی ویلا شده و روی ” گوش به زنگ ” دیجی ویلا کلیک کنید و منطقه درخواستی خود را وارد نمایید تا در سریعترین زمان ممکن ملک مورد نظرتان برای شما ارسال شود.

عده دیگر به سمت مناطق جنگلی مثل لاهیجان، فومن، سراوان صومعه سرا می روند، اما دسته سوم افرادی هستند که زندگی در مناطق ییلاقی استان گیلان را نسبت به زندگی در دیگر مناطق استان ترجیح می‌دهند. برای این دسته از افراد زندگی در مناطق ییلاقی مثل ماسال و طبیعت بکرش  مناسب و خوشایند خواهد بود. بهترین شهرهای گیلان نیز برای زندگی لاهیجان، رشت و انزلی هستند که هم از لحاظ طبیعی و هم از لحاظ امکانات شهری دارای اولویت هستند و به عنوان بهترین شهرهای گیلان برای زندگی شناخته شده اند. به طور کلی همانطور که در بالا اشاره شد قیمت ملک‌ها در این شهرها به دلیل محبوبیتی که دارند نسبت به دیگر مناطق بالاتر بوده اما ارزش خرید ملک را دارند. البته شهر رشت را می توان به عنوان بهترین شهر برای زندگی دانست.

برای مشاهده ملک‌هایی از جمله ویلا و آپارتمان و زمین در شهر رشت می توانید از صفحه خرید ملک در رشت  در دیجی ویلا  نیز بازدید نمایید. بخش فروش ویلا در سایت دیجی ویلا، یکی از کامل‌ترین بخش‌های سایت املاک است، دسته بندی های ویلا شامل ویلاهای نزدیک ساحل،خرید ویلاهای نوساز و فروش ویلاهای دارای وام در استان گیلان است.

سرمایه گذاری با خرید زمین در گیلان

سرمایه گذاری در حوزه مسکن و مستغلات از گذشته‌های دور در ایران رونق زیادی داشته و دارد به دلیل کم ارزش شدن پول در این روزها خرید زمین می‌تواند گزینه خوبی برای بالا رفتن ارزش پول شما باشد اما لازمه این نوع از سرمایه گذاری‌ها کسب اطلاعات در این زمینه است. همچنین زمین همواره در طول تاریخ به عنوان یک عنصر با ارزش شناخته شده است. امروزه در علم اقتصاد به عناصری چون زمین، نفت، طلا و فلزات گرانبها و چیزهایی از این دست سرمایه حقیقی گفته می شود. زیرا این عناصر به خودی خود و ذاتا دارای ارزش برای زندگی بشر هستند و تقریبا هیچ گاه ارزش خود را در طول زمان از دست نمی دهند.

از این رو خرید زمین به عنوان یکی از راه های اصلی سرمایه گذاری محسوب می شود. با پیشرفت و سرازیر شدن امکانات در منطقه گیلان و مشخصا در منطقه آزاد انزلی و با توجه به طبیعت بکر و مستعد آن فرصتی استثنایی برای خرید زمین و سرمایه گذاری در امر ساخت و ساز در این منطقه توریستی و کمک به پیشرفت روز افزون بافت شهری آن شکل گرفته است.

اگر قصد شما از خرید زمین در گیلان سرمایه گذاری باشد باید موقعیتی را که قرار است در آن زمین بخرید را کاملا بررسی کنید. اما اگر به قصد ساخت و ساز وارد این عرصه شده اید باید روی کاربری زمین دقت بسیاری نمایید، چرا که برخی از این زمین ها دچار مشکلاتی هستند که برای شروع ساخت و ساز شما را به دردسر می اندازند. مشاوره‌های ما در بخش دیجی ویلا آماده دادن مشاوره رایگان به سرمایه گذاران در حوزه های ملکی می باشد.

خرید ملک در بندر انزلی

با توجه به زندگی ملال آور و خسته کننده این روزها و دغدغه‌های زندگی همه افراد کم و بیش به دنبال راهی برای ایجاد حس آرامش و دور شدن از این دغدغه‌ها هستند. یکی از راه‌های پیش رو شما برای ایجاد آرامش روحی می‌تواند زندگی در گیلان باشد. همه ما دوست داریم که کمی از فضای یکنواخت و شلوغ شهر دور شده و زندگی با آرامشی را تجربه کنیم.

خانه‌دار شدن در گیلان نه تنها برای ساکنین شهرهای شمالی بلکه برای دوستداران طبیعت سرسبز و بکر شمال هم از دغدغه های اصلی بسیاری از افراد به شمار می‌رود. برای افرادی که علاقه به زندگی در نزدیکی دریا دارند یکی از شهر های مناسب برای خرید برای این افراد می‌توان به بندر انزلی اشاره کرد. در این شهر هم خانه‌های ویلایی وجود دارد و هم آپارتمان.

البته باید بگوییم با رشد این شهر و مهاجرت‌‌های بسیاری که صورت گرفت، خانه‌های ویلایی در مرکز شهر کم کم جای خود را به آپارتمان‌های چند طبقه داده اند، طبق گزارش های به دست آمده این شهر به دلیل نزدیکی به دریا یکی از شهرهای منتخب مردم برای زندگی می‌باشد. خصوصا کسانی که برای رهایی از آلودگی برای خرید خانه به سمت گیلان مهاجرت می‌کنند. خرید و فروش آپارتمان در بندر انزلی نیز این روزها رونق بسیاری کرده است.

مشارکت در ساخت در گیلان

یکی از خدمات سایت دیجی ویلا انجام پروژه‌های مشارکت در ساخت است. با توجه به این که این روزها قیمت مصالح و  تجهیزات لازم برای ساخت یک ملک بسیار بالا رفته است، مالکان ملک‌های کلنگی و یا زمین که تصمیم به بازسازی و یا ساخت می‌گیرند با هزینه های بسیار بالایی روبرو می شوند.

لذا تصمیم به مشارکت در ساخت می‌گیرند، تیم دیجی ویلا با توجه به داشتن کارشناسان حرفه ای در زمینه مشارکت در ساخت دارای فایل های مشارکتی بسیاری است روزانه مالکان بسیاری ملک خود را جهت مشارکت در ساخت به دیجی ویلا می‌سپارند. به همین جهت دیجی ویلا به دنبال سازنده های مجرب و نامی و متعهد در سراسر استان گیلان است. توصیه می‌کنیم اگر مالک یک ملک کلنگی و یا سازنده هستید سری به فایل های مشارکتی دیجی ویلا بزنید.

سرمایه گذاری در گیلان بهتر است یا مازندران

سوالی که همیشه برای خریداران ملک در بخش شمال کشور پیش می ­آید این است که گیلان ملک بخریم یا مازندران؟ جواب این سوال شاید کمی سخت باشد چون هر دو استان جذابیت های خاص خود را دارد و بستگی به انگیزه شما برای خرید ویلا دارد اگر حفظ سرمایه و افزایش قیمت‌ملک برای شما مهم است، پس باید در انتخاب و خرید ویلا دقت زیادی به خرج دهید.

اما مزیت گیلان نسبت به استان های همجوار مثل مازندران در زمینه‌های متنوع همچون خرید ویلا یا سرمایه گذاری در امر ساخت و ساز این است که با شکل گیری منطقه آزاد انزلی و قرار گرفتن گیلان در وضعیت باز تجاری و همچنین وجود پتانسیل بالا و موقعیت های بکر، این استان گزینه بهتری نسبت به استان های همجوار خواهد بود و همچنین وجود تنها منطقه آزاد شمال کشور، ساخت راه آهن ایران و آذربایجان، بنادر تجاری متعدد، تورم پایین تر نسبت به استان های  همجوار و نرخ بالای مشارکت اقتصادی و … مواردی است که انگیزه سرمایه گذاران را برای خرید در گیلان به طرز عجیبی افزایش می دهد.

با احداث اتوبان رشت قزوین راه دسترسی به گیلان کوتاه تر و آسان تر شده است، همچنین استان گیلان نسبت به مازندران دارای ترافیک داخلی کمتری است، زیرا استان مازندران به دلیل تراکم بالا، جاده های عرض کم و تعدد مسافران از ترافیک بسیار سنگینی برخوردار است. از طرف دیگر به دلیل حجم بالای تراکم سرمایه گذاری در استان های همجوار بازار سرمایه و ملک به حالت اشباع و متراکم در آمده است. بنابراین توصیه می کنیم اگر به دنبال خرید ملک یا سرمایه گذاری هستید حتما به گیلان و فرصت های کم نظیر آن فکر کنید.

بهترین محله های رشت برای زندگی

همه افراد کم و بیش شهر رشت مرکز استان گیلان را می شناسند و علاقه زیادی به زندگی در شهر رشت دارند. زندگی در خانه های ویلایی و آپارتمانی در شهر رشت این روزها رونق بسیاری دارد و افراد زیادی را برای خرید به سمت شهر رشت می کشاند. در بین افرادی که به دنبال خرید خانه هستند عده ای که به دنبال امنیت بیشتر هستند، زندگی در واحدهای آپارتمانی در شهر رشت را ترجیح میدهند و عده دیگری که به زندگی در خانه‌های ویلایی حیاط دار علاقه دارند مناطق شمالی در رشت را برای خرید خانه های ویلایی انتخاب می کنند.

قیمت خانه های ویلایی در مناطق شمالی شهر رشت نسبت به مناطق دیگر رشت دارای قیمت مناسب‌تری هستند. این روزها در تمام خیابان های رشت میتوانید شاهد واحدهای آپارتمانی نوساز و یا چند سال ساخت و خانه های ویلایی باشید. در این بین محله هایی که بالا شهر رشت محسوب می شوند مثل گلسار، منظریه، بلوار گیلان، پارک ملت هستند. البته دیجی ویلا در مناطق مختلف شهر رشت خانه های ویلایی و آپارتمانی زیادی را دارد که می توانید در سایت دیجی ویلا مشاهده نمایید.

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید