10 ویژگی یک وب سایت املاک حرفه ای

وب سایت املاک
Online services concept image

امروزه با توجه به افزایش استفاده از اینترنت برای حل نیازهای خود، جای تعجبی ندارد که مشاوران املاک و صاحبان آژانس زیادی، از وب سایت املاک به جای دفتر و کاغذهای قدیمی خود استفاده کنند. و دیگر خبری از حجم زیاد فایل های املاک خاک خورده در بنگاه ها نیست و واقعا می شود احساس کردکه دیگر تمامی روش های سنتی کم کم جایی در میان علاقه مندی های مردم ندارند. شاید برای خود شما پیش آمده باشد که تجربه سخت و حوصله سر بر گشتن به دنبال خانه در بنگاه ها را داشته باشید و ببینید که برای خرید یا بالعکس فروش خانه، چه ساعت های طولانی را در بنگاه ها باید سپری کنید و در آخر هم بدون نتیجه گیری درست، همچنان در این آشفته بازار مسکن و ملک سردرگم بمانید.

وب سایت املاک

وب سایت های متعددی در زمینه املاک فعالیت می کنند، و مشاورین املاک زیادی از طریق نرم افزارهای املاک به مدیریت فایل های خود میپردازند و فایل های املاک خود را در سراسر ایران برای عموم مردم به نمایش می گذارند.

یکی از این وب سایت های املاک، وب سایت زومیلا است که يک پرتال مرکزی آنلاين فایلداری املاک می باشد. اين پورتال جهت استفاده تمامی آژانسهای املاک سراسر کشور طراحی گرديده که است که امکان درج، جستجو و مديريت فايلها اعم از آپارتمان، خانه، ويلا و کلنگی و … برای فروش و رهن اجاره را می دهد. آژانس های املاک می توانند از اين نرم افزار جهت مديريت فايلهای خود توسط اعضای داخلی آژانس و مشاورين استفاده نموده و یا با کليک بر روی گزينه انتشار ، آگهی خود را در معرض ديد تمامی جويندگان ملک برای خريد يا اجاره در سراسر کشور قرار دهند. درواقع آژانس های املاک می توانند یک سیستم فایلداری هوشمند و رایگان را برای مدیریت و ذخیره امن فایل های خود داشته باشند.

این مطلب را از دست ندهید: فواید نرم افزار امللاک

برخی از امکانات این وب سایت املاک به شرح زیر است:

1-امکان ثبت ملک توسط مشاور املاک و صاحب آژانس
2-ثبت امکانات ملک بر اساس فیلتربندی طراحی شده سایت مانند:تعداد اتاق خواب، تعداد طبقه و متراژ و …
3-امکان جستجوی سریع ملک با کد آگهی
4-قابلیت مشاهده ملک های مشابه
5-امکان ثبت املاک در گوگل مپ یا همان نقشه گوگل

6- جستجوی ملک بر اساس استان و شهر و محله

7- امکان تماس با مشاورین املاک هر آگهی

8-مشاهده مقالات جذاب در زمینه بازارمسکن و املاک در بخش بلاگ وب سایت زومیلا

9-اپلیکیشن زومیلا:

از دیگر امکانات یک سایت املاک با کیفیت، ارائه خدمات موبایلی سایت است که امروزه با توجه به آمار بالای استفاده از گوشی موبایل به جای کامپیوتر، داشتن اپلیکیشن یک وب سایت املاک، امری ضروری و منطقی می باشد، تا مشاورین و صاحبان آژانس املاک بتوانند در هر زمان و مکانی با وب سایت املاک خود در ارتباط باشند که این امکان را زومیلا در قالب اپلیکیشن فراهم آورده است. آژانس های املاک می توانند از اين نرم افزار جهت مديريت فايلهای خود توسط اعضای داخلی آژانس و مشاورين استفاده نموده و یا با کليک بر روی گزينه انتشار ، آگهی خود را در معرض ديد تمامی جويندگان ملک برای خريد يا اجاره در سراسر کشور قرار دهند

وب سایت املاک

10- مشاهده تصاویر از تمام زوایای ملک برای خریدارن 

نکته مهم:

استفاده از پنل مدیدیت  فایل رایگان است و فقط و فقط مختص مشاورین و آژانس های املاک می باشد و برای سایر هموطنان عزیزمان امکان استفاده از پنل وجود ندارد.

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید