نرم افزار املاک و فواید آن

نرم افزار املاک و فواید آن

امروزه خرید و فروش خانه یکی از پر دغدغه ترین مسائل روزمره است که ما با معرفی ابزاری تحت عنوان: نرم افزار املاک می خواهیم به مزایا و نکات حائز اهمیت در این مورد بپردازیم.

نرم افزار املاک زومیلا و فواید آن

خرید و فروش سریع ملک:

شما با استفاده از نرم افزار املاک می توانید اگر قصد فروش دارید، با درج آگهی و معرفی خانه خود به دیگران و شناخته تر کردن خانه خود، سریع تر به فروش ملک تان برسید. و یا اگر قصد خرید خانه دارید با جست وجو در این گونه نرم افزارهای املاک با ثبت درخواست خود و تعیین شهر سکونت و محله سکونت با خانه های زیادی آشنا شوید که میتوانید اقدام به خریدن آنها کنید.

ثبت نام مشاورین املاک:

مشاوران املاک می توانند با ثبت نام در بخش پنل مدیریت آژانس هر فایلی تحت عنوان آگهی چه در زمینه ی اجاره و چه در زمینه فروش و یا رهن را مستقیما وارد سایت کرده و موقعیت های املاک را به همه معرفی کنند.

این مطلب را از دست ندهید: 10 ویژگی یک وبسایت املاک حرفه ایی

نمایش جزییات:

در آگهی هایی که در نرم افزار املاک ثبت و درج می شود بیننده می تواند جزییات خانه یی که برای فروش یا اجاره گذاشته شده را به دقت بررسی نماید، مثلا: قیمت-متراژ خانه- تعداد خواب خانه- امتیازات خانه مثل داشتن یا نداشتن پکیج و…

قابلیت ویرایش آگهی:

اگر احیانا آگهی نوشته شده از سوی مشاور املاک و یا آپلودکننده های سایت (نرم افزار املاک) دارای نقص و ایرادی باشد توسط ویرایشگر فایل ها، ویرایش شده و منتشر می شود.

مشاهده ی مشخصات مشاورین املاک:

زیر هر آگهی، نام و شماره تماس مشاور املاکی که آگهی منتشر شده از آن مشاور املاک گرفته شده است، نشان داده میشود و این امکان وجود دارد که از طریق تماس با مشاور املاک مربوطه اطلاعات بیشتری را از آگهی مورد نظر دریافت کرد.

همه خانه ها را ببینید:

در نرم افزارهای املاک با وارد کردن شهر و محله ی دلخواه می توانید آگهی تمامی شهر ها را ببینید!

شما می توانید با مشاهده ی یک نمونه سایت املاک، نمونه یی از یک نرم افزار رایگان املاک که در قالب سایت به مردم عزیزمان ارائه شده را مشاهده نمایید

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید